Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Namír szántóföldek július 15.
Hatalom Kártyái - 10. kiadás június 16.
A pillanat képe
Szörny a mocsárban
(Kalandok Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
A láp minden molekulája egyszerre mozdul, amikor az iszapgólem úgy dönt, megmutatja magát. Talán nem is kellene megvárni, míg a szörny öntudatra ébred, hiszen olyan mindegy, előbb vagy utóbb választod a menekülést célodul.
Nézz szét a galériában!
Kérdezz-felelek 31.
XXIII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
TF-változások - 2018. augusztus
Kelet-Magyarországi HKK Találkozó – avagy 3 nap 9 ultraritka
Mit lehet a játékban csinálni?

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
A hit ereje II. (537. tudati képesség)
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Legaktívabb fórumok és fórumozók

A lista folytatása...
Kérdezz-felelek 31. (18)
[HKK Piac] Eladó lapok (140803)
[HKK Piac] Lapokat keresek (27807)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9265)
HKK kérdés? (43838)
Excelsior (896)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
A bárdversenyekről
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
  ... | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ...
Nézet:
Igen ám,csak a fekete nem az igazi fókuszba
 
Ez pont fordítva van.
 
Én ezt a szabályt nem így ismerem.
 
A feledés korszaka után kijátszok egy Fogyó időt, majd leszedem a korszakot (vagy passzivizálom Illúziószurkálással). Nyertem?
 
Nem működik mivel A fókusz meglelése nem enged 1 alá, és ugye az a szabály, hogy ha több olcsóbbítás van és bármelyik nem enged 1 alá akkor nem is mehet.
 
A fókusz meglelése + Szörnycsábítás + Gigantikus lovas (új) x3 = 21 sebzés 1 mana 1 lapból.
 
húzod*

Amúgy azért (is) imádom az új kieget, mert 20000 új kérdés merül fel ilyenkor a lapok működésével kapcsolatban.
 
Előny: a többi nagyon erős lapodat nagyobb eséllyel hútod fel!
 
Jancsár Úr!
Akkor mondj egyetlen olyan szitut,ahol előny az, ha a paklimból kidobatom a horizontot és a Semmibe kerül! De ne olyanokat,hogy az ellenfél pont ki tudná játszani egy Rhatt pappal
Értem én,hogy nincs előtte a hátrány szó és emiatt nem az,de attól még egyértelműen hátránya a lapnak,hiába nem tekinthetünk úgy rá.
 
Sötét összpontosítás + Az örök telihold völgye + Ezeréves alkotás (új) = ingyen VP-ért és nekronért jövő lapok.
 
Ugyannyira előny, mint hátrány a "nem áldozhatod fel" kitétel, mint a Horgony is. Utóbbi a ködös időszakban értékelődött fel igazán, sok lapra rákerült a tesztelések alatt.
 
Nem, nem az. A kiado (tervezes es teszteles utan) donti el h a lap hogyan mukodjon es nem a jatekosok sajat szajizuk szerint. Ha egy lapszoveg (es most nem az isregi lapokrol beszelek) nem teszi hatrannya a szovegreszt akkor az nem az. Biznunk kell a kiadoban. Ha pedig hiba tortenik akkor azt a kiadonak kell korrigalnia es nem a jatekosoknak onkenyesen ertelmezni a lapszovegeket.
Szerintem.
 
De ezzel most sem foglalkoznak igazán vagy benézik. Itt van a Fénylő horizont új verziója,az első sora egyértelműen hátrány,még sincs megjelölve hátránynak. Innentől kezdve tök mindegy.
 
A hatrany nem jatszhato ki. A gondom az h hatrany az, aminel ezt a kiado egyertelmuen jelzi ezt a "Hatrany:" megjelolessel. A 2004 vagy regebbi kiadasoknal ez meg nem volt egyseges. Annak a merlegelese h hatranyos-e a jatekosra valami vagy sem nem szukseges.
Az idezett faq egy bizonyos laphoz fuzodik. Tartalmaz egy altalanos kiterjesztest. Ha ez a kiado szandeka szerint szabaly, akkor szabaly szintre kell emelni. (Ennek egyebkent nincs akadalya.) Velemenyem szerint is hatranynak kene lennie egyebkent.
 
Ez a nem lehet feláldozni, pont a diszkoszvetővel való kombó kivédése miatt került a lapra. Egy kis lapgyengítés gyanánt. Ezt veheted hátránynak is, de mint olvashattad, ez egy kijátszható hátrány. Ez eszembe se jutott volna, ha a János nem írja le
 
(AK113) Hátránynak minősülnek-e a Tleikan áruló képességei? Először is definiáljuk a hátrány fogalmát! Hátrány az, ami a lap gazdája számára hátrányos. Ezután nézzük egyesével a képességeket! Az első az, hogy átkerül az ellenfélhez. Ez ugye a legtöbb lénynél hátrányos lenne, itt azonban nem az. Ezért a Tleikan áruló ezen képessége, a Manaszívó kullancshoz hasonlóan nem hátrány, hanem speciális képesség. Egy Fehér tigris, vagy más hasonló lénynél ez egyértelműen hátrányos számomra, ezért azoknál ez hátrány. Nem lehet feláldozni, nem építkezhet. Ezek egyértelműen hátrányok. be kell mennie az őrposztba, és ha üt, akkor az ellenfelet segíti. Ezek is egyértelműen hátrányok a lap gazdájára nézve (még ha a tulajdonosára nézve nem is), így ezek is hátrányok. A fentiekből következik tehát, hogy mondjuk A feledés korszaka mellett nem érdemes kirakni, hiszen nem fog átkerülni az ellenfélhez, viszont a többi képessége működni fog.

Ezen FAQ alapján úgy gondolom, hogy a "nem lehet feláldozni" az mindig hátrány. Véd ugyan a kényszerített áldozástól, de ezt leszámítva szerintem ez egy egyértelmű hátrány a lap gazdája számára.
 
Ezt így nem jelenteném ki. A "Nem áldozhatod fel" szövegrész egy képesség. Ha passzivizálod a lapot, akkor nem működik. Voila!
 
Uh, ezt benéztem.
Hiába, az ember csak azt látja, amit látni akar.
Köszi.
 
A diszkoszvetéssel nem is, de a sima ongolianttal viszont kombózik. az is ugyanolyan jó!
 
Olvassuk el a lapokat mielőtt leírjuk a tutit:P
Dungeon nem feláldozható.
 
Dungeon + Ongóliant diszkoszvetés, BUMM.
 
Viszont egy másik nő... egy asszony! Na, ő keresi a mentort!
 
de Nő(0) nem keresi Nő(1)-et
 
Ősköd nélkül is működik.
Az első varázslónő önmagát még nem számolja bele a hálóba. Here-Nő(0)-Nő(1)-Mentor(2).
 
Korlátozás mellett Iszonykeltő + Achát gólem... ?!
 
Nagyon beteg...
 
Őshangya here - Alakváltó ősköd - Varázslónő - Ördögi mentor
 
Hogy van a hét törzs főnökre épülő varázslónős kombó?
 
Mint ahogy Nika is írta, a Vishera már játékban és aktív, amikor elveszi a képességet, szóval lényegtelen, hogy nem aktivizálódhat, és ez a képesség-elvevés nyilván nem számít kijátszásnak.

Kirurgussal nem működik, mert ott megkapja a késleltetett jelzőket is.
 
Hát, nem tudom...

Az Eleven épület átalakulása is kijátszásnak minősül tokozó szempontjából...
 
  ... | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2018
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.