Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az az Álomfogó?
Az Álomfogó világa
Megjelent kiegészítők
Szabálykönyv
ÁFK-t forgalmazó boltok
Rendelés
ÁFK klubok
Lapkereső
Versenykiírások
Álomfogók Szövetsége
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenőfal
Fórumok
Toplisták
Letöltés
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

- Kinézet -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 18 szavazat alapján 6.2)

- Használhatóság -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 14 szavazat alapján 3.5)
- Eredetiség -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 12 szavazat alapján 4.8)

 | 1 |
Nézet:
Én sem.
 
a könyv alapján nem így képzeltem el
 
Hm nem aktivizálhatod legalábbis sztem... mert nem használat után akarnád aktivizáléni és ezt csak úgy lehet. Egyételmű a megfogalmazás
 
Hi!
Kérdésem lenne: hogyha harc közben az ellen mondjuk egy azonnalival sérültbe küldte ezt a lényemet, akkor is visszafordíthatom 1 VP-ből aktívba, vagy esetleg csak passzívba, és még 1 VP kell az aktívhoz, vagy egyáltalán nem csinalhatok semmit, hisz "használat után" a szöveg, de közben az ellen kijátszott egy lapot?
 
akkor tökéletes.. . föl tuningolod a kicsikét és már szét is kap mindent..
 
Azért ha pont olyan lapjaid vannak kézben amikkel nem tudsz mit kezdeni épp, nagyon jól jöhet...
 
sztem nincs..

amúgy meg nem oan táp, gondolj bele, ha lehozol egy lényt ,és teszem azt max. 3 manád maradt, akkor az csak +3 tám.pont és akkor még nem azonnali varázsoltál..
 
Ugye nincs szabály hogy egy álomlényt egy körben csak 1x lehet pihenőbe fordítani?
 
Szerintem tök jó
 
 | 1 |
Nézet:
Álomfogó versenyek | Paklik | Lapok | Csere-bere | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2020
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.