Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Elfeledett bűbájok szeptember 22.
HKK - Zén Legendái: Namír szántóföldek július 15.
A pillanat képe
Vérgólem
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"A hatalmas, vérvörös színű teremtmény nem véletlenül kapta a nevét. Teste minden porcikája alvadt vérből van gyúrva, mélyen átjárja a mágia. A gólem minden ütése halálos, és nagyon, nagyon nehéz legyőzni." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
XXIV. Alanori Mini Olimpia
Élőholt invázió 5.
Argum City: A kedvencek
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő az Elfeledett bűbájok !
Új nemzedék - 2018. szeptember 22.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Tudati erősítés II. (534. tudati képesség)
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek

A lista folytatása...
Új nemzedék - Használható lapok (8)
Elfeledett bűbájok – Beharangozó (31)
Jégmágus kt. alakulna (9212)
Versenyhirdető (1637)
Excelsior (907)
Lapötletek (63832)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
A bárdversenyekről
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
A szin, es a szatisztikak nyilvan felulirodnak.

Mos mér, vannak kétszínű lapok is.
Teljesen ugyanaz a lap a kettő?
Vaagy NE lehessen használni szabálylapot/követőt! Persze nem mintha akármi közöm lenne ehhez.
Rendes ember el se indul nemzeti döntőn legalább 5 bajnok nélkül gondolom
Azt már hiába tépi
Megegyezés kérdése.
Az szándékos, hogy a Kódex link a Trebor kalodájánál a Trebor kalodájára mutat?
A Dragon Shield-et tágítani szokták az első használat előtt, ideálisan az Ezüsthajnal kiegészítőben megjelent vastagabb lapokkal.
"Nem olyan bonyolult ez..."
Hát ha az ember tudja, hogy működik, nem is
Annyira örültem pedig, hogy találtam egy jó példát, mert már a múltkor is felötlött bennem egy hasonló probléma, csak nem találtam hozzá reális helyzetet, erre nem figyeltem, hogy a rezonanciát is lehet ellenvarázsolni a szikrációval, de most rájöttem, hogy a Fény a sötétben miatt ez már teljesen reális, szal mondjuk +3 reagálni a rezonanciára.
Tehát ha Lélekrezonál az ellenfelem egy "átlagos" lapot, majd semlegesítem a rezonálást, semlegesíti a semlegesítésem, én pedig szikrációzom a semlegesítésem úgy, hogy közben lelövöm az eredetileg rezonált lapot, a Lélekrezonancia attól még ellopja a lap képességeit?
Az rendben, de a Gida nem kerül még azelőtt a gyűjtőbe, mintsem hogy el tudnák venni a képességét?
"Ezzel csak az a problema h ha a megakadalyozott lapra kirabban mas (nem megakadalyozo hatasu) reakciot is kiraktak. Fura hogy ezek a kesobb kiertekelendo realciok ugy konnek letre sikeresen h az altaluk lereagalt lap mar a gyujtoben van ilyenkor."

Igen, ennek fontosabb része a reakciók kijátszási/használati feltétele, miszerint közvetlenül valami után játszhatod ki/használhatod, ennek a levizsgálása már teljesült a kijátszás/használat (megpróbálása)kor. Az, hogy módosítana a működésén az adott lapnak, de már nincs min, hát igen. Fogjuk fel egy forrásra immúnis lapra tárgyat való kijátszásként (oké, nem ugyanaz :P) Vagy szimplán csak úgy, hogy lefut a semmibe.
De ha akarjuk felfoghatjuk úgy is, hogy ilyenkor nem lehet végrehajtani az adott reakciót, és a reakciósor megáll. Vicces lenne.

Azért írtam egyébként, hogy nem várakoznak, mert pont ezt kifogásoltad, hogy nem egységes a működésük. De egységes, a probléma legfeljebb a már fentebb leírtak kapcsán van.

És egyébként NEKEM is számít a véleményed! (és a többieké is).
Mármint nem "úgy van", hanem erről a verzióról beszéltem, igen.
A többi úgy van, ahogy mondtad.
Majdnem, a hatás igazából nem várakozik, hanem már megtörtént. Az igaz, hogy fejben kell tartani.
(Egyébként kiértékeljük akkor, amikor nem jött létre. Az értékelés következménye a gyűjtőbe kerülés. Ha van kompenzálása, ki is sül.)
Tehát akkor gyakorlatilag téged most az zavar, hogy nem értékelünk ki egy olyan lapot, ami nem jött létre?
"Ha egy reakció csak módosítja a lapot (pl. Trebor kalodája), vagy egyáltalán nem avatkozik bele a lap működésébe (pl. Denevérbomba), esetleg egyéb következményeket pakol rá (pl. Az utolsó előadás), akkor a soron következő lapot nem ignorálhatjuk, hanem figyelembe kell vennünk minden saját, és kapcsolódó hatásával együtt."

Figyelembe vesszük, amikor elérünk oda a reakciósorban (az azt megelőző lap létrejötte után). Ha meg nem jött létre, nem kell mit figyelembe venni. Mi a probléma? A végig kell vinni minden kapcsolódó dolgot, mielőtt rátérünk a következő dologra? Épp azt tesszük azzal, hogy létrejön a trebor/utolsó előadás/stb. teljesen, majd lépünk a következő reakcióra.
Csak azért, mert ha nem, akkor igazából nincs leírva sehol, hogy pontosan mikor is kerül a semmizett lap a gyűjtőbe.

