Vissza a Főoldalra
 
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: TF25 december 12.
Hatalom Kártyái - Gemina erdeje november 25.
HKK - Zén Legendái: Jégvilág szeptember 25.
A pillanat képe
Áldott okerón
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Gigantikus méretű, lomha hájtömeg, amelyet hat vaskos és tömzsi láb hordoz... ha el akarod pusztítani ezt a békés teremtményt, nincs másra szükséged, csak időre és türelemre, mert védekezni valószínűleg nem fog tudni." Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Beholder Karácsony - Akció! 2017.12.08. - 2017.12.20.
Gemina erdeje lapelemzés (3. rész)
Veszettség
Gemina erdeje lapelemzés (2. rész)
Mai letöltések - 2017. 11. 29.

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Az eddig megjelent HKK kiegészítők listája
Legaktívabb fórumok és fórumozók

A lista folytatása...
[HKK Piac] Eladó lapok (140035)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (5928)
HKK kérdés? (42923)
Mi jött ki? (3420)
Lapötletek (63419)
Jégmágus kt. alakulna (8992)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Womath
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
  ... | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 |
Nézet:
Hello!
Amennyiben a lángvetot visszarakod rá (bár a tiéd), akkor igen. A szövege asszem így van: "a lény a köv képességet kapja...". Tehát az ork büntet, függetlenül attól kié a lángveto.

Válaszolj erre a sokszor feltett kérdésemre: ha jelzos türelem rózsát másolok, vagy tudomány árát (ellenfelemét!!!) akkor kap a kisebb zan, bübájmás. stb jelzot?
Üdv, Dexkill.
 
OK, de mi van akkor, ha elcsábítok egy orkról az ork lángvetőt, osztán leszedem az orkot, akkor hat-e a büntetés?

Szerintem sajnos igen.
 
galetki torzszüöttet, kalandozó szörnyet és torzszülöttet is
 
Én nem értem.A galetki akkor ehet minden lényt vagy csak torzszülöttet?
 
Na látod montam én...
 
aha kezdem érteni
!tehát már érdemes volt idejárjak ezt is megtudtam köszke Dexkill!
 
A szab lap nem lény típusra vonatkozik, így torzszülöttet is meg lehet zabáltatni.
A torzszülöttre hívatkozó lapok csak ezekre hatnak.(PL.: dexkill képessége, 2Vp:célpont torzszülött a gyüjtőbe kerül. Ezzel nem vehetsz le egy öshangyát( mivel szörny)
 
tehát ha szörnyre utal akkro az szörny és torzszülött ha torzszülöttre utral akkor az csak torzszülött?
ezt akarod mondani?
 
Dexkill ha van átalakulás korám kint és egy torzszülöttböl nyerek ki szörnykomponenst akkro az 1 szintlépésjelözé is alakithatom???????
ezt nem tudtam a szabálylapon csak szörny van irva???
de ez most komoly ezt nem is tudtam nem csináld már!!!
igy játszottam le egy csomó meccset?????
 
Ha ellenfelemnek van türelem rózsája vagy tudomány ára (jelzőkkel) és azt másolom (kisebb zan, bübájmásolás) akkor kap-e jelzőt a másolt lapom(időleges vagy késleltetett hatás jelzőt)?
 
Ysmon! Ha tünékeny csábítani tudsz egy testrészt, nyilvan van galetki játékban (amirol levetted). Ha csak ez az egy van akkor vissza KELL raknod rá, nem kerül a lap a gyüjtobe.
 
A galetki csak torzszülöttet ehet meg szörnyet nem. Ez estben a laptípus dominál. Amikor egy lap leah szörnyre hat az célozhatja a halhatatlan torzszülöttet is.
A kalandozó ehet szörnyet és torzszülöttet.

YSMON! A szonda nem sebez, csak szív. (pl.: Pyrk vipera vagy Avillis sem sebez pedig van direkt sebzoje.)
Mi trükk az ongóliant+lady olivia toronyban?
 
nem szerintem nem de igérem utánanézek de szerintem a szörny egy ugyanolyan tipus mint a torzszülött a galetki a kalandozó és ugyebár a szörny!
 
