5. forduló, 7. forduló, Kömörc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. júl. 24. 11h:52'
EZ A 434. JÁTÉKHETED, 6. FORDULÓD
435. játékheted kezdete: júl. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
(Visszakaptad a 0. forduló árát)
E-mail!
KALANDOZÓ: #5920
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 5

KÖMÖRC KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [8,-4] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.)

* 1. KP: le 2438 0 0 leveszed/lerakod a 2438. tárgyat
Elteszed az arany éjmedált. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

m 1 mozogsz északkeletre
[9,-5] A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy lebegő gomba nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vad csatakiáltással, felemelve a bunkósbotot ellenfeledre rontasz. Bunkósbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mancsával a lebegő gomba végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 126.]

kt 4 elkészíted a 4. tárgyat
Begyűjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 118.]

kt 10 elkészíted a 10. tárgyat
Legyártottál 1 dárdát. [10 pontot használtál fel, van még 108.]

kf 10 kézbeveszed/felveszed a 10. tárgyat
Előkészíted a dárdát. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

vi 10 viselkedésed: 10
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

m 8 mozogsz északra
[9,-6] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gorombilla. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gorombilla bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a bunkósbotot ellenfeledre rohansz. Bunkósbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A gorombilla Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+12 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+8 életerő.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [70 pontot használtál fel, van még 38.]

vi 6 viselkedésed: 6
Mostantól az egészségesnél egy picit nagyobb rizikót vállalsz. A jóval erősebb szörnyek elől persze így is elbújsz. Merészségi szinted ettől kezdve 6. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[10,-5] A terep továbbra is ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gorombilla közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gorombilla fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bunkósbotot ellenfeledre támadsz. Bunkósbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gorombilla jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a gorombilla megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Támadásodat elkerülte ellenfeled. A gorombilla leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Észreveszel egy kék orchideacserjét. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) A fák között apró kunyhó bújik meg. Közelebbről látod, hogy a kémény-nyíláson kevés füst száll fel, jelezve, hogy valaki lakik itt. A viskó körül farönkökre állatbőrök vannak kirakva, nyilván szárítás céljára. Első pillantásra látod azonban, hogy a bőrök számodra hasznavehetetlenek, rongyos cafatok. Nyilván ez egy remetelak. (513. épület.)

(Továbbmész...) [11,-4] A terep továbbra is ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy zoloboo. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 18.]

kt 4 elkészíted a 4. tárgyat
Begyűjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 10.]

m 3 mozogsz délkeletre
[12,-3] Az erdőt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Egy szárnyas gömböc repül el búvóhelyed felett. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Egy farmot látsz meg, itt, a pusztában! A több épületből álló tanyát gondozott földek, kertek veszik körül, és a határát kerítés jelöli. A legelőn néhány tehenet látsz. (534. épület.)
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy bőrpáncélt visel. Ruházatát egy sünmedve trófea ékesíti. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Blagomil. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól.
[10 pontot használtál fel, van még 0.]

be 534 bemész az 534. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kt 34 elkészíted a 34. tárgyat
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen ásót is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 2. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: kf 2438 0 0 kézbeveszed/felveszed a 2438. tárgyat
A ruhádra illeszted az arany éjmedált. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Kiszáradt torokkal kívánkozol egy kis Sepsi Varázskóla után. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól tapasztalatlan kalandozó helyett lelkes felfedező. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 138 pontot. A következő körben tehát 138 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GOROMBILLA (38. SZÖRNY)
Az erdők e szőrös, izmos majomszerű lakója leginkább egy goromba gorillára emlékeztet. Tarzan módjára, a lelógó indákba kapaszkodva közlekedik az erdőben. Mint a legtöbb mindenevő, ő sem veti meg a húst, a finom, édes humanoid húsért pedig egyenesen rajong. Mielőtt észbekapnál, máris lekent néhány hatalmas pofont, amelyek akár csontodat is törhetik. Aztán már csak a filézés van hátra...

KÉK ORCHIDEA BOKOR (67. NÖVÉNY)
Az egyik legvarázslatosabb növény, amely a ritka erdőben nő. Varázslatos, de nagyon veszélyes is: ártatlan kinézete ellenére ugyanis húsevő. A gyanútlan áldozatra kicsap a növény szőrös csápja, akit a méreg pillanatok alatt megbénít. A magatehetetlen élőlényt a csodás kék orchidea élve bontja le. A Duer-orkok egyik kedvenc szórakozása állítólag az, hogy áldozataikat a növény elé vetik. Ha szakítani akarsz a gyönyörű kék virágból, cselhez kell folyamodnod: átverésként csalit kell a virág mellé dobni. Ha a kék orchidea kedvencét, a szárnyas hernyót dobod oda, akkor lehetőséged van arra, hogy amíg a csápok a kis férget pumpálják, gyorsan letépj egy virágot. Ehhez a KT 68 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Egy fordulóban maximum öt virág szakítható egy kék orchidea bokorról.

KARAKTERLAP

Kömörc, egy tüsi ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Ez a 6. fordulód.

Erő: 16 Szint: 4 Merészség: 6/1 Magasság: 113 cm
IQ: 9 Támadás: 3 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 17 Életpont: 146/27 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 20 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 54 TP-t kaptál. Jelenleg 280 TP-d van. A következő szinthez még 220 TP szükséges. Trófeád: sünmedve.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 ütőfegyverek: 2 dobófegyverek: 1

27,91 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 27

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 671 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 3 (+1)
4. szörnyismeret: 1 5. vadászat: 1 6. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 * bunkósbot (#9) 1 kőkalapács (#13)
2 kőkés (#6)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany éjmedál (#2438)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
5 deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36) 5 kaja (#2)
1 kötél (#92)
Löttyök és porok, tartóstul
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 kavadu lebeny (#24) 1 lapockacsont (#33) 2 móri gyümölcs (#116)
2 ormánygőte csont (#21) 5 smirglilevél (#29) 5 sünmedve tüske (#14)

Összsúly: 13.51 kg Megterheltség: 32%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 134 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bot (#4) 1 lapockacsont (#33)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

7 8 9 10 11 12 13
-7
-6
-5
-4
-3
-2
(9,-6) gorombillák (#38), korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(9,-5) lebegő gomba (#39)
(10,-5) gorombilla (#38), remetelak (#513), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(11,-4) zoloboo (#77)
(12,-3) szárnyas gömböc (#12), tanya (#534), Blagomil (1749. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek