56. forduló, 58. forduló, Galira összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jún. 21. 14h:15'
EZ A 255. JÁTÉKHETED, 57. FORDULÓD
256. játékheted kezdete: jún. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5845
SZÁMLA : XXXX

GALIRA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [61,77] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+34 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+47 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy vadász varkaudar nyomára bukkanj. Hiába. Semmi eredmény. [10 pontot használtál fel, van még 251.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-14 varázspont.] [+2% tau] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+5% teo] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 246.]

* 3. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 251.]

* 4. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 256.]

* 5. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 261.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag ropogós rókafarkat. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom! Nocsak, mi ez itt az üst tövében: 10 arany! (+4 szerencse.) 275 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 259.]

ef 8 energia fejlesztése 8
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-8 TU.] [80 pontot használtál fel, van még 179.]

hu 456 172 16 hulladék: 456 172 16
Hulladékgyűjtés törölve: arany pikkelyvért. Hulladék, ezért nem gyűjtesz téfea-agyat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bordacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

bb 69 119 135 beraksz a bankba a 69. tárgyat (119 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 13 szárnyas hernyót. Beraksz a bank széfjébe 17 púderkövet. Beraksz a bank széfjébe 13 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

f 106 kísérletezel a 106. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Lázasan töröd a fejed... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz táblát. (ld. enc.) 138 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 169.]

f 106 kísérletezel a 106. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Eltelik egy óra... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz karócsapdát. (ld. enc.) 90 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 159.]

v 181 74 58 elmormolod a 181. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

60 61 62
76
77
78

[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Utad során felfedezel egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 110 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) A földbe nyomódva 3 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! A következő épületeket látod: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[-60 varázspont.] [+5% tau] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 149.]

be 709 138 213 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. Egészséged TF-elődött.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell. Egészséged TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 144.]

m 2 8 6 mozogsz keletre, északra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[61,77] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar kósza. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Meglengetve a mithril kardot ellenfeledre támadsz. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar kósza testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10 életpontot sebeztél. [+3% teo] A varkaudar kósza fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 13 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Eldobod az értéktelenné vált arató csattanat trófeát, és kiszedsz egy varkaudar kósza trófeát. 1 141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy brutális morf.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+2% tau] Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a brutális morf testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a brutális morf testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A brutális morf feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Második ellenfeled egy halálos morf.

A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Megmarkolva a mithril kardot a másikra rohansz. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod a halálos morf jobb vállát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a halálos morf farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Agyarával a halálos morf felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 ezüsttollú nyilat.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nővel. Bőre teljesen fehér! Egy bőrpáncélt és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Ruházatát egy kaszabolósáska trófea és egy gátvakond trófea ékesíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik.
Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Folytatod utadat.

(Továbbmész...) [61,76] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Észreveszel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy proteinfecske került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre rohansz. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a proteinfecske farkát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy halálos morf száll szembe veled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a halálos morf testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot a másikra támadsz. Mithril karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a halálos morf testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a halálos morf farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A halálos morf megtaszít agyarával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A halálos morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy éltető morf.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az éltető morf testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (8 életpontot vesztettél.) Meglengetve a mithril kardot ellenfeledre rohansz. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az éltető morf fejét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az éltető morf testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 892 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Találsz nála 4 ugh mérget.

(Továbbmész...) [60,76] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sünmedve közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mithril karddal végigmetszed a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a sünmedve jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A sünmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy mágiamorfáló száll szembe veled.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a mágiamorfáló jobb első lábát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre ugrasz. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod a mágiamorfáló testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mágiamorfáló, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A mágiamorfáló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy mágiamorfáló.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a mágiamorfáló testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mágiamorfáló jobb oldalát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A mágiamorfáló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Találsz nála 1 pszi követ. Látsz egy mínosz-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Ezt a szerencsét. 5 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed.
[21 pontot használtál fel, van még 123.]

jlk 2113 jelszó kimondása 2113
Hangosan, érthetően kimondod a jelszót a kúp belsejében. Pezsgő mágia mutat be számodra egy labirintustérképet, miközben megnyílik a mélybe vezető ajtó. 101 tapasztalati pontot kaptál.

