Vissza a Főoldalra
 
Egyelőre üres.

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő
Pakliszerkesztő (mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Tilretas öröksége július 25.
Hatalom Kártyái - Résföld június 18.
Zén Legendái: Kísértetjárás május 21.
A pillanat képe
T. Vlagyimir
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
Toborzásgátló Vlagyimir a Túlélők Földjének leghíresebb kalandozója, ki elsőként járta be az Esthar Császárság elhagyatott vidékeit, más létsíkokat, és neve legenda mára már. Ki tudja, most éppen milyen eddig más kalandozó által nem látott tájakon jár?!
Nézz szét a galériában!
Roxat céhei akció - 2022.08.17. - 2022.08.28.
Beholderes HKK verseny augusztus 13. - Versenybeszámoló
HKK Legendás cél: Roxat céhei
VIII. Kelet-Magyarországi HKK Találkozó
Nyári MondoCon 2022.07.30. 07.31. – Eredményhirdetés

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019
Termékismertető - HKK - Zén 2. expedíciója: Elfeledett barlangok
Termékismertető - Zén Legendái: Tilretas öröksége

A lista folytatása...
[HKK Piac] Gyakori / nem gyakori lapok (3207)
Roxat céhei akció - 2022.08.17. - 2022.08.28. (4)
Beholderes HKK verseny augusztus 13. - Versenybeszámoló (2)
HKK kérdés? (46275)
Tilretas öröksége Zén bemutató, 1. rész (13)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28413)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
De ennél a példánál sebződés vs. életmentő hatás a kérdéskör. A lentebbi példában nincs szó életmentő hatásról. Annyi a kérdés, hogy a játékban van-e a kutya, mikor vizsgálom a kristály kijátszáskori képességét. Mivel a kutyáig még nem jutottam el, nem vizsgáltam az ÉP-jét, ezért nem is kerülhetett a gyűjtőbe. Tehát a játékban van.
A másik megközelítés, amit még lentebb vázoltam, szintén működhetne, de átbeszéltük, és ez a második verzió könnyebben befogadhatónak tűnik, tehát ez lesz a megoldás.
 
szerintem itt keversz valamit. Ez úgy működik, hogy támadja az ellenfél a fattyamat. A támadók kijelölése után, de még a sebzéskiosztás előtt feláldozom a fattyat és kérek egy másikat (vagy dobótőrt), és így a támadó lény nem tudott engem megsebezni (de nem is hal meg).
 
vagy egy másik példa amire emlékezhetsz (legalábis évekig jelen volt a versenyeken). Molluszk, fatty az őrposztban.
Ellenfél támad. A sebzés előtt a fatty a 'tartalékba megy' egy áldozás általi cserével. Nem ütött 3-at mert akkor 0-ra került volna és nem áldozható. Feltételezem ez releváns maradt, és egy kivezetéssel nem lett erősítve a követő.
 
valóban keverhettem de nem. Amit hirtelen találtam régről példa. (amit vagy kivezettetek, v kimaradt v el van dugva a kódexben)
robbanó birka.
Ott ugyan müködik, mert a lap felül írja. De felül kellett írja. Ezt erősiti alatta a faq. Müködik, de csak mert rá van írva.
Oké ha ki lett vezetve, csak ezt nem tudom.
 
Ez rémlett Neked.

37.4. A 0 vagy kevesebb Ép-re kerülő lények (és a 0 vagy kevesebb Sp-re kerülő építmények) aktiválást kívánó képességei közül csak az életmentő cselekvésnek számító képességek használhatók, és az ilyen lény (építmény) az ilyen képességet is csak a saját megmentésére használhatja.

De ugye ez erre a szituációra nem alkalmazható.
 
3-as pontba nem vok biztos. Nem néztem utána, így lehet megváltozott ez a szabály, de egy éppen meghaló (0 ép-s) lény addig nem áldozható költségnek, amig nem lett megmentve.
Legalábbis régen így volt. H ebbe bele nyúltatok-e nem tom.
 
Akkor csak számít a sorrend az ÉP vizsgálatnál. Értem. Köszönöm a korrekciót is.
 
A dolgot atbeszeltuk, es felulbiralom magam. Igy is mukodhetne, ahogy leirtam, de ennel egyszerubb es kovetkezetesebb megoldas is van.

1. A lapok egyszerre jönnek játékba. Az, hogy egy lap aktivan v passzivan jön játékba, a játékba jövetelkor történik meg, nem később. Egyyzerre kirakod az összes lapot. Nincs Raia lap a gyűjtődben, a Raia templom passzivan jön játékba.

2. A lapok ekkor sikeresen játékba kerültek. Jönnek a kijátszáskori képességek, ezek sorrendjét az ítélőszék kijátszója dönti el. A kutya szempontjából ennek semmi jelentősége nincs: mindenképp életben fog maradni, mindegy, kap vagy nem kap izmot a templomtól, mert azt, hogy a 0 ÉP-re való kerüléstől a gyűjtőbe kerül-e, csak azután vizsgáljuk, hogy minden kijátszáskori képesség létrejött. Ezután lesz lehetőség életmentő cselekvéseket használni.

3. És igen, a kutyát nyilván behajíthatod az Életkristálynak, amikor az Életkristály kijátszáskori képességét vizsgáljuk, a kutya a fentiekből adódóan már ott van az asztalon.
 
Ez egy meglehetosen nehez szitu, es tutira nem egyseges a megitelese. En igy itelnem. Nem biztos h helyes a dontesem.
 
A kérdésem leegyszerűsítve gyakorlatilag az volt, hogy az ÉP vizsgálat külön kivételt képez-e az egyszerre egy reakciósorba betolt dolgokhoz képest, de ezek szerint a válasz erre az, hogy nem. Nem számít különleges dolognak, amit előbb vagy később kellene vizsgálni.
Feltételezem akkor, hogy a Raia temploma így kijátszva az izomjelzőket is csak az előtte a reakciósorból kiszabaduló lényeknek adja meg. Amelyek utána érkeznek az asztalra, azok már nem kapják meg.

Nagyon szépen köszönöm a választ. Egy ideig nem fogok visszaélni a jóindulatoddal, ígérem.
 
1) Létrejön az ítélőszék, megnevezed neki a fehéret, és végrehajtod a lapra írtakat, azaz minden fehér lap visszajön a gyűjtőből a játékba. Amíg ez a hatás maradéktalanul le nem zajlik nem megyünk tovább, nem nézünk szét az asztalon, és nem vizsgáljuk, hogy a lapokra amik visszajöttek mi van írva. Tehát a templom alapesetben nem fog aktívan jönni, mivel mire ezt a kérdést levizsgálod, már nincs fehér lap a gyűjtődben.
DE ugye ott a vadászkutya...
Az összes fehér lap egyszerre érkezik az asztalra. Itt ugye az a kérdés, hogy miként alakul a sorrend.

22.1.1. Általános szabály, hogy az egyszerre létrejövő hatások sorrendjéről az aktív játékos dönt.[...]

Tehát miután az ítélőszék létrejött, és minden lap az asztalra került (egyszerre), eldöntheted, hogy a kapcsolodó hatások milyen sorrendben jöjjenek létre. Magyarán, az általad választott sorrendben fogod végignézni a játékba került lapokat, és levizsgálod, hogy a kijátszásukhoz milyen döntések, és hatások kapcsolódnak.

