Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

Május 18-án szombaton részt vennél-e egy HKK versenyen, amit a Board Game Expo-n rendeznénk a ComicConon? (Belépő van, nevezési díj nincs, nyeremény van.)

1) Igen, megyek a rendezvényre, szívesen részt veszek a HKK versenyen is.
2) Megyek a rendezvényre, de a HKK versenyen nem indulok.
3) Nem megyek a rendezvényre.
4) Nem tudom még.
5) Nem érdekel.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Vérgólem
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"A hatalmas, vérvörös színű teremtmény nem véletlenül kapta a nevét. Teste minden porcikája alvadt vérből van gyúrva, mélyen átjárja a mágia. A gólem minden ütése halálos, és nagyon, nagyon nehéz legyőzni." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia
Board Game Expo 2024.05.18-19.
HKK Tiltott mágia döntő videó
Májusi verseny formátuma
Beholderes HKK verseny március 16. - Versenybeszámoló

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47065)
Lapötletek (64943)
A májusi verseny páros legyen vagy egyéni? (ÚN-ről és formátumról 2-3. körben szavazunk) (29)
[HKK Piac] Régi lapok (1521)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9480)
[HKK Piac] Eladó lapok (141662)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 |
Nézet:
Ó!Abszulúte nem zavar, betáraztam popcorn/kólával, remekül szórakozom...
 
A dolgok összefüggenek azért.

Az, hogy lesz Új Nemzedék, és a lapok erősségében vissza kell lépni, felvetett néhány kérdést, a lapok tervezésekor, és itt a fórumon is.

Azért azt remélem, hogy az állandó trolljainkon kívül mást nem zavar, ha a HKK-ról beszélgetünk, és a szokásosnál több technikai / vitaindító cikk jelenik meg az oldalunkon, és megkérdezzük a véleményeteket.
 
Amikor lementek ezek a szavazások (még 1 biztosan lesz, a narancs lapok kapcsán), akkor lesz egy hír róla, lesznek-e és hogyan ÚN versenyek a következő 1 évben (pontos versenynaptár még nem, és természetesen bejöhet változás, de az alapvető tervek meglesznek erre az időszakra).
 
Én még azt akarom megkérdezni,hogy a szavazásoknak van értelme? Mert jelenleg úgy áll,hogy "az UR-eket ne rotáljuk,max egy év múlva visszatérünk" opcióra szavazott a többség (42.5%). Ezt figyelembe veszitek majd vagy ez csak úgy van? (nem csak neked szól a kérdés,Balázséknak is)
 
Fontos ezzel kapcsolatban látni, hogy az elmúlt hetek cikkeinek témái közül a rotáció az, ami a tesztelőcsapat véleményét tükrözi, a többi inkább Miklós gondolatébresztője, véleménycikke. Jelenleg egyik változtatást sem tervezzük bevezetni ezek közül, az epikusokról volt némi eszmecsere, főleg a rotációval várható idézési költség növekedés fényében, de abba SEM tervezünk semmilyen belenyúlást a közeljövőben.
 
És a CM minőség eldöntött dolog, az ÚN versenyek, azt nagyon fontosnak érezzük a tesztelőcsapattal együtt, a harmadik ellenben csak Miklóstól egy vélemény/vitaindító cikk,nem érdemes túldimenzionálni.
A Magic eladási, bevételi, játékos számait elfogadnám bármikor .
 
Nem úgy vannak szilmillek, hogy etnikumként erőltetnénk, csak ennek a felújított lapnak épp ez az altípusa. 2-3 ilyen jön asszem, kicsit VH-ba jobbak.
 
Cartamundis standard méret,rotáció,foil lapok,most meg a kijátszáskori képességek létrejötte utáni azonnali beleszólások. A HKK az új Magic.
Ja és tök jó,hogy ismét vannak szilmillek. Nem amúgy,ez irónia volt,a temetőből integető őshangyák várják őket vissza.
 
