Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
     
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Ünnepek december 10.
Hatalom Kártyái - Elemi erők november 24.
HKK - Zén Legendái: Elfeledett bűbájok szeptember 22.
A pillanat képe
A labirintusok mélyén
(Kalandok Földje)
Küldd el képeslapként!
Hiába haladsz minden lépésed tízszer megfontolva, minden ártó neszre különösképp figyelve, tökéletesre fejlesztett felderítés képességedben bízva, váratlan események akkor is történhetnek. Sose tudhatod, hogy a következő pillanatban csapdába lépsz, vagy egyszerűen az idő vasfogának megadva magát, rádomlik a barlang mennyezete.
Nézz szét a galériában!
ÜNNEPI MUNKAREND - Beholder Webbolt 2018/2019
UL-letöltések - 2018. december 15. szombat
Elemi erők lapelemzés (3. rész)
Kényelmi funkciók az Argum City-ben
Élőholt invázió 6.

A lista folytatása...
Könyvismertető - Színész lexikon
Aukciós statisztika
Könyvismertető - Gobelin - szines melléklettel
Könyvismertető - Kosárlabda

A lista folytatása...
Verseny előtt (6981)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (6419)
Elemi erők lapelemzés (1. rész) (76)
LICIT! (4823)
[HKK Piac] Lapokat keresek (27913)
Lapötletek (63919)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
Szeretnek kerni esedezve de surgegyorsan egy versenynaptarat, legalabb a januari behos idopontjat....
Csak az érdekessége miatt. A két ötlet, amit nekem tulajdonított a Kiadó, 2017. június végén (Kristálypók), és 2017. július végén (Rhatt fénylovagja) született, itt a fórumon. Tehát elvárás lenne a lapötletek kitalálóitól, hogy cca másfél, de min. bő egy évre előre tudjanak látni az időben.

Nem tisztem bírálni ezt a módszert, de talán lehetne kicsit hegeszteni rajta valamit...

Amúgy a póknak kb. annyi köze van az ötlethez képest, hogy repül, és 2 nekronért jön. A fénylovag nagyjából ugyanaz, a statjai és az ik-e változott.

Am természetesen megtisztelő a megemlékezés.
Ajándékozó csak fókuszba jó.


Majd csak figyelj! Szerintem ugy majus korul mar vagy tiltva lesz vagy nerfelve... es nem a fokusz miatt.
Halkan kérdezem, hogy az Elemi erők lapelemzés 3. része elveszett valahol az éterben, vagy mi az oka, hogy nem láthatjuk?
Pontosan igy van. Masreszrol a kepesseg resze a jelzok fogyasa/levetele. Ha ez valamiert nem lehetseges akkor a kepesseg sem fog mukodni.
nem is tudom melyik a nagyobb gáz, ha ez csak trollkodás, vagy ha igaz...
...kicsit befejezetlennek érzem az elemzést...
A vedekezesbol torteno kijatszas azonnali varazslat eseten csak annyit jelent h a modositott idezesi koltsrget nem kell kifizetni, az helyettesitheto 0-val. Amikor a Harci zenet kijatszom mindent ugyanugy csinalok mintha nem vedekezesbol jatszanam ki, tehat az idezesi koltseget is ugyanugy szamolom ki.
Ahogy a kollega irta: ha nincs leny akkor X=0, ilyenkor a 0-at helyettesitem 0-val...

A lapkijatszas lepeseit kell megnezni. A koltseg kifizetese utobb kovetkezik mint h a varazslat hatasait meghatarozzuk. Tehat igen, beleszamit.
2) a Villámhárító a sebzést buffolja, a jelzőadást nem. Tehát 6 jelzőt semmiképp nem oszthatsz ki.
1) a plusz sebzést adó képességek a 0-át sebző hatásokra is ráteszik az erősítést. Pl. a villámlehetel 0-ért 2-őt sebez. Ehhez csak bejelenteni kell a képesség használatát, nem kell rá költeni semmit.
Ebből kiindulva, mondhatom azt, hogy elosztok 4 dermesztésjelzőt, és 0-át sebzek egy célponton. (Ennek alapból nincs értelme, mert sok teteje nincs 0-át sebezni.) Ilyenkor viszont a sebzés +2-őt fog sebezni, tehát igen, az 1) verzió működik.
Az idezett szabalypont megengedoen fogalmaz: "kijatszhato" az ellenfel fo fazisaban (is), es nem szabalyozoan: csak az ellenfel fo fazisaban "jatszhato ki".

Az azonnali varazslatok vedekezesbol is kijatszhatok barmikor, amikor nem vedekezesbol is kijatszhatoak lennenek. Az idezett szabaly a nem-azonnali varazslatok vedekezsbol torteno kijatszasara vonatkoznak.
Figyelem!

