133. forduló, 135. forduló, Oda Nobuo összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 7. 12h:04'
EZ A 314. JÁTÉKHETED, 134. FORDULÓD
315. játékheted kezdete: júl. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5779
SZÁMLA : XXXX

ODA NOBUO KALANDJAI


116 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,44] koordinátán.
A táborozás 7. napján összefutsz egy hosszú aranyhajú, kék szemű mutáns nővel. Dornodon felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erőövet, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy tankány karmot visel. Ruházatát egy fagymágus trófea, egy óriásféreg trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasállata egy sullár! Tisztán érzed auráját: ő is gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Sexy Mckiller. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 bunthar bőrt (501 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A 9. napon összeakadsz God of the Destinyvel. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din inkvizítora. Egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ryuku csapásvezető trófea, egy ongóliant trófea és egy Tguarkhan trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Bal kezében egy rövid kardot tart. Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, akárcsak Neked. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 15. napon összeakadsz Sexy Mckillerrel. Dornodon felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erőövet, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy tankány karmot visel. Felszerelését egy fagymágus trófea, egy óriásféreg trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított sullár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is gonosz. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 bunthar bőr (eladási ár: 501 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany) ellenértékét.
A 18. napon összefutsz egy fekete hajú, szürke szemű kobudera férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy norpadolótika trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tisztán érzed auráját: semleges a nyomorult. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Továbbmész.
A 22. napon összeakadsz egy fekete hajú, szürke szemű kobudera férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Auráját mágikus vihar övezi. Sheran bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy norpadolótika trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy rövid kardot tart. Mentális auráját felismered, semleges jellemű az alávaló. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 28. napon találkozol Macskaszemű Marionnal. Ő Meckanor felesége! Dornodon felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku sisakot, egy sötét kámzsát, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ugyanolyan sötét, mint a Tied.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 28. napon találkozol egy vörös, hosszú hajú, barna szemű ember nővel. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy elit csatavértet, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. Odébbállsz.
A 36. napon összeakadsz egy vörös hajú, csillogó szemű ember nővel. Bőre bronzként csillog. Leah tanítványa. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy óriásféreg trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy sullár a hátasa. Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, akárcsak Neked. Összeismerkedtek. Az ő neve Bea Melindre. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Azt mondja: " A halál a legvégső válasz az élet által felvetett kérdésekre."
A 37. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű ember férfival. Fekete a bőre. Sheran püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy beholderfej medált, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy Tguarkhan trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Otthagyod a másik kalandozót.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 6 móri gyümölcsöt (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 6 móri gyümölcs (eladási ár: 240 arany, ebből a kezelési költség: 24 arany) ellenértékét.
A 43. napon találkozol San-diellel. Sheran püspöke. Egy borostyán függőt, egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst nyakláncot, egy ezüst papi karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy bunthar trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy részeg kalandozó trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Egyszercsak egy erdei tündérke röppen elő valahonnan! Csúfolódó szavakat kiabál feléd, majd bátran az elf mögé szelel. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű a hitvány! Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Folytatod utadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+98 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+26 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy dűnekukac fészket vagy búvóhelyet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [8 pontot használtál fel, van még 276.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 271.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 271.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 271.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 266.]

a 669 3592 8 átadod a 669. tárgyat a 3592. kalandozónak (8 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 266.]

aa 657 201 348 átadod a 657. tárgyat a 201. tárgyat a 348. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 266.]

aa 170 213 331 átadod a 170. tárgyat a 213. tárgyat a 331. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 266.]

vi 10 6 30 viselkedésed: 10 6 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Mindenkit megtámadsz, akinek nem ugyanaz a jelleme, mint Neked. Barátsági szinted mostantól 6. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

vik 6 merészség kalandozókra: 6
Mostantól az egészségesnél egy picit nagyobb rizikót vállalsz. A jóval erősebb kalandozók elől persze így is elbújsz. Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 6. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 56 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 266.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 261.]

