Vissza a Főoldalra
 
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Szólások március 18.
HKK - Zén Legendái: Baljós jelek január 23.
A pillanat képe
A Mesterek Tornáján
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
Az Ezüstsólyom Karma című könyv címszereplője, Ezüstsólyom Karma, a Mesterek Tornája kardvívó bajnokságán legyőzi ellenfelét.
Nézz szét a galériában!
Termékismertető - Eldritch Horror (magyar változat)
Termékismertető - A nagy western utazás
Termékismertető - Scythe - Magyar kiadás
Szólások - Lapelemzés
Termékismertető - Super Munchkin

A lista folytatása...
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Hatalom Kártyái - Versenyszabályok
Termékismertető - Kártyavédő fólia - színes, 80 db-os

A lista folytatása...
TF help (6286)
Szólások - Lapelemzés (31)
Szülinapi TF Bónusz (12)
[HKK Piac] Lapokat keresek (27160)
Jégmágus kt. alakulna (8455)
Szülinapi HKK Akció (3)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Nagyobb tűzféreg
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
  ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ...
Nézet:
Ez nem csak a pontokról szól, hanem hogy semmi infót nem kaptunk. Pl én nem játszottam még a bdv előtti időszakban, úgyhogy fogalmam nem volt erről a pontrendszerről se. Részemről ennyit láttam, hogy random megemelkedett a pontok ára. Így amit te írsz, már érthetőbb a dolog, de ennek a hivatalos útja, hogy hírben közölni és elmagyarázni olyanoknak is akik nem ezer éve kártyáznak.
 
Szerintem ne sírjál. A pontrendszer a BDV előtt lett kitalálva és nem hangolták össze. Csoda, hogy nem törölték el. Nem hiszem, hogy Miklósék rajtad röhögnek a 15 szobás luxus beholder főhadiszálláson a bentragadt kiegeken hemperegve
 
És új kiszállítási költségek is ahogy írtad privátban:

Kiszállítási költségek:
10.000 Ft-ig 700 Ft.
15.000 Ft-ig 600 Ft
20.000 Ft-ig 500 Ft
20.001 Ft-tól a szállítás ingyenes.

Mondjuk ezt legalább magamtól is kitalálom, hogy mért, de ezt is illett volna közölni. Na mindegy, remélem hétfőn kapunk valami cikket legalább ezekkel kapcsolatban.
 
Hát,csak odaírták,hogy pár termék ajándékpontos ára megváltozott. Több, mint 2-szeresére. Ja és "boldog karácsonyt!"
 
Az lenne a nagyon minimum, hogy ezt cikkben sűrű elnézések közt közlik velünk (az okkal együtt), mert ez a sunyi módszer felháborító.
 
Ez a beho taktika. Így csak 23 kiegenként jár majd egy "ingyen kieg", nem 10 kieg után a csomagküldés is bedrágult...
 
Ugye ez valami borzalmasan ótvarszar vicc, hogy 290 pont körülire emelték a pontból beváltható paklikat a beholderesek???
 
Már elkészült, csak még nem jelent meg.
 
Mikor lesz új kérdezz-felelek FAQ-csokor? Blogos verseny előtt hasznos lenne szerintem.
 
Az új BDV-s lapok illetve az elért szintekért járó jutalmak mikor kerülnek bemutatásra?
 
Nem lennék teljesen őszinte, ha nem mondanám ki, ami amúgyis sejhető: ebben én is érdekelt vagyok, és nem szeretném hogy a vénöki lapom a következő nagykiegre csússzon D
 
Nem kérdés, csak egy javaslat.

Szerintem van egys vagon védnöki lap a tesztlistán, amit azért nem hoznak ki mert nincs 8 egy témába illeszkedő lap egy Zénhez.

Miért ne lehetne simán egy "védnöki lapos" Zén? S ha ez megtévesztő vagy érdektelen lenne új/casual játékosok számára, talán lehetne egy papírt rakni a csomagba amin le van írva. És akkor, ha esetleg újraindul a védnöki program (ha jól emlékszem lezárult), akkor ez a kieg talán toborozhatna is új védnököket.
 