A Kiadó azt hiszi, hogy csak akkor fogják a játékosok megvenni a kieget, ha fele akkora költségű és kétszer erősebb lapokkal van tele. Így a kijátszáskori képességek borzasztó erősek, és ellenük való counter lapok is asztalon maradó erős lapokba épültek be. A laplövés hasztalan már, mert inkább semlegesítik, és így a kijátszáskori képességet is meg lehet akadályozni. Szomorú hír, hogy akkor sem pakolnám tele laplövéssel a paklim, ha az asztalra került lapot kijátszáskori képességének létrejötte előtt gyűjtőbe lehetne lőni. Ha azonnali és általános varázslat ellen is műküdne a lövés, elgondolkodnék. A counter túl erős, nem a laplövés a gyenge. Frissítsék az antimágiát arra, hogy SEMMILYEN reakció nem működik ellenük és rakják rá sok új lapra. (Lore megjegyzés: a semlegesítés bárhogy nézzük varázslat-eredetű) Anti-mágia legyen valamennyi lapon, ami kijátszáskor nem csinál semmit. Máris nem semlegesítésként játszanák ki az emberek a lapokat. Újra erős lenne a Thrax!
 
A ló másik oldala alatt szerintem arra gondolt a kollega, hogy kezd elég lenni a hangulatkeltéses cikkekből, hogy a vezetőség szerint mikbe kéne/szeretnének bele nyúlni. Mindezt úgy, hogy még a rotát se tudja megemészteni a játékosok kb fele. Ezek tetejébe még az "egyszerűsítjuk a játékot" jegyében jönnek az opcionális variálások.
Nem azzal van a gond, hogy változtatásokat akar a vezetőség hanem, hogy midnent nem lehet az emberek nyakába önteni egyszerre felelősség vállalás nélkül.
Mindezek mellett is a semlegesítés valamiféle módosítása tényleg javallott ezt be kell ismerni, bár én előbb kivárnám vele a rota kezdetét (21 téli kieg) és majd kiderül hogy mit mutat az összkép.
 
A Semlegesítés gyengítése szerintem megfelelő lenne, pl.: "Semlegesítés: kijátszhatod a lapot azonnali reakcióként is, sikeres kijátszását követően a lap a gyűjtőbe kerül"

Ezzel azért lennék óvatosabb, mert egyrészt a semlegesítő lapok így nagyon könnyen counterelhetővé válnának, másrészt azért semlegesítés még a mai napig is drágább counter-opció, mint reakció varázslatok és nagyon sok semlegesítő lap semlegesítés nélkül kb. semmit sem ér. Így egy kicsit úgy érzem, hogy ez már a ló másik oldala lenne.
 
A korábbi, Új Nemzedékkel kapcsolatos monster topic 350+ posztjának végignyálazása közben azért elég sok ötlet, javaslat felbukkant - amit többen írtak, és kreatív ötlet volt, az szerintem igen is megér egy cikket.

Elhangoztt itt, hogy "a játékot nem kell egyszerűsíteni, mindenki átlátja teljes komplexitásában" és hogy "minek ennyi változtatás". Ez nekem kicsit ellentmondás, ha valaki elég okos, hogy átlásson komplex dolgokat, akkor nem fog neki az sem nehézséget okozni, hogy egy megváltozott szabályt megértsen és megjegyezzen.

Maga a kijátszáskori képesség egyébként mindig is egy anomália volt a HKK-ben, nem pedig a rendszerbe simuló rész. A játék minden aspektusa arra épült, hogy egyik játékos cselekszik valamit, utána a másik jön. A kijátszáskori képesség ennek ellentéte, kirakom a lapot, és utána megint én jövök, rögtön használom a képességét. Ezen éveken át rengetegen értetlenkedtek, miért nem lehet közben cselekedni, a lapot leszedni stb. De persze tény, hogy ez most már rengeteg lapon rajta van, ezért mindenki betéve tudja ezt a kivételt is.

