Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kátyái - Tükördimenzió november 23.
HKK - Zén Legendái: Clerebald gyűjteménye szeptember 21.
A pillanat képe
Varázslatot lövő fegyverek
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Korok múltával a Túlélők Földje világképe teljesen megváltozott. Miután a felfedezők az egész kontinenst feltérképezték, a számtalan régi ereklyék között olyan fegyverek is előkerültek, melyek a csatában varázslatok garmadáját képesek az ellenségre zúdítani. Ez a tulajdonságuk bizony nagyon hasznossá teszi őket.
Nézz szét a galériában!
Argum City közös promóciója más játékainkkal
Tükördimenzió - bemutató verseny
Elindult az Argum City
Tükördimenzió bemutató – 4. rész
Előrendelhető a Tükördimenzió HKK kiegészítő!

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Hatalom Kártyái verseny - 2019. november 16., Wekerlei Boccia Klub

A lista folytatása...
Argum City közös promóciója más játékainkkal (10)
Tükördimenzió - bemutató verseny (1)
Tükördimenzió bemutató – 1. rész (407)
Előrendelhető a Tükördimenzió HKK kiegészítő! (1)
küldetések (413)
[HKK Piac] Eladó lapok (141403)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Az elfekről általában
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
Hyass kegyence

2 VP 4/2 chara-din szörny/xenó

Kijátszáskor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, vagy célpont xenó passzívan a tartalékodba kerül.
S: kapsz egy Xenó parazitát.
E vedd vissza a kezedbe: te vagy egy xenód gyógyul 3 ÉP-t.


Xenó tartalékos

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó [+1]

Kijátszásakor létrejön egy gyűjtődben lévő xenód minden kijátszáskori képessége.
Kompenzáció: kapsz egy Xenó parazitát.


Idegen invázió

1 VP chara-din általános

Ellenfeled eldob egy lapot.
K ha a gyűjtődben van és kijátszol egy xenót: azonnal kapsz egy Xenó parazitát.


Idegen keltetés

1 VP chara-din bűbáj/xenó

Kompenzáció: húzz egy lapot!
S áldozd fel egy Xenó parazitád: ellenfeled eldob egy általad választott lapot.
S áldozd fel egy Xenó lárvád: előkereshetsz vagy visszavehetsz egy xenót a gyűjtődből.
S áldozd fel egy Xenó bábod: játékba rakhatsz a kezedből, vagy a gyűjtődből egy xenót.


Xenó regenerátor

2 VP 3/3 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot.
K: ha sebződsz, a kezedből játékba rakhatsz egy xenót, majd gyógyusz annyit, amennyi az így kijátszott xenó ÉP-je.


Túlfejlett xenó

1 VP 1/0 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, amennyi xenód van játékban vagy a gyűjtődben.
K végy le róla egy izom jelzőt: megakadályoz egy varázslatot, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
X2, az elveszejtő

2 VP 1 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/xenó „legendás”

K: célpont lény sebzése 0 lesz és X2 a kör végéig kap + annyi sebzést, amennyi a lény alap SB-je volt.
Áldozd fel: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Legendás képesség vagy „duplakötelék”: feltámad.


X3, az inváziómester

2 VP 1 ZSZ 3/3 chara-din szörny/xenó „legendás”

K: megakadályoz egy forrást, ami hatna vagy reagálna egy xenódra, vagy legendás lényedre, és X3 kap egy izom jelzőt.
Áldozd fel: ellenfelednek el kell dobnia annyi lapot, ahány izomjelző volt X3-on (max 3-mat).
Legendás képesség vagy „duplakötelék”: feltámad.


X4, a vérszomjas

2 VP 1 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/xenó „legendás”

Ha egy legendás lényed vagy xenót dobat: kétszer annyit dobat, mint normálisan.
Ha egy legendás lényed vagy xenód megsebez egy lényt: kétszer annyit sebez rajta, mint normálisan.
Legendás képesség vagy „duplakötelék”: feltámad.


X5, a bilincselő
2 VP 1 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/xenó „legendás”

K rakj át egy xenót vagy legendás lényt a gyűjtődből a semmibe: célpont lap elveszíti minden speciális képességét.
Áldozd fel: a kör végéig ellenfeled minden lapja elveszíti minden képességét.
Legendás képesség vagy „duplakötelék”: feltámad.
Mormogó motyogó

2 nekron 2/2 leah szörny/motyogó „élőholt”

Kijátszásakor ellenfeled kezéből bármennyi általad választott lapot a semmibe dobhatsz, majd ellenfeled húz annyi lapot, amennyit eldobtál (ez hátrány).
Minden lényed a következő képességet kapja: „halálsikoly: ellenfeled a paklija tetejéről 4 lapot a semmibe dob.”


Mohó motyogó

1 VP 1 nekron 2/2 leah szörny/motyogó „élőholt”

Minden lényed (önmaga is) a következő képességet kapja: „kompenzáció: ellenfeled a paklija tetejéről 4 lapot a semmibe dob”.
Ha ellenfeled lapot húz vagy keres: minden húzott/keresett lap után 2 lapot a paklija tetejéről a semmibe kell dobnia.


Morfáló morf

1 ZSZ 1/3 színtelen szörny/morf

K válassz ki egy játékban lévő lapot: célpont lap neve, színe és altípusa a kiválasztott lapéra módosul. Ezt a képességet 2 ZSZ árán a gyűjtődből is használhatod, de akkor csak a saját körödben.


