Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - 11. kiadás július 18.
Alfa pakli – Vérfarkasok április 24.
Alfa pakli – Ősi sárkányok április 24.
A pillanat képe
Livak és Ryshad a jégszigeten
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
Livak és Ryshad az elietimm jégsziget fagyos pusztaságán keres új kalandokat az Einarinn legendája könyvsorozat Kétélű fegyver című kötetében.
Nézz szét a galériában!
Befizetési akció 2020.07.14. - 2020.07.24.
Előrendelhető a HKK Alappakli 11. kiadása + Akció!
Tervezett lapmódosítások a honlapon - 2020
Kódbeváltás - változások
XXXI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2019
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái verseny - 2020. július 10., Dungeon
Hatalom Kártyái verseny - 2020. július 3., Dungeon

A lista folytatása...
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (6922)
Előrendelhető a HKK Alappakli 11. kiadása + Akció! (39)
M.A.G.U.S. kártyák eladók (105)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28281)
[HKK Piac] Régi lapok (1419)
TF help (6481)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Az elfekről általában
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
Veszett vad

1 VP 1 nekron 2/1 leah szörny/vérfarkas

Feltámad.
Ha kijátszására nem költöttél nekront, vagy a nekronnak 4-nél kevesebb lapot dobtál: kijátszásakor ellenfelednek el kell dobnia egy lapot a semmibe.
S ha ellenfelednek van permanense játékban: húzz egy lapot, ha nincs akkor sebződik 2 ÉP-t.



A bujaság démona

2 áldozás (3)/(3) dornodon szörny/thargodan „rezisztens”

Idézési költségéből minden áldozást helyettesíthetsz 1-1 áldozós költségű lap kézből vagy gyűjtőből semmibe dobásával.
K 3 ZSZ: kapsz egy Démon porontyot (előre kikészített lapot).


A kevélység démona

2 áldozás (3)/(3) dornodon szörny/thargodan [+1]

A kijátszásához feláldozott áldozós költségű lapok gyűjtő helyett visszakerülnek kézbe.
Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
Ha ellenfeled 1 vagy 0 költségű lapot húz vagy keres, minden ilyen húzott/keresett lapja után sebződik 2 ÉP-t és veszít 1 VP-t.


Az írigység démona

2 áldozás (3)/(3) dornodon szörny/thargodan

Ha ellenfelednek több permanense van játékban, mint neked: kijátszásához áldozhatod ellenfeled permanenseit is.
K ha ellenfelednek több ÉP-je van, mint neked: sebződik 2 ÉP-t.
S 1 ZSZ: ha ellenfelednek több lap van a kezében, mint neked: el kell dobnia egy lapot.
Az árnyak ura

2 VP 1/3 leah kalandozó/nekromanta „KF”

Kijátszásakor célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
K ha ellenfeled kijátszik egy lapot, azonnal kapsz egy Árny jelzőt (0/1-es leah szörny, képessége: „Áldoz fel: célpont lapod visszakerül a kezedbe. Ezt a képességet reakcióként is használhatod”).


Mithril fókuszsárkány

2 VP 3/2 színtelen szörny/sárkány

Ha ellenfelednek több permanense van játékban, mint neked: ingyen kijátszhatod.
S célpont permanens a gyűjtőbe kerül, és ha ezután ellenfelednek több lapja van játékban, mint neked: húzz egy lapot!


Manó dragonyos

2 VP 3/3 bufa szörny/manó „szárnyak”

Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
K ha lapot dobsz a kezedből: célpont manóra tehetsz egy izom, vagy élet jelzőt.
Jelenés: megakadályoz egy manóra kijátszott/használ reakciót.


Manó fegyverhordozó

2 VP bufa szörny/manó „szárnyak”

Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
Kijátszásakor célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.
Ha bármilyen okból eldobod a kezedből: előkereshetsz a paklidból egy másik Manó fegyverhordozót (egy körben egyet kereshetsz így elő).



Varázsmag

1 ZSZ sheran szörny 1 SZK

Zanszilánk költség fizetésénél 2 áldozásnak számít.
Ha a kezedből vagy az asztalról a gyűjtőbe kerül: kapsz a kezedbe egy Varázsborsót, Varázstököt vagy Varázsbabot.
Levélvágó burástya

2 ZSZ 2/2 elenios szörny/burástya

Anti mágia: 0.
Kijátszásakor a kezedből játékba rakhatsz egy fix költségű burástyát, majd kapsz eggyel kevesebb Burástya kölyköt, mint az így játékba rakott lény idézési költsége.


Fekete burástya

2 ZSZ 4/3 elenios szörny/burástya

Egy körben egyszer játszatsz ki a kezedből Fekete burástyát sikeresen.
Kijátszásakor a gyűjtődből játékba rakhatsz egy burástyát, vagy bármennyi Burástya kölyköt.
Áramlás: kapsz egy aktív Burástya kölyköt.


Burástya kitinszintetizátor

3 ZSZ 3/3 elenios szörny/burástya [+1]

Kijátszásakor előkereshetsz egy burástyát a paklidból.
S 1 ZSZ: minden burástyád kap annyi izom jelzőt, ahány jelző van rajta.
Jelenés 1 VP: kapsz egy Burástya kölyköt.


Xenó őskirálynő

4 ZSZ (5)/4 chara-din szörny/xenó

Kijátszási feltétele, hogy gyűjtőbe küldj egy xenót, vagy egy bűbájt.
S: ellenfeled eldob egy lapot VAGY kapsz egy Xenó parazitát.
K: ha egy forrás hatna egy xenóra, dönthetsz úgy hogy helyette egy általad választott másik xenóra hasson.