Igy van. A halo egy allandoan mukodo kepesseg. A passziv lapok kepessegei nem mukodnek (kiveve lenyek).
 
hello

azt szeretném kérdezni ha egy hálós tárgyamat passzivizálom a mogokok törvényének akkor amíg passzív nem érvényes a hálója?
 
kösz mindenkinek a válaszokat

btw a kígyó így elég gyengus lesz, ha reakcióként is, meg simán is létre hozni a képességét, akkor érne valamit.
 
Vannak képességek, amiket nem tud "ellopni" vagy inkább helyesebben: "átirányítani" a vízikígyó, mert azok mindenképp egyféleképp jönnek létre.


Igen, ilyenek pl. azok a képességek, amik nem igényelnek célpontot ÉS kijátszótól függetlenek. Véleményem szerint az élet nem ilyen.

Na nem akarom ragozni, szerintem mindketten elmondtuk az érveinket, FAQ-csokor meg úgyis lesz a kieg után, kíváncsian várom a játékvezetés döntését az ügyben.

Így a végére sikerült is ontopic vágányra kerülni.
 
Persze.
Vannak képességek, amiket nem tud "ellopni" vagy inkább helyesebben: "átirányítani" a vízikígyó, mert azok mindenképp egyféleképp jönnek létre.
Pl.: kijátszásakor tegyél rá egy izomjelzőt. Ezt ha volt kígyózva ha nem, rá kell tenni.
Az Élet is ilyen.
Szerintem.
És nem kell túlgondolni, hogy olyan mintha én játszottam volna ki, de valójában mégsem, akkor most kifizettem-e a költéségét vagy sem...
 
A vízikígyó sehol nem említi, hogy ne működne automatikus képességekre. Kijátszáskorit említ, ebbe a halmazba az automatikusak is beletartoznak.

Abban ugye egyetértünk, hogy anti-mágiás lény esetén a vízikígyó gazdájának kell a Semmibe dobnia, az ellenfélnek pedig a gyűjtőbe, ugye?
 
A kulcsszó a "szerintem". Szerintem meg nem.
1-1. :p

Ez azért érdekes kérdés, mert vannak olyan kijátszáskori képességek, amelyeknek költsége is van. Itt nyilvánvaló, hogy a vízikígyó gazdájának kell a költséget fizetnie. Ezek azonban aktiválást kívánó képességek. Az Élet és az antimágia nem ilyen.

Amúgy erre nyilván születik majd egy hivatalos állásfoglalás.
 
Így van.
 
Helyettesített IK-nál akkor nem kap életjelzőket?

24.6. Kifizetettnek minősül az idézési költség, ha azt sem részben, sem egészében nem helyettesítették.
 
"egy lap kijátszáskori képessége úgy jön létre, mintha te játszottad volna ki"

Szerintem ez ugyanaz, mint a Diána kívánsága, függetlenül attól, hogy ki lesz a lény gazdája. Ha az életes lény úgy jön létre, mintha én játszottam volna ki, akkor azt kell ellenőrizni, hogy én kifizettem-e a költségét, ugyanis az életjelzőt ezzel a feltétellel kapja meg, ami itt nem teljesül.
 
Hatarozottan tudtara van adva a 'kevero neninek' hogy veletlenszeru ritka parositasokat kerunk (lehetoleg 2-fele szinben is a 2 ritkat).
Uj nyomda = uj kevero, de igyekeznek (mi pedig ellenorizzuk, amennyire lehet).
 
A vízikígyó azt tudja, hogy ha az ellenfél kijátszik egy lényt, akkor reakcióként megváltoztatja annak kijátszáskori képesség hatását. Az Élet képességen nincs mit megváltoztatni. A lényt az ellenfél játszotta ki. Ha kézből játszotta ki, és ki is fizette (értsd: nem helyettesítette) annak költségét akkor a lény megkapja az élet-jelzőt, ha meg volt vízikígyózva, ha nem.

A lény kijátszása megtörtént, és ez az Élet-jelző feltétele. Nem loptad el a képességet, az a lény képessége marad. A lényt sem loptad el (Diána kívánsága), az is a kijátszójánál marad, csak annak képessége jön létre úgy, mintha te játszottad volna ki a lényt. Az Élet-definíció teljesen egyértelmű. Be is idézted. Kézből játszotta ki az ellenfél? Igen. Kifizette? Igen. Miről beszélünk?
 
