Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Elfeledett bűbájok szeptember 22.
HKK - Zén Legendái: Namír szántóföldek július 15.
A pillanat képe
Wayazamund szirén
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Wayazamund szirénnel Ghalla délkeleti csücskében, a tengerparton sétálva találkozhatsz. Még a nők sem tudják kivonni bűvölő pillantásuk hatása alól magukat, ha viszont férfi vagy: biztosan elvesztél." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
XXIV. Alanori Mini Olimpia
Élőholt invázió 5.
Argum City: A kedvencek
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő az Elfeledett bűbájok !
Új nemzedék - 2018. szeptember 22.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Isteni ítélet (551. tudati képesség)
Mágikus vámpirizáció (543. tudati képesség)
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból

A lista folytatása...
HKK kérdés? (43987)
[HKK Piac] Eladó lapok (140879)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (6339)
[HKK Piac] Lapokat keresek (27837)
Jellemek harca – 2017. február 18. (293)
Új nemzedék - Használható lapok (11)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
A bárdversenyekről
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

 | 1 | 2 |
Nézet:
Tudom, tudom hova türelmetlenkedek én,de azért mégis megteszem. A nemzeti előtt azért kijön még ez a FAQ?
 
Kösz az időspórolásért.
 
Remélem, hogy az "is" fordulat úgy értendő, hogy mindezek mellett más is lesz a FAQ-ban, nem pedig úgy, hogy ezek lesznek a FAQ-ban is benne. Mert ez utóbbi kevés lesz. Bár már megszokhattuk, hogy a gyüjtőgen kombó soha nem lesz kiiktatva.
 
Természetesen nem minden gyűjtőből kijátszás minősül kézből kijátszásnak. Ez akkor sem automatikus, ha az idézési költséget ki kell fizetni. Kizárólag akkor kézből kijátszása a gyűjtőből kijátszás, ha azt a lap szövege, vagy egy szabály annak minősíti.
Tehát senki ne általánosítson!
Ebben a konkrét esetben a Kiadó úgy döntött, hogy a lap szövegét toldja meg ezzel a kitétellel.
 
Erről már írtunk "nemhivatalosan", mivel a költséget fizetni kell, ez kézből kijátszásnak számít (így kánterelni is lehet rá) de a hamarosan megjelenő FAQ-ban is benne lesz ez.
 
Tény nem tudom mi áll pontosan mögötte. Elnézést a túlkapásért,de mindenesetre a FAQ megszületése valamilyen módon mindenképp indokolt hisz játsszák a lapot az emberek és nincs egyértelműen lefektetve, hogy is kellene működnie.
 
Parának nem volt para, nerf szerintem sem kell, pontosítás viszont igen, ahogy Jufe is írta.
 
Azért túlzás azt mondani, hogy a trágya húzta be...
Összesen egyszer jött ki a kombó Dévnél.
És akkor is összesen 6 lap volt már a pakliban. Habár nem játszottam vele, se ellene, de nem tűnt parának a lap. De majd Dév vagy, aki játszott vele/ellenne leírja mik a tapasztalatai.
 
+1
 
Miután egy versenyt is behúzott(ha jók az infóm) akkor talán most már jöhet a FAQ is a lapra 3 hét elteltével.
Véleményem szerint amúgy ennyi lenne rá szükséges:
Kiegészítésként:Nem lehet feláldozni.
Pontosításként: E-s képességéhez a költségét szükséges kifizetni illetve kézből kijátszásnak számít.
 
Lehetőleg olyan szülessen ami minimum a nemzetiig nem is fog változni :P
 
Lehet türelmetlennek tűnök,de mikor várható végre a lapot érintően a pontos FAQ?
 
Szerintem gyertek Ősi bölcsességes gyűjtőgennel a Nemzetire. Én szívesen összekerülök vele
 
Nem is akarok belegondolni ebbe a változtatásba a rengeteg már kijött ZSZ lap miatt, (bár végül is bármikor becserélhetem a modern gyűjtit 3 Vlagyimirre ) de azért ajánlom figyelmedbe a kérdések topic 43686-ik hozzászólását.
 
Fejlesztési szempontból el kéne gondolkodni, hogy a zsz költségnél ( ITT MOST MINDEN LAPRA GONDOLOK)
ne lehessen áldozni, rengeteg problémát vet fel. Kiváncsi vagyok van aki egyetért-e.
 
De legalább itt van annak az eredménye is, ha az ellenfél kezd.
 
@&#>-ba már. 5 lapos kezdéssel számoltam

42 68
61 77

helyesen.
 
Akarom mondani, ha a gyűjtőbe kerülne, helyette a semmibe kerül
 
Azért remélem nem lesz lefaquzva nagy hirtelen, hogy kijátszása után a semmibe kerül....
 