Másvilág

színtelen helyszín 1 VP 1 SZK 1 nekron

A saját körödben, körönként kétszer használhatsz jelenést. A jelenés, képesség használatához a semmibe rakás helyett pakliba kell visszakeverned a lapot.
Jelenés 1 VP: előkereshetsz a paklidból egy jelenés képességgel rendelkező lapot.
Hegyvidéki pegazus

2 VP 2/2 tharr szörny/pegazus „szárnyak” [+1]

Nem olcsóbbítható.
Kijátszásakor mutass meg X különböző színű pegazust a kezedből: kap X izom jelzőt.
K végy le róla 1 izom jelzőt: célpont lap a gyűjtőbe kerül és kapsz egy Pegazus jelzőt (1/1 szörny/pegazus, színét te határozod meg).


Síkvidéki pegazus

2 VP 2/2 rhatt szörny/pegazus „szárnyak”

S 1 ZSZ: kapsz egy Pegazus jelzőt (1/1 szörny/pegazus, színét te határozod meg).
S áldozd fel egy pegazusod: megakadályoz egy lapot, amelynek színe megegyezik a feláldozott lapéval.


Átkristályosított fókuszsárkány

2 VP 2/4 elenios szörny/sárkány [+1] „szárnyak”

„Harci képesség”: ha ellenfele lény, akkor a gyűjtőbe kerül, és a gazdája sebződik annyit, amennyi a sebzése volt.
Halálsikoly: minden lény a gyűjtőbe kerül VAGY ellenfeled kezéből eldobathatsz egy általad választott lényt.


Kapzsi fókuszsárkány

2 ZSZ (3)/3 fairlight szörny/sárkány „kincs” „szárnyak”

Kijátszásakor ellenfeled elveszíti minden SZK-ját és te kapsz annyit, amennyit elveszített.
E 1 ZSZ: megakadályoz egy aktiválást kívánó hatást.
Halálsikoly: ha elköltesz 1 SZK-t, gyűjtő helyett visszakerül a kezedbe.


Mételysárkány

3 VP 4/4 leah szörny/sárkány

3-mas mérgezés. Kijátszásakor minden lény, vagy ellenfeled minden lénye kap 1 méreg jelzőt.
K: célpont lény, amin van méreg jelző, a gyűjtőbe kerül és a Mételysárkány a kör végéig megkapja a lény minden képességét és hátrányát.
Sötét hadtáp

1 VP chara-din bűbáj „ősmágia”

K: rakj játékba a gyűjtődből, vagy a kezedből egy lényt, aminek nincs képessége, és ha ez egy chara-din lény volt, akkor ellenfeled eldob egy lapot.


Krabbernádó

1 VP leah azonnali „védekezés”

Célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Ha nem védekezésként játszottad ki: kijátszásakor kapsz egy passzív Csattogó krabbert.
„Kötelék”: Ennek a lapnak a kijátszása nem számít bele a „háló” korlátjába.


Krabber mágus

1 VP 1/2 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszásakor előkereshetsz vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy krabber nem lény lapot.
Ellenfeled minden lapja játékba kerülése után kap egy dermesztés jelzőt.


Újrajátszás

1 VP 1 nekron chara-din azonnali „ősmágia”

Áldozd fel és rakd a semmibe egy max 2 költségű lényed: a paklidból vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy, a feláldozottal azonos nevű lényt.
Ha ellenfelednek több lapja van játékban, vagy a kezében mint neked: akkor reakcióként is kijátszhatod.
Teknős taktikus

2 VP 3/2 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1.
Ha ellenfeled lapo(ka)t húz: meg kell mutatnia a húzott lapokat, és minden varázslat után sebződik 2 ÉP-t.
Áldozd fel és nevezz meg egy lapot: a kör végéig egyik játékos sem játszhat ki ilyen nevű lapot a kezéből.


Csapásmérő teknős

2 VP 1/1 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1.
Ha ellenfeled lapot dob a kezéből: sebződik 2 ÉP-t, a Csapásmérő teknős pedig kap egy izom jelzőt.
K: ellenfelednek vissza kell vennie egy általad választott varázslatot a gyűjtőből a kezébe, de a kör végéig ilyen nevű lapot nem játszhat ki a kezéből.


Kannibál xenomorf

1 VP 0/1 chara-din szörny/xenó

Kompenzáció: ellenfeled eldob egy lapot.
S áldozz fel egy xenót (akárkiét): a Kannibál xenomorf kap egy izom jelzőt vagy ellenfeled eldob egy lapot.


A harcos elhívatása

1 VP színtelen azonnali

Ellenfeled körében, a csere fázis után játszhatod ki.
Rakj játékba a kezedből vagy a gyűjtődből egy max 4 költségű kalandozót. Ellenfelednek ezt a kalandozót muszáj támadnia ebben a körben, ha tudja. Az így kijátszott kalandozó a következő képességet kapja: „Ha megöl egy lényt, a kör végén húzz egy lapot!”.


Takaida

2 VP sheran kalandozó/ember KF

Kijátszásakor eldobhatsz egy lapot a gyűjtőbe: ekkor előkereshetsz 2 különböző nevű sheran lényt.
Minden lényed a következő képességet kapja: „Halálsikoly: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot!”
Zuppé bűbája

2 VP bufa bűbáj „horgony”

Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
S: a gyűjtődből játékba rakhatsz egy 2 vagy 3 költségű lényt, de a következő hátrányt kapja: „ha kikerülne a játékból, helyette a semmibe kerül”.
Jelenés: a kör végén húzz egy lapot!


Varn Banett szolgája

3 VP 1/1 elenios szörny/manó „szárnyak”

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy manód asztalról kézbe visszavételével.
Kijátszásakor kap annyi izom, jelzőt, ahány manód van a semmiben.
Halálsikoly: húzz egy lapot!


