Vissza a Főoldalra

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek
Argum City
Szavazások
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Beholder találkozó
Argum City kvíz eredmények
Argum City: Kvíz
Argum City: Mi kell még az induláshoz?
Argum City: chipek

A lista folytatása...
Argum City: Kvíz

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 


Argum City: Mi kell még az induláshoz?


Az Argum City már hajszál híján indulásra kész! Reményeink szerint 2 héten belül indítjuk a belső, alfa tesztelést, amiben a cég alkalmazottjai és néhány külsős munkatárs először nekiáll rendesen játszani a játékkal, háromszoros sebességgel. Egy ilyen teszt általában 2-3 hétig szokott tartani. Még elég sok bugra számítunk, de reményeink szerint ezeket már belátható időn belül ki fogjuk tudni javítani, és ha mindennel elégedettek vagyunk, indul a játék!

A mai cikkben végigszaladok még azon a néhány dolgon, ami hátra van, hogy ti is lássátok, milyen közel az indulás. Először is, a játék zenéje időközben elkészült, és a játékba is beraktuk. A legtöbb modulnak, helyszínnek saját zenéje lesz, ezek külön-külön is kikapcsolhatók a beállításokból, ha valamelyik esetleg nem tetszik. Bár egy blogbejegyzésben tudnám valahogy ábrázolni vagy bemutatni, hogy mennyi munka volt vele, hogy az adott helyszínek stílusának megfelelő dallamot, hangulatot megkeressük és megkomponálják. A hangeffektekről végül egyelőre lemondtunk, de ha sok játékostól lesz igény rá, megvalósítható ez is - de az indulásig ez sajnos már nem fér bele.

Az utolsó nagyobb modul, amit még meg kellett csinálnunk, a szövetségi háború volt. Ez most már nagyjából megvan, csak azért nem tudom megmondani, mert ennék még nincs meg a grafikus designja, ha meglesz, akkor az aktuális blogbejegyzés arról fog szólni. A másik dolog, amivel azért még van munka, a játék mobil verziója. Nagyjából ez is megvan, finomhangolások vannak hátra, de úgy néz ki, dolgoznunk kell még azon, hogy a sok különböző telefon mindegyikén jól nézzen ki. Aztán jön a legnagyobb ugrás, feltöltjük a google playstore-ba, és várjuk a jóváhagyást. Sajnos, egy appból indított, de alapvetően böngészős játéknál van esély, hogy elutasítják. Ha erre nem találunk megoldást, app akkor is lesz, csak akkor azt a honlapunkról, külső forrásként kell letölteni, nem pedig a playstore-ból.

A játékban a legtöbb tartalom nagyon sok ideig, magas szintig elég, a kalandoknál kell még néhány ismételhető kalandot gyártanunk. Illetve a játék legösszetettebb része, az alkalmazott harc is még fine-tuningot igényel, az ellenfeleknek is szeretnénk egy saját MI-t csinálni. Írtam, hogy az avatárok grafikája volt az első, ami elkészült, és mostanra már kicsit idejétmúlt a grafika, a rajzolójuk, Ruzsinszki Zsolt bevállalta, hogy újrarajzolja őket, ha ez elkészül az indulásra ez is bekerül.

Emellett fordítjuk a játékot angolra, ez elég nagy munka, óriási mennyiségű szövegünk van. Az angol verziót nem fogjuk egyébként rögtön, a magyarral együtt elindítani, a magyaroknak lesz néhány hónap előnye, ezalatt lehet még az esetleges indulási problémákat orvosolni. Ha sikeres a nemzetközi verzió, később jöhetnek más nyelvek is.

Tőletek pedig annyit szeretnénk kérni, hogy terjesszétek az igét, ajánljátok a játékot, most már van játékmenet videónk, trailerünk, ezeket ér like-olni a youtube-on és megosztani :) Aki pedig feliratkozik a cikk alján „kérek emailt, ha blogbejegyzés kerül be” azok számíthatnak rá, hogy meghívót kapnak a béta tesztre!

Tihor Miklós

Kövess minket a Facebook-on!

Létrehozás: 2019. május 28. 15:22:04Utolsó frissítés: 2019. május 28. 15:37:19 Küldd el a cikket másoknak Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.