Ahogy írtam, a téma csak azért merült fel, mert többen is szóvá tették: hogy 1-1 lap ha létrejön, nagyon nagy lapelőnyt ad, és ebben szerves része van a semlegesítésnek és a kijátszáskori képességnek. És ahogy én látom, ez nem is pusztába kiáltott szó, a tesztelőcsapat próbál is már reagálni erre a dologra, rengeteg (J) képességgel, ami kvázi a kijátszáskori képesség helyett van. Ti ezeket a lapokat még nyilván nem látjátok, de én már igen.

Erre írtam, hogy ehelyett a rengeteg (J)-s lap helyett, amiket be kell majd borítani jelzőkkel vagy más jelölőkkel - és ez bizony, hogy bonyolítja a játékot, épp elég már az izom, élet, álom stb - már egyszerűbb lenne a kijátszáskori képességet megváltoztatni. Aminek hatványozott előnye lenne, hogy visszamenőleg, a korábbi lapokat is rendbe rakná.

Azon nem kell aggódni, hogy a szabályokat megbonyolítja, épp ellenkezőleg, egyszerűbbek lesznek, kikerül a rendszerből egy kivétel. Cselekszem (kijátszom a lapot) utána te jössz, utána megint én... ígen, ettől az összes kijátszáskori képességgel bíró lap gyengül egy picit (már ha ennek hatására tényleg pár kántert leszedésre cserélünk), de pont ez volt a cél, nem?

Egyébként ez és a semlegesítéses dolog kipróbálható (én azért nem versenyen kezdeném), aki kipróbálja élesben, elmondja róla a véleményét, nyilván fejben ezt nem fogjuk tudni kitesztelni. Aki játszik baráti játékot, esetleg 1-1 meccsben próbálja ki ezeket, és irja le, mit tapasztalt!
 
Ez inkább a játék butítása... korábbi posztomban írtam... a játtékos NEM fogyatékosok jásszák, bármilyen meglepő ez számotokra!
 
Akkor màr inkább a HKK shortolás!
 
Egyre érdekesebb ötletek jönnek...

Szirének hívása ugyanitt eladó
 
Szerintem senkinek nem hiányzik még egy fázis, főleg, ha figyelembe vesszük, hogy alapvetően a játék egyszerűsítése, érthetőbbé tétele is fontos szempont mostanában.
 
A félreértések elkerülése érdekében:
" Kb. semmibe nem tartana egy olyan verziót kipróbálni... "
Ezt úgy értettem, hogy lehetne rendezni 1-2 versenyt ezzel a szabállyal.
 
*"A mai _vélemény_ cikkEM a (J) képességről és..."

Ahogy én látom a (J) képesség nélkül kb. felejtős pl. a rotáció bevezetése. Muszáj valamivel lecserélni a kijátszáskori képességeket, hogy eltudjuk kezdeni eltolni az interakciót a counterek irányából a leszedések felé. Erre jó lehet a (P), (S), (K), (E) is, de ugye egészen mást jelent ez: (S) húzz 1 lapot. és ez: Kijátszásakor húzz 1 lapot. Erre tökéletes a (J) azaz (játékonként 1-szer) húzz 1 lapot.

De hál'istennek, ez nem egy újdonság, lévén a cikkben is megvillantott Szilmill kislány fajtájának ősi képessége ez, lásd:
http://beholder.hu/?m=hkk&in=hkk.php&kartya=2071
http://beholder.hu/?m=hkk&in=hkk.php&kartya =2096
http://beholder.hu/?m=hkk&in=hkk.php&kartya=2080
stb.
Gondolom akkoriban is sikerült ezt megoldani.
Az én játéktapasztalataim alapján az aktív (J) képességet jelzővel érdemes jelölni, és miután használtuk levesszük a jelzőt. Sosem volt belőle gond, élesben és tesztelésen sem.

