Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Borostyánba zárva
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
A képen a Talizmán című Earthdawn novelláskötet borítóját láthatod.
Nézz szét a galériában!
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló
2. Termikrajzás – zárás
Tavaszi MondoCon 2024.Április 27-28. Budapest
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái verseny - 2024. április 25., Szeged - Barcraft
Hatalom Kártyái verseny - 2024. április 27., KMO
Hatalom Kártyái - Profi versenyzők listája

A lista folytatása...
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (6)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8135)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)
HKK kérdés? (47084)
Lapötletek (64958)
HKK online, TF online, Argum City (49)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
Nézet:
Az ep 400 paranccsal kell építeni egy még nem kész épületbe.
 
Sziasztok!

Nemrégiben én is felélesztettem rég letáborozott karakteremet, és épp Fehérbércen csinálgatom a városháza küldetéseit.

És felmerült bennem egy kérdés, az építs 200TVP ért a város egyik épületébe, az hogy működik? Keresnem kell egy félig kész épületet? Vagy ha felépítek egy lerombolt világító tornyot, vagy oltárt az is jó lehet?

A válaszokat előre is köszönöm!

Sebitar
 
A 37-es próbánál nem használod el a penkét, ha őrzöd.
 
Az FSE-nél használni fogom a be KF 3 tárgyakat is?
 
http://beholder.hu?m=tf&cikk=21217
 
A bónuszok között láttam olyat, hogy +1 makró. Valahol olvastam is erről, hogy küldiben lehet megszerezni makrót. De mi ez a makró, mire jó, mit csinál?
 
Köszi :-)
 
Ha a taumaturgiát szintszívás után tanulnám meg, akkor az első szinttől (6-5=1) kapnék max. VP-t. Szóval talán mégis megérné. Viszont ha az aktuális egészségem alapján vonna le max ÉP-t, akkor nem, mert a mostani egészségem 8-al magasabb, mint amikor első szintű voltam, így többet vesztenék, mint amennyit kaptam.
Amúgy sem találtam szintszívó fészket, sem olyan labit, amiben egyből van és közel van. Persze tuti ha nem keresnék és mocsárba tévedek, egyből húsz ugrana rám.
 
Ügyesség/védelem bónusz:
16: +1
18: +2
20: +3
21: +4
22: +5
23: +6
24: +7
25: +8
26: +9
28: +10
30: +11
elvileg 51-ig kettesével, utána 52 fölött hármasával +1, 500 fölött "egyre kevesebb".
Erő/sebzésbónusz:
(erő-14)/2, 37-től 39-ig +1, 40-től 42-ig +1, és így tovább. 500 fölött "egyre kevesebb". Ez csak közelharcra vonatkozik.
Aki nálam jobban ért az excelhez, az bizonyára ez alapján táblázatot is tud szerkeszteni.
 
Mivel a tulajdonságaidból nem vesztesz, a szintlépéskor kapott max. vp-det nem csökkentik az elvesztett szintek.
 
A szintszívás úgy működik, hogy XP-t veszítesz, maxép-t, maxVP-t, ill. TNO-t, KNO-t, nagyjából annyit, amennyit egy szintlépéskor kapsz (elvileg kicsit többet vesztesz, hogy ne érje meg ezzel tápolni, de hosszabb távon a 6. szinten elvesztett maxép/maxvp nem materiális).
Utóbbi kettő negatívba is mehet (a tulajdonságaid nem módosítja a szintszívás).

Nyerni már nemigen lehet vele, régen lehetett, amikor még nem voltak különválasztva az alap és a módosított tulajdonságok, szintszívás előtt alacsony IQ-ra és egészségre öltözni, majd shinai gömb használat előtt minél több buffot felrakni (ez a kiskapu megszűnt, amióta a szintlépés/szívás az alap tulajdonságokat nézi).
Igazából ma már az immunitás megszerzése sem feltétlenül szükséges, viszonylag könnyen hozzáférhető mindenkinek a lélek védelme, legkésőbb 220+-on a quwargos labirintusból a végbélnyúlvány megszerzésekor megvan).
 
Sziasztok!

Van olyan táblázat amiben a tulajdonság bónuszokat lehet látni?
Értem ez alatt azt, hogy pl. 16-os ügyesség ad +1 védelmet.

Előre is kösz.
 