Gyógyító manó

2 VP 1/1 raia szörny/manó „szárnyak”

Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
Ha legfeljebb 5 ÉP-d van: kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki. Kijátszásakor te vagy célpont lény gyógyul, vagy sebződik annyi ÉP-t amennyi a semmiben lévő manóid összsebzése.


Száműzött xenomorf

1 VP 2/2 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor nevezz meg egy laptípust majd válassz egy véletlenszerű lapot ellenfeled kezéből, és ha az a megnevezett típusú lap, akkor ellenfelednek a lapot a semmibe kell dobnia, és a paklijából minden ilyen nevű lap a semmibe kerül, egyébként a kiválasztott lap a gyűjtőbe kerül.
S: ellenfeled veszít 1 VP-t.
Visszacsatoló fatty

1 VP 1nekron 2/2 chara-in szörny/chara-in fattya

S mutasd meg a kezedből: ha ellenfeled játékba hozott egy lényt: sebződik kétszer annyit, mint a lény sebzése.
Kijátszásakor kapsz egy aktív Chara-din fattyát.


Vérdémon

2 áldozás (3)/3 dornodon szörny

+3-mas tűzlehelet.
Ha nincs permanensed játékban, vagy csak áldozós költségű permanensed van játékban: kijátszásához ellenfeled lapjait is áldozhatod.
Jelenés 2 nekron: előkereshetsz a paklidból egy Vérdémont.


Védelmező fatty

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha van fattyad az őrposztban: kijátszhatod az ellenfél körében a támadók kijelölése után: ekkor minden támadónak kijelölt lényt vissza kell keverni a pakliba.
S 1 ZSZ: előkereshetsz a paklidból egy fattyat (kivéve védelmező fattyat).


Fatty sorozó

1 VP 1 nekron 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya

S 1 VP: játékba rakhatsz legfeljebb 2 fix max 3-mas költségű fattyat a kezedből aktívan, de a következő hátrányt kapják: „A kör végén mindenképpen visszakerül a kezedbe”.
Kompenzáció és halálsikoly: kapsz egy Chara-din fattyát.


A praglonc áldása

1 VP fairlight általános

Dobj egy lapot a kezedből a semmibe: előkereshetsz a paklidból két, a dobottal azonos nevű lapot.
Vlagyimir kétszöge

1 VP színtelen bűbáj

Ellenfeled minden nem lény lapja +1 ZSZ.
E: kijátszhatsz a kezedből egy lényt az idézési költség kifizetésével.
S áldozd fel ezt a lapod és egy lényed: húzz 2 lapot!


Acél fókuszsárkány

1 VP 3/1 elenios szörny/sárkány „szárnyak”

Követő nem drágíthatja.
Semlegesítés: reakció.
Halálsikoly: kapsz 1 VP-t vagy a kör végén húzz egy lapot! Ha saját forrásodtól kerül a gyűjtőbe, akkor mindkettőt megkapod.


Négydimenziós ganüid

2 VP 4/2 rhatt szörny/ganüid

Kijátszásakor mutass meg X (max 4) Ganüid ifjoncot a kezedből, majd tégy rá 4 dimenziójelzőt.
K végy le róla egy dimenziójelzőt: megakadályoz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy húzz egy lapot a kör végén.


Mobius

3 VP (5)/4 rhatt szörny/ganüid

Kijátszásakor dobj X (max 3) ganüidet a semmibe: ellenfelednek el kell dobnia X lapot, Mobius pedig kap X izom jelzőt.
K ha ellenfelednek kevesebb lap van a kezében, mint neked: célpont lény vagy játékos sebződik 2 ÉP-t.


Sebesült dohratog

1 VP 1/1 sheran szörny

Kijátszásakor 6 ÉP árán előkereshetsz, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy 1 költségű sheran bűbájt.
K, ha sebződsz: gyógyulsz 2 ÉP-t
Fatty progenitor

2 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/ chara-din fattya [+1]

Újrahasznosítás: 2.
S: a kezedből játékba rakhatsz egy Fatty progenitort.
E: előkereshetsz a paklidból egy Fatty progenitort.


Fatty ellencsapás

1 VP 1 nekron cahar-din azonnali/reakció, éjfatty, chara-din fattya

Kijátszási feltétele, hogy legyen játékban olyan fattyad, ami nem előre kikészített lap.
Megakadályoz egy lapot, és ha akarod célpont permanens a gyűjtőbe kerül.


Ganüid korlátozó

2 VP (4)/3 rhatt szörny/ganüid

Idézési költségét helyettesítheted egy ganüid asztalról kézbe visszavételével.
Ellenfeled minden reakciója +1 VP.
E: a kör végéig „háló” képességet kap, a kör végén pedig húzz egy lapot vagy kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.


Toborzó morf

2 ZSZ színtelen szörny/morf „idézés”

S nevezz meg egy gyakori tókent: minden játékos kap egyet ebből a tókenből.
K: célpont tóken lény kap 1 izom jelzőt.


Thargodan kidobóember

2 ZSZ chara-din szörny/thargodan 3/3

Kijátszásakor visszavehetsz 2 thargodant a gyűjtődből a kezedbe, de ilyen nevű lapokat ebben a körben már nem játszhatsz ki.
S dobj egy kockával: ellenfeled sebződik X ÉP-t vagy célpont max. X költségű lap a gyűjtőbe kerül, ahol X annyi, amennyit dobtál
Negatív szellem

1VP 1 nekron 1/3 leah szörny/kísértet „élőholt”

Kijátszásakor dobj 3 lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe.
K ha a gyűjtődből lap kerül a semmibe: húzz egy lapot vagy ellenfeled eldob egy lapot.
Jelenés: a kezedből vagy a gyűjtőből játékba rakhatsz egy Negatív létsíkot.