Lélekrezonátor

1 VP 1 nekron 1/3 elenios szörny

Kijátszásakor a gyűjtődből játékba rakhatsz egy fix. max 3 költségű lényt, ami a következő hátrányt kapja: „ha nincs játékban Lélekrezonátor, azonnal fel kell áldoznod”.
Oltalmazó teknős

1 VP 2/1 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1.
Olyan lapjaidra, amiket nem olcsóbbítottál, nem lehet 2-nél kisebb költségű lappal reagálni.


Öreg halász

1 VP 1/1 színtelen kalandozó/ember KF

K: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy lényt, ami ebben a körben került oda.
Dobd a kezedből, vagy a gyűjtődből a semmibe: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy lényt, ami ebben a körben került oda (kivéve áldozástól).


Veszett vad

1 VP 2 nekron (3)/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Feltámad.
S válassz állandóan működő, automatikus és aktiválsát kívánó képességek közül: ellenfeled lapjainak az ilyen képességei a kör végéig nem működnek.



Kutyafalka

1 VP 2 nekron (4)/4 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Ha van legalább 3 különböző nevű vérfarkas a gyűjtődben: 3 ÉP árán előkeresheted a paklidból, vagy visszaveheted a gyűjtődből a kezedbe (egy körben egyszer).
Áldozd fel és rakd a semmibe: megakadályoz egy lapot.


Hétpettyes katica

2 VP 3/3 sheran szörny „szárnyak”

Kijátszásakor kap 7 petty jelzőt.
K végy le róla X petty jelzőt: célpont X költségű lény a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy X költségű varázslatot, vagy ellenfelednek el kell dobnia egy egy max X költségű lapot.
Goblin hamiskártyás

2 ZSZ 3/2 tharr szörny/goblin KF

Kijátszásakor X SZK árán fordítsd fel a paklid felső X lapját: ezek közül a goblinokat vedd a kezedbe, a többit dobd a semmibe, majd kapsz 1 SZK-t.
Jelenés 1 ZSZ: kapsz egy Dobótőrt.


Goblin kínzómester

2 ZSZ 2/2 tharr szörny/goblin KF

K2: ha SZK-t kapsz (kivéve önmagától), célpont lény vagy játékos sebződik 2 ÉP-t.
K2, ha egy játékos lapot húz vagy keres: kapsz annyi SZK-t amennyi lapot húzott/keresett.


Goblin manufaktor

2 ZSZ 2/3 tharr szörny/goblin KF

Anti mágia: 1 (de tharr lapot nem lehet neki dobni).
K ha bármilyen módon SZK-t kapsz: kapsz egy Dobótőrt.
Áldozd fel: célpont permanens a gyűjtőbe kerül és kapsz annyi SZK-t amennyi az idézési költsége volt.


Villámkezű goblin

2 ZSZ 3/3 tharr szörny/goblin KF

Kompenzáció: kapsz 2 SZK-t vagy a kör végén húzz egy lapot.
S 1 SZK: ellenfeled eldob egy általa választott lapot a semmibe, majd kapsz annyi SZK-t, amennyi a lap idézési költsége volt.


Goblin bróker

2 ZSZ 2/1 tharr szörny/goblin KF

K3: ha sikeresen kijátszol egy goblint, vagy ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot: kapsz 1 SZK-t.
S X SZK: célpont lény vagy játékos ebződik 2*X ÉP-t (X max 3).
Ganüid reflektátor

2 VP 3/4 rhatt szörny/ganüid

Ha ellenfeled ebben a körben megakadályozta egy ganüided létrejöttét, ingyen kijátszhatod.
S: dobj egy ganüidet a kezedből a semmibe: célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled következő lapja nem jön létre (több ilyen hatás nem adódik össze).


Ganüid védelmező

1 VP 1/4 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

Semlegesítés: sebző vagy gyógyító forrás.
E dobj a kezedből egy lapot a semmibe: a kör végéig minden téged és ganüidjeidet ért sebzés 1-re csökken.


Ganüid utánpótló

1 VP 1/2 rhatt szörny/ganüid

Kijátszásakor kapsz 2 Ganüid ifjoncot a kezedbe.
K ha bármilyen okból eldobsz egy ganüidet a kezedből: húzz egy lapot, vagy kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.


Önfeláldozó ganüid

1 VP 1/6 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

Élet: 1.
K ha te vagy egy ganüided sebződne: helyette az Önfeláldozó ganüid sebződik és kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Ha sebződéstől kerül a gyűjtőbe: célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
Préselés (új)

1 VP 1 nekron leah azonnali

Gyógyulsz 6 ÉP-t és ellenfeled a paklija tetejéről 5 lapot a semmibe dob, ha nem tudott eleget dobni, akkor megnyerted a játékot.


Locsogó motyogó

1 VP 1 nekron 2/3 leah szörny/motyogó „élőholt”

Motyogóid költségéből (önmagáéból is) minden nekront fizethetsz az ellenfél paklijából.
Áldozd fel: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Ha a gyűjtődből a semmibe kerül: kapsz 1 VP-t.


Rossz gépezet

4 VP rhatt azonnali [+1]

Ha ellenfeled max. VP-je 20-nál kevesebb, akkor idézési költségéből 3 VP-t helyettesíthetsz azzal, hogy ellenfeled max ÉP-jét 3-mal megemeled.
Húzz 2 lapot, vagy max. 2 célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy lapot.
Védelmező manó

2VP 3/2 elenios szörny/manó KF „szárnyak” „védekezés”

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy legalább 2 költségű lap semmibe dobásával.
Semlegesítés: 0 vagy 1 költségű lap.
Ha nem semlegesítésként játszottad ki: kijátszásakor célpont 0 vagy 1 költségű lapot a semmibe küldhetsz.