8. kérdés

A tanácsotokat kérném egy őőőrült ötletem kapcsán.
Leszívatnám öt szintemet.
Kb. 6. szintű leszek, amikorra meglesz a pszi képességem, lesz pár varázslatom és KT tag is leszek.
Ha újra első szintű leszek, meglesz már most az immunitásom a szintszívásra, tehát sose kell többet emiatt aggódnom és nem kell várnom az alakváltóm szintjére, amikor ezt amúgy is megkapná. Továbbá így már az első szinttől kezdve kapnék max VP-t is szintlépésenként. A szakértelmeimre meg úgyis ráfér a gyakorlás.
De hogyan is működik a szintszívás a gyakorlatban?
A TNO, KNO mínuszba megy, vagy levonja a szerencséből, amire tettem eddig? És mi a helyzet a max ÉP-al? Levonja amit eddig adott, vagy csak simán nem kapok max. ÉP-t 5 szintig? Max VP-t azért kapok így?
Nyerhetek ezzel az ötlettel valamit így, hogy már jobbak a tulajdonságaim (sokkal magasabb IQ és egészség) és hogy tudok varázsolni, lesz pszi-m és KT tag leszek?
 
A sárkánytanyához elég a BE parancs. Beajánlás, beléptetés működik. Tárgyakat csak az tud neked átadni, aki szintén belép az épületbe. Szerintem infót is csak az, de ez nem 100%. Aki a mezőre lép, az nem találkozik veled, de ne aggódj, a tolvajok azért megtalálnak.
 
7. kérdés

Ha városon belül egy fogadóban, vagy a Fény Szentélyében, esetleg egy Sárkánytanyán verek tábort (a Sárkánytanyához elég egy BE parancs?), akkor akik valamilyen célból találkozni akarnak velem, azok megtalálnak azért? Gondolok itt elsősorban arra, hogy pld. be tudnak-e ajánlani, léptetni KT-ba, tudnak-e átadni tárgyakat, infókat, de akár arra is, hogy pld. kap-e enc. az rólam, aki arra a mezőre lép, vagy ezekben az épületekben rejtve vagyok mindenki előtt?

Amúgy köszi mindenkinek aki időt szán rám és a válaszokkal segít nekem!!!
 
Vagyis bolti áron meg tudnám venni, legfeljebb ezzel- azzal csúszok majd picit, de talán akkor is futni fogja amire muszáj, viszont sehogy nem tudnám akkor kellő képen meghálálni, mert ez ÓÓÓÓÓriási segítség lenne így az elején!!! El sem tudom mondani milyen jó lenne, mert sokat TF-elek. De tényleg csak ha ez nem jelent gondot, hogy ugyanannyit adok érte, amennyiért megveszed boltban! Őszintén, nekem 100x ennyit is megérne, csak kb. soha napján lenne rá pénzem. Persze el lehet lenni ezek nélkül is, viszont sokkal jobb ha van, mintha nincs.
 
De szupi! Nagyon kedves vagy! Sajna azonban nem hiszem hogy meg tudom fizetni. Mindent össze szedtem amiről úgy gondoltam hogy pénzé tudom tenni és felraktam az aukcióra és emiatt léptem a régi karimmal is és amit kapok érte abból talán kijön egy pszi-kő és pár alap varázslat. A sisakért és a karkötőért nem tudok annyit adni amennyit érnek.
De tényleg köszi!!!
 
Rakok fel sitykat es karkotot is hetfon!

(L.G.S.)
 
Elég beáldozni.
 
6. kérdés

Raia spec KT-be belépéshez szükséges hogy teljesítve legyen az oltár szentelése 0. küldetés, vagy elég csak, ha egy rúnakőnél bemutattam az ÁLdozatot?
Nézi ezt a gép, a BEAJánlásnál, beengedésnél?
 
Köszi!

Húúú, először egyből 240 TVP-ért építkezni... az egy újnak majdnem két teljes fordulónyi TVP... később meg építs egy világító tornyot ami csak 80 TVP?! Ez kicsit egyenlőtlen...