Ébredő istenség

2 áldozás (?)/(?) színtelen avatár

Anti mágia: 0. Csak 2 azonos színű lényt áldozhatsz a kijátszásához. Színe a feláldozott lények színe, SB-je és ÉP-je a feláldozott lények SB-jének ill. ÉP-jének összege.
Forrásra immúnis.
S: megakadályoz egy lapot.
E 1 VP: célpont lap a gyűjtőbe kerül.


Teknős tréfamester

2 VP 3/(3) sheran szörny/teknős

Anti mágia: 0.
Kijátszásakor kiválszthatsz egy varázslatot ellenfeled gyűjtőjéből, amit vissza kell vennie a kezébe, de a kör végéig ilyen nevű lapot nem játszhat ki.
K ha ellenfeled lapot dob a kezéből: húzz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül.


Keselyűteknős

2 VP 3/4 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1.
S ha ellenfeled azonnalit vagy általánost dob anti mágiának (kivéve önmagáénak): létrejön a dobott varázslat hatása, mintha te játszottad volna ki.


Mentőakció

0 VP chara-din azonnali/reakció „ősmágia”

Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy egy lényed nem áldozástól a gyűjtőbe kerülne, vagy gazdát cserélne.
A lény ehelyett visszakerül a kezedbe. Ebben a körben nem játszhatsz ki ilyen nevű ényt a kezedből és a kör végén húzz egy lapot
Megidézett tűzszellem

2 VP (3)/1 dornodon szörny/elementál „tűz”

+3-mas tűzlehelet (ÉP-ből is).
S ha van játékban Tűz síkja, vagy a gyűjtődben min. 3 „tűz” lap: játékba rakhatod a kezedből, vagy a gyűjtődből.


Késleltetett robbanás

1 VP dornodon azonnali „tűz”

Célpont lény vagy játékos sebződik 1 ÉP-t és a kör végén húzz egy lapot.
A következő tűzsebzés, amit okozol, megduplázódik.


Nyugalom (új)

0 VP raia azonnali „ősmágia”

Célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy lapot.
A következő húzás fázisodban eggyel kevesebb lapot húzol.


Vámpír grófnő

2 VP 1 nekron leah szörny/vámpír 3/3 „szárnyak”

S 6 ÉP: feltámad.
K: ha gyógyulsz, célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.


Életivó

2 VP (2)/2 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”

Semlegesítés: semmiző forrás vagy élőholtadra kijátszott/használt reakció.
K X ÉP: célpont lény kap +X/+X-et a kör végéig (csak 2. körtől, és X max. 5).
Zanzásított burástya

1 VP 2 ZSZ 3/4 elenios szörny/burástya

Kijátszásakor kapsz 2 Burástya kölyköt.
Ha feláldozod egy burástyád költségének kifizetéséhez: kapsz egy Burástya kölyköt és a kör végén húzz egy lapot!


Burástya blokkoló

2 ZSZ 3/4 elenios szörny/burástya

S célpont lap kap annyi dermesztés jelzőt, ahány burástyád van játékban, vagy ellenfeled a kör végéig nem játszhat ki nem varázslat lapot.
Jelenés 2 ZSZ: kapsz 2 Burástya kölyköt.


Evolvált xenomorf

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó „horgony”

Kijátszásakor célpont lapot visszaküldhetsz a tulajdonosa kezébe.
K ha ellenfele lapot dobott a kezéből: játékba rakhatod a kezedből vagy a gyűjtődből az Evolvált xenomorfot.


Burástya élelemgyűjtő

2 ZSZ 2/2 elenios szörny/burástya

Ha a költségéből minden ZSZ-t Burástya kölykök passzivizálásával/feláldozásával fizettél: húzz 2 lapot!
K ha ellenfeled VP-t vagy SZK-t kap, vagy lapot húz: kapsz egy Burástya kölyköt.


Agresszív burástya

2 ZSZ 1 nekron elenios szörny/burástya

K ha használtad egy burástyád aktiválást kívánó képességét: kapsz egy Burástya kölyköt.
Minden Burástya kölyköd kap +2/+2-t, egyéb burástyáid +1/+1-et.
Posztapokaliptikus táj

2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín

S rakj egy lovast a kezedből vagy a gyűjtőből a semmibe: a kör végéig kijátszhatsz egy lovast a kezedből úgy, hogy a költségét részben vagy egészben ellenfeled erőforrásaiból fizeted (de a lapjait nem áldozhatod fel).
K, ha van legalább 2 lovasod játékban: húzz egy lapot vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül.


Az éhínség lovasa

2 VP 1 nekron 4/4 leah szörny/lovas „rezisztens”

Ha ellenfelednek több VP-je van, mint neked: ingyen kijátszhatod.
Ellenfeled nem húzhat/kereshet lapot és nem kaphat VP-t saját forrásának köszönhetően.


Az utolsó lovas

4 VP (6)/6 leah szörny/lovas [+2]

Kijátszási feltétele, hogy legyen min. 4 lovasod játékban és a gyűjtődben.
Ellenfeled forrásaira immúnis.
Kijátszásakor ellenfeled eldob minden lapot a kezéből, vagy ellenfeled minden lapja a gyűjtőbe kerül.


Elnyelő lovas

2 VP 1 nekron (4)/3 leah szörny/lovas „szárnyak”

Nem cserélhet gazdát.
Kijátszásakor célpont lap elveszíti minden képességét és hátrányát, és ezeket megkapja az elnyelő lovas.
Toborzócsarnok

2 ZSZ 5 SP színtelen építmény „szárnyak”

Kompenzáció: kapsz egy gyakori tókent.
S ha sikeresen kijátszol egy lapot, kapsz egy azzal megegyező típusú gyakori tókent.
Áldozd fel: megakadályoz egy max X költségű lapot (X a játékban lévő tókenjeid száma).