7
8 6
9 5
10 2 4
11 3
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 25. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 118.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [+4% tau] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 113.]

be 25 bemész a 25. titkos labirintusba
Ahogy feltárul előtted a lejárat, erős, hideg szél csap az arcodba. Vajon van még egyéb szellőzése is ennek az innét igen nehezen elérhető járatnak? Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Lemászol a lépcsőn. A távolból orgonaszó hangzik fel. A falon egy feliratot látsz: "Eh, eh, eh. Ez lesz a sírod, szerencsétlen. A csapdáim elemésztenek. Istenem vár rád!" Thirgaon, Leah főpapja. [5 pontot használtál fel, van még 108.]

lm 3 4 5 mozogsz 3 4 5
Belépsz az óriási terem közepére. Feletted hatalmas kupola van, de az azt borító rengeteg rajzot, mintát nem tudod kivenni a fáklyád gyenge fényében. Minden irányba apró alkóvok bújnak meg. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Belesel a 3. pontnál levő alkóvba. [3. PONT] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 1 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Bekukkantasz a 4. fülkébe. [4. PONT] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. Szerencsére egy sem talált el.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Odalépsz az 5. beugróhoz. Ez egy díszes, fából készített imafülke. [5. PONT] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
[20 pontot használtál fel, van még 88.]

lm 6 7 9 mozogsz 6 7 9
Belépsz az óriási terem közepére. Feletted hatalmas kupola van, de az azt borító rengeteg rajzot, mintát nem tudod kivenni a fáklyád gyenge fényében. Minden irányba apró alkóvok bújnak meg. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Megvizsgálod a 6. pontnál levő alkóvot. [6. PONT] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 1 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Ezután belépsz az északi folyosó mélyén megbúvó imafülkébe. [7. PONT] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Belépsz az óriási terem közepére. Feletted hatalmas kupola van, de az azt borító rengeteg rajzot, mintát nem tudod kivenni a fáklyád gyenge fényében. Minden irányba apró alkóvok bújnak meg. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Ahogy belépsz a nyugati szárny keleti alkóvjába, egy nagy és díszes emelvényt pillantasz meg egy függöny mögött. [9. PONT] Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-7 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 18 arany, 1 rézkulcs (ld. enc.), 2 dözmöng szív (ld. enc.), 1 ezüst karkötő és 9 sünmedve tüske. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
[25 pontot használtál fel, van még 63.]

lm 10 11 mozogsz 10 11
A nyugati szárny nyugati alkóvját is ellenőrzöd. [10. PONT] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 1 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Kíváncsiságod a 11. pont imafülkéjéhez vezet. [11. PONT] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
[10 pontot használtál fel, van még 53.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [+4% tau] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 48.]

m 6 4 4 mozogsz nyugatra, délre, délre
[59,76] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy gorombilla. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Marokra fogva a mithril kardot ellenfeledre rohansz. Mithril karddal egy hatalmas csapással felmetszed a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a gorombilla jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 9 életpontot sebeztél. [+3% teo] A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A gorombilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy éltető morf.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+2% tau] A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a mithril kardot ellenfeledre támadsz. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod az éltető morf testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az éltető morf karmával. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 892 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. A következő ellenfél egy halálos morf.

A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Meglengetve a mithril kardot ellenfeledre ugrasz. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a halálos morf bal oldalát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a halálos morf bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A halálos morf meglök agyarával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 pszi követ.

(Továbbmész...) [59,77] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy garokk került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre rohansz. Mithril karddal alaposan megvágod a garokk testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A garokk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy védelmező morf.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a védelmező morf bal lábát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mithril kardot a másikra rontasz. Mithril karddal kilukasztod a védelmező morf fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a védelmező morf jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A védelmező morf karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Második ellenfeled egy védelmező morf.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a védelmező morf bal lábát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot a másikra rohansz. Mithril karddal végigmetszed a védelmező morf testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a védelmező morf testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A védelmező morf karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 ork csodaszert.