Nem tudom mi áll közel hozzám. Alakváltóként először Sherant akartam választani, a nevét is így választottam: Susurri Ventus (suttogó szél) Bár a szél miatt lehetne Eleinos is én mégis Raia-t válsztottam, mert az ő küldetései könnyebbek voltak. Sajna ez az igazság. A kezdeti tulajdonságai alapján az IQ volt neki a legmagasabb, és mint alakváltó megkapja a Pszit is majd, ezek alapján arra gondolnék, hogy szerepjátékosan az elméjét kellene favorizálnom. De varázsolni csak egyszer varázsolunk a kör elején, míg harci fázis kettő is van. Ráadásul egy csomó varázslatnak van védő varázslata ami ha be van téve és én azt használnám automatice felrakja ellenem, igaz a közelharc ellen meg ott a védelem értéke. Na ezek miatt is kérdeztem mi az amit érdemes fejleszteni, melyik a hatékonyabb. Ráadásul a VP-ból kevesebb is regenerálódik, míg az örökkévalóság köveivel sok ÉP regenerálódik és gyógyítanom sem kell.
Meg ha ismernék pár Build-et, választani is könnyebb lenne irányt.
Aztán az elfoglaltságban sem árt egy útmutatás, hogy ne vesztegessek el fordulót. Milyen utak vannak, amiket bejártatok? Mentetek sorban egyik épület küldije a másik után, vagy csak bizonyos küldik, vagy nem kellenek a küldik, csak csatamezők meg kúpok, vagy irány a csatorna... nem ismerem az opciókat, de ti már igen és érdekelne.

Amúgy ha boltban valaki lát Optiri agysisakot, vagy Eldaran karkötőt bolti áron, megvehetné nekem, aztán írhatna, aztán feltehetné villám áron és én lecsapnék rá.
 
Miután beáldoztál a rúnakőnél, legelőször oltárt kell (építened és) szentelned. Utána kapod meg az első 3 küldit.
Labiban nem lehet szörnyeket elfogni.
Azt, hogy mit érdemes csinálni, fejleszteni, a saját stílusodtól is függ. Ha a közelharc áll közel hozzád , az erőt érdemes fejlesztened, ha inkább varázsló beállítottságú vagy, akkor az iq-t, stb. Célszerű olyan dolgokkal foglalkozni, amihez kedved van, és elég erősnek is érzed hozzá a karakteredet.
A phua-kúpban egy masszaszörny van, amit ha leversz, kincset találhatsz.
A mínoszkúpnak titkosírása van, odamész, és megfejted. A nyugatabbra levőknek fix sorszámuk van (lásd még map), a keletebbre levők bizonyos sorszámúak között bármelyikek lehetnek. Térképet akkor kapsz, ha megfejtetted a titkosírást.
Eldaran karkötő van pl. a 73. labrintusban. Optiri agysisakot és karkötőt is valószínűleg boltban is tudsz venni.
 
5. kérdés

Hol lehet szerezni: (az aukción kívül)

Optiri agysisak

Eldaran karkötője

Van ezeknek küldije?
 
4. kérdés

Phua-kúp
Ugye van egy rejtvény, amit ha megfejtünk beléphetünk. De mi van benne? Egy labi? Vagy csak egy helység és jön valami szörny és van valami tápja és ennyi?

Mínoszkúp
Gondolom ennek is van egy rejtvény, amit meg kell fejteni, vagy hogy lelünk rá ilyenre? Ha ráleltünk honnan tudjuk melyik labirintus van benne? Vagy nem kapunk térképet, mint amikor egy küldi megad egy labit, hanem találomra vakon kell bejárni?
 
3. kérdés/kérés

BUILD-ek
Mit érdemes fejleszteni, csinálni, stb?
Van valami kombó amire érdemes rágyúrni?
Gondolok itt pld.:
"fejleszd az erőt, a szúrófegyvert harcművészettel, ilyen varázslattal, ilyen lőfegyverrel, ilyen extrákat adó tárgyakat érdemes beszerezni, stb."
Olvastam az Alanori Krónikában két Olimpiai csatáról. Volt benne szellempárduc, meg gyógyító szilánk, meg varázslatot lövő fegyver, meg körönként ősvarázslás, meg több kezdő varázslat. Persze gondolom ezeket nem tudom megszerezni 5. szinten, amikor az egyetlen védelmem egy rézpánt, amit találtam. :P
De gondolom mindenkinek van egy ritmusa, mikor mit érdemes csinálni. Pld. 5-15 szint között helytartói küldik, phua, mínosz-kúpok, csatamezők, ilyen olyan ékszer/varázstárgy beszerzése.
 
2. kérdés

El lehet fogni szörnyeket labikban is és ha igen, van korlátja annak ha labiban akar valaki valamit elfogni?
Én mint jó(nemsokára), élőhalott szolgákat szeretnék, hogy a gonoszok szolgáljanak. Zombit és csontvázat első körben. Ezekhez mi az a kezdetleges csapda, amivel labiban is el tudom fogni őket, ha lehet?
 
Na van pár kérdésem, de sorszámozom, hogy átláthatóbb legyen.