Támadó farkas

1 VP 1 nekron (3)/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Feltámad.
„Védekezés”-ként kijátszott lappal és ilyen lap képességével nem lehet rá reagálni.
Kijátszáskor (feltámadáskor nem) ellenfelednek el kell dobnia 2 „védekezéses” lapot.


Defenzív xenomorf

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
S ha ellenfeled sikeresen kijátszott egy lapot a kezéből: el kell dobnia egy lapot. Ha „kötelék”, akkor ezt a képességet a gyűjtődből is használhatod 1 ZSZ árán.


Abszolút morf

X VP 1/1 színtelen szörny/morf

X annyi, ahány színt használsz a paklidban (bufán és színtelenen kívül).
Semmilyen módon nem olcsóbbítható.
Ha sikeresen kijátszottad: húzz egy lapot most és egyet a kör végén.


Alantas játék (új)

1 VP 1 nekron leah bűbáj

Húzz egy lapot!
Minden lapod költségéből 1 nekront fizethetsz az ellenfél paklijából.
Minden nekront tartalmazó költségű lapod 1 VP-vel olcsóbb (de min 1 VP).
Fatty hordamester

1 VP 1/2 chara-din szörny/chara-din fattya [+2]

Minden chara-din lényed kap +1 sebzést.
K: megakadályoz egy reakciót, vagy egy gyűjtőbe küldő forrást.


Szőr Artúr, a nemes farkas

1 VP 1 nekron (2)/2 leah kalandozó/vérfarkas, ember KF

Feltámad.
Minden „ősmágiás” lap kijátszási feltétele 1 VP és 1 nekron elköltése.
Ha bármilyen módon a semmibe kerül: ellenfeled elveszti minden VP-jét, vagy eldob egy lapot a semmibe.


Káoszalkimista

1 VP chara-din kalandozó/ember KF

S áldozd fel bármennyi lényed, melyek idézési költségének összege pontosan X: a paklidból, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy fix X költségű lényt, a kijátszáskori képességei nem jönnek létre, de a kör végéig forrásimmúnitást kap.


Ouroborosz, a káoszszellem

2 VP (4)/4 chara-din szörny/káoszszellem „élőholt” „szárnyak” „háló”

Élet: 1.
Ha bemegy az őrposztba: a káoszszellemeket kivéve az őrposztokból minden lény visszakerül kézbe.
Ha kimegy az őrposztból: a káoszszellemeket kivéve a tartalékokból minden lény visszakerül kézbe.


Nyársaló kardhal

2 VP 2/3 dornodon szörny „szárnyak”

Kompenzáció: kapsz egy A kardhal nyársalását a kezedbe.
„Harci képesség”: ellenfele annyit sebződik, ahány lap van ellenfeled kezében.
Ha ellenfelednek legalább 3 lap van a kezében: forrásra immúnis.
Cibáló magszim (új)

1 VP 1 nekron sheran szörny 4/3 „szárnyak”

„Harci képesség”: ellenfele a magszim helyett saját magát sebzi meg.
Jelenés: előkereshetsz a paklidból egy „harci képességgel” rendelkező lényt.


Rohamozó magszim

1 VP 1 nekron 3/3 sheran szörny „szárnyak”

„Harci képesség”: ellenfeled őrposztjából minden max 2 költségű lény a gyűjtőbe kerül és ellenfeled minden így gyűjtőbe került lapja után 2 ÉP-t sebződik.
K: a kör végéig mágikus védelmet, vagy forrásimmúnitást kap.


Rejtőző magszim

1 VP 1 nekron 1/(3) sheran szörny „védekezés”

„ Harci képesség”: ellenfele visszakerül a tulajdonosa kezébe.
Kijátszhatod reakcióként közvetlenül azután, hogy valaki kijátszott egy max 2 költségű asztalon maradó lapot a kezéből: a lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.


Szipolyozó magszim

1 VP 1 nekron (1)/5 sheran szörny „szárnyak”

„Harci képesség”: ellenfele sebzése 0-ra csökken, a Szipolyozó magszim pedig a kör végéig kap annyi + sebzést, amennyit a lény elvesztett.
K: ha sikeresen használsz egy „harci képességet” (kivéve az önmagáét): kapsz egy VP-t, vagy húzz egy lapot!


Agresszív magszim

1 VP 1 nekron 1/2 sheran szörny „szárnyak”

Minden kör végén minden jelző lekerül róla.
Minden „harci képességgel” rendelkező lényed kap +1/+1-et.
„Harci képesség”: annyi izom jelzőt kap, amennyi az ellenfele sebzése.
Áldozószentély

1 áldozás dornodon építmény 4 SP „szárnyak”
Kompenzáció: ellenfeled eldob egy lapot.
Húzz egy lapot!
K: a kör végéig egy áldozós költségű lapod idézési költségéből egy áldozást fizethetsz az ellenfél permanensének feláldozásával.


Vassisakos minotaurusz

1 VP 2/2 tharr szörny/minotaurusz

Vedd vissza a kezedbe: megakadályoz egy aktiválást kívánó hatást vagy visszaküldhetsz egy lapot a tulajdonosa kezébe.
Áramlás: célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.


Kurozan tó

szabálylap

Ha ellenfeled kezdte a játékot: ha akarod, a játék elején kapsz 1 VP-t, de ekkor nem játszhatsz ki „védekezés”-ként lapokat.
Ha te kezdted a játékot, akkor a 2. húzás fázisodban +1 lapot húzol.


Vérfagyasztó

2 VP 2/2 leah szörny/vámpír „élőholt” „hideg”

K: ha egy lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul: célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt.
S áldozd fel: a paklidból játékba rakatsz egy fix max X költségű vámpír vagy „hideg” lényt. X annyi, ahány dermesztés jelző van játékban.