Burástya betakarító

2 ZSZ 3/4 elenios szörny/burástya [+1]

S 1 ZSZ: kapsz annyi SZK-t és húzz annyi lapot (max 2-t) ahány Burástya kölyköt ebben a körben játékba hoztál.
Halálsikoly: játékba rakhatsz a gyűjtődből egy burástyát (kivéve betakarítót).


Burástya mágiafaló

2 ZSZ 3/2 elenios szörny/burástya

Anti mágia: 1.
Minden burástyád immúnis az ellenfeled varázslataira.
S rakj át egy varázslatot egy gyűjtőből a semmibe: kapsz egy Burástya kölyköt.


Őshonos xenó

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor előkereshetsz vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy Idegen létsíkot.
S ha van játékban helyszín: játékba rakhatod a gyűjtődből vagy a kezedből.


Trükkös xenó

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor, ha akarod eldobathatsz 2 általad választott lapot ellenfeled kezéből, majd ellenfeled paklijából keress ki 2 lapot, amiket kézbe kell vennie (ez hátrány és keresés).
Áldozd fel: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Moa párbajtőrös

1 VP 1 nekron tharr szörny/moa

Dobótőreid képességének a használatához elkölthetsz +1 VP-t, hogy 2-vel több sebzést okozzanak.
E 1 ZSZ: kapsz egy Dobótőrt.



Goblin cseljátékos

X ZSZ 2/2 tharr szörny/goblin

Semlegesítés: max X-1 költségű lap, de ha „duplakötelék”, akkor max X+2 költségű lap.
S kapsz egy Goblin találmányt.



A toborzó szava

1 VP színtelen azonnali „ősmágia”

Kijátszási feltétele, hogy van játékban legalább 2 olyan előre kikészített lapod, amit nem követő termelt.
Nem lehet semlegesíteni. Húzz 2 lapot, vagy megakadályoz egy lapot.
Áramlás: kapsz egy gyakori tókent.


Indul a toborzás

1 VP színtelen azonnali

Anti mágia: 0.
Előkereshetsz vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy lapot, amin a tóken, vagy az „előre kikészített lap” szerepel.
Ha legalább 2 VP költségű lapot kerestél: azt a kör végéig 1 VP-vel olcsóbban játszhatod ki.



Végtelen sereg

1 VP színtelen bűbáj

Nem lehet semlegesíteni. Húzz egy lapot.
K2, ha egy tókened nem áldozástól kikerül a játékból: kapsz egy ugyanolyan típusú, de más nevű gyakori tókent. Egy körben nem termelhetsz kétszer ugyanolyan nevű lapot Végtelen sereggel.
Gyógyító burástya

2 ZSZ 1/4 elenios szörny/burástya [+1]

Kijátszásakor visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből a kezedbe.
K ha sebződsz: kapsz egy Burástya kölyköt, majd gyógyulsz annyit, ahány burástyád van játékban.
Áramlás: kapsz egy Burástya kölyköt.


Burástya letapogató

2 ZSZ 2/4 elenios szörny/burástya [+1]

S nézd meg a paklid felső 5 lapját, majd ezek közül egy max 2 költségű burástyát rakj játékba, a többit keverd vissza a paklidba.
E: kapsz egy Burástya kölyköt.


Szemétkedő fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Semlegesítés: olyan lap, amin a húz szó szerepel bármilyen formában.
S kapsz egy aktív Chara-din fattyát.


Sürgető fatty

1 VP 1/4 chara-din szörny/chara-din fattya

Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát.
A te körödben ellenfeled nem játszhat ki nem varázslat lapot.
E ha a kör végén ellenfeled kezében legalább annyi lap van, mint a kör elején: eldobathatsz ellenfeled kezéből egy általad választott lapot.


Szurkáló fatty

1 VP 3/3 chara-din szörny/chara-din fattya

K mutasd meg a kezedből: célpont fattyad a kör végéig kap +3/+3-mat.
S dobd a kezedből a semmibe: ellenfeled sebződik 2 ÉP-t vagy veszít 1 VP-t.
Númak császár

követő/epikus

Kedvelt lap: szkritter.
S: a következő szkrittered 1 VP-vel olcsóbb (de min 1 VP) vagy a következő kézből kijátszott szkrittered [+1]-et kap.
J rakj át 2 különböző szkrittert a gyűjtődből a semmibe: visszavehetsz egy szkrittert a gyűjtőből a kezedbe.


Szkritter újonc

1 VP 1 nekron 1/1 elenios szörny/szkritter

Minden szkrittered 1 VP-vel olcsóbb (de min 1) és kap +1/+1-et.
A 2. körödtől kijátszhatod általánosként is, ekkor kapsz 2 VP-t VAGY kapsz 4 VP-t, amit csak szkritter kijátszására költhetsz.


Szkritter stratéga

2 VP 1 nekron 2/4 elenios szörny/szkritter

K, ha egy lény visszakerül az asztalról kézbe: kapsz 1 VP-t vagy húzz egy lapot!
Kijátszhatod általánosként is: ekkor létrejön egy gyűjtődben lévő szkritter azon hatása, ami akkor jön létre, ha varázslatként játszod ki.


Vyarg antimágus

3 VP 1 nekron 4/4 elenios szörny/szkritter

Anti mágia: 2.
K semmizés: 2, és ha csak varázslatot semmiztél, akkor húzz 1 lapot!
Kijátszhatod azonnaliként is: ekkor max 2 célpont permanens a gyűjtőbe kerül.