Az Élet képességgel vitatkoznék. Automatikus? Igen. Kijátszáskori? Igen. Tehát úgy jön létre mintha a vízikígyó gazdája játszotta volna ki.

"134.4. Élet: X: ha egy lény rendelkezik ezzel a képességgel, akkor a sikeres kijátszásakor tenni kell rá X életjelzőt. Az Élet képesség csak a lény kézből történő kijátszásakor működik, és csakis akkor, ha a lény idézési költségét a játékos ténylegesen kifizette. "

A Vízikígyó gazdája nem fizette ki az életes lény költségét, ezért az nem kap életjelzőt.

Lásd még:

(AK145) Nem kap életet egy életes lény, ha ellopom Diána kívánságával. Az élet szabálya szerint akkor kap életet egy lény, ha azt az idézési költség kifizetésével a kezemből kijátszom. Tehát nem kap életet, ha pl. pakliból veszem elő Apró kívánsággal, Elfeledett szingularitással. Nem kap akkor sem, ha kirakom pl. Nagyobb idézéssel. A Diána kívánságán az szerepel, hogy „úgy kell tekinteni, mintha te játszottad volna ki”. Tehát az élet feltételének egy része teljesül, de a második nem, nevezetesen az, hogy az idézési költség kifizetésével játszottad ki.
 
A kérdés:

1.
"a termetes vízikígyó új-jal kapcsolatban lenne kérdésem

a képességével varázslatokat is lehet kvázi átirányítani?"

Válasz:

Kódex 91.5.1. Az azonnali és általános varázslatok kijátszáskor létrejövő hatása nem képesség, hanem varázslat-hatás, vagy röviden: varázslat.

2.
"illetve ha reakcióként használom, s én döntöm el, hogy s miként jön létre az adott lap kijátszáskori képessége, akkor az ellenfél adott esetben nem is kap rá manát v húz lapot? mmint a saját lapjára"

Nem pontos a kérdés, de értem a lényeget.
A lap szövegében a "tekintsd úgy, mintha te játszottad volna ki" - szövegrész egyértelmű. Olyan, mintha Te játszottad volna ki a lapot, tehát te lapod a Vp-t, te húzod a lapot, stb.


3.
"a képesség úgy is használható, hogy már asztalon lévő lapnak újból létrejön a kijátszáskori képessége?"

Nem. Ez egy reakció képesség, ami azt jelenti, hogy egy lap kijátszására lehet vele reagálni. Valóban pontosítani lehetett volna a szövegét, de szerintem, ha ez bemegy a köztudatba, akkor mindenki érteni fogja.

4.
"az anti-mágia illetve élet ha létrejön így befolyásolva, akkor választhatom, hogy az adott lény ne kapjon életet? (ha az ellenfél lényére használom)"

Mind az anti-mágia, mind az Élet, automatikus képesség. Nincs mit eldönteni rajtuk. Ha a lap létrejön, ezek is létrejönnek.

J.J.
 
Jó Neked. Mindenesetre a keverőnéni monnyonle!
 
Sajnos becsúszik ilyen malőr János, de elég ritka szerencsére, én elég jelentős pakkot bontottam ki, volt egy, amiben csak 1 ritka volt, de a következő displayben meg volt, amiben 3. Az összes többi hibátlan volt.
 
Amúgy,az mennyire lehet,hogy "standard" párosítások vannak a "keveréskor"? Mármint, párszor megesett,hogy ugyanaz a 2 ritka jött egymás mellett 4-5-6 alkalommal
 
A varázslattal kapcsolatban engem is érdekelne a válasz.
Ami a többit illeti: Csak reakcióként lehet használni, tehát már asztalon levő dolgokra nem használhatod. Ha adott esetben manát vagy lapot kapna, akkor azt te kapod meg, az ellenfél nem. Az anti-mágia létrejön, de ilyenkor neked kell a Semmibe dobni, az ellenfélnek pedig a gyűjtőbe. Életet nem fog kapni, mert te nem fizetted ki a költségét.
 
  ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről

© Beholder Kft., 2003 - 2017
1680 Budapest, Pf. 4 (Megváltozott!) | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.