Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Szende Ughal
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
Ritka eset, hogy egy ork kalandozni induljon, de Ughallal pont ez történt. Magányos utazásai során gyorsan hírnevet szerzett magának, elsősorban félelmetes erejével, azonban ahhoz, hogy ez az ismertség hosszútávon kitartson, több gógyira lett volna szükség, mint amennyi szegény Ughal fejébe beleférhetett. Itt múlt el az ork kalandozók dicsősége.
Nézz szét a galériában!
X. Kelet-Magyarországi HKK Találkozó: sok verseny, sok koncert
Zén bemutató – Rémháború
Varázsdimenzió paklibemutató: Sose halunk meg! (Egérút)
Legendás cél: 1000 lap
HKK tiltások és nerfek 2024 július

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái verseny - 2024. augusztus 20., Debrecen 9.
Hatalom Kártyái verseny - 2024. augusztus 19., Debrecen 9.
Hatalom Kártyái verseny - 2024. augusztus 18., Debrecen 9.

A lista folytatása...
[HKK Piac] Gyakori / nem gyakori lapok (3218)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8179)
Varázsdimenzió paklibemutató: Sose halunk meg! (Egérút) (1)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9482)
[HKK Piac] Régi lapok (1524)
Lapötletek (64984)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Sziasztok!
Nézegettem már a nemsokára megjelenő Rémháború Zénes lapjait.
Nagyon tetszik a Rémhatár. K képsessége, hogy ha kikerül egy lap játékból, kivéve áldozástól, akkor kaphatok egy Mhorgot. A kérdésem az lenne, hogy ellenfél körében, ha még nem játszottam ki lapot és megkapom a Mhorgot, akkor a chara-din követője miatt kaphatok egy chara-din fattyát? Vagy ez így nem minősül kijátszásnak?
Sziasztok!
Érdekes kérdés vetődött ma fel, biztosan volt már rá példa.. Ha egy lényemet az ellenfél elcsábítja, majd én egy lappal kézbe visszavetetem, akkor kinek a kezébe kerül vissza?
Sziasztok!
Elnézést, hogy sokat kérdezek, de még csak nemrég kezdtünk el játszani páran és szeretnénk minél szabályosabban játszani, de annyiminden felvetődik. Több lapnak is van K képessége. Prrankkh, a fővadásznál pl., hogy célpont lap a gyűjtőbe kerül. Ez rendben van az én körömben, nagyjából én "dirigálhatok", hogy mikor. De az ellenfél körében egy ilyen képességet mikor használhatok? Ha lehoz egy permanenst és annak létrejön a képessége, akkor jöhetek is ezzel a képességgel? Vagy esetleg, ha több ilyen képességű lapom van, akkor mindegyikkel? Vagy meg kell várnom, hogy befejezze a főfázisát?
Köszönöm!
Szeretném kérdezni:
A szabály úgy írja, hogy "A zanszilánk idézési költség minden tekintetben varázspontnak számít". Amit ugye lehet helyettesíteni.
Viszont erre a mondtatra építve, a lassan járj szabálya pedig, hogy "a 2 és 3 CSAK varázspontért jövőket" drágítja.
Tehát a kérdésem a szabálylap drágítja a két vagy három zanszilánkért kijátszott lapot?
Köszönöm
A régi chara-din követőjén le volt írva, hogy körönként, ha kijátszok egy lila lapot kapok passzívan a tartalékba egy chara-din fattyát. Az újabb verzión már az van, hogy körönként, ha kijátszok egy lila lapot kapok egy chara-din fattyát. Nem írja, hogy játékba, nem írja, hogy kezembe.. Remélem, hogy maradt ugyan az a képessége, mint a réginek, csak rövidítettek a leíráson. Jól sejtem?
Köszönöm!
Viszont itt most tényleg egy kis fogalom zavarba jöttem. Ha itt a hálónál a körönként úgy érti az ellenfél köre is és a az én köröm is külön kör,...
akkor K képességű lapoknál azt jelenti a képességet használhatom az én és ellenfél körében is egyszer vagy választhatok? Mert ugye, ha csak az én körömben, akkor S képesség ugyan az.
És még egy kérdés a kifordított varázsdoboznál S képesség, hogy a paklim legfelső lapja a gyűjtőbe kerül. Ez mikor kerül rögtön húzás után? Amikor ugye fel is fordítom, hogy mi a köv. lap akkor megy is a gyűjtőbe? Vagy ez is választható, ha akarom megy a gyűjtőbe, ha akarom nem? Bocsánat az értetlenkedésemért!
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy ha kijátszok egy hálós lapot és utána még 2 lapot kézből, amit a szabály enged, akkor az ellenfél körében már nincs lehetőségem reagáli a másik lapjaira? Illetve ez mindaddig tart amíg a háló játékban van?
Másik kérdés, ha egy lap miatt elveszítem az összes izom jelzőt, akkor is húzok lapot vagy kapok vp-t jelzőnként vagy ez csak ha a lény kerül ki a játékból vagy irányításom alól?
Köszönöm a válaszokat!

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.