Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Elfeledett bűbájok szeptember 22.
A pillanat képe
Csíkos Vadász
(Könyv szereplő)
Küldd el képeslapként!
A Shadowrun egyik csúcsragadozója a Csíkos Vadász néven elhíresült alakváltó nő, valamint megtépázott áldozatai.
Nézz szét a galériában!
Elemi erők – beharangozó
Argum City jelentősebb cégei és karakterei
Őszi MondoCon 2018. október 20. szombat Budapest, Hungexpo
HKK a Mondoconon
Tiltott - módosított lapok

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Tudati kontaktus II. (538. tudati képesség)
Tudati segítség (532. tudati képesség)
Túlélők Földje - A programban történt változtatások listája

A lista folytatása...
Tiltott - módosított lapok (37)
Melyik lapokat szereted legjobban a Káosz Galaktika Kártyajátékban? (111)
Szeretnél-e új Káosz Galaktika Kártyajáték kiegészítőt? (40)
Versenyhirdető (1645)
[HKK Piac] Régi lapok (1323)
Lapötletek (63873)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
A bárdversenyekről
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

 | 1 | 2 |
Nézet:
Legfontosabb kérdés.
bírni fogja a játék a 4Kt és a 60fps-t.

Abszolút

Az "arany csáklya" képe egy arany _csákányt_ ábrázol.

Ez egy elírás volt, köszi szépen, javítjuk!
 
Az "arany csáklya" képe egy arany _csákányt_ ábrázol.
Bár mivel az eszköz bányászat bónuszt ad, itt gyanítom az illusztrátor van közelebb a valósághoz és aki a nevet adta az írt hülyeséget.

Üdv: Kyb
 
Legfontosabb kérdés.
bírni fogja a játék a 4Kt és a 60fps-t.
 
Abszolút megértem, amit írsz, én is így vagyok vele. Világéletemben minden a fantasy körül forgott, fantasy karakterek, sárkányok, démonok, tűzgolyók... A mai napig ez a kedvenc témám, de a játékgyártók mára olyan szinten elcsépelték már... Van 100.000 játék amiben az elején választasz a mágus, a harcos meg a még valami közül, és jönnek a patkányok, aztán az orkok, a rövid kard, az ezüst kard meg a lángoló kard. Úgyhogy én a végén kipróbáltam már más játékokat is, és jók voltak, üdítő változatosságot jelentettek úgy is, hogy nem lehetett benne varázsolni Szoktunk társasjátékokat is játszani, és meglepő módon nem a varázslós/szörnyes a király, a legjobbakban egyszerű halászokat alakít a játékos, vagy állatokat tenyészt stb. Szóval egy játék nem feltétlenül a témaválasztástól lesz jó.
 
én biztosan kifogom próbálni de vegyes érzéseim vannak a játékkal kapcsolatban.
Ami lehet annak tudható be hogy inkább fantazi kedvelő vagyok sokkal szívesebben derítek fel egy sötét kazamatát egy rozsdás kardal, mit lézerágyúval űrlényeket ölni.

Tegnap melóban jutott eszemben hogy nem biztos hogy szerencsés lenne a mai politikai helyzetben elindítani a Túlélők földjét, túl sok ember vonna párhuzamot az Alanori csatorna és a Magyar határon lévő kerítés között, utána meg Borax alakjába is elkezdenének mindet belemagyarázni, hogy kiből akartok gúnyt űzni.
 
Köszi a válaszokat!
 
Lehet elsiklottam felette, de nagyjából mikor indul a játék?

Ahogy Endyr írja, pontos dátum még nincs, de ahogy a dolgok most állnak (elég jól) remélhetőleg el tudjuk indítani jövő év elején. De alapvetően akkor indulunk, ha mindennel kész vagyunk, nincsenek bugok és lement a béta teszt.

Lesznek az alkalmazottaknak nem harci képességei (pl. hekkelés, álcázás, gyógyítás), amire szükség lehet a kalandokban, vagy ezek kifejezetten csak a csatára menő kihívások?

Az alkalmazottnak két speciális képessége van kezdetben, az egyik harci, a másik viszont nem harci, ezek lehetnek pont olyasmik, amiket írtál, és hasznosak a kalandokban, ill. bizonyos szakértelmeknél.
 
A beta ev vegen, az eles meg varhatoan tavasszal.
 