Persze lehet a komment előtt be kellett volna szerezni 3 Kisebb Zan-t
 
Ha Ősi bölcsességgel 50 lappal és 3 Duplikátummal (új), Kisebb Zannal (régi) és trágyával játszol, akkor 52% hogy behúzod az első körben a kombót. Ha kockáztatsz és kijátszod a trágyát, 74% esélyed van.

Ha kivárod a 2 manás köröd Univerzális megoldással, ez 70 illetve 82%-ra módosul.

És most nem számoltam 1. körben manaadó lappal vagy fetisisztával.
 
(E) = az ellenfel koreben, es ugye eloszor az ellenfel cselekszik, ezt ne feledjuk.
 
Ha úgy teszteltétek, hogy "nem kézből kijátszás" és így átment a rostán, akkor "hosszas tárgyalás" után most miért lett mégis "kézből kijátszás"?...
 
Tehát ha az első 2 körben nem tesz ki hálót az ellen vagy nem countereli a kijátszást és az első három dobott lapomban (vagy a kezdő kezemben) van még egy trágya vagy egy duplikátum akkor a paklim máris a gyűjtőben.

55 lapos pakli, 6 lap, kezdésnek 5-t húzok, plusz a felső 3 lap még számít. Aki jó matekból számolja ki mekkora az esélye, hogy az elején el lehet sütni.

A keresést és a zan-t nem számoltuk.
 
Megtargyaltuk, es kezbol kijatszas lesz (nem akartunk ennek uj kategoriat letrehozni). FAQ-ban benne lesz ('mintha kezbol jatszanad ki'), de addig is kezbol kijatszaskent kell jatszani (ha netan hamarabb lehetne hasznalni valahol, mint ahogy a FAQ kijonne).
( A koltseget pedig termeszetesen ki kell fizetni. )

Elnezest a pontatlansagert!
 
Ott a duplikátum is
 
Ha jól értem akkor nem kézből kijátszott, ergo háló nem fogja meg. A költségét ki kell fizetni, mert nem írja, hogy ingyen, ezért tud végtelen lenni. E mint hatás reagálni lehet rá, mint a lap képességének használatára, de nem magára a trágya 2-re. Ha 8 lapot engedélyezne akkor azt egy reakcióval is meg lehetne fogni. A 4.22.2. szerintem nem erre a helyzetre vonatkozik. A gyűjtőből kijátszás nem a trágya kijátszásához kapcsolódik az "E" miatt, így nem teljesül, hogy "Egyes cselekvések lehetővé teszik, hogy közvetlenül a sikeres megtörténtük után a játékos kézből".


Kijátszom a trágya 1-et, 3 lap a gyűjtőben, közte a trágya 2.
Ha az ellenfél nem szedi le a körömben kijátszott trágya 1-et, akkor használom a képességét, beáldozom kifizetésként és kijátszom a gyűjtőből a trágya 2-t.
3+3 lap a gyűjtőben.
Használom trágya 2-t, kijátszom trágya 1-et a trágya 2 áldozásával.
6+3 lap a gyűjtőben és így tovább, amíg van lap a paklimban.

Ha lehet rá regálni ha nem, akkor is második körös végtelen gyűjtőgen. De javítsatok ki ha tévedek.
 
Nagyszerű ez a 4.22.2-es kiegészítés, csak azt nem értem, hogy egy aktiválást kívánó kapcsolódó hatás esetén miért (csak) a nem önálló cselekvésként kijátszott lapnál van hozzá tartozó FAQ?
 
Kodex alapjan azt mondanam, nem kezbol kijatszas (es a teszteles + sajat velemenyem alapjan nem gondolom, hogy barmit valtoztatni kellene a lapon)

(de meg ha valamiert nem ebbe a rovatba tartozna, akkor sem szerepel egyik kriterium sem rajta, ami kezbol kijatszasnak definialna)


"4.22.2. A nem önálló cselekvésként kijátszott lap csak akkor minősül kézből kijátszottnak, ha azt az eredeti cselekvés leírása kifejezetten annak minősíti.

[Kiegészítés]
Egyes cselekvések lehetővé teszik, hogy közvetlenül a sikeres megtörténtük után a játékos kézből (gyűjtőből vagy pakliból) egy vagy több lapot játsszon ki (esetleg előre kikészített lapot hozzon létre). Az ilyen cselekvéssel kijátszott lapok kijátszása nem önálló cselekvés, ezért az így kijátszott lapok sem minősülnek kézből kijátszott lapoknak még akkor sem, ha ténylegesen kézből kerülnek játékba. (Pl.: Térsűrítés, Kárhozott bájolás.)"
 
Rajta van a lapon, hogy a gyűjtődből. Tudomásom szerint ez még mindig nem a kezedet jelenti.
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2018
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.