(Továbbmész...) [59,78] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy púpos burástya. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Egy lomha morf áll veled szemben.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a lomha morf fejét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Meglengetve a mithril kardot ellenfeledre ugrasz. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lomha morf bal lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a lomha morf jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A lomha morf lendületes ütése célt téveszt. A lomha morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 806 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. A következő ellenfél egy éltető morf.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az éltető morf testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Mithril karddal végigmetszed az éltető morf karmával. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az éltető morf karmával. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az éltető morf nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az éltető morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 892 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 áldott követ. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +82 életerő.) Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 27.]

m 4 6 6 mozogsz délre, nyugatra, nyugatra
[59,79] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy evaporőr nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a mithril kardot ellenfeledre ugrasz. Mithril karddal végigmetszed az evaporőr testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed az evaporőr hengertestét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki az evaporőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy brutális morf.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a brutális morf bal vállát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mithril kardot ellenfeledre támadsz. Mithril karddal párszor kilyukasztod a brutális morf testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a brutális morf testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A brutális morf csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A brutális morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy mágiamorfáló.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a mágiamorfáló bal hátsó lábát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Megmarkolva a mithril kardot a másikra rohansz. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a mágiamorfáló jobb oldalát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a mágiamorfáló jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 dorony tüdőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy kaffogó hebrencs nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megmarkolva a mithril kardot ellenfeledre ugrasz. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A kaffogó hebrencs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz 1 aranyat! Ez aztán a szerencse!

(Továbbmész...) [58,79] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Az észak-dél irányba húzódó Pillanat hegység tövében vagy. Ettől keletre kezdődik Maad.

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy halálos morf száll szembe veled.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a halálos morf fejét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre ugrasz. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálos morf bal lábát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a halálos morf testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A halálos morf feléd szúr agyarával, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Második ellenfeled egy éltető morf.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az éltető morf testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod az éltető morf karmával. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az éltető morf jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nyelvével az éltető morf eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 892 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Találsz nála 2 quwarg tojást. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy világítótorony van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Jártadban belerúgsz 2 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted.

(Továbbmész...) [57,79] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység.

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Ellenfeled ezúttal egy éltető morf.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az éltető morf testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Mithril karddal alaposan megvágod az éltető morf testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az éltető morf testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az éltető morf bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az éltető morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 892 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Második ellenfeled egy mágiamorfáló.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a mágiamorfáló testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot a másikra rontasz. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a mágiamorfáló bal első lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A mágiamorfáló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 fekete gyöngyöt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [Mostantól használhatod a Feltételes Ásás: FÁS <TVP> parancsot. Ha fémet érzékelsz egy mezőn, automatikusan ásol. Egy körben maximum annyi TVP-t fogsz erre elkölteni, ahány TVP-t paraméterként megadtál. A parancs kikapcsolása az üres FÁS paranccsal történik. Ahhoz, hogy valaki megkapja ezt a parancsot, 5-ös bányászat szakértelem és legalább 30 fordulónyi tapasztalat szükséges.] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [21 pontot használtál fel, van még 6.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

szk 120 keresed a 120. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy bibircsók-óriást. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 3. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 4. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 16.]