A kijátszáskori képességek mechanikájának átírása beláthatatlan következményekkel járna. Ennek a kitesztelése önmagában elvinne több hónapot és egy teljesen új játékot eredményezne végül. Ráadásul kb. újra kellene írni hozzá a fél kódexet.

A semlegesítéssel kapcsolatban felmerülő dolgok azonban elgondolkodtatóak. Viszont én pont fordítva látom, mint Miklós. Kb. semmibe nem tartana egy olyan verziót kipróbálni, ami ezt a pontot a kódexben:

91.2.11. A semlegesítésként kijátszott lap sikeres kijátszása megakadályozza a [hatáskör]-ben szereplő cselekvést, és reakció cselekvésnek számít.
így változtatja:
91.2.11. A semlegesítésként kijátszott lap sikeres kijátszása megakadályozza a [hatáskör]-ben szereplő cselekvést, és reakció cselekvésnek számít. Ha ennek hatására az ellenfélnek lapja került a gyűjtőbe akkor a semlegesítésként kijátszott lapod sikeres kijátszása után a gyűjtőbe kerül.
(Esetleg nem gyűjtőbe kerül, hanem elveszti minden speciális képességét.)

Ez sokkal, sokkal kisebb problémával járna, mint a kijátszáskori képességek elé beiktatott új cselekvési fázis, lévén csak legyengítene kb. 300 lapot és nem pedig alapjaiban átírná át a játék működési mechanizmusait.

Üdv: Kyb
 
Még egy 166.ik fázis/részfázis tényleg hiányzik a játékból!

kappa
 
Szervusztok!

A "J" képességre tett javalsat félő, hogy a megszokott metodikák után nagy meglepiketés rengeteg kérdést vetne fel. Így is nem egyszer volt példa rá, hogy a kijátszás-sikeres kijátszás-lap létrejötte - kijatszási képesség és az ezekre kisülő, vagy reagáló effektek zavart keltettek és magyarázatot igényeltek, többször bírói dilemmához vezettek.
Éppen ezért - ahogy azt korábban is írták - csak egy nagyon komoly kitesztelés után lenne értelme ezt újra szóbahozni, addig a megbolygatásuk több bajt szülhet, mint amit megold.

Ami a semlegesítés szkilleket érinti. A legnagyobb gondot a védekezésből, idézéssel, és a 0-ért generált semlegesítések okozzák szerintem. Erre korábban - már gőzöm sincs milyen topicban - bedobtam a lehetőségét, hogy amennyiben egy lapot védekezésből játszunk ki, vagy idézésből, annak költségét pótlólag elszenvedhetné az idéző a következő előkészítő fázisban kapott vp-k rovására. (Igen az idézés dilemma, mert nem választható - de egyszerűbb lenne azzá tenni, így az kijátszó félnél lenne a döntés joga, mikor szenvedné el a manaköltséget.) Ez több játéklogikai döntést adna, és előnyt, de nem akkora előnyt.

Üdv
 
A cikkben felvetett, kijátszáskori képességekre vonatkozó változás azért elég alaposan felforgatná a játékot.

Tulajdonképpen ha asztalon maradó, valamilyen erős kijátszási képességgel rendelkező (de nem életes/forrásimmunis/stb.) lapot játszik ki az ellenfél (ami a használt lapoknak egy számottevő csoportja), akkor az adott helyzetben a kezemben lévő azonnali leszedés kvázi counterré válik. Ami elég erősen felértékel minden ilyen lapot, mert így lényegében counterként (is) működnek, de a hagyományos counterekkel ellentétben topdeckelve is hasznosak az asztalon lévő lapok ellen. (Ráadásul az utóbbi időben kiadott leszedéseken szinte mindig van valamilyen extra képesség is.) És akkor a mindenféle asztalról K-ra működő leszedéseket, butításokat, stb. még nem is említettük, hirtelen az ilyen képességek is brutál módon felerősödnek.