1. kérdés

A hyper oldalon Raia 0. küldetéseként Oltár szentelés van írva, de én úgy emlékszem, hogy nem oltárnál, hanem rúnakőnél kell bemutatni a kért 3 ÁL-dozatot.
Ugyanitt 10. küldetés építs újabb oltárt. De eddig egyet sem kellett, vagy a beÁLdozáshoz mégis oltárt kell építenem és úgy beÁLdoznom az áldozati tárgyakat?
 
Szinte biztos hogy írtam az Aranysárkány vezetőjének, de vagy vissza jött az email, hogy nincs olyan, vagy nem kaptam választ, nem tudom.
A Jégmágus szimpi és olvastam őket! Még bulit is tartanak, közös sütögetés meg minden, jól hangzik! Benne lennék, de csak jó, esetleg semleges jellemű karikkal tudnék szerepjátékilag együtt dolgozni. (Bár sokszor a gonosz karis "tulajdonosok" élőben jobb fejek.) Egyszerűen Susurri Ventus-nak (5117#) nem férne bele, hogy gonosz jelleműekkel együtt tudjon küzdeni egy célért és egy közösségért. Ismerem, én karim. Tehát ha a Jégmágusok, (ami amúgy tök szuper név lenne gonosz jellemű KT-nak is) alapszabályzatba foglalják, hogy soha nem nyerhet felvételt egy gonosz jellemű sem, még jellemtorzítással sem, akkor örömmel lennék tag, de leginkább egy Raia KT-nak örülnék, ha lenne aktív...
 
A Közös Tudatról az infót a 25. fordulód végén kapod meg.
Az Aranysárkány KT vezetőjének írtál már? Vagy jó választás lehet a Jégmágus KT, akik a másik fórumban kerestek meg.
 
Most olvasom a lopásokat.
Tudom, akik lopnak, azoknak ez sikerélmény, ezt fejlesztették, megértem ha használni is akarják és hasznot remélnek is ettől, de én kérem azért a maguk szintjén tegyék ezt. Tehát ne a kicsiket, akiknek minden egyes aranyért meg kell küzdeniük.
Én emiatt, nagy félelemmel kezdtem újra. A karakterem 8 évvel ezelőtt volt ott, hogy 4227 napig táborozott. Szóval valamikor az ősidőkben nagyon szerettem ezt a játékot és csak szeretnék békében játszani, mert ez egyedi játék és nagyon nincs feles pénzem (tényleg!), de erre próbálom nem sajnálni.
Kérem a tolvajokat, hogy ha van olyan beállítás, ne lopjanak a szintjükhöz képest sokkal kisebbtől.
Kérem a fejlesztőket, állítsanak be szintkorlátot, hogy ne lehessen meglopni x szintől kisebb karaktereket.
Ez egy játék, ami nagy örömöt tud okozni. Emlékszem tizen évvel ezelőtt, amikor kaptunk, vagy hallottunk a haverommal valami bíbor erőövről, ami +2-t adott az erőhöz és teljesen el voltunk ájulva ettől. Végre valami mágikus tárgy és nagyon nagy szám volt és nagy boldogság. Ezért kezdtem újra, új karakterrel.
Nem kell hogy jogtalan előnyhöz juttassatok. Nem kell 5000 aranyat adni és mindent ölő cuccokat. Majd én elérem saját erőből.
Igen egy KT-hoz szeretnék csatlakozni minél előbb, de nem a tárgyak miatt, hanem a KT előny miatt. Igen, mihamarabb áldozni akarok Raianak és legalább egy lángcsóvát megvenni egy mágustornyban és igen, mind ezt a táp miatt, a legális és sikeresebbé tevő táp miatt. De ha egy tolvaj ellopja a varány szemeimet, amit ezért gyűjtögettem, vagy elszedi valamelyik fegyveremet, amiből csak azért van egy, mert a kicsi erőm miatt, meg kell gondolnom mit viszek magammal, akkor az eléggé tönkre teheti a játékot.
Ha pedig nem kapom meg a játéktól azt az örömet, amit remélek ettől és amire áldozom, akkor abba hagyom és bár ez gondolom senkit nem érdekel, de a Beholder Bt.-nek jövedelem kiesést okoz, aki pedig éveken át, annyi örömöt szerzett nektek ezzel a játékkal. Ha nem miattam, hát miattuk tiszteljétek meg őket és engem, hogy a kérésemen elgondolkodtok és nem szívattok... nagyon.
Köszi!!!
Csömösz Tibor
 
  ... | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.