Vissza a Főoldalra

Az Álomfogó világa

Ha e sorokat olvasod, kedves Olvasó, az azt jelenti, hogy érdeklődsz az Álomfogó Kártyajáték után. Ha magát a kártyajátékot szeretnéd megismerni, akkor lapozz tovább, ha azonban a játék háttere érdekel, akkor e sorok számodra íródtak.

Szóval az Álomfogó. 2002 novemberében a Magyar Könyvklub gondozásában jelent meg Böszörményi Gyula: Gergő és az álomfogók című meseregénye, mely a hazai könyvkiadásban ritkán látott, gyors és hatalmas sikert ért el. Olvassák gyerekek és felnőttek egyaránt, s különösen népszerű a pedagógusok, könyvtárosok körében. Köszönhető ez annak, hogy a regény nem a nyugati kultúrák mese-, és mondavilágára, hanem a honfoglalás előtti magyar mitológiára épül. Az Álomfogók tehát azok a bűvös erővel bíró révülők, akik a magyar ősmítosz világában kalandoznak, s történeteik a népmesék elemeit használja fordulatos, a mai gyerekek által is élvezhető, modern stílusban. Azóta is évente megjelent egy-egy folytatás (2003: Gergő és a bűbájketrec, 2004: Gergő és a táltosviadal, 2005: Gergő és az álomvámpírok I., Zsófi és az elnévtelenedett falu, Zsófi és a boszorkánypláza), méghozzá töretlen sikerrel. Eme sikerek sarkalltak bennünket arra, hogy az új kártyajátékunkat az Álomfogók világára építsük fel.

Ha meg akarsz ismerkedni a révülők világával, akkor olvasd el az alábbi menüpontok alatt található leírásokat!


Bevezető | 1. A Világfa | 2. Révülők és éberek | 3. Álom és Valóság | 4. Az álomlények | 5. A Sárkány
6. Az Álomfogók | 7. A Jurták Szövetsége | 8. Sámánviadal


A cikk a Beholder Kft. oldaláról származik.
A cikk a weben a http://www.beholder.hu/?cikk=12468 címen elérhető.
Létrehozás: 2007. szeptember 17. 11:03:38Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:19 Küldd el a cikket másoknak