Sánta kutya

1 VP nekron 2/1 leah szörny/vérfarkas

Feltámad.
Minden 0 és 1 költségű lap +1 VP és +1 nekron.
S (de ha „kötelék” akkor K): célpont permanens passzivizálódik.
Tomboló fatty (új)

3 VP (5)/5 chara-din szörny/chara-din fattya „szárnyak”

S áldozd fel egy chara-din fattyad: célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy célpont lény vagy játékos sebződik 4 ÉP-t.
Kompenzáció: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.


Káoszfatty

3-X VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

X annyi ahány Chara-din fattyád van játékban.
Kijátszásakor ellenfeled eldob X lapot.
Ha ellenfeled a húzás fázisán kívül lapot húz: kapsz annyi chara-din fattyát, ahány lapot húzott.


Fatty megoldómester

2 VP 3/2 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
Ha van játékban legalább 2 chara-din fattyad, akkor ingyen játszhatod ki.
Kijátszásakor max. 2 célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.


Fatty kiegyenlítő

1 VP 3/1 chara-din szörny/chara-din fattya [+1]

Kijátszásakor kapsz a kezedbe annyi Chara-din fattyát, amennyivel kevesebb lap van a kezedben, mint ellenfelednek.
A te körödben ellenfeled minden lapja +1 VP. Fattyaid rezisztenciát kapnak.


Az isten keze

3 ZSZ fairlight általános

Húzz egy lapot!
K ha egy kézben lévő lapod aktiválást kívánó képességét használod, akkor megmutathatod ezt a lapot a kezedből (de egy körben csak egyet): a használt képesség újra létrejön, mint Az isten keze képessége (szükség esetén választhatsz új célpontot).
Vas fókuszsárkány

1 VP 3/1 fairlight szörny/sárkány „szárnyak”

Minden sárkányod 3-mas tűzleheletet kap.
K: gyűjtőbe küldhetsz célpont lényt (kivéve önmagát) és ha ez saját lényed volt, akkor tehetsz egy izom jelzőt egy sárkányodra.
Halálsikoly: előkereshetsz egy halálsikollyal rendelkező lapot a paklidból (kivéve Vas fókuszsárkányt).


Ón fókuszsárkány

2 VP 2/3 fairlight szörny/sárkány „szárnyak”

Minden sárkányod (önmaga is) [+2]-t kap.
S célpont lap (kivéve önmaga) a gyűjtőbe kerül, és ha ez a saját lapod volt, akkor húzz egy lapot!
Halálsikoly: kapsz 2 VP-t.


Ólom fókuszsárkány

2 VP 2/2 fairlight szörny/sárkány „szárnyak”

Minden sárkányod kap +1/+1-et.
S célpont permanens (kivéve önmaga) a gyűjtőbe kerül, és ha ez a saját lapod volt, akkor kapsz egy Wyvernt.
Halálsikoly: ellenfeled eldob 2 lapot a semmibe.


Újraöntés

1 VP fairlight azonnali „ősmágia”

Célpont permanens a gyűjtőbe kerül és ha a olyan permanest küldtél a gyűjtőbe, aminek te vagy a gazdája, vagy a tulajdonosa: kapsz 2 VP-t és húzz egy lapot!


Titán fókuszsárkány

4 VP (5)/5 fairlight szörny/sárkány „szárnyak” [+1]

Kijátszásakor gyűjtőbe küldheted X permanensed (max 3-mat): ellenfelednek fel kell áldoznia X lapját és el kell dobnia X lapot a kezéből.
Halálsikoly: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Alvilági kanonok

1 VP 1 nekron 2/2 szörny/nekromanta KF

S: feltámad.
S: dobj a paklidból egy nem vízió és nem reakció varázslatot a gyűjtőbe.
E áldozd fel: visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből a kezedbe.


Lassú manó

2 VP 3/1 elenios szörny/manó „szárnyak”

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy lap kézből semmibe dobásával.
A 2 VP és 3 VP költségű lapokat kivéve minden lap +1 VP.
Halálsikoly: ellenfeled következő lapja +2 VP.


Fatty nőstény (új)

2 VP 1/4 chara-din szörny/chara-din fattya

K: kijátszásakor és ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot a kezéből: kapsz egy Chara-din fattyát.
K áldozd fel egy chara-din fattyad: megakadályoz egy varázslatot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Áldozd fel és rakd a semmibe: megakadályoz egy lapot.


Fatty áldozat

1 VP 3/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát.
Ha feláldozod egy chara-din lapod képességének költségeként: kapsz 1 VP-t és a kör végén rakd a gyűjtődből aktívan a tartalékodba.


Koporsókereskedő

1 VP 1/1 leah szörny/nekromanta, vámpír „élőholt”

K ha egy lény az asztalról vagy egy játékos kezéből a gyűjtőbe kerül: kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!
Jelenés 1 VP 2 ÉP: előkereshetsz vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy leah tárgyat.
Üdv. Köszönöm az észrevételt.

Komplementer lovas (javítva)

2 VP (3)/3 leah szörny/lovas [+1] KF

Csak lovassal lehet olcsóbbítani.
Ellenfeled forrásai nem hatnak rá.
"Kötelék": Semlegesítés: lap. Ilyenkor előkereshetsz egy lapot, aminek a színe és a típusa is különbözik a semlegesített lapétól.
Komplementer lovas

2 VP (3)/3 leah szörny/lovas [+1] KF

Ellenfeled forrásai nem hatnak rá.
Semlegesítés: lap. Ilyenkor előkereshetsz egy lapot, aminek a színe és a típusa is különbözik a semlegesített lapétól.


