Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Elemi erők november 24.
HKK - Zén Legendái: Elfeledett bűbájok szeptember 22.
A pillanat képe
Halálelementál
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Leah közvetlen szolgái az ismert világok legveszedelmesebb elementáljai - akadálytalanul képesek létezni az elsődleges létsíkon is. Már jelenlétük is halált hoz, a növények elsorvadnak körülöttük, a kisebb állatok elhullanak. A kalandozók kivégzéséhez csupán pislantania kell egyet, vagy kimondani néhány szót." - Encyclopedia Fantasya
Nézz szét a galériában!
Argum City: A játék erőforrásai
Befizetési akció: 2018.11.15. - 2018.11.30.
Előrendelhető az Elemi erők HKK kiegészítő!
Elemi erők bemutató – 4. rész
HKK Elemi erők bemutató verseny

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái verseny - 2018. november 9., Dungeon
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája

A lista folytatása...
Elemi erők bemutató – 1. rész (432)
HKK kérdés? (44108)
[HKK Piac] Lapokat keresek (27885)
Befizetési akció: 2018.11.15. - 2018.11.30. (4)
Ha únjuk magunkat fórumozás közben,röhögjunk egy picit!!! :D (293)
[HKK Piac] Régi lapok (1329)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
A bárdversenyekről
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

 | 1 | 2 |
Nézet:
Na ez egy remek kerdes, atbeszeljuk (pl. Szataval a kitalaloval, hogy mi volt a terv, meg legfokeppen, hogy hogy jon ez ki a szabalyokbol).
 
És kézből kijátszásnak számít?
 
A Varkaudar tragyan a 'kijatszhatsz' azt jelenti, hogy engedelyezi a kijatszast, de az idezesi koltseget ki kell fizetni. Ellenkezo esetben az "ingyen kijatszhatsz" (vagy hasonlo) szerepelne rajta (ahogy pl. az Ozohraton is van).
 
A lapkijátszáshoz kapcsolódó kapcsolódó hatások vajh megegyeznek az egyéb kapcsolódó hatásokkal?...

21.1.2. A kapcsolódó hatásokkal kijátszott további lapok kijátszása nem minősül önálló cselekvésnek.


Miért nem lehet gonosz smiley-t tenni?
 
Ez az ingyen sztem azért nem jó érv -háló és kánterelhetőség szempontjából-
Mert ez őnmagában csak "helyettesíti" a lapot. Ez csak arra utal rá a két lap kontexusában, h márpedig a trágyánál ki kell fizetni mert a trágya nem helyettesíti is be a lap költségét... viszont meg válaszolja azt h ki kell fizetni a lapot (és ettől végtelen a 2 trágya)
 
Ha nem kell kifizetned nem müködik:
van egy trágyám a játékban és x a gyüjtőben.,.. első tárgya kirakja az elsőt az a következőt és kész...
mivel nem fizetem ki, nem kerül a gyüjtőbe...
csak ugy végtelen a két trágya, ha kifizetéshez egymást áldozzák...
viszont semmi nem is mondja a trágyán h nem kellene kifizetned... csak kijátszhatod, ami alapértelemzetten a költség kifizetésével és a kijátszási feltétel teljesítésével történik.
 
Én meg ugye a régi gyakorlatot még jobban alkalmazom, amit -részben- "felülírtál". így én nem első körben mint kapcsolódó képesség, hanem pl. csodák kújta és tsai alapján gondoltam tovább, ami akkor az akkori pongyola definiciók ellenére, de ugy müködtek ahogy...

Én most ezen a "kijátszhatsz" szón lovagolnék (és ezzel talán közelebb vive, h kell-e nerf vagy ott van bujtatva a megoldás)

Ha az van ott h rakj játékba, tegyél játékba stb az nem kérdés.
Az se ha játsz ki egy lapot.
De ez feltételes.
Ha a használata során kötelezően meg kell tolnom a lapot, az tuti kapcsolódó, de nem vok köteles megtolni a lapot... ez lehet a kiskapu. /és itt kavar engem meg az általad felhozott faq/

Az nem kérdés, h ki kell fizetned, az a kérdés reagálható-e és a háló fogja-e (egyre inkább hajol arra h jelen formában NEM fogja a háló, de a faq miatt a reagálhatóságában is, nem látok különbséget az avatár és e között... )

Illetve de: 1 diferencia van (az jellen állás szerint elég?).
Az avatárnál a kijátszhatsz mint hatás már őnmagában egy kapcsolódó hatás a kijátszáshoz.
itt meg egy külön őnálló cselekvés h kijátszhatok, tehát maga a "kijátszhatok"itt nem kapcsolódik semmihez, mig az avatárnál az avatár kijátszásához...
 
Én viszont most szintén Ozohrat-tal példálozom.
Ozohrat-ra rá van írva, hogy "ingyen", a trágyán ez pedig nincs feltüntetve. Tehát szerintem a trágya nem ingyen adja a lapot, ki kell fizetni a lap IK-ját.
(Más lapokon a "játékba rakhatsz" szöveg szerepel, ahol ez a kérdés nem merül fel.)
 
