Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Lélekenergia
(Ősök Városa)
Küldd el képeslapként!
Miután egy galetki sikeresen legyűrt egyet a Rúvel Hegy mélyét lakó ocsmány torzszülöttek közül, kinyerheti annak felszabaduló lélekenergiáit. Az így nyert dolog a fejlődés alapvető velejárója.
Nézz szét a galériában!
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló
Tavaszi MondoCon 2024.Április 27-28. Budapest
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
Legendák Viadala paklibeküldés
HKK Kódex változások

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019
Országjáró feladat 2023

A lista folytatása...
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (3)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)
HKK kérdés? (47084)
Lapötletek (64958)
HKK online, TF online, Argum City (49)
Versenybeszámolók (19284)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 |
Nézet:
Hogyne, én volt, hogy napi 12-14 órát onlány voltam, de a tényleges játék alig volt. Esetleg esti verseny.
Szerintem a játék egyik nagy hibája a random lapjárás volt. Szinte érezni lehetett kinek kedvez a gép, lásd Miku 2-3 erőse rendszeresen kézben. Frissen is rendszeres volt pár játékosnál a jó bontás. De lehet, csak én látom így

Üdv: Tükör
 
Volt,aki napi 8 órát játszott?
Amúgy meg ja,ott is kijött az "erőfölény". Én is abban a kategóriában voltam,hogy a "túljók" simán aláztak,a "kezdőket" meg én vertem meg
 
Laszl tolta a piacot :P
 
Okés, kicsit túlzás volt, ezzel csak arra akartam utalni hogy egy olyan ellen mész aki napi 8 órát játszik és rengeteg lapja meg van ( akár Ur is ).
De szerintem nem ez volt a modani való lényege.
 
Hát, tesztelésen próbálgattuk az UR-eket, egyik sem volt túlságosan meggyőző.
 
Ki tolta egyáltalán ur-el?

Üdv: Tükör
 
Sztem nem rólad volt szó.
 
Ahhoz, hogy legyen új játékos a legfontosabb az információ, amit eddig nem kaptak meg.
Ezt az online chatjében elég sokszor lerágtuk. Nincs egy normális kezdőoldal, amin látja az odatévedt ember, hogy mi ez az egész, hogy regisztrációért kap egy ingyen dekket, mi alapján válasszon kezdőpaklit magának, stb.
 
Ja és kontrollal végképp nem:P
 
Sose toltam Urekkel:P
 
Személyszerint én azt hiányoltam a játékból, hogy nem volt benne sok lap régebbről, továbbá, hogy egy elég régi metagame volt benne.
És végül az, hogy némely szabály másképp volt a HKK-ban és az online-ban.
 
Sziasztok,

Bennem felmerült az az ötlet, hogy egy kis vélemény gyűjtéssel itt a forumon kideríthetnénk, és ezzel is segíthetnék a fejlesztésben, azt hogy miért csappat meg a látogatotsága a HKK online-nak.
Megoszthatnánk ki miért hagyta abba / szüneteltette a játékot.

A magam nevében azt tudom mondani, hogy számomra a fő gond az volt hogy igen csak sokat kellet költeni már ahhoz is hogy versenyre tudjak menni. Illetve igen sok effort/idő kellet belefeccölni abba hogy pár ingyen versenyen nyerjek egy kis kristályt majd azzal a kis kristályal egy kis esélyel nyerhessek egy kis paklit.
Szóval ahhoz hogy egy kis paklit szerezhessek legalább 3-5 órát kellet eltölteni a játékkal. És emellé még az időzítés is hozzá jön. Vagyis ha nincs meg az épp elég ember akkor addig kellet várni amíg össze nem gyűlik, a fő gond itt hogy volt hogy 22:00 rá jött össze :/.

A másik nagy gond, ha meg is volt egy áhított pakli. Ki ellen játszak az éppen kezdő Noob Istivel, vagy Vérprofi Ferivel aki egy 2-3 urel megáldott, kontrollttol. Az első esetben le száradt a bőr a képemről hogy szerencsétlen még épp csak olvassa a lapokat. Másik esetben meg levegőhöz sem juthattam.
Nagy szükség lenne véleményem szerint egy rankot mérni. Illetve egy casual és egy ladder játékot bevezetni.

Egy észrevétel, mivel meg lett csinálva nemzetközire a játék, jó lett volna tudni hogy ki milyen nyelven játsza a játékot és tudni hogy az ellenfél éppen nem magyar.
Ezzel is könnyítve a kommunikációt.