Az alvilág fájdalma

1 VP leah azonnali/vízió

Dobj a paklid tetejéről annyi lapot a gyűjtőbe, amennyit ebben a körben sebződtél (de max 4-et)
Jelenés: megakadályoz egy semmiző forrást.


Xenó rezonátor

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó „horgony”

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot.
K: ha kijátszol a kezedből egy xenót, azonnal visszaküldhetsz egy célpont lapot a tulajdonosa kezébe.


Villámgyors xenó

1 VP 1/1 chara-din szörny/xenó

Nem lehet semlegesíteni. Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot.
E ha játékba hozol egy lényt: kapsz 1 VP-t vagy húzhatsz 1 lapot.
Hátrány: nem játszhatod ki az ellenfél körében.


Ork tűzsámán

1 VP 2/2 dornodon szörny/ork „tűz” „szárnyak” „KF”

Anti mágia: 1 (de dornodon lapot nem lehet neki dobni).
K, ha a kezedből, vagy a gyűjtődből dornodon lap kerül a semmibe: célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul 3 ÉP-t.
Proteinsólyom (új)

1 VP 2/2 sheran szörny „szárnyak”

Kijátszhatod lényre tett bűbájként. Ekkor: húzz egy lapot, a lény kap +2/+2-t és egy élet jelzőt.
Jelenés: gyógyulsz 6 ÉP-t.


Proteinpöffeteg (új)

2 VP 3/3 sheran szörny 1 SZK „szárnyak”

Kijátszhatod lényre tett bűbájként is. Ekkor: húzz egy lapot, a lény kap +3/+3-mat, 3 ÉP-s büntetést és egy izom jelzőt.
Jelenés: gyógyulsz 9 ÉP-t.


Proteinféreg (új)

1 VP 1/1 raia szörny/féreg

S ha bűbáj kerül rá: húzz egy lapot és kapsz 1 VP-t.
Kijátszhatod lényre tett bűbájként is. Ekkor: húzz egy lapot és a lény kap +1/+1-et.
Jelenés: gyógyulsz 3 ÉP-t és kapsz egy féreg jelzőt (1/1 raia szörny/féreg).


Xenó szipolyozó

2 VP 2/1 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot.
S: a gyűjtődből egy xenót rakj „bűbáj lapra” lapként a xenó szipolyozóra. A xenó szipolyozó megkapja az így rárakott xenók állandó és automatikus képességeit (kivéve a kijátszáskoriakat) és kap annyi plusz sebzést ill. ÉP-t amennyi a rátett xenók alap sebzése/ÉP-je.


Alvilági uzsorás

1 VP 1 nekron leah szörny/nekromanta KF „szárnyak”

Élet: 1. Nem cserélhet gazdát.
S: ellenfeled kap 1 VP-t és a következő előkészítő fázisa végén veszít 2 VP-t.
S: ellenfeled húz egy lapot (hátrány) és a következő húzás fázisa végén eldob 2 lapot a kezéből.
Gonosz farkas

1 VP 1 nekron 2/2 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Kijátszásakor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz, és ha ez a permanens ősmágiás volt, akkor kapsz 1 VP-t vagy húzhatsz 1 lapot.
„Duplakötelék”: kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.


Elszabadult farkas

1 VP 1 nekron 1/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

A 2. körtől, sikeres kijátszása után (feltámadáskor nem) kap annyi izom jelzőt, ahány vérfarkasod van a semmiben (de max 3-mat).
Feltámad.


Vérfarkas protektor

1 VP 1 nekron 3/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Feltámad. Minden vérfarkasod kap +2 ÉP-t.
Áldozd fel vagy dobd a kezedből a gyűjtőbe: megakadályoz egy újrahasznosítást vagy egy semmiző forrást.


Trükkös farkas

1 VP 1 nekron 2/1 leah szörny/vérfarkas

Semlegesítés: gyógyító forrás (feltámadáskor nem), és ellenfeled sebződik annyit, amennyit a forrás gyógyított volna.
Feltámad. Minden vérfarkasod kap +1 sebzést.


Ki a régivel

1 VP elenios általános/vízió

Sebződsz 2 ÉP-t és dobj egy lapot e kezedből a semmibe, majd keress elő a paklidból egy lapot, ami újabb kiadású, mint a dobott lap (a lapra írt évszámot nézd).
„Jöjjön az új!”
Idéző fatty

1 VP 1/3 chara-din szörny/chara-din fattya

S: kapsz egy Chara-din fattyát, vagy a kezedből játékba rakhatsz egy max. 2 fix költségű fattyat.
E áldozd fel 2 lényed: előkereshetsz egy lapot.


Fatty takarító

1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Újrahasznosítás: 3.
Kap annyi izom jelzőt, ahány fattyat újrahasznosítottál vele.
„Duplakötelék”: [+1] és kijátszásakor aktivizálódik.


Fürge fatty

1 VP 0/1 chara-din szörny/chara-din fattya „védekezés”

Semlegesítés: max X+1 költségű lap, ahol X annyi, ahány Chara-din fattyad van játékban.
Áldozd fel: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.


Fattyak trükkje

chara-din azonnali/reakció, chara-din fattya

Megakadályoz egy aktiválást kívánó hatást.
Ha a gyűjtődben van és ellenfeled sikeresen használt egy aktiválást kívánó hatást: visszaveheted a kezedbe (egy körben egyet).