Vyarg szatócs

2 VP 2/2 elenios szörny/szkritter „ősmágia” „szárnyak”

K ha kijátszol a kezedből egy lényt varázslatként: visszaveheted azt a lényt a kezedbe, de a kör végéig ilyen nevű lapot már nem játszhatsz ki a kezedből.
Kijátszhatod azonnaliként is: ekkor húzz 2 lapot!
Cseles fatty

1 VP 1 nekron 2/3 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha a húzás fázison kívül felhúzod, vagy előkeresed, mutasd meg a kezedből: kapsz egy Chara-din fattyát.
Minden chara-din lényed 1 nekronnal olcsóbb.
E célpont lényedre (kivéve önmagát) tehetsz egy izom jelzőt.


Nekronfatty

2 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszásakor ellenfeled veszít 1 VP-t vagy kapsz egy Chara-din fattyát (utóbbit a 2. körtől).
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot.


Hendiala legyintése

0 VP elenios azonnali/reakció

Ha ellenfelednek legalább 2-vel több lap van a kezében, mint neked: nem lehet rá reagálni.
Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy ellenfeled forrásával lapot húzott. Húzz kétszer annyi lapot, amennyit az ellenfeled húzott.


Burástya utánpótló

2 ZSZ 2/2 elenios szörny/burástya

S ha legalább 2 Burástya kölyköd van játékban, akkor húzz egy lapot, egyébként kapsz egy Burástya kölyköt.
E: célpont max. X költségű permanens a gyűjtőbe kerül. X a játékban lévő burástyáid száma.


Síró angyal

1 VP 1/3 raia szörny/angyal „szárnyak”

Kompenzáció: kapsz egy Kisebb angyalt.
P 1 VP: előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek nevében az angyal szó szerepel.
Áldozd fel: a kör végéig raia lényeid forrásimmunitást kapnak.
A kívülálló

követő/epikus

Kedvelt lap: altípussal nem rendelkező lény.
K: a következő altípussal nem rendelkező lényed [+1]-et kap vagy kijátszása után kap egy +1/+1-es jelzőt.
J2 1 VP: megakadályoz egy forrást, ami gyűjtőbe küldené egy ilyen lényed.


Fatty frontharcos

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

S, ha a Fatty frontharcos és még legalább 2 lény van az őrposztodban: célpont lény vagy játékos sebződik 5 ÉP-t.
Kompenzáció: kapsz 1 Chara-din fattyát.


Thargodan nekromanta

2 ZSZ 2/(3) chara-din szörny/nekromanta, thargodan „élőholt”

Semlegesítés: VP vagy SZK pusztító/elvevő forrás.
K, ha SZK-t kapsz, vagy költesz: kapsz egy Nekromanta csontvázat.


Feltartóztató fatty

1 VP 3/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Nem lehet semlegesíteni.
Nem lehet lapokat semlegesítésként kijátszani.
K ha egy játékos sebződik: kapsz egy Chara-din fattyát.


Pusztító fatty

1 VP 2/3 chara-din szörny/chara-in fattya

Minden fattyad a következő képességet kapja: „ha megüt egy lényt, az mindenképpen a gyűjtőbe kerül”.
Halálsikoly: kapsz 2 Chara-din fattyát.
X7, a pusztító

1 VP 3/1 chara-din szörny/xenó, „legendás”

Anti-mágia: 1.
P: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Legendás képesség vagy „duplakötelék”: kijátszásakor és minden köröd végén aktivizálódik.


Elemi Xenon

1 VP 2/2 chara-din szörny/xenó, elementál

Kijátszásakor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
Halálsikoly: ellenfeled eldob 2 véletlenszerű lapot.


Elemi neon

1 VP 2/2 elenios szörny/elementál „horgony”

Kijátszásakor max. 2 célpont permanens visszakerül kézbe.
Halálsikoly: ellenfeled elveszíti minden VP-jét vagy minden SZK-ját.


Elemi kripton

1 VP 1 VP 2/2 elenios szörny/elementál

Kijátszásakor szétoszthatsz max. 4 dermesztés jelzőt célpont permanensek között.
Halálsikoly: ellophatsz egy max. 2 költségű lényt.


Elemi radon

1 VP 1 VP 2/2 fairlight szörny/elementál

Kijátszásakor kapsz 2 SZK-t vagy 2 VP-t (csak a 2. körödtől).
Halálsikoly: előkereshetsz egy elementált, vagy tárgyat.
Éjfatty zanfaló

6ZSZ (6)/6 chara-din szörny/éjfatty [+1]

Élet: 2.
Ha legalább 3 VP-t költöttél rá, akkor kijátszása után kapsz 1 VP-t, egy Éjfatty biogenezist és húzz egy lapot!
Áramlás: a következő éjfattyad 3 VP-vel olcsóbb, de min 1 VP.


S’haudruk bioszintetizátor

2 VP 1 ZSZ 1 nekron 4/4 chara-din szörny/éjfatty „szárnyak”

Élet: 1.
Kijátszásakor kapsz 1 Éjfatty biogenezist vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Áramlás: ellenfeled következő max. X költségű lapja nem jön létre, majd kapsz egy Passzív éjfatty biogenezist. X annyi, ahány Éjfatty biogenezised van.


K’throhrek pusztító

4 VP (5)/5 chara-din szörny/éjfatty „szárnyak”

Élet: 1.
Kijátszásakor gyűjtőbe küldhetsz max. annyi célpont lapot, amennyi élet jelző van a lényeiden, vagy ellenfeled sebződik ennyit.
Áramlás: kapsz egy passzív Éjfatty biogenezist.