Lehet, hogy ez így több kárt okozna, mint amennyi hasznot hozna. De az biztos, hogy alapjaiban változtatná meg a játék dinamikáját és a lapok egy jelentős részének az erősségét. Összességében nem tűnik egy szerencsés ötletnek. Én inkább a már megkezdett formátumbeli korlátozások vonalán mennék tovább.
 
Én pont fordítva szoktam a "J" képességet jelölni, amíg megvan neki, kap egy pénzérmét/gyöngyöt, ha elhasználom, leszedem.

Egyébként szerintem a "J" képesség jóval összetettebb dolog annál, hogy kijátszáskori helyett legyen valami (én legalábbis ekként gondolkodom róla). Ha a kettőt összevetjük, és mondjuk a J képességnek nincs, vagy nem nehezen teljesíthető kijátszási feltétele van, akkor alapvetően 2 opcióról beszélhetünk. Ha rögtön a kijátszást követően használni akarjuk, akkor megvan az a hátránya a kijátszáskori képességekkel szemben, hogy van egy cselekvés leszedni. Viszont megvan az az előnye, hogyha van olyan pillanat, amikor jobban ki lehet használni ezt a képességet, mint mondjuk a lap kijátszásakor, akkor akár még akár előnyünk is származhat belőle. Szerintem abszolute megvan a potenciál ebben a képességben, ha a J képesség nem valami nyerstáp funkció (pl. J: húzz 2 lapot).
 
Én is úgy érzem, hogy most így egyszerre kezd egy kicsit sok lenni!
 
Szerintem meg kicsit nagyon sok lesz már a felesleges változásokrol olvasni...
 
Legyen sok P és tűnjön el K és E. (K3 ne legyen, akkor inkább ne legyen korlát). Döntse el a játékos, hogy a "nagykör" melyik részén süti el egyszer a képességet és legyen egyértelmű, hogy használva volt. Esetleg lehetne picit nagyobb hatása az ellenfél körében ugyanannak a passzivizálásnak, és manát ráköltve még erősebb lenne.

Alapvetően jó a J képesség, de legyen elég komoly feltétele, és szerintem a feltétel teljesülése esetén még a játékosnak a semmibe is kelljen raknia a kártyát. Persze ehhez legyen olyan is az a képesség, hogy megérje.

A semlegesítést támogatom, ezzel a lapot normál funkciója szerint kellene kijátszani, vagy counterelni, lenne mérlegelési döntése a játékosnak.

Asztalon maradó lapok kijátszáskor ne csináljanak semmit, azok dolgozzanak passzivizálás után az asztalról. Egyszeri kijátszáskori képessége azonnali és általános varázslatoknak legyen. Esetleg tÓkenszerű varázslat kártyát adjanak kijátszáskor.

Amúgy összességében jó az irány!
 
Lehet már felmerült,de mi lenne,ha lényekkel, tárgyakkal, épületekkel etc. semlegesíteni csak a saját körödben lehetne? Aztán az ellenfél körébe beleszólásra maradnának az azonnalik, plusz ezután a rotával vissza lehetne menni a (teszem azt) 2 manás semlegesítő lenyekre, amikre ráírnátok, hogy "az ellenfél körében is kijátszhatod".
 
Szerintem Miklós arra utalt, hogy sokat gyengülnének a lapok, mert maga a szabályváltoztatás nem lenne túlságosan bonyolult. Ez még inkább leszűkítené a lapkészletet és a lehetőségeket. Nem mintha sok Demizra vagy Tudati kohézió került volna kijátszásra eddig a mezőnyben... de mondjuk Leira, a hangtolvaj az pont erősödne.

Az is egy izgalmas kérdés, amit mondasz, hogy hova tűnik addig a kijátszáskori képesség. Lehetne olyat, hogy pl. egy Vak végzettel ellopom az épp kijátszott lapot? Vajon ebben az esetben már nálam sülne ki a kijátszáskori képessége? Ez is új távlatokat nyitna meg.
 
