Vissza a Főoldalra
 
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Baljós jelek január 23.
Hatalom Kártyái - Kreátor műhelye november 26.
HKK - Zén Legendái: Alanori piactér október 24.
A pillanat képe
Mat elrabolja Tuont
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
Matnek (a szerencse kegyeltjének) és Tuonnak, (vagyis a Kilenc Hold Lányának) így indul a jóslatokban megjövendölt kapcsolata: Mat egy szőnyegbe csavarba rabolja el a seanchan birodalom örökösnőjét Ebou Darból.
Nézz szét a galériában!
Termékismertető - HKK - Zén Legendái: Baljós jelek
Előzetes - Baljós jelek
Hatalom Szövetsége - 41. félév
Hatalom Kártyái versenynaptár - 2017.

A lista folytatása...
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Termékismertető - Dobókocka (10 oldalú)
Termékismertető - Kártyaalbum lap (10 darab)
Termékismertető - Kártyavédő fólia

A lista folytatása...
Veszprém megyeiek (57)
[HKK Piac] Eladó lapok (138570)
Postai csere (megbízható arcok listája) (8516)
HKK kérdés? (41514)
[HKK Piac] Gyakori / nem gyakori lapok (2914)
Hatalom Szövetsége - 41. félév (8)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Ajándékot hoztál, orglingocska?
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Tegyel ra par KNO-t legalabb a surkeallomanyig!
 
Meglett a pszi képességem! Van 10 pp ebből hogxan tudom fejleszteni hatékonyan? V64-el gondolom elég hosszu ideig tart
 
Garkas!

Tettem fel 1 adamantitot licitre!

Nem kell?
 
:=( hát még sokára lesz KNO-m
 
Én raktam 1 kno-t a pszire, aztán fairlight hitűként elkezdtem ütni az épületekben lévő gnóm boltosokat, acélkolosszusokat, elit palotaőröket, kvazár kovácsot, és az így felgyűlt gonoszságpontokat mindig fordulónként két auratranszformációval ellensúlyoztam, hogy a semleges jellemem megmaradjon. A zsáknyi TP mellett a pszim is nagyon szépen fejlődik, azóta minden kört szürkeálománnyal kezdek, stb. Most már megvan az agykorbács is, VP spórolásból majd azzal (meg tűzlehelettel) köszöntöm a szembejövőket.
 
Én kno-val megnöveltem a pszi fejlesztésig, utána a szürkeállománnyal megtámogatott fejlesztés már elég hatékony volt. V helyett persze P parancs kell majd.
 
Meglett a pszi képességem! Van 10 pp ebből hogxan tudom fejleszteni hatékonyan? V64-el gondolom elég hosszu ideig tart
 
Amit fikszen arulnak, az mindig van, minden egyeb targy meg a kalandozok eladasai reven kerulnek be a keszletbe.
 
A boltok kínálata milyen időközönként töltődik fel?
 
Szuper, köszi a választ!
 
Csak erre reagaltam pontositva:
"No itt is van, ha már leöltél nyolc lényt és újra próbálkozol:"

de akkor leirom ujra... Ha megolted mind a 8 at ha nem, akkor is csak egyszer mehetsz be es nem probalkozhatsz ujra egy fordulon belul!
 
Az valóban működik, de itt nem erről volt szó. Ugyanakkor amikor ryukun voltam, akkor nekem már nem érte meg az a 85 TVP keleti szörnyekért, TF 1 10-ekkel sokkal több hasznom volt. De persze ez karakterfüggő.
 
Mivel tele vagy TVP-vel, a vándorcirkuszt is nyugodtan próbáld ki! Ott mindenféle próbákat kell kiállni, meg lehet kártyázni, tárgyat gyűjteni a banyának, és olyan szörnnyel verekedni, amelyik a te szintedhez generálódik. Itt eshetnek mindenféle tárgyak, amiket összegyűjtve majd még erősebb tárgyat kapsz (játékmesteri palást).