Goblin szerencsekerék

1 ZSZ thrr tárgy/goblin „kincs”

K dobj egy kockával, majd ha a dobás eredménye
1-2: kapsz 1 SZK-t és egy Goblin találmányt.
3-4: kapsz 1 VP-t és egy Dobótőrt.
5-6: kapsz egy Moa torpedót és ellenfeled sebződik 2-t.


Visszatartó fatty

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya

„duplakötelék”: kijátszhatod ellenfeled körében, a támadók kijelölése után: ekkor ellenfeled minden támadónak kijelölt lénye a gyűjtőbe kerül.
Minden előkészítő fázisodban kapsz egy Chara-din fattyát.
Fatty ritualista

3 ZSZ 4/3 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha kijátszásához legalább 1 fattyat áldoztál: [+2], ha legalább 2-t: célpont permanens a gyűjtőbe kerül, ha hármat: húzz egy lapot és ellenfeled eldob egy lapot.


Idegen fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó, chara-din fattya

Ellenfeled minden forrása, ami chara-din lényedre hatna vagy reagálna (már önmagára is) +1 VP.
K áldozd fel egy lényed: ellenfeled eldob egy lapot.


Deformált xenomorf

1 VP 1/3 cahar-din szörny/xenó

Kijátszásakor gyógyulsz 5 ÉP-t és ellenfeled eldob egy lapot.
K, ha ebben a körben legalább 5 ÉP-t sebződtél: kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki (akár „védekezés”-ként is).
E 1 VP: vedd vissza a kezedbe!


Vérszomjas xenó

2 VP 3/3 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
K ha ellenfeled lap dobására kényszeríted (akkor is ha nem tud dobni) : célpont lény vagy játékos sebződik 3 ÉP-t VAGY visszavehetsz egy xenót a gyűjtődből a kezedbe.
Hyass kegyence

2 VP 4/2 chara-din szörny/xenó

Kijátszáskor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, vagy célpont xenó passzívan a tartalékodba kerül.
S: kapsz egy Xenó parazitát.
E vedd vissza a kezedbe: te vagy egy xenód gyógyul 3 ÉP-t.


Xenó tartalékos

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó [+1]

Kijátszásakor létrejön egy gyűjtődben lévő xenód minden kijátszáskori képessége.
Kompenzáció: kapsz egy Xenó parazitát.


Idegen invázió

1 VP chara-din általános

Ellenfeled eldob egy lapot.
K ha a gyűjtődben van és kijátszol egy xenót: azonnal kapsz egy Xenó parazitát.


Idegen keltetés

1 VP chara-din bűbáj/xenó

Kompenzáció: húzz egy lapot!
S áldozd fel egy Xenó parazitád: ellenfeled eldob egy általad választott lapot.
S áldozd fel egy Xenó lárvád: előkereshetsz vagy visszavehetsz egy xenót a gyűjtődből.
S áldozd fel egy Xenó bábod: játékba rakhatsz a kezedből, vagy a gyűjtődből egy xenót.


Xenó regenerátor

2 VP 3/3 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot.
K: ha sebződsz, a kezedből játékba rakhatsz egy xenót, majd gyógyusz annyit, amennyi az így kijátszott xenó ÉP-je.


Túlfejlett xenó

1 VP 1/0 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, amennyi xenód van játékban vagy a gyűjtődben.
K végy le róla egy izom jelzőt: megakadályoz egy varázslatot, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
X2, az elveszejtő

2 VP 1 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/xenó „legendás”

K: célpont lény sebzése 0 lesz és X2 a kör végéig kap + annyi sebzést, amennyi a lény alap SB-je volt.
Áldozd fel: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Legendás képesség vagy „duplakötelék”: feltámad.


X3, az inváziómester

2 VP 1 ZSZ 3/3 chara-din szörny/xenó „legendás”

K: megakadályoz egy forrást, ami hatna vagy reagálna egy xenódra, vagy legendás lényedre, és X3 kap egy izom jelzőt.
Áldozd fel: ellenfelednek el kell dobnia annyi lapot, ahány izomjelző volt X3-on (max 3-mat).
Legendás képesség vagy „duplakötelék”: feltámad.


X4, a vérszomjas

2 VP 1 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/xenó „legendás”

Ha egy legendás lényed vagy xenót dobat: kétszer annyit dobat, mint normálisan.
Ha egy legendás lényed vagy xenód megsebez egy lényt: kétszer annyit sebez rajta, mint normálisan.
Legendás képesség vagy „duplakötelék”: feltámad.


X5, a bilincselő
2 VP 1 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/xenó „legendás”

K rakj át egy xenót vagy legendás lényt a gyűjtődből a semmibe: célpont lap elveszíti minden speciális képességét.
Áldozd fel: a kör végéig ellenfeled minden lapja elveszíti minden képességét.
Legendás képesség vagy „duplakötelék”: feltámad.
Mormogó motyogó

2 nekron 2/2 leah szörny/motyogó „élőholt”

Kijátszásakor ellenfeled kezéből bármennyi általad választott lapot a semmibe dobhatsz, majd ellenfeled húz annyi lapot, amennyit eldobtál (ez hátrány).
Minden lényed a következő képességet kapja: „halálsikoly: ellenfeled a paklija tetejéről 4 lapot a semmibe dob.”


Mohó motyogó

1 VP 1 nekron 2/2 leah szörny/motyogó „élőholt”

Minden lényed (önmaga is) a következő képességet kapja: „kompenzáció: ellenfeled a paklija tetejéről 4 lapot a semmibe dob”.
Ha ellenfeled lapot húz vagy keres: minden húzott/keresett lap után 2 lapot a paklija tetejéről a semmibe kell dobnia.


