45. forduló, 47. forduló, Chi Chia Bhab Aya összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jan. 17. 9h:04'
EZ A 54. JÁTÉKHETED, 46. FORDULÓD
55. játékheted kezdete: jan. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5816
SZÁMLA : XXXX

CHI CHIA BHAB AYA KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,107] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+11 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy piromenyét nyomára bukkansz. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [10 pontot használtál fel, van még 175.]

ep 146 57 építed a 146. tárgyat 57 pontért
Folytatod az építést. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült az oltár. 42 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést! [57 pontot használtál fel, van még 118.]

h 145 használod a 145. tárgyat
Mormolni, kántálni kezdesz, és magasba emeled a szent szimbólumot. Az ima hangja erősödik, a szöveg a tudatalattidból jön: ősi mesterek, papok szavait mondod. Elveszted időérzékedet, nem tudod megállapítani, mennyi időn keresztül megy ez. Amikor már úgy érzed, torkod berekedt, és ajkad csak hangtalanul formálja a szavakat, mennydörgést hallasz: az időközben besötétedett eget hatalmas, kék villám világítja meg, és egyenesen az oltárba csap! A kőemelvény azonban nem sérült meg, hanem vibrálni kezd misztikus, túlvilági fénnyel. Fölötte pedig lassan egy vibráló alak formálódik. Az istened! Elbűvölten, az imát abbahagyva állsz, miközben egy túlvilági zene kíséretében a halhatatlan lény hangja megszólal a fejedben.
- Ah, egy újabb oltár! Megdicsérlek, hű szolgám. [10 pontot használtál fel, van még 108.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +3 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve esőidézés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! 2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. 3.) Áldozz fel számomra két grifftojást. [30 pontot használtál fel, van még 78.]

t 102 támadod a 102. szörnyet
FT 102 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy uzbány! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány jobb lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az uzbány bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel kegyetlenül megütöd az uzbány bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az uzbány jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 73.]

v 7 45 1 elmormolod a 7. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 5 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 70.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 54 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 70.]

m 3 1 1 mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre
[93,108] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trikornis. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt quwarg ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

(Továbbmész...) [94,107] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő kardfogú fülemüle nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle bal szárnyát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Ez iszonytató! Belesüketülsz, ha még egy percig maradsz. Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy csontváz lord volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Oldalt pillantva, meglátsz egy kék orchideacserjét. Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

(Továbbmész...) [95,106] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy sötét gnóm. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. 56 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Van itt egy sötét kastplom (571. épület.). [30 pontot használtál fel, van még 40.]

m 1 mozogsz északkeletre
[96,105] Még mindig a városban vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ez itten a varkudaré a város itt. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csodák kútját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy orgyilkos. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 30.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Innen keletre 141, délre 42 mérföldre van egy szopógödör. Ősi titkok vesztek ott homályba, melyek felderítésre várnak." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [3 pontot használtál fel, van még 27.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Érdemes felkeresni a sötét kastplom lakóit, hiszen most nagy szükségük van valakire. A segítséget nyújtó kalandozót 50 arannyal jutalmazzák." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [3 pontot használtál fel, van még 24.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Innen nyugatra 57, északra 126 mérföldre van egy mély kút. Ősi titkok vesztek ott homályba, melyek felderítésre várnak." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [3 pontot használtál fel, van még 21.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. A légzés, ami a legutóbbi csata óta kicsit nehézkessé vált számodra, hirtelen könnyedebbé válik. (+10 életerő.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 18.]

m 2 mozogsz keletre
[97,105] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ragyás burástya. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya bal karját. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Nincs időd félrehajolni. Még ha ez nem lenne elég, a sav a páncélodat is szétmarta. (26 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ragyás burástya testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Valami golyószerű a testedbe csusszant! Csápjaival a ragyás burástya lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel néhányszor megcsapod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy zombi mester. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elpusztított nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy A Tűzhajú orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 8.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
Egyre szomjasabb vagy. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-2 életerő.) Valószínűleg ez volt a hatásának az utolsó nyoma. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 186 pontot. A következő körben tehát 194 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A HIT EREJE II. (537. TUDATI KÉPESSÉG)
A közös imádkozás, a papi hit egybeolvasztása olyan ellenállhatatlan fegyver a közös tudatotok kezében, amelynek senki, és semmi nem állhat ellen. Ha a harc során megidézed istened hatalmát, elegendő lesz egyetlen pillanatig magad elé idézned a tudati erődben felsorakozott tudattársaidat, ahogy közösen mormolják a szent igéket, és varázslataid úgy hatolnak majd át az ellenfél varázsvédelmén, mint kés a vajon! [Mostantól a támadó papi varázslataid ellen az ellenfél extra mentődobás-büntetést kap. A büntetés a szintedtől függ, annak nagyjából egy ötöde. A képesség automatikus, parancs kiadását, aktiválást nem igényel.]

ESŐIDÉZÉS (11. VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot elmormolva, kisebb záport tudsz megidézni - elegendő ahhoz, hogy a szomjadat oltsd és megtöltsd a kulacsodat. A varázslat elmondása 8 VP-be kerül, és csak olyan helyeken használhatod, ahol nincs túl hideg és van a levegőben kicsapható nedvesség (tehát sivatagban és magashegységben nem). Egy-egy ilyen zivatar után az összes addigi lábnyom törlődik az aktuális mezőről. Az idézés 5 TVP-be kerül.