Nekronfatty

2 nekron 2/2 chara-din szörny/chara-din fattya

K 1 nekron: ha rajta kívül legalább 2 chara-din fattyad van kátékban, vagy legalább 4 a gyűjtődben: húzz egy lapot, vagy kapsz 1 VP-t.
A kőszívű ember

2 VP 3/3 chara-din kalandozó/ember KF „háló”

Élet: 1.
Kompenzáció: ellenfeled következő köre egy cselekvés után véget ér.
K: célpont permanensre tehetsz egy kővéválás jelzőt (ha egy lapon ilyen jelző van, azt nem lehet feláldozni, nem lehet az aktiválást kívánó képességeit használni, ha lény, akkor nem támadhat és nem mozoghat a csere fázisban).


Tüskevár

1 építő 5SP sheran építmény „szárnyak”

A kör végén húzz egy lapot.
Büntetés: 4 ÉP.
Ha egy lényed vagy épületed sebződik, ellenfeled is sebződik ugyanannyit.


Alanori utcagyerek

0 VP leah kalandozó/ember 1/1 KF „ősmágia”

Kijátszása körének végén előkereshetsz egy Alanori utcagyereket a paklidból.
Jelenés: visszavehetsz e gyűjtődből a kezedbe egy Alanori utcagyereket.


Légy rossz mindhalálig

1 VP 1 nekron chara-din általános [+1]

Kapsz 3 VP-t (2. körtől) és húzz egy lapot most, egyet a kör végén.
Hátrányok: a játék végéig csak leah, dornodon, chara-din és szantelen lapokat játszhatsz ki a kezedből. Egyszínű és Jellemek harca versenyeken tiltott.


Aranyember

2 ZSZ 2/1 fairlight kalandozó/ember, gólem KF „kincs”

Ellenfeled minden lapja +1 ZSZ.
S 1 VP: kapsz 2 SZK-t.
E 1 SZK: kapsz 2 VP-t, vagy a kör végén húzz egy lapot.
A fattyak öregapja (új)

követő/epikus

Kedvelt lap: fatty (szerepel nevében/altípusában a fatty szó).
S: a következő fattyad idézési költsége 1 VP-vel kevesebb (de min 1 VP) vagy minden fattyad kap +1/+1-et a kör végéig.
Fattyaid nem foglalnak helyet az őrposztban.
J 3 VP: előkereshetsz egy fattyat a pakidból.


Grhamma-thyk nyelvtanár

1 VP 1 nekron tharr szörny/moa KF [+1]

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek a nevében kötőjel szerepel.
Jelenés 1 nekron: ellenfeled veszít 3 VP-t vagy 3 SZK-t vagy sebződik 3 ÉP-t.


A negyedik nővér

1 VP 1/1 dornodon szörny/kísértet

Dobd a kezedből a gyűjtőbe: megakadályoz egy semmiző forrást.
Ha a gyűjtődben van: körönként kétszer használhatsz jelenést.
Jelenés: dobj 1 lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe.


A holdtorony mágusa (új)

2 ZSZ 1/3 fairlight kalandozó/ember KF „szárnyak”

2 építőnek számít.
Halálsikoly: kapsz egy Szellemszolgát.
P 1 ZSZ: előkereshetsz egy épületet, vagy egy tharr, fairlight vagy sheran asztalon maradó nem lény lapot.


Az éjtorony mágusa (új)

1 VP 0/3 chara-din kalandozó/árnymanó KF „szárnyak”

Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát.
P 1 ZSZ: előkereshetsz egy szörnyet, vagy egy leah, dornodon vagy chara-din lényt (kivéve önmagát).
Rolf (új)

2 VP 2/2 leah szörny/manó „hideg” „szárnyak”

Idézési költségét helyettesítheted egy manó vagy „hideg” lap kézből semmibe dobásával.
Hidegre immúnis.
Kijátszásakor 4 ÉP árán előkereshetsz a paklidból egy manót, vagy egy max. 2 költségű leah lapot.


Manó nekromanta

2 VP 2/2 leah szörny/manó „szárnyak”

Idézési költségét helyettesítheted egy manó kézből semmibe dobásával.
Kijátszásakor visszavehetsz max 2 manót a gyűjtődből a kezedbe. Az így visszavett lapokat a kör végén dobd a kezedből a semmibe (ha még ott vannak).


Manó likantróp

2 VP 1 nekron 3/2 leah szörny/manó, vérfarkas „szárnyak”

Feltámad.
Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy lap semmibe dobásával.
Kijátszásakor a paklid tetejéről 3 lapot a gyűjtőbe dobhatsz.
Ha sebzést okoz: a paklidból egy manót vagy vérfarkast a gyűjtőbe tehetsz.


Manó őrmester

2 VP 3/3 elenios szörny/manó „szárnyak”

Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
Kijátszásakor célpont permanenst a semmibe küldhetsz.
„Duplakötelék”: életkioltó vagy ősmágia.
Végső morf

2 ZSZ színtelen szörny/morf

Nem olcsóbbítható.
Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy morfot.
Ha használsz szabálylapot: keresés helyett visszavehetsz egy morfot a gyűjtődből a kezedbe.


Xenó morf

2 ZSZ színtelen szörny/morf, xenó

Kijátszásakor ellenfeled eldob annyi lapot, ahány vele egyező altípusú lényed van játékban (max. 3-mat.).
Jelenés 1 ZSZ: kapsz egy Xenó parazitát.


Alkalmazkodó xenomorf

1 VP 2/2 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
Olyan típusú lappal, amilyet ellenfeled dobott neki, nem lehet célozni és ilyen lapok képességei nem hatnak rá.
„Duplakötelék”: nem lehet megsebezni.


Teluran, a rovarkutató

követő/hordaparancsnok

A játékot 4 lappal és -2 ÉP-vel kezded és tégy rá 3 jelzőt.
S ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot a kezéből végy le róla egy jelzőt: kapsz egy aktív Rambó bogarat.