m 2 mozogsz keletre
[133,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy bunthar nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bunthar testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Rövid karddal épp hogy eltalálod a bunthar testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A bunthar szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a bunthar nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bunthar bal oldalát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod a bunthar bal hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A bunthar szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a bunthar szarva. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A bunthar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bunthar bőrt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 104, gyógyulás: 23, összesen: -81 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Syrac Hold lábát masszírozza.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Az odabent lapuló halálhozó harciasan megindul feléd.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (6 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálhozó testét. Kritikus ütés! (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod a halálhozó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 12 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 22 életpontot vesztettél. A halálhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 halálhozó talizmán (ld. enc.). 1073 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 57, gyógyulás: 20, összesen: -37 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+55 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Hamar kiderül ellenfeledről, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Tisztítótűz, 1 Vérfürdető magszim, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Illúziópalota. Ez egy pár! Az árnymanó emel a téten. Tartod. Látszólag elégedetten tovább emel. Elgondolkozol, érdemes-e kockáztatni. Inkább nem. Feladod. 323 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 31 aranyat legközelebb visszanyered tőle.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Határozott léptekkel indulsz meg a két továbbvezető folyosó közül az egyiken, de amikor visszaérkezel abba a terembe, ahonnan elindultál, kicsit elkeseredsz. Aztán egy kósza ötlettől vezérelve tüzetesebben átvizsgálod a helyet, még egy eldugott járatra leszel figyelmes. Alaposságodat áldva ezen folytatod utad. Korgó gyomrod alapvető szükségleteid egyikére figyelmeztet. Keresgélni kezdesz, a folyosók azonban üresek, te pedig egyre éhesebbé válsz. Végső elkeseredésedben letérdelsz, és a földet kezded túrni. Tetszetős kis gödröd ásol, mire sikerül megcsípned az első gilisztát. Tenyeredben morzsolgatva eltávolítod róla a kevésbé zamatos földdarabkákat, majd belakmározod. Még egy tucat hasonló állatkát találsz. Hirtelen a folyosó ürességét felcsendülő hárfaének tölti be. Ez a legcsodálatosabb hang, amit valaha hallottál. Megszűnik a világ körülötted. Bágyadtan rogysz le a fal tövébe, és vigyorogva hallgatod tovább a tökéletesség érzetét sugalló dallamokat. Egyszer csak arra leszel figyelmes, hogy emberek érkeznek, és karodnál fogva visszavezetnek a sátor nyílásához. 323 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Ráismersz a lényre. Egy vörös rakolits. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 20 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vörös rakolits nyakát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 19 életpontot vesztettél. Csáprágójával a vörös rakolits megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-11 varázspont.) Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel megütöd a vörös rakolits testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 8 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vörös rakolits szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 715 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 49, gyógyulás: 15, összesen: -34 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy barna, copfos hajú, barna szemű, körszakállas ember férfi táborát. A bőre kreolszínű. Fairlight főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy csontamulettet, egy halálhozó talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.kristályát, egy rinóbőr övet, egy rubin koszorút, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy sóhajtó dorony viszi. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[67 pontot használtál fel, van még 194.]

rm 720 100 rombolsz a 720. tárggyal a 100. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[132,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy érző szívű dromedár. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 17 életpontot sebeztél. A szörny hősugarat lő ki rád! Nincs semmi hatása. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az érző szívű dromedár jobb első lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Rövid karddal kicsit megvágod az érző szívű dromedár testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az érző szívű dromedár ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az érző szívű dromedár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 4 vizet. 680 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 12, gyógyulás: 13, összesen: +1 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Daleron Kawer formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Alaposan körülnézel a földön. Friss troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,44] A terep változik: ismét síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél.


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+10 életerő). [-5 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+12 életerő). [-5 varázspont.] Találsz egy gumifát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Nantosvelta előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[34 pontot használtál fel, van még 160.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+12 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 155.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+10 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 150.]

rm 127 38 50 rombolsz a 127. tárggyal a 38. tárgyat 50 pontért
Hosszas, vad csapkodással elpusztítod a szerencsétlen klorofilltermelőt. Ezen a mezőn megszűnt a gumifa. Hát, ez különösen jó érzés volt. (+6 varázspont.) [6 pontot használtál fel, van még 144.]

m 6 mozogsz nyugatra
[130,44] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy ősi csatamezőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Találsz egy álomvirágot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kettéharapod a sajtot. Egész finom. De az egyik fele nagyobb lett, mint a másik. Nem baj, leharapsz belőle. Most meg a másik a nagyobb... És lassan elfogy a sajt. Jót röhögsz a kis rókákon, akik búsan mennek tovább. (+2 gonoszság.)
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve.

Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 117.]

v 17 elmormolod a 17. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a beszéd a holtakkal varázslatot! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Létezik egy létsík, ahová a Moák menekültek birodalmuk összeomlásakor, és még most is ott élnek. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 112.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Csontok, fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyelőre nem találsz. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy szintszívó védelmezi a vadászterületét.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szintszívó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 2, gyógyulás: 7, összesen: +5 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Egyelőre még semmi. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy sírlidérc jön feléd.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc foszladozó testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Rövid karddal súrolod a sírlidérc testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
530 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 6, gyógyulás: 16, összesen: +10 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz jobb lábát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy autentikus vámpír védelmezi a vadászterületét.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír bal oldalát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Sikoltasz a túlvilági, hideg érintéstől. (-1 szint: -1 támadás, - 88800 TP, -8 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -14 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Ököllel eltalálod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az autentikus vámpír bal karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Sikoltasz a túlvilági, hideg érintéstől. (-1 szint: -1 támadás, - 45000 TP, -7 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -14 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vashegyű lándzsa. A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol.
(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+38 életerő.) [55 pontot használtál fel, van még 57.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[130,45] Továbbra is síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Látsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; látsz délre egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kaffogó hebrencs közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. A kaffogó hebrencs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy nukleáris cickány közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány bal első lábát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Ököllel megcsapod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megkarcolod a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+54 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [130,46] Dombos terepre érkeztél.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Storm vigyorog kajánul. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz keletre egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Találkozol egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Raia hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy bunthar trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Málhásállata egy karmos tankány. Mentális auráját felismered, visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. 4 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Tudod miért Tőle akarunk tanulni? Tudása bámulatos, felülmúlja a kolostorok valamennyi nagymesteréét! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Elmosolyodsz, majd vad csatakiáltással a másikra rohansz.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 8 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajít feléd ellenfeled. Feléd repül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a bal karodat. (4 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel néhányszor megcsapod a kobudera fejét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Ököllel a kobudera többször kegyetlenül megüti a fejedet. A Kobraharapás módszerével támadott, ismered fel. (4 támadástól 123 életpontot vesztesz.) {Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 188, gyógyulás: 0, összesen: -188 ÉP}


Minden elsötétül előtted... Ez már bizonyosan a halál. [49 pontot használtál fel, van még 8.]
Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+171 életerő.)
[20 pontot használtál fel, van még -12.]
[0 pontot használtál fel, van még -12.]

rm 28 86 100 rombolsz a 28. tárggyal a 86. tárgyat -12 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

szk 186 keresed a 186. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy szeppent rákfattyat. [0 pontot használtál fel, van még -12.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -12.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -15.]

* 2. BP: élelemszerzés -15 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: gyakorolsz a 28. tárggyal -15 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -15.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Kezdenek halványodni korábbi Közös Tudatod emlékei. (-5 max. életerő.) Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -15 pontod maradt, ebből a következő körre -15 pontot vihetsz át. Kapsz még 275 pontot. A következő körben tehát 260 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HALÁLHOZÓ TALIZMÁN (813. TÁRGY)
Ez az apró, kerek szimbólum szinte hívogatóan arra kér, hogy akaszd a nyakadba. Ha megteszed, rögtön megérzed hatását: végtagjaid könnyedebben engedelmeskednek utasításaidnak, koordinációjuk magabiztosabbá válik. Ügyességed kettővel nő. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható.