KARDFOGÚ FÜLEMÜLE (146. SZÖRNY)
A kardfogú fülemüle, az erdők első pillantásra békésnek tűnő énekesmadara igen veszélyes ragadozó. Ezek az aránylag apró, szende kinézetű madarak először fülrepesztő sivításukkal kergetik áldozatukat az őrületbe. Ez ellen csak egyetlen védekezés van: ha zene szakértelmed elég magas, és van a birtokodban valamilyen zeneszerszám, ellensúlyozni tudod az iszonyatos rikácsolást. Ellenkező esetben nincs más megoldás, mint a menekülés. Ha a madár látja, hogy hangtámadása hatástalan, döbbenetes és irtóztató kardfogával, agyarával támad. A csontszerű nyúlvány úgy lékeli a koponyát, mint kés a dinnyét. Ha egyáltalán eljutsz odáig, hogy fegyvert használj, a fülemüle halott hús - bármilyen fegyverrel egyforma könnyű leölni.

RAGYÁS BURÁSTYA (111. SZÖRNY)
A ragyás burástya olyan, mint a púpos burástya, csak sokkal nagyobb és erősebb. Sokak ezért a púpos burástyák királynőjének nevezik. Amellett, hogy tojócsövével képes petét rakni beléd, savas köpettel rendelkezik, amely tönkreteheti a testedet védelmező páncélt. Hogy még kevésbé érezd magad jól, ha egy ilyennel szembekerülsz, nem árt, ha tudod, hogy harapása erősen mérgező. Legyőzéséhez, akárcsak a púpos burástyához, elengedhetetlen a szúrófegyver.

KARAKTERLAP

Chi Chia Bhab Aya, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd sárga. Fairlight hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 46. fordulód.

Erő: 19 (20) Szint: 13 Merészség: 4/4 Magasság: 142 cm
IQ: 17 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 18 (20) Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 17 Életpont: 198/78 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 13 Varázspont: 66/18 Pénz: 1438 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 12/10 EFejl: 6
Eddig összesen 259 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 165 TP-t kaptál. Jelenleg 43 733 TP-d van. A következő szinthez még 4 267 TP szükséges. Trófeáid: Quirov, lajhárlord, trikornis.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 16/42 (+12%) szúrófegyverek: 7/64 (+4%) lőfegyverek: 12/39 (+12%)
dobófegyverek: 1/24

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); tüske (#22) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
97,105 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 101

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 147 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/42 (+45%) 2. nyomkövetés: 2/89 (+20%) 3. mászás: 3/76
4. csapdakészítés: 2/0 5. csapdaészlelés: 1/21 6. gyógyítás: 17/34
7. titkosírás: 1/20 8. felderítés: 1/57 9. teológia: 3/38 (+10%)
10. taumaturgia: 1/73 11. harcművészetek: 13/0 12. szörnyismeret: 2/39 (+20%)
13. vadászat: 1/69 14. bányászat: 2/94

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
technokolin (#50), vízionár (#66), manifesztátor (#124), nektoraf (#355), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Áldozz fel számomra két grifftojást.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
fekete gránittorony (530): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
32, 50, 51, 52.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 45.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 20 (limit: 1830), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2000.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 27 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrsisak (#57) 1 * mászókarom (#78) 2 * rézsisak (#72)
1 * sárga erőöv (#276)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 fúvócső (#20) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 6 mérgezett tüske (#23) 13 * orgyilkos tőr (#225)
1 parittya (#18) 6 szögletes kő (#17) 14 tüske (#22)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 aranygyűrű (#193) 2 aranylánc (#191) 1 ezüst gyűrű (#180)
3 ezüst nyaklánc (#117) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 * koponya gyűrű (#1733)
4 obszidián függő (#195) 1 * villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 2 fáklya (#36) 1 hebrencs csapda (#147)
3 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 nagy bronzkulcs (#185) 4 rézkulcs (#75)
1 smaragd kulcs (#241) 1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150)
1 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 10]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 17]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 21 csepp spiritusz (#170), fér még: 19]
7 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 84]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 1 álompor (#396) 3 aurach fog (#657)
1 bordacsont (#16) 1 darázsszárny (#652) 4 dözmöng szív (#122)
20 drótszőr (#37) 3 fabontó (#106) 1 fémrúd (#104)
6 főnixtoll (#563) 1 grákóbőr (#41) 4 gyöngymangó (#135)
3 halcsont (#390) 1 kék orchidea (#68) 1 királygyík bőr (#44)
2 lajhár csont (#236) 1 lapockacsont (#33) 20 madártoll (#112)
1 mocsári penke (#148) 2 móri gyümölcs (#116) 1 mutáns csont (#331)
3 óndarab (#85) 11 pirkit (#153) 1 purifikátor háj (#269)
4 rézdarab (#70) 3 rókafarok (#124) 10 sallank karom (#128)
5 smirglilevél (#29) 5 sünmedve tüske (#14) 2 tükör (#43)
1 varkaudar csont (#1113)

Összsúly: 39.09 kg Megterheltség: 78%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 73 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 1 kis bőrpajzs (#45) 1 rézpáncél (#71)
9 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany (#50) 1 orgyilkos tőr (#225) 3 spiritusz (#170)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95 96 97 98
104
105
106
107
108
109
(92,107) uzbányok (#102)
(93,108) trikornisok (#104), Chara-din monolitja (#534)
(94,107) kardfogú fülemüle (#146), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(95,106) sötét gnóm (#132), sötét kastplom (#571)
(96,105) csodák kútja (#1096), orgyilkos (#131)
(97,105) ragyás burástya (#111), nekrofun (#173), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 48. jellempróba, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393)

Üzenet küldése a karakternek