Villámgyors fatty

1 VP 0/1 chara-din szörny/chara-din fattya „védekezés”

Semlegesítés: max. X+1 költségű lap, ahol X a játékban lévő chara-din fattyaid száma.
Áldozd fel: kapsz egy aktív chara-din fattyát.
Álomhozó (új)

2 VP 2/2 elenios szörny/manó 1 SZK KF

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy lap kézből semmibe dobásával.
Kijátszásakor célpont lényre tehetsz 2 álomjelzőt és célpont gyűjtőből rakj egy lényt a tartalékodba.


Fanyűvő manó

2 VP 2/3 raia szörny/manó 1 SZK KF „életkioltó”

Költségét helyettesítheted egy lap kézből semmibe dobásával.
Kijátszásakor ellenfeled kezéből egy „élet” képességgel rendelkező lényt eldobathatsz, vagy gyűjtőbe küldhetsz egy ilyen lényt.


Szapora manó

2 VP 2/3 raia szörny/manó 1 SZK KF „szárnyak”

Költségét helyettesítheted egy lap eldobásával a semmibe.
Kijátszásakor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
Ha eldobod a kezedből, vagy ha a gyűjtődből a semmibe kerül: előkereshetsz egy Szapora manót a paklidból.


Zombixenó

2 ZSZ chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor a gyűjtődből játékba rakhatsz egy xenót, vagy célpont lényt a gyűjtőbe küldhetsz.
Jelenés: ellenfeled eldob egy lapot.


Ganüid bozonátor

1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

Ha sikeresen kijátszottad a kezedből: ellenfeled következő 2 aktiválást kívánó hatása nem jön létre.
S: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Rosszakarat

1 VP chara-din bűbáj

A kör végén húzz egy lapot!
S: minden játékos eldob egy lapot a kezéből.
E: minden játékosnak fel kell áldoznia egy permanensét.
Hátrány: nem lehet feláldozni.


Quwarg matador

1 VP 1/2 dornodon szörny/quwarg

S 1 VP: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, majd ha lényt dobott: kapsz egy Nyomorult quwargot.
Ha a gyűjtődből a semmibe kerül: kapsz egy Nyomorult quwargot.


Abszolút fatty

6-X VP (5)/5 chara-din szörny/éjfatty, chara-din fattya

X annyi, ahány fattyad van játékban, de max 5. Élet: 1.
Kompenzáció: kapsz egy Éjfatty Biogenezist vagy Chara-din fattyát.
S 1 VP: kapsz egy passzív Éjfatty Biogenezist és Chara-din fattyát.


Lesből támadó xenó

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó „életkioltó”

Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot VAGY ha „duplakötelék” akkor helyette gyűjtőbe küldhetsz célpont permanenst.


Teknős pacifikátor

1 VP 1 ZSZ 2/2 sheran szörny / teknős

Anti mágia: 1.
S: a kör végéig egyik játékos sem játszhat ki lényt a kezéből.
E 1 ZSZ: a kör végéig egyik játékos sem játszhat ki azonnalit.
Efrít, a lángszellem

2 VP ?/? színtelen szörny

Kijátszásakor mutass egyet az alábbiak közül: Tűzmanó sámán, Tollafosztott főnix, Lávaóriás, Lángsörényű pegazus. Úgy kell tekinteni, hogy ezt a lényt játszod ki, amíg játékban van, ennek a lénynek számít.
Jelenés: célpont lény vagy játékos sebződik 2 ÉP-t.


Szelek vándora

2 VP ?/? színtelen szörny

Kijátszásakor mutass egyet az alábbiak közül: Kagg, a mocsár ura, Szorgalmas főnix, Repülő motyogó, Tollaskígyó. Úgy kell tekinteni, hogy ezt a lényt játszod ki, amíg játékban van, ennek a lénynek számít.
Jelenés: célpont lap aktivizálódik vagy passzivizálódik.


Kotyogva motyogó

1 VP 1/1 leah szörny/motyogó „élőholt”

Kijátszásakor ellenfeled a paklija tetejéről 3 lapot a semmibe dob.
Minden előkészítő fázisodban válassz ki egy játékban lévő motyogót, aminek létrejön minden kijátszáskori képessége.


Romboló motyogó

1 VP 1/1 leah szörny/motyogó „élőholt”

Kijátszásakor ellenfeled a paklija tetejéről 4 lapot a semmibe dob.
Ha ellenfeled lapot dob a paklija tetejéről a semmibe vagy a gyűjtőbe: veszít annyi VP-t amennyi lapot dobott.
„Kötelék” Jelenés: 1 VP.


Válság

Szabálylap

A 2. körétől minden játékos eggyel kevesebb VP-t kap az előkészítő fázisában.
A tartalékban lévő lények után nem jár plusz VP. Minden VP adó forrás eggyel kevesebb VP-t ad.
Köszönöm a véleményt.

"Mintha már láttam volna tőled hasonló dínós lapterveket, amik a drágább kijátszás alapján erősödnek"
Igen, voltak is, azt hiszem lett is belőle továbbküldve, de azok kicsit mások voltak. Főleg azért ilyen vonalat gondoltam, mert (nagyon) régen a T-rexet is bűvös erdővel játszották.

" Ezzel a lappal az a bajom, hogy védekezésként (mivel z egy helyettesítő szabály) broken ingyen kitenni mondjuk Bűvös erdő mellett egy 4/6-os 3 izmos lényt, még üresben is"
Nem gondoltam bele, hogy ez így működik, jogos.

"mire összejön a 4 manánk, már egy csomó ősmágiás lapot ki lehet játszani. "
Pont ezért nem lehet drágítani, ha semlegesít, de végülis ez lehetne opcionális, hogy késői játékban mégis izmozódhasson.