Dönthetsz úgy, hogy előbb veszed számításba a templomot, és azt, hogy vajon aktívan, vagy passzívan érkezik? Mivel ekkor nincs fehér lény a gyűjtődben, passzívan fog érkezni. De dönthetsz úgy is, hogy előbb a vadászkutya érkezését vizsgálod. 0 Ép-ben van, de ez még nem jelenti okvetlen azt, hogy a gyűjtőbe kerül. Ugyanis a 0 vagy kevesebb Ép-n lévő lényeket életmentő hatásokkal meg lehet menteni. Ha csak a templom van ilyen (de azzal még nem foglalkoztunk ugye), akkor szívás, a kutya leesik, és a templom majd aktívan fog érkezni, de akkor a kutya már a gyűjtőben van. Ha van más életmentő hatásod, akkor megmentheted a kutyát, de akkor a templom passzívan érkezik...

A 2) kérdésre is válaszoltam.

3) Nem. Amíg a lapok sikeres játékba kerülését nem vizsgáltad le, addig azok nem számítanak játékban lévő lapnak. Amikor az ítélőszék hatása létrejön, ezek a visszarakott lapok ugyanúgy ott lebegnek az asztal felett, mint a kézből kijátszott lapok. Gyak. bekerülnek a reakciósorba, még akkor is, ha egyébként ezekre nem lehet normál reakciókkal reagálni. Mivel nincs más fogalmunk erre a szituációra, ezért jobb híján így kell elképzelni. Az ítélőszék az asztal fölé húzza a gyűjtőkben lévő fehér lapokat, és azokat az általad választott sorrendben nyomod le az asztalra. Amíg egy ilyen lappal, kijátszáskori képességeivel, stb nem végzel, nem mehetsz tovább a következőre.

A fenti szituációban ha a kristályt előre veszed, akkor a kutya még nem ért asztalt, tehát nem is áldozhatod fel a kristálynak.
 
Egy Mennybéli ítélőszék (2020) kizavar minden fehér lapomat a gyűjtőmből az asztalra. Van köztük egy Raia temploma (új) és egy Éber vadászkutya (új).

1. Én azt szeretném, hogy aktívan érkezzen a templom. A kutya ilyenkor 0 ÉP-vel érkezik és ő meghal. A kutya halálát lehet-e előbb megcsinálni mint, hogy a templom aktívan érkezésének a feltételét vizsgájam?
2. A templom izomjelző osztása meg tudja menteni a kutyát a haláltól?
3. Hogyha van ott egy Életkristály (2021) is, akkor a kutyát költségnek behajíthatom, mielőtt még meghalna?
 
Köszönöm szépen. Így már teljesen egyértelmű a lap.
 
Tisztazzuk: a halal angyalanak a kepessege egy auto atikus kepesseg, mivel a megszovegezesebol az jon, h a gazdajanak nincs dontesi lehetosege. De nezzuk sorra a lapszoveget. "Ha Ep-d barmikor"... nos pont ez a szep az automatikus kepessegekben,hogy barmikor mukidni tudnak. Pl. a harci fazis utes reszfazisaban is. Tehat ha az ellenfel lenyei 0 Ep-re utnek, a halal angyalat fel kell aldoznod, Semmibe kell raknod es 1 Ep-re gyogyulsz. Ez nem cselekves, ez egy automatikus kepesseg. De ha az ellenfel koreben vagytok a harci fazis utan, a 2. fo fazisban (vagy a fo fazis folytatasaban) igy is ugy is az ellenfele az elso cselekves joga. Ha mindez egy fejbeloves volt,akkor te cselekedhetsz,mert - mint nondtam - a halal angyala kepessege automatikus kepesseg.
 
1. Nem, mert ha a quwargbol rakod ki a kisebb zant, akkor a zan quwargga alakul minden szempontbol, igy megszunik zannak lenni, ezzel pedig az oriasfereg kijatszasi feltetele nem teljesul.
2. Nem. Csak koltseg kifizetese soran, annak helyettesitesere aldozhatsz lenyt.
 
1: Kijátszhatom-e úgy az Óriásférget, hogyha egyetlen Quawargom van játékban és azt akarom felhasználni a Kisebb Zan áldozásához?
2: Az Élőáldozat lapnál áldozhatok-e fel asztalon lévő lapot úgy, hogy nem játszok ki semmit?
 