16-án Kecskeméten délutáni versenyünk - mint mindig - most is pörgős lebonyolítású lesz. A hivatalos versenykiírás is módosulni fog.

J
Kódex 111.7.

Ez alapján pl. a Szikráció csak akkor minősül gyógyító, húzó, stb. varázslatnak, ha a kijátszója ezt a bizonyos hatást (is) kiválasztja neki.

Köszönöm a türelmet, és a megértést.
Nem beszél. Gépel. Azt meg miért ne tudna?
3 Vp Metakáosz (új)
általános -1 reakciódrágítás Chara-din

Ellenfeled egy követője vagy szabálylapja megszűnik.
Ha a paklidban van, a fő fázisodban: S, 3 Vp: a paklid tetejéről dobd egyesével a Semmibe a lapokat, amíg ez a lap nem következik. Ahányszor Chara-din lapot dobsz, ellenfeled sebződik 1-et (de összesen max. 9-et sebződhet így).
Ha a Metakáoszhoz érsz, vedd a kezedbe, és a kör véget ér.
Isten éltesse a Mikulásokat nevük napja alkalmából!
Ez nem ilyen egyszerű. Mert nem elég azt tudni, hogy mi és mikor változott, mert ebből nem derül ki, hogy pontosan miből mi lett. Pláne, ha ugyanaz a pont mondjuk kétszer-háromszor változik, ezzel az információval semmire se mész.
Ehhez archiválni is kellene a mindenkori állapotot.
Bármennyire is hasonlít (és a hasonlóság nem a véletlen műve) egy jogszabályhoz, azért ez nem az.
Értem én. Engem nem kell győzködni...
De ez nem egy multi, ahol még a fénymásolóknak is külön főnöke van.
Egy ilyen dokumentáció vezetése (pláne utólagos rekonstruálása) aránytalanul sok idő, és energia, legalábbis a megtérüléshez, hasznosuláshoz képest.
111. pont Sebző varázslatok

Igen, jó lenne egy ilyen dokumentáció, de ez egy sokadlagos szempont. Szerencsére a versenyeken csak az adott pillanatban érvényes szabályokat és döntéseket kell alkalmazni, és senkit nem érdekel, hogy előtte hogy volt.
A készlet ismét szélesít kicsit a metán, és nem igazán mélyít rajta. Szeretem az elgondolkodtató kártyákat, és ebben a kiegészítőben jócskán van olyan. A kezdőknek is kedvez a két "új", és a néhány megerősített régebbi etnikum.
Kellemes az összkép. Máris megvan a lista az elsőként legyűjtendőkről...
Gratulálok a csapatnak. Nekem bejön.
Bármilyen sárkányt tehetsz a fészek mellé, csak olyat nem, ami az adott versenyen valamiért tiltott.
Ebben a kérdésben döntés született.
A Harci zene reakcióként kijátszva NEM számít gyógyító varázslatnak. Erről majd érkezik hivatalos szabálymódosítás, -pontosítás is.

Az egész idevágó szabálycsokor újra lett szövegezve, az egyértelműsítés, egységesítés, és közérthetőség kedvéért. (plusz volt pár szabály, ami nagykiegészítős szabálykönyvben benne volt, de a Kódex-ben nem.)
Igen. Hamarosan lesz hivatalos kozlemeny. Addig az utolso faq az ervenyes.
jajajajaja
legnagyobbak is hibáznak, én meg pláne
Volt egy másik kérdés is. Miszerint gyógyító varázslat-e az új harci zene, ha reakcióként játsszák ki azt?

Nos, arra nincs definíció, hogy mi a gyógyító varázslat, de arra igen, hogy mi a sebző varázslat:

111.0. Sebző varázslatnak nevezzük azokat az azonnali és általános varázslatokat, amelyek a kijátszásukkor képesek sebzést okozni legalább egy lénynek, építménynek vagy játékosnak.

Ebből szerintem aggálytalanul levezethető a fordítottja. Az a varászlat, ami kijátszásakor képes gyógyítani, az gyógyító varázslat.

Azaz nem kell, hogy kijátszásakor ténylegesen gyógyítson, elég, ha képes lenne rá.

Ez a szabály amúgy az aktiválást kívánó képességekre is vonatkozik.

Ehhez kapcsolódóan felmerült, hogy akkor meg lehet-e akadályozni egy Furkósbotot olyan semlegesítéssel, ami gyógyító forrást semlegesít?

Nos, a Furkósbot kijátszása, mivel ez egy tárgy, nem forrás. Tehát a kijátszására forrásreakciókkal reagálni nem lehet.