"Határozottan jó, viszont a drágító környezet soklapos játékában azért felveti nálam, hogy ez mennyire szükség hiszen a mana itt többet ér a lapnál."
Ezek a "nem lehet drágítani" képességeket azért gondoltam ki, hogy sokadik kör előtt is lehessen valamit kezdeni velük, ha bizonyos feltételek teljesülnek. Pl. bűvös erdőben jellemzően olcsón ki lehet tenni.

Dimetrodon (javítva)

1 VP 1/3 sheran szörny/dinó 1 SZK

Semlegesítés: „ősmágiás” lap.
Ha semlegesítésként játszod ki: ha akarod nem lehet drágítani.
Kijátszásakor kap X+1 izom jelzőt, ahol X annyi, amennyivel drágábban játszottad ki az alap IK-jánál.

Spinoszaurusz (javítva)

2 VP 4/3 sheran szörny/dinó 1 SZK

Ha ellenfelednek több lap van a kezében, mint neked: ha akarod nem lehet drágítani.
Kijátszásakor ellenfeled eldob X+1 lapot, ahol X annyi, amennyivel drágábban játszottad ki az alap IK-jánál.
Pusztuljunk együtt

Szabálylap

Ha a játék elején megszüntetik: +1 lapot húzol.
Minden játékos a 3. körétől minden előkészítő fázisában sebződik 3 ÉP-t.


Dimetrodon

1 VP 1/3 sheran szörny/dinó „védekezés”

Semlegesítés: „ősmágiás” lap.
Ha semlegesítésként játszod ki: nem lehet drágítani.
Kijátszásakor kap X+1 izom jelzőt, ahol X annyi, amennyivel drágábban játszottad ki az alap IK-jánál.


Triceratopsz

2 VP 5/2 sheran szörny/dinó

Ha ellenfelednek van lapja játékban, neked pedig nem: nem lehet drágítani.
Kijátszásakor visszaküldhetsz max X+1 lapot a tulajdonosa kezébe, ahol X annyi, amennyivel drágábban játszottad ki az alap IK-jánál.


Spinoszaurusz

2 VP 4/3 sheran szörny/dinó

Ha ellenfelednek több lap van a kezében, mint neked: nem lehet drágítani.
Kijátszásakor ellenfeled eldob X+1 lapot, ahol X annyi, amennyivel drágábban játszottad ki az alap IK-jánál.


Antimágikus vidék

Szabálylap

Minden varázslat kijátszása +1 VP. Minden reakció +1 VP és +1 nekron.
Morfáló morf

1 ZSZ 1/1 színtelen szörny/morf

Minden lényed megkapja a Morfáló morf altípusait.
S 1 ZSZ: célpont lény végleg elveszíti minden altípusát, és minden speciális képességét.


Zombikirály

követő/epikus

Kedvelt lap: élőholt.
S: a következő kedvelt lapodra +1 VP reagálni.
J: ha nincs rajta kedvelt lap jelző, a kör végéig kétszer használhatsz Jelenést, vagy egy gyűjtőben lévő lapod Jelenését anélkül használhatod, hogy áttennéd a semmibe (a többi költséget ki kell fizetned).


Okítás

? VP fairlight általános/vízió

Idézési költsége 1 VP, de ha a gyűjtődből játszod ki, akkor 3 VP.
Húzz egy lapot.
Ha ellenfeled lapja miatt kerül a gyűjtődből a semmibe: kapsz 1 VP-t.


Földelementál idézés

1 VP tharr általános

Anti mágia: 0.
Fordítsd fel a paklid felső 7 lapját, ezek közül játékba rakhatsz egy általad választott max 4 költségű lényt, ami passzívan jön játékba, a többit keverd vissza a paklidba.


Régimódi csatamágus

1 VP 1/3 fairlight kalandozó/ember KF „szárnyak”

P 1 VP: kiegészítő paklidból játékba rakhatsz egy lényt, ami 2000 előtt jelent meg VAGY nincs semmilyen speciális képessége.
Kreátor familiárisa

Követő/epikus

Kedvelt lap: legalább 2 altípusú lény, ami nem morf.
S: ellenfeled sebződik annyit, ahány kedvelt lapod van játékban (de max. 3-mat).
J: ha nincs rajta kedvelt lap jelző, kapsz egy VP-t vagy egy SZK-t.


T’lurlang vadász

1 VP 1 nekron (1)/(2) fairlight szörny „életkioltó”

Élet: 2. Lények ellen +8 sebzése van.
S: célpont lény a gyűjtőbe kerül, és ha volt rajta élet jelző, akkor a T’lurlang vadász kap egy izom jelzőt.


Thargodork

2 ZSZ 3/2 dornodon szörny/thargodan, ork KF

E 1 SZK: kapsz egy Mhorgot vagy egy Varkaudar pálinkát.
Halálsikoly: előkereshetsz a paklidból egy 2 altípussal rendelkező lényt (kivéve Thargodorkot).


Orkantás

1 VP dornodon azonnali/ork

Anti mágiának nem lehet eldobni.
Gyűjtőbe küldhetsz max. annyi célpont permanenst, ahány orkod van játékban, majd minden orkod kap egy izom jelzőt.
Van Orkantód játékban vagy a gyűjtődben: nem lehet rá reagálni.


Blokkoló ganüid

1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

Blokkolás: 2.
Ellenfeled max VP-je és ÉP-je nem nőhet. Ellenfeled nem kaphat VP-t az előkészítő fázison kívül.
Ha a gyűjtődből a semmibe kerül: kapsz 2 Ganüid ifjoncot a kezedbe.

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.