Lesznek az alkalmazottaknak nem harci képességei (pl. hekkelés, álcázás, gyógyítás), amire szükség lehet a kalandokban, vagy ezek kifejezetten csak a csatára menő kihívások?
 
Lehet elsiklottam felette, de nagyjából mikor indul a játék?
 
A játékban mindenből van egy kevés, azért, hogy szélesebb játékosközönséget vonzzanak. Lehet benne kedvenceket nevelni és kertészkedni is, ezekkel a játékelemekkel elsősorban a női játékosokat szeretnénk megcélozni

De épp azért ennyire sokrétű a játék, hogy lehetőség szerint semmi se legyen kötelező, ha te nem akarsz, nem etetgetsz petet, hanem darálod a robotokat az arénában meg viszed a csapatot a küldetésekre. De lesz, akit pont az a része nem fogja meg a játéknak, és inkább a karakterét vagy a kedvencét öltöztetgeti.

A célunk egyfajta "sandbox" létrehozása, egy világ, ahol eldöntheted, mivel foglalkozol.
 
Én nem bánom a cukimuki lényeket, de ha a harc olyan lesz, mint a mágia mestereiben (és kicsit a képernyőképek erre hajaznak), azt túl egyszerűnek/monotonnak érezném. Azért szurkolok a projektnek, bármi lesz.
 
Én pl némi kipróbálás után azért nem játszottam a mágia mestereivel, mert egy aninmációs mese szerú grafikája volt. A TF,KG, Végzetúr és az örök visszatérő Öv pedig nagyon is tetszett.
 
Ezek az állatnek meg cumiból kell etetni őket dolog... nekem egy kissé gyerekesnek hangzik.

Persze lehet nem árt némi poén is a játékba, de szerintem a játék alapvető célcsoportja a komolyabban gondolkodók közül fog kikikerülni, nem a tevenevelők közül.
 
Lehet boldogulni nélkülük is.
 
Ezek a kedvencek "kötelezőek" lesznek a játékban, vagy nélkülük is lehet boldogulni?
 
A robot csata az előre beállított paraméterek alapján zajlik le, tehát felszereled a robotot, és beállítod a teljesítmény elosztást (ha van infód az ellenfélről, akkor megpróbálod úgy, hogy ellene a leghatékonyabb legyen), és aztán a gép lejátssza a harcot. Tehát pvp-ben a gép "játszik" a robotoddal, amikor megtámadják.

A körökre osztott, képességeket használó, és ezért döntést használó csata is megvan a játékban, de azt az alkalmazottas csatáknál használjuk, az komplexebb, több részt vevős is. Az erről szóló cikk a jövő héten jön már egyébként.
 
Ez a robot-arena harcrendszer elore beallitott parameterek (harci program) alapjan fog zajlani vagy eloben minden korben kivalasztom mit csinalok? Ha utobbi, akkor hogy lesz megoldva a PvP? Leklonozzak a jatekosokat es a klonok AI-javal kuzdunk?
 
A cégben a 4 alap erőforrást fejleszted, az törődést nem igényel, termelik, amik a csövön kifér. A kertben a növényeket le kell ültetni, és fix 9 helyed van, el kell döntened, hogy mit ültetsz. Ott sokkal több választási lehetőség is van. Leegyszerűsítve, amiből hiány van, azt lehet ültetni
 
A kert akkor egyfajta cég 2.0?
 
Kb igen
 
Tehat akkor a csizmamat szepitsem, mert a Mikulas hozza a beta kulcsot?
 
Kérdés (Argum City napi questekhez) - jól értem, hogy ezek miatt a játék minden ágával "kötelező" kicsit foglalkozni (pl. ha a napi quest robotos, akkor azzal)?

Igen, de csak "belekóstolás" szintjén, és ezek tényleg pár kattintással letudhatók. Pl. a napi küldi 3 robotcsatát kér, de ha rendesen tolod, akkor csatázol egy nap akár 20-30-at is. Vagy csinálj meg 1 db kalandot, vagy adj 1 kaját a kedvencednek... A napi küldiknek csak annyi a célja, hogy picit belekóstolj a játékba, körbenézz minden nap, aztán eldöntsd, mivel akarsz foglalkozni.

Miklós, a Káosz Galaktikát nem lehet feltámasztani valahogy? Fizikailag megvan még nálatok a forráskódja valahol?