98.1. A varázslatok kijátszása mindig forrás, de az egyéb lapok kijátszása nem számít forrásnak.

A Furkósbot a kijátszásakor valóban gyógyítja a lényt, és ez a képessége, mint asztalon lévő lap képessége: forrás. Azonban ez egy állandóan működő képesség, amire nem lehet reagálni.

130.4. Az állandóan működő képességekre nem lehet reagálni.

Szóval, nem, a Furkósbotot nem lehet megakadályozni ilyen semlegesítéssel. (A versenyen is ez a döntés született).
Szombaton a Dungeon frissen bontott versenyén felmerült egy merőben elméleti kérdés, amit ott helyben nem igazán tudtam jól megválaszolni.

A szituáció a következő:

Adott egy lény, amire kijátszik az ellenfél egy Vérvacsorát. Rákerül a vérjelző. Mi történne, ha a lényre rákerülne egy másik vérjelző is még ugyanebben a körben?

Nos, a jelzőknek saját képességeik vannak. Ennek a spéci ún. "vérjelzőnek" például az, hogy egy hátrányt ad a lénynek, ami: "az ellenfél előkészítő fázisában" áttolja a másik térfélre, majd a jelző lehull.

A jelző által adott hátrány ez esetben mindig egyértelműen determinálja, hogy épp melyik játékosra hogyan vonatkozik. Ahol a lény van, az a lény gazdája, és az ellenfele a másik játékos (többszemélyes partiban célpont ellenfél).

Tehát a lény gazdájának következő (soron következő) előkészítő fázisában a hátrány "bekapcsol", és áttolja a lényt az ellenfélhez, majd leesik róla a vérjelző. Ha ezen kívül még volt rajta vérjelző, az rajta marad, hiszen, a lény már a másik játékosnál van, akinek nincs előkészítő fázisa... Alapesetben ez a második vérjelző az ellenfél soron következő előkészítő fázisában fog "bekapcsolni".

Más (ha már vérvacsora): a vérjelző ellopja az életjelzős lényt, és az életjelző leesik a lényről (ha több életjelző is volt rajta, akkor mind).

120.0. Ha egy lényen életjelző van, és a lény kikerülne a játékból vagy gazdát cserélne, ehelyett le kell venni róla egy életjelzőt, és a lénnyel nem történik semmi.

120.7. Az életjelző nem működik a lény nem kényszerített áldozásakor; ha a lény költség kifizetéseként kerül ki a játékból, vagy költségként cserél gazdát; illetve akkor, ha a lény a harci fázisban harci képesség hatására vagy ütés következtében kerülne ki a játékból, vagy ezek hatására cserélne gazdát.

Mivel a lény ilyenkor a saját hátránya miatt cserél gazdát, az életjelző nem védi meg, de ugyanúgy le kell venni a lényről. A "nem működik" megfogalmazás nem azt jelenti, hogy nem is próbál meg működni, hanem azt, hogy nem védi meg a lényt.
Szep talalat!
Ennek tukreben felul kell biralni nehany frissebb dontest.
3 Vp Bahn szolgája (új)
szörny KF 1 szk Fairlight
horgony

Kijátszása körének végén húzz 3 lapot.
Hátrány: az előkészítő fázisodban fel kell áldoznod.

1 / 1

3 Vp Bahn, a türelmes
kalandozó KF Fairlight
ember
horgony

Ha a köröd végén nincs lap a kezedben, húzz 2 lapot.
Ha a köröd végén nincs Vp-d, kapsz 1 Vp-t.
Kárpótlás: tedd játékba a kezedből vagy a gyűjtődből Bahn szolgáját.

1 / 3
Cserélném 1 foil Sziklavadászomat 2 nem-foil változatra.
Eladó/csere:

1 A harc elcsitul
1 Erdőtűz
1 A mytokronitok átka (foil)
1 Őshangya ostromgép (foil)
1 Az elemek esszenciája (foil)
1 Rughar könyvtára (foil)
1 Fluxusgenerátor (foil)
3 Tolvajok tolvaja (mindhárom foil)

cserére érdekel:

3 Xenó báb
2 Griffek úrnője
2 Xenó bilincsmester

ajánlatokat privátba
A Rongybaba alap Ép-je mindig annyi, mint a gazdájáé, és az alap Ép-je és alap sebzése felcserélődik, amíg a jelző rajta van.

Ebben nem tudom, mi a kombó, mert az alábbi dolog történik.

Kijátszod a Rongybabát, az ellenfél őrposztjába kerül.

0/X az alap, és 1/X+1 a védekezés bónusszal növelt statja.

Kap egy átrendezést, ami ráteszi a jelzőt.

X+1/1 lesz a statisztikája. Az ellenfél körében lehull, és puszi. Azért a "hogyan kerüljünk egy lap hátrányba" feladványnak vannak egyszerűbb megoldásai is.

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2018
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.