Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Kezdőcsomag szabálykönyve
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Módosított szövegű lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli – Vérfarkasok április 24.
Alfa pakli – Ősi sárkányok április 24.
A pillanat képe
Kalmárok itala
(Ősök Városa varázsital)
Küldd el képeslapként!
Aki a szint boltosával előnyös üzletet akar kötni, annak igencsak fel kell kötnie a felkötnivalóját! A legtöbben persze inkább mágikus segítséghez folyamodnak, és megisznak egy adagot ebből a csodás varázsitalból...
Nézz szét a galériában!
Tervezett lapmódosítások a honlapon - 2020
Kódbeváltás - változások
HKK sorsoló program
53. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2020.07.18. PROGRAMJA
53. Beholder Találkozó - 2020.07.18. szombat

A lista folytatása...
Módosított szövegű lapok
TF - eseménynaptár
Az eddig megjelent HKK kiegészítők listája
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
HKK sorsoló program (18)
Tervezett lapmódosítások a honlapon - 2020 (3)
2020. Nyugat-Magyarországi HKK Találkozó (7)
[HKK Piac] Eladó lapok (141488)
[HKK Piac] UR lapok (10581)
Lapötletek (64390)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

Hatalom Kártyái - Tengermély szabálykönyv

A tenger mélyén, a szárazföldi birodalmak elől elrejtőzve, és a Dornodoni világégésről tudomást sem véve létezik egy hatalmas és ősi civilizáció. A kétéltű sziránuszok mágiájuk segítségével óriási erőtereket hoztak létre a tenger fenekén, amelyek légbuborékokat fognak közre, így egy idő után már arra sem volt szükségük, hogy a felszínre bukkanjanak, mindenük megvolt. Városaikat azonban egy napon a kegyetlen, rákszerű krabberek rohanták le. A sziránuszokat lemészároltak vagy rabszolgájukká tették, a túlélők elrejtőztek, titkos üregekben bújtak el. A krabberek császára mérhetetlen hatalomvágyában nem elégedett meg a tengerfenék meghódításával: portyázó csapatai éjszakánként a felszínre lépnek, és szárazföldi lényeket ragadnak el, hogy a sziránuszoktól elfoglalt buborékvárosokban tanulmányozzák őket, majd rabszolgának használják. A császár úgy véli, ha eleget megtud a felszínt lakókról, képes lesz meghódítani őket is. A krabberek éjszakai portyázái azonban nem maradnak sokáig titokban: egy-egy sebesült és hátrahagyott krabber, egy krabber merülőhajót megpillantó halász és néhány egyéb mozaik összerakásával lassan összeáll a kép. A kalandozók elhatározzák, hogy leszállnak a Tengermélybe, és fényt derítenek a titokra, vajon kik ezek a titokzatos támadók, és milyen kincseket rejtenek mesés városaik?

A tenger mélyén a dolgok lassabban történnek, ezt szimbolizálja ez az ikon, amely több lapon is megtalálható. Ha egy lapon a háló jelet látod, akkor az a lapnak egy speciális képességét szimbolizálja, amely a következőt jelenti: Ha egy játékos egy körben már két lapot játszott ki sikeresen a kezébôl, akkor nem játszhat ki több lapot a kezébôl. Ha a háló képességgel bíró lap ebben a körben került játékba, a korlátozás a kör további részére vonatkozik.

A víz alatt sok varázslat kevésbé hatékonyan, vagy egyáltalán nem működik. Ha egy lapon a rezisztencia jelet látod, az a következő speciális képességet jelenti: ez a lap nem lehet célpontja olyan forrásnak, amely egy, és csakis egy bizonyos célpont lapra hat. A rezisztencia nem nyújt védelmet, ha: 1. a forrás nem kíván célpontot, vagy kettő vagy több célpontra hat. 2. a lap szövege szerint nem lapra hat, hanem lényre, épületre, tárgyra stb. Például, ha egy varázslat max. két célpont lapot a gyűjtőbe küld, ki lehet játszani rezisztens lapra, ha két célpontot választunk, de nem lehet kijátszani, ha a célpont csak egy rezisztens lap lenne.

Létrehozás: 2009. január 21. 12:20:02Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:22 Küldd el a cikket másoknak Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2020
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.