Miután lent végső soron a J-s megoldás felé tereltem volna a dolgot, még egy felvetésem lenne. Tapasztaltam versenyen, hogy igen, van egy lap, van rajta 2 izom, 3 erő jelző, egy élet, kap 2 álmot és 3 dermesztést... szóval ez macera.

Mi lenne, ha X kiegészítőtől minden pakliban lenne egy lap (mondjuk egy gyakori helyett), amin mondjuk 6 jellemző HKK jelző lenne? Ilyen kis kör alakú valamiknek képzelem el őket, egy lap, a jelzők körül perforált, hogy ki lehessen nyomni. Rosszabb esetben vágni kell. Lehet art, szöveg, mindkettő... mittomén. Nem tudom mennyire kivitelezhető. Ha így nem is, akkor esetleg külön lehetne ilyeneket is gyártani párat és rendelni. Vagy nagyon hülyeség?

Még ha nagyon szélsőséges akarok lenni, akkor talán kockát is lehetne gyártatni ilyen spécit.
 
Szerintem pont fordítva optimális. A Semlegesítés lap gyűjtöbe kerülése okés és kisebb módosítás, mint a kijátszáskoti képességek reformja.

A kijátszáskori képesség változtatása teljesen megkavarná a szabályrendszert. De komolyan. Hol van a képessége akkor, amikor már játékba jött, de még leszedem, mielőtt a képesség megtörténne. Sehol nincs, aztán valahonnan előugrik csak kicsit később? Mi történik, ha kiteszek egy lapot. Ezt leszednék egy lénnyel mondjuk, ami kijátszáskor leszed valamit. Asztalt ér. Leszedhetem és nem szed le? Ha a kijátszott lapomnak van olyan képessége, aminek fel kell áldoznom, akkor feláldozhatom?

Ezt egy nagyon erőltetett, nagyon sok problémát felvető módosításnak érzem, amit nagyon erőszakkal próbálnánk most beleerőltetni a szabályrendszerbe.

Illetve falsnak érzem azt is, hogy mert a Semlegesítés nem így lett kitesztelve. Mert ezek a lapok igen? Volt valami Fairlight torony, ami megszakítja az ellenfél körét és kb. semmi mást nem csinál.

Ezzel szemben az, hogy a Semlegseítés szabálya megváltozik arra, hogy "Kijátszhatod azonnali reakcióként is. Ekkor kijátszás után a gyűjtőbe kerül" az sokkal kisebb probléma. Esetleg azon lehet agyalni, hogy akkor kijátszáskor tényleg "azonnali reakció"-nak számítson, vagy lénynek/épületnek/akárminek, esetleg mindkettőnek. Sokkal kevesebb lapot érint a változtatás, és sokkal kisebb zavart okoz a szabályrendszerben. Szerintem.
 
Szerintem nem egyszerű a javaslat, hanem alaposan ki kellene tesztelnetek. Ha jól értem, akkor pl. az Antimágikus goblin permanenst leszedő képessége reakcióvá változna. Tehát ha sikerül kiraknom az asztalra (mondjuk még semlegesítettem is vele!), akkor már nem kell félnem a kijátszáskori képességektől, mert megoldja a leszedés képessége, ha pedig újra varázslattal próbálkozna az ellenfél, akkor azt pedig megakadályozza. Felértékelődne egy csomó lap (pl. Ganüid matematikus), de amúgy alapvetően csak annyi történne, hogy ugyanúgy megmaradnak a reakciók, mert senki nem akar leengedni az asztalra egy olyan lapot, ami utána reakcióként is használható (és gyakran teljesen ingyen!). Nekem ez az első benyomásom, de lehet, hogy félreértettem a javaslatot.

A Szilmill bűbájmester nagyon tetszik, de utoljára szilmill 10 évvel ezelőtt lett kiadva. Előremutatóbb lenne ha pl. szirén altípust kapott volna.
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.