Viszont a 94.7.1 "A reakció sorban szereplő reakciók kiértékelésekor a sorra kerülő reakció cselekvés valamennyi hatását végre kell hajtani, csak ezután lehet továbblépni a sorban utána következő reakcióra." sorának olyantán való értelmezése, hogy a HKK szigorú dogmatikája szerint ugye ekkor nem vonatkozik a semlegesítésre, mivel a semlegesítés nem képesség, ezért nincs hatása (forrásnak meg nem forrás, mert nincs a forrásnál felsorolva), szerintem nem túl szerencsés, egyrészt mert akkor ennél az értelmezésénél maradva a reakció cselekvéseknek nem is lehetnek hatásai (mivel hatással játékban lévő lapra lehet, őőő, hatni, és ugye a reakció sorban lévő kiértékeletlen lapok nincsenek a játékban sem, nem hogy nem permanensek), másrészt meg már a
94.1. "A reakciók közös jellemzője, hogy hatásuk mindig előbb jön létre, mint annak a cselekvésnek a hatása, amire velük reagáltak."
is elég egyértelműen úgy használja a hatás szót, hogy itt egyébként most az általános "hatás" fogalomként érti.
Egyébként most nem találom azt se, hogy hol lenne leírva, hogy a reakció cselekvések forrásnak számítanak.

Na de visszatérve arra, hogy mikor kerül a lap a gyűjtőbe, szerintem elég egyértelműen utal a semlegesítés azon tulajdonsága, hogy gyakorlatilag egy permanensbe épített azonnali reakció varázslat.

véleményem szerint Miklós téved, és a Daes Moran reakciósorbeli kiértékelésénél azok a lapok, amik a Daes Moran előtt lettek kijátszva, még nincsenek a gyűjtőben.

Miklós itt csak a daes moran által semlegesített lényről beszélt.
Forrást megakadályozó lappal meg lehet akadályozni egy semlegesítést?
De Daes Morannál a "valamennyi hatás" lefolyása így néz ki:
1. Létrejön Daes semlegesítése - a megakadályozott lap a gyűjtőbe kerül, ha volt kompenzáció, ekkor kisül.
2. Létrejönnek Daes kijátszáskori képességei.

Tételezzük fel, hogy létezik olyan asztalon maradó lap, aminek kijátszáskori képessége, hogy húzol egy lapot és célpont játékos sebződik 5 ÉP-t és erre én kijátszottam egy olyan királyi beszolgáltatót, aminek a kijátszáskori képessége még az is, hogy gyógyulok 5 ÉP-t.
A sorrend ez esetben a következő lenne:

Kisül a beszolgáltató, majd az asztalra kerül, gyógyulok 5 ÉP-t, majd az asztalra kerül a másik lap, célpontként sebződök 5 ÉP-t és húzok egy lapot.
Pontosabban 7-re, hiszen a 7. nem jött létre.
Ha ugy lenne, ahogy mondod ad absurdom egy elmeleti monstre 20-20 lappal lenyomott reakciosorban ahol 20 lap jott letre es valahol menet kozben volt egy daes moran akkor a semlegesitese utan otthagyjuk az asztalon mintegy felbehagyva az o jatekba keruleset lepegetunk 10+ lap hatasait vizsgalgatva, majd mikor mar minden lapot megneztunk a reakciosorban akkor ujrakezdjuk hogy na lassuk mi is kerult jatekba? Nonszensz.

De nem kell újranézni semmit, Miklós ugyanazt mondja amit most te, a feltételezett 20-as reakciósorban ahol Daes a 8., végrehajtunk 12 lapot a "végéről" kezdve, majd Daes létrejön minden dolgával, aztán megyünk tovább a maradék 8 lapra.
Elolvasva a HKK kérdéses topicban a daes moranos szálat - és magát a lapot, majd összevetve a kristálymágussal - rájöttem, hogy a Kristálymágus "a lap létrejön, mintha te játszottad volna ki" képessége nem kijátszáskori képesség, hanem a semlegesítés része.
A kijátszáskori képesség egy kicsit megzavart, de végül is a lapkijátszás folyamatának 3. pontja (és hogy az idézési költséget utána kell elkölteni) elég meggyőző.
Még mindig keresek jó állapotú Kisebb Zant.

Oké, szóval mielőtt a rettenetesen fellelkesült emberek elkapkodják az összes valamire való Kisebb Zan-t, beírom, hogy keresek akkor 3 (8+ állapotút. Ár tetszés szerint
Nem mintha a gyakorlatban nagyon számítana, de ezt nem a reakció sor végén kéne meghatározni? (Addig nem biztos, hogy létrejön a Kristálymágus.)
"Ha nem az előkészítő fázisban sérül le 0-ra (vagy alá) egy lény élete, akkor a következő lehetőség alkalmával, amikor a szabályok értelmében cselekedni tudnál, akkor még minden cselekvésed előtt eldöntheted, hogy meg akarod-e menteni az adott lényt. Ha nem akarod/nem tudod, a lény a gyűjtőbe kerül."

Ez így tiszta, ok
Ok, köszi!

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2018
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.