Vissza a Főoldalra
 
Egyelőre üres.

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő
Pakliszerkesztő (mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Tilretas öröksége július 25.
Hatalom Kártyái - Résföld június 18.
Zén Legendái: Kísértetjárás május 21.
A pillanat képe
A hótarantula és áldozata
(Túlélők Földje életkép)
Küldd el képeslapként!
A hótarantula a bo'adhun magashegységek lakója. A hatalmasra nőtt pók fehér bundájú potrohában akár egy kisebb hátas is könnyedén elférne, és erre valószínűleg volt is már példa a hosszú élete során. A képen is épp egy ilyen eset előzményeit láthatjuk.
Nézz szét a galériában!
HKK Legendás cél: Roxat céhei
VIII. Kelet-Magyarországi HKK Találkozó
Nyári MondoCon 2022.07.30. 07.31. – Eredményhirdetés
Ajándéksorsolás augusztus + júliusi eredményhirdetés
Alkesz Kupa XIII.

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Hatalom Kártyái - Nemzeti bajnokság

A lista folytatása...
HKK Legendás cél: Roxat céhei (2)
HKK pakliszerkesztő (339)
Excelsior (982)
[HKK Piac] Eladó lapok (141621)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28412)
Tilretas öröksége Zén bemutató, 1. rész (12)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Kérdezz-felelek 5.

  • Ha a Rughar átkára elköltök +1 VP-t, hogy visszavegyem a kezembe, akkor nem aktiválást kívánó speciális képességet használtam, hanem a sikeresen létrejött varázslat hatásának egyik része történt meg.
  • Az épületek kijátszáskori képessége (pl. az Antimágikus citadella antimágiája) akkor is létrejön, ha az épület passzívan kerül játékba.
  • Eleonóra szörnyjelzőt ad.
  • A Goblin régész tud KF-elni.
  • Az Egérútra nem hat a Semleges csatamező.
  • A Legfőbb követőt be lehet áldozni az Áldozat a főistennek.
  • Nem használhatom a Manaevő féreg képességét, ha egy olyan lény öli meg, amin Démonölő van. A Démonölő képessége kisül közvetlenül az ütés után, de ekkor a féreg még nincs a gyűjtőben, mivel ezután még meg lehet menteni életmentő hatással. A játékból sem áldozhatom fel, mivel a HKK szabályai szerint olyan lény nem használhatja a képességét, amelyik 0 ÉP-ben, vagy az alatt van, kivéve saját maga megmentésére.
  • Nem drágítja a Hegymélyi keltető azt, ha a Molluszk, az ócskással egy fattyat hozok játékba. Ez ugyan lapkijátszás, de ilyenkor nem a lap költségét fizetem ki, hanem azét a forrásét, ami a lapot játékba rakja, hasonlóan, mint pl. a Nekromantanoncnál vagy az Apró kívánságnál. A forrás költsége ilyenkor helyettesíti a kijátszott lap költségét.
  • Univerzális megoldással 5. színt is játékba hozhatok a kiegészítő paklimból. Játék közben több más dologtól is lehet többszínű a pakli (pl. Sötét Föld (új)). A pakli érvényes voltát a meccs után lehet megnézni, miután a játék közben legálisan bekerült lapokat kiszedték belőle.
  • Az ősök bilincse nem drágítja a vízió lapokat és a feltámadó lényeket, ha azokat a gyűjtőből rakom ki. A bilincs azokat a varázslatokat és hatásokat drágítja, amik a gyűjtőből a kézbe, a játékba, vagy a pakliba raknak vissza lapot. A feltámadó lények nem varázslatok, se nem hatások, a vízió lapoknál a lények szintén. A vízió varázslatok a bűbájok kivételével nem kerülnek sem az asztalra, sem a kézbe, és még a bűbájnál sem a varázslat hatása, hogy a bűbáj az asztalra kerül, hanem maga a varázslat kerül az asztalra.
  • Mi történik pontosan, ha egy Kristálymágussal megakadályozok és ellopok egy Az idő kerekét (új)? Erre a kérdésre a HKK-ban már régóta meglevő remek hasonlatot, a kék és piros kövek sorát lehet felidézni. Vagyis én vagyok kék játékos, ellenfelem a piros. A köveink egy sorban, egymás után következnek, ahogy a köreink is. Ha egy forrás kört ad vagy vesz el, akkor kiveszünk vagy berakunk egy megfelelő színű követ. Vagyis a kérdésben levő példánál, mivel a Kristálymágussal elloptam Az idő kerekét (új), ezért berakok egy kék követ a sorba, így ha véget ér az ellenfelem köve, én kétszer következek. Ez alól a köves példa alól csak egy kivétel volt, a Morq Fan Gor. Ezt most kicsit pontosítjuk, hogy több Morq Fan Gor hatása nem adódik össze, tehát ha több Morq üt, akkor is csak egy követ rakhatok be a sorba.
  • Keresésnek számít az is, ha a pakliból elővett lapot nem kezembe, hanem az asztalra, gyűjtőbe, pakli tetejére rakom (pl. Apró kívánság, Légelementál idézése (új), Ravasz vérfarkas). A keresés definíciója: Minden lap keres, aminek a szövegében a keresés szerepel. Illetve keresés még az is, ha a paklimból, vagy annak x lapjából (és x akár egy is lehet) a saját döntésem szerint, vagy valamilyen feltétel alapján vehetek kézbe lapokat, vagy rakhatok ki az asztalra, a gyűjtőbe vagy a pakli tetejére.
  • Ha Grobox fluxustörőm van játékban, és az ellenfelem kijátszik egy erőforrást, ami csak késleltetve húz, vagy kap varázspontot, akkor a fluxustörő azonnal megkapja az +1/+1 jelzőket, amennyiben a varázspont vagy laphúzás mennyisége egyértelműen megállapítható. Ha nem megállapítható (pl. Manaspirál), akkor nem kapja meg egyből az jelzőket, hanem mindig akkor kap, amikor az ellenfél húzna, vagy varázspontot kapna. Tehát pl. a Manafonál esetén minden előkészítő fázisban. Ha a fluxustörő később jön ki, mint az a forrás, ami késleltetve adja az erőforrást, de hamarabb, mint hogy kisülne az erőforrást adó hatás, akkor is megakadályozza a laphúzást, vagy VP-kapást, és megkapja a jelzőket. Ha mindkettőnknek van fluxustörője, amikor kijátszok egy erőforrás lapot, akkor mindkét fluxustörő reakciója kisül. Mivel én játszottam ki a lapot, először az ellenfelemé, majd az enyém. Mivel a reakciók fordítva kerülnek kiértékelésre, ezért az enyém értékelődik ki először, megakadályozza az erőforrást, megkapja az jelzőket. Majd jönne az ellenfélé, akinek már nincs mit megakadályoznia, így jelzőket sem kap.


  • Dani Zoltán

    (A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
    (átlag: 3 szavazat alapján 6.7)

    Ha ez tetszett, olvasd el a következő, jellegében hasonló cikket is: Kérdezz-felelek 5..

    Létrehozás: 2009. november 17. 13:55:09
    Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:21
    Nyomtatási forma


    Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

    © Beholder Kft., 2003 - 2022
    1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

    Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.