Ha ezek megoldódnak szerintem igen csak változna a helyzet a játék élettartamát illetőleg.

Szerintetek??
 
+1 ( mivel nincs like gomb )
 
Egy javaslat:
Jó lenne, ha minden papíros kiegben lenne 1 kód, amivel lehetne kapni az online-ban egy pakli.
 
Arra nincs mód, hogy amíg tájékozódtok és ismerkedtek a programmal, addig is menjen a játék.
Legalább annyira, mint az utóbbi időben.
 
Én az egyik nagy problémának a fórum hiányát éreztem a kezdetektől fogva. Ezt pótolnánk. A játékosok bevonása a fejlesztésbe bevált más játékainknál is, nyilván itt is követnénk ezt.

A piaccal kapcsolatos exploitokról, annak idején erről konzultáltunk, én leírtam, hogy itt milyen visszaélési lehetőségek vannak, és hogyan lehetne ezeket kivédeni, de a végső döntés az NMI-é volt. A piac az első hónapokban biztos nem fog változni, az elsődleges prioritás, hogy a játék működjön, legyenek újra versenyek, utána, hogy biztonsággal tudjanak új lapok bekerülni, a többi csak ezután következhet.

De hangsúlyozom, jelenleg az elején tartunk a dolognak, alapvetően a fejlesztők ügyességén és a Péterrel való kommunikáción fog múlni, hogy tudjuk-e továbbvinni a projektet.
 
Én nagyon szeretnék látni valami hasonló megoldást mint az arena rendszer a hearthstone-ban, mert sajnos nincs egyszerre 2-3 órám egy 16 fős freere.

Illetve a ladder és a play to win kicsit jobb lenne mint így hogy bele dobok 10-20 ezret, de nem lesz belőle még csak a egy negyed verseny pakli sem.

A járék használati szempontbol szerintem zseniális lett, és nagyon remélem hogy a külföldi játékosokkal is meg lehet majd szerettetni, hogy nagyobb legyen a játékos bázis.
 
Remélem lesz végre normális kezdőoldala a játéknak, infókkal, bemutató videókkal, screenshotokkal, játékszabályokkal, stb.

Tényleg nagy kérdés, hogy mi lesz a piaccal. Folytatjátok olyan formában, mint az NMI, vagy lesz valami változás. Mert a régi rendszerrel az lesz, hogy kedves barátunk lacika a lapjai és kreditjei visszakapásával lelkesen folytatja a többi játékos lapjainak elértéktelenítését, és a lenyomott árú lapok felvásárlását.

Remélem nem folytatódik, hogy egy ember tönkre tudja vágni a teljes játékosállomány lapjainak az értékét.

Ja és könyörgöm ne legyenek galetkik!

A választható, megnyerhető kártyaháttereket jó ötletnek tartom.
 
Persze ,lelkes tulzás volt az egy év.
Reméljük egy-két honap és menni fog megint az Online-HKK.
Esetleg annyi javaslatom volna hogy a legjobb játékosok közül 10-20 ember véleményét kérjétek ki hogy milyen irányba kellene fejleszteni.
És hát nektek sem mindegy hogy lesz-e bevétel belőle.
Arra gondolok hogy a játékosok véleménye alapján körvonalazni lehetne hogy mi az amiért az emberek szivesen áldoznak pénzt.
 
Már ez a pár nap is sok volt
nemhogy 1 év
 
Köszönjük szépen a téjékoztatást!
Ezennel visszavonok minden kesergést amit írtam.
Ha ugyanugy folytatódik a játék és fejleszteni fogjátok akkor megéri várni akár egy évet is.
Sok sikert kivánok .
Jozsi
 
Nektek inkább womat-os kellene....
 
Én MrPit-es hátteret akarok!
 
Igaza van! Én kiscicást akarok
 
Never...
 
Istenem ezt mikor hagyja abba....:P ????
 
Én nagyon bízom benne, hogy majd végre lehet a felhasználónak avatart beállítani, ami a chaten lenne és a betűszínt is lehetne változtatni.

Illetve nagyon fontos lenne a kártya hátoldalának módosíthatósága is. Nagyon szeretnék kiskutyás hátteret
 


Azért mindenesetre örülök,hogy a Beho felkarolta a honlapot,reméljük lesz foganatja és újra visszatérnek azok az idők az online hkk-ba,amikor 100körül voltunk fent egyszerre
 
Hülye telefon át javította szóval bannt
 
IRL bankot kapott az esetleges problémák elkerülése végett;)
 
  ... | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 |
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.