Nem.Ez egy szabály és nem egy forrás.
 
Skacok, ha az ellenfelem helyszínt keres, akkor ugye Zilak-din főkancellár megfoghatja azt 2 vp-ért?
 
A halál angyalát mikor kell feláldozni?
Ha ütés után csökken az ÉP-m 1 alá és feláldozom, akkor kinek van előbb cselekvési lehetősége? Ez egy aktiválást kívánó hatás vagy egy kapcsolódó hatás amit aktiválni kell?
 
köszönöm a választ
 
Szia!

Itt az oldalon bal oldalt találod a HKK kódexet.Abban sok hasonló kérdésre megkapod a választ.
A jelen kérdésre az alábbi:

135.2. Büntetés: [veszteség]: ha a büntetéssel rendelkező lap egy játékos forrása miatt kikerül a játékból vagy a tulajdonosa irányítása alól, akkor a forrást használó játékos elszenvedi a képesség szövegében szereplő veszteségeket. Hogy a forrás használója milyen jellegű büntetést szenved el, az a képesség leírásában mindig pontosan szerepel.

Tehát röviden a válasz, hogy attól függ
Ha az ellenfél küldi a gyűjtőbe pl varázslattal vagy hatással(nem harci fázisban ütéssel) akkor igen sebez 3 at belé,de ha csak te áldozod be a lapod pl zanszilánknak akkor nem.
 
helló
Ha egy lapomon az áll hogy 3 ép-s büntetése van akkor
ha a gyűjtőbe megy sebeződök hármat?
 
http://www.beholder.hu/?m=hkk&cikk=22074

Itt lapozd vegig a kihagyott idoszakot.
 
Most olvastam a facebook csoport egyik bejegyzésében, hogy az életjelző kitüntetett szerepe megszűnt. Ez mikor volt erről lemaradtam. Hol tudnék utána olvasni miről maradtam még le.
 
Szerintem mondjuk ez csak bonyolítja a helyzetet ha használható jellemeken, ennyi erővel a másik kettőn is lehetne használni vagy épp egyiken se.
Vagy csak nekem fura hogy a jó jellem gonosz cehet használhat és fordítva?
 
Az ékszerteknőc sikeres kijátszásra működik. Mikor sikeresen kijátszod a lapot, akkor azonnal megkapja a képességet, és az működni is kezd, tehát mikor szétnézel az asztalon, a kapcsolódó hatások után, akkor már rendelkezik ezzel a képességgel.
 
Ékszerteknős és Védelmező morf (teknősként) az asztalon. Ha sikeresen kijátszom egy eredetileg nem mágikus védelmű teknőst (ami a védelmező morf állandó képessége miatt mágikus védelmet kap) használhatom-e rá az ékszer teknős képességét.
 
kerestem precedenciát:

Mardakor misztikus:
"A Mardakor misztikus használható jellemek harca, vagy isteni egyensúly formátumú versenyeken."

Akkor ezzel a logikával mehet a főtitkár meg a céhmester is.
 
Szerintem se terjeszthető ki a faq önkényesen. A faq az 1 és 2 színű versenyekről szól, a jellemek harca nem ilyen. És valóban van párhuzam, mert azért a jellemek harca versenyen a side-ban sem lehet eltérő jellemhez tartozó lap, a hagyományoson meg ugye simán lehet színt cserélni, de mindez a céhek helyzetét nem érinti. Az analógia csak távoli.
Ha a Kiadó úgy ítéli meg, hogy a jellemek harcán se lehet eltérő jellemhez tartozó céhet használni, akkor majd jön ki rá faq, vagy a meglévő lesz módosítva. Addig szerintem legális a bármilyen színű becéhmeseterezett céh.
 
Sokszor nem tudom hogy csak úgy kötekedni akar valaki vagy komolyan kérdez dolgokat, elnézést, majd akkor hátha lesz okosabb válasz.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2022
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.