Vissza a Főoldalra
 
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Kezdőcsomag szabálykönyve
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Módosított szövegű lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Gemina erdeje november 27.
HKK - Zén Legendái: Jégvilág szeptember 25.
A pillanat képe
Szárnyas bolhedor
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
A bolhedorok minden valószínűség szerint az egykori, letűnt világban élő óriási repülő lények leszármazottai. Ez ma már elképzelhetetlennek tűnik, ahogy az is, hogy ezek a szörnyek elbirják egy kifejlett galetki súlyát a hátukon, így hát a hátasállatként való hasznosításuk helyett jó áron megszámított szárnyukért vadásszák őket.
Nézz szét a galériában!
Playmat előrendelés - 2. kör
Gemina erdeje lapelőzetes (4. rész)
Előrendelhető a Gemina Erdeje HKK kiegészítő!
Gemina erdeje lapelőzetes (3. rész)
Gemina erdeje bemutatóverseny - előnevezés

A lista folytatása...
XLVIII. BEHOLDER TALÁLKOZÓ PROGRAMJA - HKK miniversenyek
Gemina erdeje lapelőzetes (4. rész)
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Tengermély
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Kreátor műhelye

A lista folytatása...
Új HKK kiegészítő: Gemina erdeje (468)
[HKK Piac] Eladó lapok (139917)
[HKK Piac] Lapokat keresek (27466)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9150)
HKK kérdés? (42820)
Lapötletek (63288)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

Kérdezz-felelek 28.



  • Mardakor taktikussal a Kreátor követőit ill. a Legfőbb követőt lecserélhetem-e a kiegészítő paklimban levő követőre?
    A Legfőbb követőt és a Kreátor követőit nem lehet lecserélni, mert akkor illegálissá válna a paklim, de a velük kirakott követőket lehet.
  • Ha ellenfelem Semleges csatamezővel játszik, megtehetem-e, hogy a második meccsre a Mardakor taktikussal lecserélem a követőmet a kiegészítő paklimban levő Harangmesterre, és így a játék elején eggyel több lappal kezdek?
    Igen.
  • Rakhatok-e a kiegészítőbe Kreátor követőit ill. Legfőbb követőt, ha játszom Markakor taktikussal?
    Ez elvben lehetséges lenne, azonban ezekhez a követőkhöz a versenyszabályok szerint nem lesznek meg a további követőid, hiszen alapból nem ezekkel játszol. További taktikusokkal a Kreátor követői mellé még rakhatsz két követőt a kiegészítő pakliba, de a Legfőbb követő mellé nem tudsz elég követőt berakni.
  • Az ametiszt gólem kárpótlást ad a gólemeknek, így a gólemszilánknak is: kapsz egy gólemszilánkot. Ha valamilyen hatás -1 ÉP-t ad a lényeknek, végtelenségig generálódnak a Gólemszilánkok, ilyenkor mi van?
    Ilyenkor egy kvázi végtelen ciklus keletkezik, a szilánk ad egy szilánkot, az meghal, az megint ad stb. A végtelen ciklusokra a szabály az, hogy mondanod kell egy számot, hogy hányszor ismétlődik. A ciklus ennyiszer lefut, a végén a szilánk meghal, és már nem ad újabb szilánkot. Ennek nyilván akkor lehet jelentősége, ha van játékban valamilyen kapcsolódó hatás lény játékba vagy gyűjtőbe kerülésére. Mivel az ametiszt gólem kárpótlásként adja ezt a gólemeknek, és a kárpótlas csak az ellenfél forrása nyomán aktiválódik, azért kicsit körülményes összehozni.
  • A Sárkányteknős porontyról a tűz ikon lemaradt?
    Akár lehetne rajta tűz ikon, de ezt utólag már nem fogjuk rámódosítani, jobb, ha lehetőség szerint a lapok úgy működnek, ahogy ki vannak nyomtatva.
  • A Goblin mágia altípusa reakció is, tehát egy reakció is teljesítheti a köteléket?
    Igen.
  • Termetes vízikígyót olyan képességre használom a gyűjtőből, ahol a lap csak saját magával csinál valamit, pl izomjelzőt kap (Espada). Mi történik?
    A lap szövege picit szerencsétlenül van fogalmazva, szeretnénk egyértelműsíteni: „mintha te játszottad volna ki” -> „mintha a Termetes vízikígyó használta volna a lény helyett”. Lap a gyűjtőben nem kaphat izomjelzőt, tehát ilyenkor nem történhet semmi.
  • Krabber filézőművész és mágikus inga.
    Amikor egy olyan képességet másolunk, amely a leírásában a képességet tulajdonló lapra hivatkozik, akkor a másolt képesség a leírásában már értelemszerűen az új lap nevére hivatkozik, nem az eredetire.
  • A Krabber filézőművész megadja-e az életet is?
    Igen, mivel a Krabber filézőművészt kézből, az idézési költsége kifizetésével játszod ki, ezért megkapja az életet.
  • Tükörgólemmel reagálok Elemekre bontásra. A ellenfelem 2 célpontot választott, választhatok-e én 1 célpontot?
    A Tükörgólem az egész képességet újra létrehozza, az esetleges döntéseket ilyenkor te meghozhatod. Egy olyan lapnál, aminek max. 2 célpontot választhatsz, te döntheted el azt is, hány célpont legyen, függetlenül a kijátszó eredeti szándékától. Ha azonban a képességnek volt egy adott költsége, ami meghatározta a célpontok számát (pl. X VP-e került az aktiválása, és X célpontra hat), akkor a célpontok számát nem változtathatod meg.
  • A Sármanóval megnevezem A vadak urát, amit utána az ellenfél kijátszik a kezéből. Mi történik?
    Kódex: 91.4.1. Ahol egy szabály vagy lap szövege képességet említ, ezen a játékban lévő lapok képességét kell érteni. Tehát a Sármanó nem „törli ki” A vadak ura képességét már előre, amikor a kezemben van. Amikor A vadak ura játékba kerül, a Sármanó megpróbál hatni rá, elvenni a képességét, de A vadak urára már ez a képesség sem fog hatni.
  • Kötelezően kisül-e az Egérfogó az első kijátszott lényre?
    Ez a kettőspont miatt aktivizálást kívánó képesség, vagyis nem sül ki kötelezően az első kijátszott lényre.
  • Működik-e Zarknod bilincse mellett a Büntető motyogó?
    Igen. Itt nem valamilyen feltétel, vagy a saját döntésem alapján kerülnek ki lapok az ellenfél paklijából, hanem simán dobatok 5 lapot az ellenfelem paklijából.
  • Használhatom-e újból egy lap (K)-s, (S)-es képességét azután, hogy kicserélem Lélekrezonanciával egy másik lapéval?
    Nem, hiszen a korlátozás magára a képességre vonatkozik, nem a lapra.
  • Akkor is választhatom a dobatást Bomtar haragjával, ha +1 VP-ért játszom ki?
    Igen, a laphúzás független attól, hogy melyik funkciót választod.
  • Létrehozás: 2016. december 19. 12:01:48Utolsó frissítés: 2016. december 19. 14:50:07 Küldd el a cikket másoknak Nyomtatási forma


    Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről

    © Beholder Kft., 2003 - 2017
    1680 Budapest, Pf. 4 (Megváltozott!) | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

    Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.