* 5. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 16.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 15, 4.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a mutáns pók. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 16 pontod maradt, ebből a következő körre 16 pontot vihetsz át. Kapsz még 197 pontot. A következő körben tehát 213 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÁBLA (120. TÁRGY)
Hú! Egy igen tréfás és hasznos dolgot találtál ki! Mostantól tudod, hogy hogyan készíthetsz táblákat, írhatsz rájuk feliratokat, és tűzheted őket a földbe a többi kalandozó szórakoztatására/informálására/fenyegetésére/stb. Először is szükséged van 3 botra, amelyeket egy fabontó segítségével sima tábla alakúra formázhatsz. Ezután kell még 10 csepp tinta, amelyet - az ujjadat a tartó ugarhéjba mártogatva - felvihetsz a tábla felületére. Azt, hogy mi legyen a felirat pontos szövege, az UL alján, két idézőjel között tüntesd fel olvashatóan. A szöveg nem lehet 70 betűnél hosszabb, és lehetőleg ne tartalmazzon olyan információt, amit a karaktered nem tud (saját neved, anakronisztikus megjegyzések, stb). Ha ezen követelményeknek a felirat nem felel meg, akkor lehet hogy a táblára nem egészen az fog kerülni, amit Te akartál (de valami mindenképpen kerül). Ezen kívül ki kell adnod természetesen egy KT 120 parancsot, 30 pontért. A parancs második paramétereként egy *-ot írjál: KT 120 * . Ennek hatására a táblát nemcsak elkészíted, hanem le is szúrod a földbe azon a mezőn, ahol állsz. Egy körben csak egy táblát készíthetsz. Egy mezőn nem lehet négynél több tábla.
Amennyiben interneten játszol, a táblakészítés menete egy kicsit komplexebb: írj nekünk egy e-mailt a tf(kukac)beholder.hu címre, melyben leírod, hogy táblát szeretnél készíteni, és hogy mi legyen a tábla szövege. Erre mi megírjuk neked, hogy mi legyen a második paramétere a KT 120 * parancsnak (amit a * helyére írsz). Ezután már létrehozhatod a saját tábládat.

KARÓCSAPDA (163. TÁRGY)
Sok munkával félelmetes csapdát készíthetsz: ez a karócsapda. Szükséges alapanyagok: négy bot, egy kőkés és két fabontó. A négy botot kettétörve és alaposan kihegyezve a fabontókkal kialakított rugalmas keretre helyezed. Mindehhez a KT 163 parancsot kell kiadnod, 24 pontért. Ha letáborozol, akkor néhány rugalmas bokor ágával kifeszítheted és elrejtheted ezt a ravasz csapdát. Mindig táborozás előtt (az utolsó Mozgás parancs után) kell kihelyezned, a H 163 paranccsal, 5 pontért. Ha valaki lopni próbál tőled, akkor valószínűleg bele fog lépni ebbe a csapdába, és veszít 3d4 életpontot. Bár a karócsapda többet sebez, mint a hebrencs csapda, könnyebb is kikerülni.

VARKAUDAR KÓSZA (347. SZÖRNY)
Néhány varkaudar a törzstől elszakadva, magányosan járja a vadont. Ezek a természetet kedvelő, az állatokkal szót értő varkaudarok ugyan nem gonoszak, de fajtársaikhoz hasonlóan, gondolkodás nélkül megtámadják a humanoid lényeket, igaz, más okból, mint a többi varkaudar - ők úgy gondolják, a földet meghódító kalandozók idővel a természet elpusztítói lesznek. Ezek a renegát varkaudarok képzettek bizonyos mértékig a mágia használatában is.

RÉZKULCS (75. TÁRGY)
Ki az az őrült, aki kulcsokat farigcsál a drága rézből ahelyett, hogy páncélt kovácsolna belőle? Talán nem volt nála elég réz. Sebaj, sok zárat ki lehet nyitni a rézkulccsal.

DÖZMÖNG SZÍV (122. TÁRGY)
Leölve a színes dözmöngöt, kimetszheted még forró, majdnem dobogó kis szívét, amely a szivárvány színeiben játszik. Miután kihűl, ezt a furcsa, varázslatos képességét akkor is megőrzi! Majdcsak jó lesz valamire.

KARAKTERLAP

Galira, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű elf nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios hűséges követője vagy. Papi hited: 30. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 57. fordulód.