CIR 31
paranccsal ezekbe mész be 50 TVP-ért:

Céllövölde - 1
Ötpróba - 2
Küldetés - 4
Kártyacsata - 8
Labirintus - 16

és ha minddel megvagy, akkor mehetsz a szellemkastélyba is. Bővebb infó:
http://hyper.pbm.hu/webhyper/megj.php?ssz=75

Plusz a 125-ös koordinátától keletre tele van csatamezőkkel a térkép, a sok TVP-dből ott is kutakodhatsz, dőlni fognak a szörnyek.

Illetve ha nem teleportálsz a legdélebbi városba, hanem lecaplatsz hátason, ott van 2 varkaudar falu is egymás mellett, ahol sorban jönnek a lecsapnivaló varkik, plusz van egy csomó szörnyfészek, így elég jó tápköröket lehet nyomni, ha van elég TVP-d:
- 2 varkaudar falu (KUT 45 + KUT 45)
- ongóliant szörnyfészek
- Arénagodör
- NJK-verés (bár ők elég erősek, téged most még a suttyó kis árnymanó, Kopasz Gunymók is DEM-eztetne, mert ha bejön neki a káosz szava varázslat, csak azzal besebez vagy 250 ÉP-t ), de később megéri lecsapni, mert csak kb. 300 ÉP-je van, de 12 000 TP-t ér!

Ennyi TVP-ből te a 170. és a 175. labirintust is röhögve bejárod, ezeknek a térképét úgy kapod meg, ha itt megveszed 10-10 zsetonért:
http://www.beholder.hu/?m=tf&in=kupon.php
Ha a 170-es labirintusban összeszeded a homokhernyókból eső sáfrányporokat a fűszertartókba, azokért nagyon szép summát kaphatsz a liciten, hiszen neked úgy sem kell a +TVP, másnak viszont élet-halál kérdése Nyugaton!

Ha meg már elég erősnek érzed magad, bejárhatod a 244-es labirintust is, ami a quwarg invázió gödrének a maradványa. Erre elég rálépni a 106;96-ra, megkapod a térképet.
Tele van 1000-2000 TP-s kis nyüvekkel. Meg három kisebb quwarg istennel!
na azokból én eddig még csak egyet tudtam lenyomni, mert 60-70 körüli védelembe is többszáz ÉP-t sebeznek!


És persze ott van minden épület és labi, ami már 10-20 éve is ott volt. Vangorf gróffal, Lord Kováccsal, Lady Oliviával már ne foglalkott, de ott a gnóm kutatóállomás, Kragoru tornya, a Bányászház, a Tündérpalota, és a kedvencem, 97;69-en a Sámánkunyhó, ahol egy vén varkaudar remete ad küldetéseket (én épp ide megyek).
Úgyhogy mindig van mit csinálni meg hová fejlődni, nem is kell már annyira ész nélkül átúszni a csatornán! Igaz, sokan azt mondják, hogy ott az igazi a TF, és minden olcsóbb meg egyszerűbb (ugyanakkor persze nehezebb is). Ezt nem tudom, mert én még egyetlen karakterrel sem úsztam át.
 
Bankos városmezőn kell kiadni egy
PBE <aranyak száma>
parancsot.
 
a banki tartozásomat hogyan lehet kifizetni?
 
Úúúú nagyon köszönöm ! ezek is pöpec tnácsok! meg is fogadom őket !! és köszönm a KT ba az inve-t! Sajnos aranyam nincs a rengeteg leírt dologhoz,de tervem szerint most farmolok az arénában 8-10 ezret az kb elég lesz egy korrekt gear-re! hétfőn első utam ez a karavános láda lesz hogyan tudok belépni hozzátok?
 
Mégsem volt jó ötlet ez az erősebb varkaudarokkal verekedés...



be 497 8 4 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar böllér. (ld. enc.)
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Kitátod a szádat, és lehelsz. 21 életpontot sebeztél. Egy háló varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. teriád tőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. teriád tőr. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel végigvagdosod a varkaudar böllér testét. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a varkaudar böllér fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 11 életpontot sebeztél. A varkaudar böllér behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 190 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Mágusölővel megvagdalod a varkaudar böllér fejét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a varkaudar böllér bal lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 11 életpontot sebeztél. A varkaudar böllér lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 222 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 331 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 745, gyógyulás: 0, összesen: -745 ÉP}
[15 pontot használtál fel, van még 196.]



