28. forduló, 30. forduló, Szetensi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. okt. 22. 12h:09'
EZ A 68. JÁTÉKHETED, 29. FORDULÓD
69. játékheted kezdete: okt. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5950
SZÁMLA : XXXX

SZETENSI KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,17] koordinátán.
Az üldözés a végéhez közeledik, érzed, hamarosan megtaláljátok a bestia fészkét - a labirintus rendszer szívét, melyben már sokan otthagyták a fogukat. A lény okozott már néhány meglepetést, csapdák sorain csalogatva keresztül a vadászokat; de ti - a legjobbak - mindenre felkészültetek. A terembe lépve érzitek a túlvilági energiák erősödését, de nem törődtök vele (az életpajzs úgyis megvéd). Aztán kinyílik a kapu - a vámpír búcsút int és eltűnik... - Utána - kiáltja a vezetőtök. Bíbor ragyogás vesz körül, mikor belépsz a kapuba; és fájdalom, mintha ezernyi penge tépné testedről a húst. Kezedre nézel - zavarodottság kavargó színei, majd a félelem narancsa ömlik végig rajtad - aztán vissza a kapun túlra: még látod összecsuklani a testeket... - Az élők nem léphetik át az árnyvilág határát - hallod a kárhozott kacaját mielőtt a pecsét kényszerítő erejének engedelmeskedve sikoltozva beköltöznél új otthonodba; egy talizmánba.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.)

v 2 elmormolod a 2. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a tolvajszem varázslatot! Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. [-8 varázspont.] Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (teológia: 1. szint). (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 176.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[47,16] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy apró figura bukkan fel előtted: egy árnymanó gyermek, amelyet egy hebrencs csapda foglyul ejtett. A szerencsétlen már szétverte félig kőkéssel a csapdát, de látszik, hogy ereje végleg fogytán van, és már nagyon sok vért vesztett. Ha ki akarod szabadítani, 10 TVP-t kell elköltened (19. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy garokk. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a garokk testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával megdöfködöd a garokk testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss nem felismerhető nyomokat, amelyek északra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [48,16] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő bo-skorpió nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bo-skorpió csáprágóját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A bo-skorpió feléd sújt csáprágóival, de mellé! A bo-skorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Egy kis mérget is kaptál a csípéssel. A méreg gyenge - csak 6 életpontot vesztettél. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bo-skorpió jobb középső lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágójával a bo-skorpió megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Látsz egy mély kutat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Sűrű, sárga füst száll az ég felé. Közelebbről látod, hogy egy nagy tűzrakáson valaki fehér bogyókat éget. A tűzhely mellett egy árnymanó és egy kobudera holtteste fekszik. Nem kell sok hozzá, hogy megértsd, mi történt - az árnymanó gonoszkodás céljából gramák bogyót kezdett égetni. A mérgező füsttől a humanoidok csak köhögni kezdenek, de a madarak, kisebb emlősök és más apró állatok tömegével pusztulnak el a környéken. Ismét egy példája az értelmetlen gonoszkodásnak. A kobudera megpróbálta megakadályozni, és a harcban mindketten elpusztultak. A tűz mellett még nagy kupac felhasználatlan gramák bogyó áll. Ahhoz, hogy a tüzet eloltsd, és a bogyókat megsemmisítsd, 20 TVP-t kell elköltened (14. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 152.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A kút üres. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 138.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+7 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [20 pontot használtál fel, van még 118.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[49,16] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. A legtöbben ezt az erdőt tartják Warn pusztái nyugati határának. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy Nehéz Norbi nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Máris repül feléd néhány kerek kő. 2 életpontot sebződsz. Megmarkolva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Nehéz Norbi nyakát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A Nehéz Norbi megüti a jobb válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Nehéz Norbi testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A Nehéz Norbi rávág a derekadra. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy gorombilla. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megmarkolva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a gorombilla szőrös mellkasát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a gorombilla megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gorombilla száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss általad nem ismert nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [50,16] A terep továbbra is sűrű erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pókvadász közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Meglengetve a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pókvadász testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a pókvadász néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gorombilla. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megmarkolva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a gorombilla testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A gorombilla leken néhány pofont. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gorombilla száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [51,16] A terep továbbra is sűrű erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pókvadász. Itt csata lesz.

Meglengetve a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a pókvadász testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) nem felismerhető nyomok vezetnek nyugatra. [36 pontot használtál fel, van még 82.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 74.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [20 pontot használtál fel, van még 54.]

gyk 6 1 gyakorolsz a 6. tárggyal 1 pontért
Vívóleckéket adsz magadnak. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [1 pontot használtál fel, van még 53.]

gyk 7 1 gyakorolsz a 7. tárggyal 1 pontért
Rafinált szúrásokkal több tucatnyi képzelt ellenfeledet teríted le. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [1 pontot használtál fel, van még 52.]

gyk 13 1 gyakorolsz a 13. tárggyal 1 pontért
Ütéstechnikádat fejleszted hosszas gyakorlással. Még sokat kell gyakorolnod. [1 pontot használtál fel, van még 51.]

gyk 20 1 gyakorolsz a 20. tárggyal 1 pontért
Hosszú ideig célba lövöldözöl. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [1 pontot használtál fel, van még 50.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 49.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 19 gyógyítás 19 pontért
Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+11 életerő.) [19 pontot használtál fel, van még 30.]
Jól jönne bármi, ami a szomjúságodat csillapíthatná. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a tolvajszem hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 168 pontot. A következő körben tehát 198 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TEOLÓGIA
Annak meghatározásában, hogy egy isten által adott varázslatot a papja milyen jól tud elmondani, mennyit gyógyít, mennyit sebez, mennyi varázspontot nyer vissza a kör elején, döntően függ attól, hogy az isten mennyire kedveli azt a szolgáját. Az istennek tetsző cselekedetek közelebb vihetnek a hatalomhoz, míg a vallással ellentétesek (pl. gonosz isten követője jóságpontot kap), eltávolíthatnak tőle. Azt, hogy mennyire kedvel az istened, a rangodból tudhatod. Kezdetben egyszerű KÖVETŐ vagy, amint az a Karakterlapodról le is olvashatod. Hosszú munkával léphetsz előre a ranglétrán az egyre magasabb fokozatba - a követő után a hűséges követő, azután pedig a ministráns következik. A varázslat erejébe azonban még két egyéb faktor is szerepet játszhat. Az egyik az, hogy milyen erős a Te hited, mennyire vagy tapasztalt a papi mágia megidézésében. Ez a szakértelem a teológia, minél több papi varázslatot mondtál már el, annál magasabb. A teológia szinted jelentősége kb. egyharmada a rangodénak. A másik faktor a gonosz és jó papoknál van meg, náluk ugyanis szerepet játszanak még jellempontjaik is (amely a jellem után, zárójelben szerepel a karakterlapon). Példa: egy Leah-követő 4-es teológiával és kb. 30 jellemponttal már olyan erős varázslatokat tud lőni, mint egy Leah-ministráns 1-es teológiával és 5 jellemponttal. [Megjegyzés: ez a leírás csak egy hozzávetőleges segítség annak megértéséhez, hogy milyen faktorok befolyásolják a varázslás pontos erősségét. A pontos képletet ne kérd a játékvezetőtől, mert nem fogja tudni megadni.]
Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 teológia számít egy szintnek a papi erősséged szempontjából.

NEHÉZ NORBI (7119. ELLENFÉL)
Nehéz Norbi egy hosszúhajú, troll férfi, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet!

KARAKTERLAP

Szetensi, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű árnymanó nő vagy. Dornodon követője vagy. Ez a 29. fordulód.

Erő: 15 Szint: 7 Merészség: 6/5 Magasság: 94 cm
IQ: 14 (16) Támadás: 6 Agresszió: 6 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 13 Életpont: 99/88 Jellem: gonosz (3) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 (14) Varázspont: 16/8 Pénz: 1 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 98 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 328 TP-t kaptál. Jelenleg 3 666 TP-d van. A következő szinthez még 334 TP szükséges. Trófeáid: tintacsiga, gyilkos sallank.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 9 vágófegyverek: 3
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 5

Óvatosság (labirintusokban): 0
51,103 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 121 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 3 3. lopás: 2
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 3 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 14 (+1) 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. teológia: 1 (+1) 11. zárnyitás: 1 12. vadászat: 3 (+1)
13. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
udvarolsz a 4. fajúaknak a 8. fajúaknak
kutatsz max. 40 TVP-ért
Max 1 aranyértékben lopsz.
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
vadász tatu (#10) (csak egyszer), kavadu (#19), orgyilkos (#131) (csak egyszer), gyilkos sallank (#85), bakkura (#52)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
fabontó szójer (#71), vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
tolvajszem (#2, 8 VP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy fekete gyöngyöt, és törd össze az oltáromon.
2.) Irts ki egy mákrózsa bokrot, írmagja se maradjon!
3.) Végezz ki egy békésen legelésző alpesi tehenet, ne adjon több tejet!

Összsúly: 44.32 kg Megterheltség: 110%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 110 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gyenge méreg (#26) 2 lapockacsont (#33)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47 48 49 50 51 52
15
16
17
18
(47,16) Dornodon oltár, 19. jellempróba, garokkok (#73)
(48,16) bo-skorpió (#54), Dornodon rúnaköve, mély kút (#93), oltár, 14. jellempróba
(49,16) szent tölgyfa (#393), Nehéz Norbi (#7119), gorombilla (#38)
(50,16) pókvadászok (#59), gorombilla (#38)
(51,16) pókvadász (#59)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A kriosztázis (476. varázslat) ellen ezentúl kicsit nehezebb megdobni a mentődobást.
* - Változott néhány, a csodák kútjából megszerezhető tárgy:
1. Éjmágus tükre (1100): A hadiszerencse II. mellé felrakja az erőpajzs III. varázslatot is.
2, Augur varázskönyve (1097): A használatakor nem egy szopókövet pusztít el, hanem az összeset.
3. Baghar fétise (1098): Automatikusan használja a karakter, amikor Thargodan városba megy.
* - Változott a csodák kútja. Egyes események picit erősödtek, pl. több jellempontot ad, vagy magasabb szinteken több TP-t. Ugyanakkor erősen korlátoztuk a kapható pszipontot, max. 100 PP-t adhat egy használat. A nagyon ritka események közé bekerült, hogy egy védőkristályt (2240) kap a karakter.

Üzenet küldése a karakternek