Erő: 11 (19) Szint: 20 Merészség: 8/5 Magasság: 142 cm
IQ: 26 (31) Támadás: 33 Agresszió: 4 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 17 (23) Védekezés: 58 Menekülés: 30 % Életkor: 145/150 év
Egészség: 16 (21) Életpont: 332/263 Jellem: jó (52) Tul. pont: 27
Szerencse: 23 (35) Varázspont: 468/7 Pénz: 2422 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 31/9
Eddig összesen 964 szörnyet (26 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18 981 TP-t kaptál. Jelenleg 549 395 TP-d van. A következő szinthez még 50 605 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar kósza, élőholt quwarg, vérfürdető magszim. A 27. fordulódban 297826 arany került a bankszámládra. 306760 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 25/37 (+22%) ütőfegyverek: 1/26 lőfegyverek: 25/22 (+12%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); tüske (#22) (9 -13.); vashegyű nyíl (#176) (14 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
57,79 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 94

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1346 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/69 (+300%) 2. nyomkövetés: 17/7 3. mászás: 8/15
4. csapdakészítés: 19/57 (+18%) 5. csapdaészlelés: 12/63 (+346%) 6. gyógyítás: 2/54
7. titkosírás: 1/22 (+22%) 8. felderítés: 9/21 (+300%) 9. szörnyidomítás: 6/45
10. teológia: 12/86 (+11%) 11. taumaturgia: 30/89 (+27%) 12. zene: 6/8
13. szörnyismeret: 3/99 (+20%) 14. zárnyitás: 10/35 (+305%) 15. vadászat: 4/78
16. bányászat: 5/10 (+17%) 17. főzés: 5/44 (+17%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
hegyi szamár (#7168) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 9 vp; taumaturgia: 14 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) tulajdonságpajzs (#26) fürkésző szemek (#213)
tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> brutális morf (#7620)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra!
2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával! (teljesítve)
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): 39. labirintus (88,25). cseréptetős torony (549): új. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 25, 37, 38, 39.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 496, az összesen kapott pontszám: 49600. (összesen ölhető: 852 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
isteni közbeavatk. (205)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
Az új képesség készen van, de még 9 nap szükséges, hogy használhassátok.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
174 arany (#50) 1 fáklya (#36) 1 gyógykenőcs (#313)
13 gyöngymangó (#135) 17 púderkő (#119) 1 rókafarok (#124)
6 sáfránypor (#211) 13 szárnyas hernyó (#69) 3 tinta (#101)
6 tüske (#22) 2 varázskő (#305) 10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 áldott kő (#642) 1 átlátszó morfplazma (#2451) 1 bíbor morfplazma (#2450)
1 dorony tüdő (#212) 2 dözmöng szív (#122) 1 evaporőr háj (#105)
1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 2 fehér morfplazma (#2445)
3 fekete gyöngy (#99) 1 fekete morfplazma (#2446) 1 hebrencs állkapocs (#130)
3 kék morfplazma (#2442) 1 lapockacsont (#33) 3 lila morfplazma (#2448)
3 madártoll (#112) 1 narancs morfplazma (#2449) 1 ork csodaszer (#1228)
2 pszi kő (#248) 2 quwarg tojás (#360) 1 rézkulcs (#75)
1 sárga morfplazma (#2447) 14 sünmedve tüske (#14) 4 ugh méreg (#166)
3 vörös morfplazma (#2443) 2 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

56 57 58 59 60 61 62
75
76
77
78
79
80
(57,79) éltető morf (#7625), mágiamorfáló (#7623), világítótorony (#156), oltár, érclelőhely
(58,79) halálos morf (#7618), éltető morf (#7625), 37. jellempróba, olvasztókemence (#86)
(59,76) gorombilla (#38), éltető morf (#7625), halálos morf (#7618)
(59,77) oltár, szent tölgyfa (#393), 34. jellempróba, garokk (#73), védelmező morf (#7622)
(59,78) púpos burástya (#92), lomha morf (#7621), éltető morf (#7625), 37. jellempróba, oltár
(59,79) evaporőrök (#69), brutális morf (#7620), mágiamorfáló (#7623), oltár, kaffogó hebrencs (#88)
(60,76) sünmedve (#33), mágiamorfáló (#7623), mínosz-kúp (#178), oltár, 37. jellempróba
(61,76) oltár, 38. jellempróba, proteinfecske (#139), halálos morf (#7618), éltető morf (#7625)
(61,77) varkaudar kósza (#347), brutális morf (#7620), halálos morf (#7618), egy alakváltó nő

Üzenet küldése a karakternek