(Feltételes gyógyítás Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [54 pontot használtál fel, van még 142.]
 
Hali!

Azért mentél vashegyűvel a biami kvazárlándzsa helyett, mert ezt nézte a porgi:
"Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (50%) << vasalt bunkó (#181)"
vagyis ha a moncot le tudod ölni vashegyűvel, akkor átváltasz arra, függetlenül attól, hogy már egy sokkal durvább fegyver van jobb kezedben.
Töröld a régi fegyverváltásodat egy sima FF paranccsal.

Meg elég sok lom van nálad ahogy nézem, iszonyú a megterheltséged! a bunkót dobd el a francba, 5 kiló holtsúly, nem jó semmire!
Azaz szerintem nyugodtan kezdd ezekkel a fordulódat:

D 5
FF

Néhány tanács még:
- minél gyorsabban szerezz 1 ezüst nyakláncot, 2 ezüst karkötőt és 5 ezüst gyűrűt (ezek mind vannak a helytartói városok ékszerboltjaiban), és vidd el a legközelebbi szekérkaravánhoz (#1215-ös "tárgy" a térképen), ahol a karavánvezető ad érte egy Megbűvölt utazóládát (#121, ami 14 kg- val csökkenti a megterheltséged, és +20 fajta tárgyad lehet.

- érdemes lesz majd beszerezned egy Légiós hátizsákot (#1560) is, az 25 kilóval csökkenti a motyók súlyát. 7000 aranyért kettő is volt eladó a héten a liciten

- liciten most épp 2000 arany a pszi kő, vedd meg, és ezzel meg is lesz az egyik isteni küldetésed
http://www.beholder.hu/?m=tf&in=aukcio.php&subm=nyugat

- 2000 aranyért aenouth ködkürt (#1554) is szokott lenni liciten, azzal minden fordulóban megidézhetsz 1 élőholt lényt 15 TVP-ért, potya TP!

- vértek, sisakok, stb: a vassisakot amint tudod cseréld le kvazársisakra, a fekete bőrcsizmát varkaudar csizmaára vagy zangrozira. Boltban mindegyik szokott lenni (ha más nem Fehérbércben), Jerome köpenyével együtt (900 arany) ezekkel máris +4 a védelmed.
később, 18. szinten már hordhatsz arany pikkelyvértet (+20 AC), 20-tól tükörpáncélt (+22 AC), ezek általában mindig vannak a városok fegyverboltjaiban 8-10 ezer aranyakért.

- boltból vedd meg szintén pár fordulónyi arénázás után ezeket is: hősiesítő medál (#155 540 ap /db, griff nyakék (#1579) 240 ap /db, ezek is növelik a támadásodat és a védelmedet.

- és gyere a Jégmágusok Szövetsége KT-ba, mert akkor onnantól komponens nélkül szórhatod a Jégcsóvákat, egekben lesz a teológiád a csata közben dobált Jéghalálok miatt! (és persze a veterán kalandozók is ki tudnak segíteni 1-2 tárggyal, ha épp kell)
 
Az tok mindegy, hogy mennyit oltel meg egy korben csak egyszer lehet arenazni! Sima arena + ryuku arena viszont mehet! (ugy osszesen 8+8 -at lehet).
 
