Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Kezdőcsomag szabálykönyve
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Módosított szövegű lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Clerebald gyűjteménye szeptember 21.
A pillanat képe
Bunthar
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"A buntharok a sivatag gyapjas kérődzői, hosszú, rugalmas ormányukkal állandóan a homokot szimatolják nedvesség és növényi élet után. Növényevő létükre, igen könnyű felbosszantani őket - már az is elég, ha a közelükbe mész." Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Remetebarlang - új HKK bolt Vácon
Tükördimenzió bemutató – 1. rész
Tükördimenzió beharangozó
Egylapos egyszínű – Versenybeszámoló
Alanori Olimpia kódbeváltás

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Az eddig megjelent HKK kiegészítők listája
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Misztikus erők
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Végzetúr alappakli

A lista folytatása...
Tükördimenzió bemutató – 1. rész (55)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28190)
[HKK Piac] Gyakori / nem gyakori lapok (3172)
HKK kérdés? (44877)
Lapötletek (64261)
Remetelak - új HKK bolt Vácon (3)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
  ... | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 |
Nézet:
Nem, te sem célozhatod varázslattal. A hadizsákmány és az asztrális kapocs is varázslat.
 
Célozhatatlanná teszi a lényt.
 
Szerintem kap jelzőt, attól függetlenül, hogy az ellenfél türelem rózsáján van-e jelző vagy sem.

Ugyanis a kisebb zanra az van ráírva, hogy tekintsd úgy, mintha ezt a lapot játszottad volna ki. A késleltetett hatás jelzőt pedig kijátszásakor kell rátenni egy lapra.

Az AK-val ne foglalkozz, már sok baromságot irtak benne. Pl.: Gépezettel vissza lehet venni 0 idézési költségű lapot.

Üdv.
Ysmon

UI.: De ha akarod, akkor megkérdem a Szabolcsot is, oszt eldöntjük.
 
Mit tud a Rejtő köpeny?
 
lenn egy kérdésem!
ha van a kalandozomon rejtököppeny akkro kijátszatom rá a hadizsákmányt és az asztrális kapcsot?
 
Nem kap jelzőt egyik sem. De valamelyik régebbi AK-ban le volt írva...
 
Hello!
Amennyiben a lángvetot visszarakod rá (bár a tiéd), akkor igen. A szövege asszem így van: "a lény a köv képességet kapja...". Tehát az ork büntet, függetlenül attól kié a lángveto.

Válaszolj erre a sokszor feltett kérdésemre: ha jelzos türelem rózsát másolok, vagy tudomány árát (ellenfelemét!!!) akkor kap a kisebb zan, bübájmás. stb jelzot?
Üdv, Dexkill.
 
OK, de mi van akkor, ha elcsábítok egy orkról az ork lángvetőt, osztán leszedem az orkot, akkor hat-e a büntetés?

Szerintem sajnos igen.
 
galetki torzszüöttet, kalandozó szörnyet és torzszülöttet is
 
Én nem értem.A galetki akkor ehet minden lényt vagy csak torzszülöttet?
 
Na látod montam én...
 
aha kezdem érteni
!tehát már érdemes volt idejárjak ezt is megtudtam köszke Dexkill!
 
A szab lap nem lény típusra vonatkozik, így torzszülöttet is meg lehet zabáltatni.
A torzszülöttre hívatkozó lapok csak ezekre hatnak.(PL.: dexkill képessége, 2Vp:célpont torzszülött a gyüjtőbe kerül. Ezzel nem vehetsz le egy öshangyát( mivel szörny)
 
tehát ha szörnyre utal akkro az szörny és torzszülött ha torzszülöttre utral akkor az csak torzszülött?
ezt akarod mondani?
 
Dexkill ha van átalakulás korám kint és egy torzszülöttböl nyerek ki szörnykomponenst akkro az 1 szintlépésjelözé is alakithatom???????
ezt nem tudtam a szabálylapon csak szörny van irva???
de ez most komoly ezt nem is tudtam nem csináld már!!!
igy játszottam le egy csomó meccset?????
 
Ha ellenfelemnek van türelem rózsája vagy tudomány ára (jelzőkkel) és azt másolom (kisebb zan, bübájmásolás) akkor kap-e jelzőt a másolt lapom(időleges vagy késleltetett hatás jelzőt)?
 
Ysmon! Ha tünékeny csábítani tudsz egy testrészt, nyilvan van galetki játékban (amirol levetted). Ha csak ez az egy van akkor vissza KELL raknod rá, nem kerül a lap a gyüjtobe.
 
A galetki csak torzszülöttet ehet meg szörnyet nem. Ez estben a laptípus dominál. Amikor egy lap leah szörnyre hat az célozhatja a halhatatlan torzszülöttet is.
A kalandozó ehet szörnyet és torzszülöttet.

YSMON! A szonda nem sebez, csak szív. (pl.: Pyrk vipera vagy Avillis sem sebez pedig van direkt sebzoje.)
Mi trükk az ongóliant+lady olivia toronyban?
 
nem szerintem nem de igérem utánanézek de szerintem a szörny egy ugyanolyan tipus mint a torzszülött a galetki a kalandozó és ugyebár a szörny!
 
Hmm. Az lehet, hogy ez így szabály. De a torzszülött akkor is szörnynek számít... (olvastam valahol, lehet szabálykönyvbe)
Ha kijátszol egy ilyet: célpont Leah szörny a gyüjtöbe kerül, akkor azt kijátszhatod Halhatatlan klánú torzszülöttre. Vagy nem?
 
hé champion ez nem teljesen igy van a galetki torzszülöttet eszik de szörnyet nem! pl a kalandozó is csak szörnyböl kinyert komponensöl kap szintlépést tudod van torzszülött galetki szörny (pl az öshangyák), kalandozó
 
Nem értem.
Lény lehet galetki, kalandozó, torzszülött, szörny, avatár...
Melyikre gondoltál?
A galetki torzszülötteket és szörnyeket ehet meg.
Mert torzszülött = szörny.
Tudtommal.
 
Galetki ugye megehet torzszülöttet. Megehet ugyan így lényt is?
 
Meg hogy mennyi az ára a szikkadt motyinak.
Kösz.
 
Dhoj: mondj a lapterveimhez véleményt plíz!
 
rarakhatod a jatekban levo galetkik kozul barmelyikre (ha csak az van amirol elvettet akkor csak oda tudod)
manaszonda nem sebez, csak manat sziv
 
Rárakod az ellenfél galetkijére. Akkor ő már nem tudja feláldozni azért, hogy megmentse vele a galetkit, csak te.
 
1, nyilvan vmi galetkirol vetted el, ha mast nem az eredeti galetkire visszarakod

Na de az én körömben fizikailag hova rakom, ui. pl nincsen galetkim játékban? Szerintem a testrész ilyenkor leesik és a gyűjtőbe kerül.
 
Kössz a válaszokat.

Még egy kérdés...

A Manaszonda számomra nem igazán tiszta. így működik a lap?
2-es manaszívás miatt maximum két lapot dophatok a semmibe, és ezzel egyidőben plussz 2-öt is sebzek, vagy csak manát szív a kis szemétje?
 
Mondjuk a torony alapból macerás. Pl.: aktív torony mellett kijátszok egy bahn szolgát 0Vpért, a kör végén húzok rá lapot majd a köv. el.fázisban meghal magától (pontosabban a toronytól). Jól látom?
 
  ... | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 |
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.