Morfáló morf

1 ZSZ 1/3 színtelen szörny/morf

K válassz ki egy játékban lévő lapot: célpont lap neve, színe és altípusa a kiválasztott lapéra módosul. Ezt a képességet 2 ZSZ árán a gyűjtődből is használhatod, de akkor csak a saját körödben.


Lélekrezonátor

1 VP 1 nekron 1/3 elenios szörny

Kijátszásakor a gyűjtődből játékba rakhatsz egy fix. max 3 költségű lényt, ami a következő hátrányt kapja: „ha nincs játékban Lélekrezonátor, azonnal fel kell áldoznod”.
Oltalmazó teknős

1 VP 2/1 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1.
Olyan lapjaidra, amiket nem olcsóbbítottál, nem lehet 2-nél kisebb költségű lappal reagálni.


Öreg halász

1 VP 1/1 színtelen kalandozó/ember KF

K: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy lényt, ami ebben a körben került oda.
Dobd a kezedből, vagy a gyűjtődből a semmibe: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy lényt, ami ebben a körben került oda (kivéve áldozástól).


Veszett vad

1 VP 2 nekron (3)/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Feltámad.
S válassz állandóan működő, automatikus és aktiválsát kívánó képességek közül: ellenfeled lapjainak az ilyen képességei a kör végéig nem működnek.



Kutyafalka

1 VP 2 nekron (4)/4 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Ha van legalább 3 különböző nevű vérfarkas a gyűjtődben: 3 ÉP árán előkeresheted a paklidból, vagy visszaveheted a gyűjtődből a kezedbe (egy körben egyszer).
Áldozd fel és rakd a semmibe: megakadályoz egy lapot.


Hétpettyes katica

2 VP 3/3 sheran szörny „szárnyak”

Kijátszásakor kap 7 petty jelzőt.
K végy le róla X petty jelzőt: célpont X költségű lény a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy X költségű varázslatot, vagy ellenfelednek el kell dobnia egy egy max X költségű lapot.
Goblin hamiskártyás

2 ZSZ 3/2 tharr szörny/goblin KF

Kijátszásakor X SZK árán fordítsd fel a paklid felső X lapját: ezek közül a goblinokat vedd a kezedbe, a többit dobd a semmibe, majd kapsz 1 SZK-t.
Jelenés 1 ZSZ: kapsz egy Dobótőrt.


Goblin kínzómester

2 ZSZ 2/2 tharr szörny/goblin KF

K2: ha SZK-t kapsz (kivéve önmagától), célpont lény vagy játékos sebződik 2 ÉP-t.
K2, ha egy játékos lapot húz vagy keres: kapsz annyi SZK-t amennyi lapot húzott/keresett.


Goblin manufaktor

2 ZSZ 2/3 tharr szörny/goblin KF

Anti mágia: 1 (de tharr lapot nem lehet neki dobni).
K ha bármilyen módon SZK-t kapsz: kapsz egy Dobótőrt.
Áldozd fel: célpont permanens a gyűjtőbe kerül és kapsz annyi SZK-t amennyi az idézési költsége volt.


Villámkezű goblin

2 ZSZ 3/3 tharr szörny/goblin KF

Kompenzáció: kapsz 2 SZK-t vagy a kör végén húzz egy lapot.
S 1 SZK: ellenfeled eldob egy általa választott lapot a semmibe, majd kapsz annyi SZK-t, amennyi a lap idézési költsége volt.


Goblin bróker

2 ZSZ 2/1 tharr szörny/goblin KF

K3: ha sikeresen kijátszol egy goblint, vagy ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot: kapsz 1 SZK-t.
S X SZK: célpont lény vagy játékos ebződik 2*X ÉP-t (X max 3).
Ganüid reflektátor

2 VP 3/4 rhatt szörny/ganüid

Ha ellenfeled ebben a körben megakadályozta egy ganüided létrejöttét, ingyen kijátszhatod.
S: dobj egy ganüidet a kezedből a semmibe: célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled következő lapja nem jön létre (több ilyen hatás nem adódik össze).


Ganüid védelmező

1 VP 1/4 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

Semlegesítés: sebző vagy gyógyító forrás.
E dobj a kezedből egy lapot a semmibe: a kör végéig minden téged és ganüidjeidet ért sebzés 1-re csökken.


Ganüid utánpótló

1 VP 1/2 rhatt szörny/ganüid

Kijátszásakor kapsz 2 Ganüid ifjoncot a kezedbe.
K ha bármilyen okból eldobsz egy ganüidet a kezedből: húzz egy lapot, vagy kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.


Önfeláldozó ganüid

1 VP 1/6 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

Élet: 1.
K ha te vagy egy ganüided sebződne: helyette az Önfeláldozó ganüid sebződik és kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Ha sebződéstől kerül a gyűjtőbe: célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
Préselés (új)

1 VP 1 nekron leah azonnali

Gyógyulsz 6 ÉP-t és ellenfeled a paklija tetejéről 5 lapot a semmibe dob, ha nem tudott eleget dobni, akkor megnyerted a játékot.


Locsogó motyogó

1 VP 1 nekron 2/3 leah szörny/motyogó „élőholt”

Motyogóid költségéből (önmagáéból is) minden nekront fizethetsz az ellenfél paklijából.
Áldozd fel: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Ha a gyűjtődből a semmibe kerül: kapsz 1 VP-t.


Rossz gépezet

4 VP rhatt azonnali [+1]

Ha ellenfeled max. VP-je 20-nál kevesebb, akkor idézési költségéből 3 VP-t helyettesíthetsz azzal, hogy ellenfeled max ÉP-jét 3-mal megemeled.
Húzz 2 lapot, vagy max. 2 célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy lapot.

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2020
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.