Azért használtad a vaslándzsát, mert az van feltételes fegyverváltásban. Add ki az ff 568 181 parancsot, és a kvazárlándzsát fogod használni. A gy parancsot ne erőltesd, sokkal hatékonyabb a feltételes gyógyítást használni, mondjuk egy fgy 40 40 paranccsal. Ezen a webcímen (http://hyper.phl.hu/webhyper/targy_fegyver.php?f=tfv) megnézheted, hogy milyen álomfelszerelést tudnál összeállítani a karidnak.
 
most felszerelésre megyek rá,szerintem elég outdate a cumóm ez a lándzsa jónak tűnik,de nem tudtam kipróbálni mert valamiért a vaslándzsát használtam hiába KF-tem be milyen cuccok lennének jók nekem,hogy erős legyek? kövi tervem az ezüsttollú nyíl és az agyartőr
 
Sorry, én adtam fals infót ezek szerint, én örültem, ha körönként összejött a 85 TVP arénázni, nem tudtam, hogy amúgy is csak 1x lehet...
De azt is írtam, hogy csak Yorónak hidd el amit mond, ő mindent tud.

Én legközelebb
be 497 8 4-el megyek

Ha majd erősebb leszel, a városi NJK-kat is ütögetheted, a kalandozóharc nagyon jól fejleszti a fegyveres szakértelmeket, és elég jó TP-t lehet kapni érte!
 
Sikerült! köszönöm a segítséget! vettem is egy kvazár lándzsát! a
 
ki is menekültem,mert erősebb lény jött

jó lenne ha lemenne a 8 lény a következőben ,mert kell az arany most be 497 8 0-val megyek :P
 
No itt is van, ha már leöltél nyolc lényt és újra próbálkozol:

be 497 8 bemész a 497. épületbe
A púpos varkaudar végigmér majd a fejét ingatva közli, hogy unalmas lenne a műsor, ha megint beengedne téged a gödörbe. [Fordulónként egyszer küzdhetsz az arénában.] [5 pontot használtál fel, van még 245.]
 
HU paranccsal raktad be a tárgyat.

HU 225 paranccsal ki is tudod venni.

Aréna: lehet, hogy be tudsz menni, de 8 lénynél nem tudsz leölni több lényt egyszerre egy fordulóban az arénában.
És minden bemenetel 5 TVP.
 
jaj de van egy orgyilkós tőröm amit nem akarok eladni anno egyszer beállítottam ezt,de most nem tudom,hogy szedjem ki

Aha szóval amit a másik srác írt az nem működik, mármint,hogy 5-6x is bemegyek egy körben
 
A második paraméter a szörnyek száma, ha nem félsz a DEM-től, mehet a 8 szerintem.
A harmadik pedig aszörnyek erősségét állítja be:

0: csak a te szintednél nem erő‹sebb szörnyek
1: jöhet bármilyen szörny ami van a kínálatukban
2: szörnyek listájának lekérése
3: adomány információ (ha be akarszt teteni szörnyet)
4: csak olyan szörny jöhet, aminek a szintje nagyobb, mint a karakter szintjének a fele vagy legalább 25. szintű

Itt az elején a 0-ás javaslom.


Egy körben pedig csak egyszer mehetsz be, tehát az nem működik, hogy bemész pl. 10* 8-8 szörnyért..

A dollárjel pedig azt jelenti a tárgylistában, hogy nem gyűjtöd a tárgyat, ezért ahogy bolthoz érsz ahol megveszik, automatikusan eladod (de pl. ha nem átadható, akkor nem tudod eladni ilyen egyszerűen.)
Ha van aranytermő ládikód (504), akkor meg ahogy találsz ilyen cuccot, rögtön beledobod, és az "eladja".
Valamint ha 0 arany értékű tárgyra van kiadva, akkor fel sem veszed ha találnál pl. valahol.
 
gy gyors kérdés! hogy érdemes arénagödörbe menni?

be 497 4 0 ?? vagy és ezt ismételgessem? szerinted leverek erősebb szörnyeket is?vagy elég a 0-ás paraméter is? köszönöm

és mi az,hogy van egy dollárjel egy tárgyam előtt?
 
nagyon köszönöm! ezek is nagyon hasznos segítő tanácsok! most még tapogatózom, fogom-e bírni energiával a játékot
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről

© Beholder Kft., 2003 - 2017
1680 Budapest, Pf. 4 (Megváltozott!) | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.