A Káosz Galatikát annak idején megvette tőlünk egy cég, elvileg üzemeltette is valameddig. Később felmerült, hogy "feltámasztjuk" volt is valaki, aki szívesen visszavásárolta volna, de egyszerűen képtelenek voltunk elérni az eredeti vásárlót

Remelhetoleg nem lesz pay to win, de ez ugye ugyis csak menet kozben fog kiderulni.

Én is remélem hogy ezt a csúnya jelzőt nem fogják ráhúzni, mondjuk ez elsősorban masszívan pvp versenyjátékokra szokták mondani, ez azért inkább az építkezésre, fejlődésre, felfedezésre, közösségépítésre koncentrál.

Ha ev vegen kijon a jatek, akkor lassan mar latnod kell, hogy mikor indul a beta (gondolom 2-3 honap beta csak kell neki). Valami korulbeluli idopontod van mar?

Sajnos konkrét időpontot nem tudunk még mondani, az év végére inkább a béta várható, az indulásra stabilabb jóslat a jövő év eleje. Mindenesetre elég jól állunk már, de bétát csak akkor akarunk indítani, ha véleményünk szerint a játék már relative bug free, és működik minden tökéletesen.
 
En csak most talaltam ra a blogra, miota nem jatszom mas behos jatekot ritkan jarok erre

Erdekesnek tunik az Argum, bar azert nagyon kivancsi vagyok, hogy mennyire lesz kiegyensulyozva ez a rengeted modul, amivel mind lehet foglalkozni (es hogy kell-e, ez is jo kerdes lesz majd). Itt-ott lattam az OV-bol (kedvenc jatekom) feltunni par elemet, ezt mindenkepp pozitivnak talalom.

Remelhetoleg nem lesz pay to win, de ez ugye ugyis csak menet kozben fog kiderulni. Szerintem a Vegzetur indulasi szakaszaban koltott penz volt az idealis mennyiseg, sajnos a VU is kezdett igencsak draga lenni ahogy multak az evek.

Miklos: Ha ev vegen kijon a jatek, akkor lassan mar latnod kell, hogy mikor indul a beta (gondolom 2-3 honap beta csak kell neki). Valami korulbeluli idopontod van mar?

Egy probat mindenkepp meger es a tobbi jatekotok tapasztalata alapjan 100%, hogy fizetni is fogok erte. Aztan majd kiderul eves kozben, hogy milyen is a puding
 
Miklós, a Káosz Galaktikát nem lehet feltámasztani valahogy? Fizikailag megvan még nálatok a forráskódja valahol?
 
Kérdés (Argum City napi questekhez) - jól értem, hogy ezek miatt a játék minden ágával "kötelező" kicsit foglalkozni (pl. ha a napi quest robotos, akkor azzal)?
 
A blogot eleve azért indítottuk el, mert a játék már majdnem kész van, a TFO sajnos sosem jutott el ennek az állapotnak a közelébe.

Egy játéknál nagyon sok múlik a programozón, aki csinálja. Az AC szerencsére jó kezekben van

A hasonlatod jó, szerintem jó kalandokat fogsz írni
 
Lássuk be Kati, ezt a TF Onlinet még nagyon, nagyon, nagyon sokáig hallgatni fogja a Kft minden hasonló esetben, az biztos.
Én ennek ellenére egyelőre érdeklődéssel követem ezt az Argumos dolgot, biztosan ki fogom próbálni, aztán ha tetszik, még a pénztárcába is belenyúlok érte. Mindenesetre érdekesen hangzik.

(Engem megragadott pl, ami a régebbi beharangozóba volt leírva a sokféle karaktermodellnél leírva, hogy lehet kövér testalkatot is adni a karinak pl. Az úgy megvan agyilag mindenkinek, ahogy a 150 kilós, kopaszodó csávó magára rángatja a terepruhát, a dögcédula fölé azért köt egy nyakkendőt, félretessékeli a csaja csivaváját az útból és lemegy a golfklubbos haverokkal a térkapuhoz lézerágyúval a kézben Dimezióharapó Ősquwarg Mocsolékot lőni, mert jól mutatna a bőre az ágy előtt, majd a végén bedob két Tritacet az ugráló vérnyomására? )
 
2026-ban már sok-sok éves lesz az AC karaktered.

 
Ha ez is úgy készül, mint a TFO, akkor 2026-ban visszanézek.
(bocs)
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2018
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.