Hmm. Az lehet, hogy ez így szabály. De a torzszülött akkor is szörnynek számít... (olvastam valahol, lehet szabálykönyvbe)
Ha kijátszol egy ilyet: célpont Leah szörny a gyüjtöbe kerül, akkor azt kijátszhatod Halhatatlan klánú torzszülöttre. Vagy nem?
 
hé champion ez nem teljesen igy van a galetki torzszülöttet eszik de szörnyet nem! pl a kalandozó is csak szörnyböl kinyert komponensöl kap szintlépést tudod van torzszülött galetki szörny (pl az öshangyák), kalandozó
 
Nem értem.
Lény lehet galetki, kalandozó, torzszülött, szörny, avatár...
Melyikre gondoltál?
A galetki torzszülötteket és szörnyeket ehet meg.
Mert torzszülött = szörny.
Tudtommal.
 
Galetki ugye megehet torzszülöttet. Megehet ugyan így lényt is?
 
Meg hogy mennyi az ára a szikkadt motyinak.
Kösz.
 
Dhoj: mondj a lapterveimhez véleményt plíz!
 
rarakhatod a jatekban levo galetkik kozul barmelyikre (ha csak az van amirol elvettet akkor csak oda tudod)
manaszonda nem sebez, csak manat sziv
 
Rárakod az ellenfél galetkijére. Akkor ő már nem tudja feláldozni azért, hogy megmentse vele a galetkit, csak te.
 
1, nyilvan vmi galetkirol vetted el, ha mast nem az eredeti galetkire visszarakod

Na de az én körömben fizikailag hova rakom, ui. pl nincsen galetkim játékban? Szerintem a testrész ilyenkor leesik és a gyűjtőbe kerül.
 
Kössz a válaszokat.

Még egy kérdés...

A Manaszonda számomra nem igazán tiszta. így működik a lap?
2-es manaszívás miatt maximum két lapot dophatok a semmibe, és ezzel egyidőben plussz 2-öt is sebzek, vagy csak manát szív a kis szemétje?
 
Mondjuk a torony alapból macerás. Pl.: aktív torony mellett kijátszok egy bahn szolgát 0Vpért, a kör végén húzok rá lapot majd a köv. el.fázisban meghal magától (pontosabban a toronytól). Jól látom?
 
Dhoj! Lehet, hogy lassu a felfogásom de mi a kérdés itt tul. képpen?
 
lady olivia tornya+ongoliant? )
ez az a kerdes amire a valszt mar kb 7 eve nem tudjak ;))
 
1, nyilvan vmi galetkirol vetted el, ha mast nem az eredeti galetkire visszarakod
2, ep-re (gyk: a sima EP kifejezes a max.ep-t jelenti)
3,ra van irva? nincs ->nem lehet
4, sebzes (a szt solyom pedig gyogyit)
 
egyébként ez egy értelmes forumtéma!!!!
 
nem vagyok nagy játékos de azt hiszem a pyrk vipera alp épre megy ezt a szöveg is irj!
 
Lenne egy, két kérdésem, amire írásban kérném a válaszokat. Az itt leírt kérdésekre adott válaszokat versenyeken alkalmazni fogom, ugyhogy kérem, hogy a Beholder bácsi komolyan válaszoljon (Makó Balázsnak, ill. Dani Zoltánnak szolt ez a mondat)

1. Mi van akkor, ha tűnékeny csábítással egy testrészt lopok el, ám nincs kire rakjam.

2. Mi van a Pyrk viperával. Alap ÉP-re vonatkozik-e képessége, vagy tényleges ÉP-re.

3. Az időrablóvel le lehet-e szedni az időleges költség jelzőket.

4. A Vérsólyom által okozott ÉP csökkenés minek számít? Sebzésnek, vagy ÉP áldoztatásnak? (A szürkeállomány ÉP áldozásnak minősül)

1előre ennyi, remélem ennek a fórumnak lesz jövője.
 
  ... | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 |
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről

© Beholder Kft., 2003 - 2017
1680 Budapest, Pf. 4 (Megváltozott!) | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.