Igy nem aldozzuk egyiket masiknak. Viszont ugyanugy kikeruljuk a halot es ugyanugy nem kezbol kijatszas (kiveve varazslatok).
 
Itt mindannyian (es en sem vagyok kivetel) menet kozben agyalunk a kerdesen. Az elso otletbol irt kommentem utan gondoltam vegig en is alaposabban.
Erdekes jatekmechanizmus az biztos. Jobban vegiggondolva a kepesseg lenyege szerintem a "kapcsolodo hataskent ingyen jatekba hoz"... (a korabbi hsz-eimet pedig ezzel felulirom).
 
Trágyának áldozza a trágyát... így mindig kijátszák egymást és ott a deck a gyüjtőben.

Ha nem kézből kijátszás -már pedig nem említi-
a Háló nem fogja. ha a JJ által felhozott faq-ot nézzük, akkor csak az "E" mint hatás reagálható, a trágya mint kijátszott lap már nem...
 
Most vagy jól értem a lapot, és fizetned kell az IK-t, és így jön ki a végtelen. (Ebben az esetben nem hiszem, hogy a halandóságra lenne elég VP-d, vagy egyáltalán már a fetisiszta visszahozására az első körökben...)
Vagy rosszul értem, és ingyen adja a lapot. Ebben az esetben viszont a kombó közben valahogy be kell generálnod az második trágyát a gyűjtőbe, hogy működjön, amit leírtál. (Az elsőt ugye beáldozod a második kézből kijátszására.)
 
Sztem erősen túl van ez reagálva. Mindig elő jön a zan, aztán a kutya nem tolja vele.

Egy lap, ami semmit nem csinál a körömben, védtelen, leszedhető, az mióta számít erősnek? Ugyanúgy nem lesz problémás, mint megannyi ilyen "fú ez lehet nem lett kitesztelve" lapnál, aminél a kisebb zan meg a végtelen szóba jön.
 
Ott az analogia az Otorhat-tal. Csak annyi a kulonbseg h ez nem a ijatszasakor jatssza ki a lapot hanem E-re. Egyertelmuen kapcsolodo hatas.
Kezbol kijatszasnak pedig kizarolag akkor minosul ha ra van irva. Kiveve a varazslatok. A gyujtobol kijatszott varazslat mindig kezbol kijatszottnak szamit.

Itt jegyzem meg h Ozorhat varazslatkijatszasa foszabaly szerint szinten kezbol kijatszas lenne. A faq minositi le azt.
 
Sztem (majdnem) egyértelmü: "kijátszhatsz" ez egy aktiválás kivánó képesség ahol ki kell fizetnem a költséget (hiszen akkor játszom ki, ha kifizetem), és lehet rá reagálni, és sztem -bár nincs oda írva- következik az h kézből kijátszás (csak fizikailag a gyüjtőből történik). a karakter fóbia
Innen egyedül a háló rész ami vitatható, de a reagálhatóság és a költség kifizetés egyértelmü, ezek meg rá utalnak arra h kézből kijátszottnak tekinthető háló kapcsán.
 
Hát, hm... Újabb lap ami azelőtt nerfelésre kerül, hogy “megjelent volna”?... Korrekt... lektort a hkk-nak aki ért a jàtékhoz, plz....
 
Szerintem nem így működik a lap. De majd jön a pontosítás remélhetőleg.
 
Lehet, hogy csak nekem, de elég fura ennek a trágyának a szövege. Nem derül ki egyértelműen, hogy ez most akkor kézből kijátszásnak számít-e, lehet-e rá counterelni, beleszámít-e a hálóba, ki kell-e egyáltalán fizetni a költségét stb.
 
Én csak ennyit mondok: ejj ejj.
 
Osi bolcsivel a fetisisztat keresem. Kijon hozza sajat magabol a tragyat. Passz. Ellen koreben hozza fetisisztat a tragya az hozza a masodik tragyat es keszen vagyun. Egymasbol jonnek es halo mellett majdnem reagalhatatlanul kijatsszak a paklit a gyujtoben. Az utolso kijatszassal halandosagot teszek ki. Es ha nem nyert azonnal akkor is ures kezzel varja az ellenfel a koromet ahol a deckem a gyujtoben van. Kellett mar egy ilyen lap...
 
Jah, egy kézből szó kell, különben kisebb zannal is végtelen.
 
Az mar nem is onmaga, az egy masik
(Epic, hogy az asztal, es a gyujtod kozott lapatolgathatod a tragyad)

Gondolom Sotet manifhoz keszult a lap..

Kell ra egy kiveve Varkaudar tragyat kiegeszites, es nem lesz annyira para az ellen koreben a sajat ilyen fazisodban temazgatni a fektetett nyolcast

Lehet, egyertelmu, de hianyolom a kezbol szot a kijatszasnal

Kicsit nyakatekert a megfogalmazas, bar tragyanak valid : )
 
Két ilyet végtelenszer ki tudok játszani az ellenfél körében.
 
Nem is :|
 
Meg egy jó ütemben ellőtt Zan-szertartás. Ezzel a lappal "kicsit" behörren a gyűjtőgen, igazad van, Daku, ez önmagával végtelen.
 
Ehh, trágya.... asszem jöhet rá faq. Végtelen gyűjtőgen.
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2018
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.