KARAKTERLAP

Oda Nobuo, egy hófehér, hosszú hajú, izzóan vörös szemű, harcsabajszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Leah tanítványa vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 134. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 15 Merészség: 10/6 Magasság: 141 cm
IQ: 24 (26) Támadás: 16 Agresszió: 6 Testsúly: 59 kg
Ügyesség: 24 (27) Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 253/129 Jellem: gonosz (108) Tul. pont: -4
Szerencse: 20 (24) Varázspont: 122/0 Pénz: 571 arany Kép. pont: -1
Tudatpont: 18/7 Pszi pont: 51/9 EFejl: 1
Eddig összesen 439 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1756 TP-t kaptál. Jelenleg 76756 TP-d van. A következő szinthez még 43244 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, bunthar, jégtroll. A 122. fordulódban 3 arany adósságod lett a Fairlight banknál. 3 arany adósságod van jelen pillanatban a kamatokkal együtt.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/77 (+21%) szúrófegyverek: 1/39 vágófegyverek: 7/56 (+10%)
ütőfegyverek: 1/35 lőfegyverek: 17/97 dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/15 2. nyomkövetés: 19/71 (+29%) 3. mászás: 4/14
4. csapdakészítés: 12/43 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/94 6. gyógyítás: 44/48 (+60%)
7. titkosírás: 1/78 8. felderítés: 3/36 (+17%) 9. szörnyidomítás: 3/90
10. teológia: 13/34 (+28%) 11. taumaturgia: 16/35 (+8%) 12. versengés: 4/39 (+27%)
13. harcművészetek: 23/5 14. zene: 3/37 (+11%) 15. szörnyismeret: 10/48 (+18%)
16. pszi: 8/84 (+9%) 17. zárnyitás: 1/22 18. vadászat: 7/19 (+11%)
19. bányászat: 8/0 (+18%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 40% életerő alatt 25 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 15 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 15 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
rőtmanó berzerker (#369), uzbány (#102) (csak egyszer), alpesi tehén (#91), joviális m.szockó (#211), degradátor (#210), vízionár (#66), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), velociraptor (#161) (csak egyszer), jók (#990)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
Ababo (#1697), Soi D'Arnan (#4736), kardfogú fülemüle (#146), DbEgesz Buxa (#5867), nómenklatúra (#158), purifikátor (#157), gonoszok (#988), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 5 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 5 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> ongóliant (#159) jégcsóva (#41) >> szintszívó lények (#9097)
jégcsóva (#41) >> fémbontó szójer (#150) villámcsapás (#50) >> nők (#999)
villámcsapás (#50) >> férfiak (#998) lángcsóva (#31) >> velociraptor (#161)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a II. nyílt olimpián.

Összsúly: 80.64 kg Megterheltség: 130%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 43 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
89 arany (#50) 1 deus ex machina (#1) 1 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bunthar bőr (#733) 1 halálhozó talizmán (#813) 1 hebrencs állkapocs (#130)
2 pirkit (#153) 1 rakolits por (#669) 2 szvó-ektoplazma (#151)
1 vashegyű lándzsa (#182)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(130,44) ősi csatamező (#263), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 31. jellempróba, Sheran rúnaköve, szintszívó (#96), sírlidérc (#172), óriás csontváz (#176), autentikus vámpír (#154)
(130,45) Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), régészeti lelőhely (#1208), kaffogó hebrencsek (#88), nukleáris cickány (#155)
(130,46) oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, egy kobudera nő
(131,44) gumifa (#38), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720)
(132,44) érző szívű dromedár (#753), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(133,44) buntharok (#396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), halálhozó (#419), vörös rakolits (#356), egy ember férfi

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Néhány fegyverről kiderült, hogy nem egészen annyi a sebzése, amennyit az enciklopédiája írt. Mivel régóta használjátok már ezeket a tárgyakat, nem akarunk visszamenőleg a tulajdonságaikon módosítani, így az enciklopédiáikban javítjuk a hibát. Az angolna szálka 7D10-et, az ezüsttollú nyíl 5D4+4-et, a biami kvazárlándzsa pedig 6D5+4-et sebez.
* Az épületekben való küldetéseknél ha a kért tárgy KF-elve van a karakternél, nem fogja azt leadni a küldetés teljesítése érdekében.
* Mivel a közeljövőben, ha a többszemélyes kalandok a játékba kerülnek, nagy jelentősége lesz majd annak, milyen varázslatok vannak a táborozás alatt a karaktereken, ezért több, a forduló végéig tartó varázslatot megváltoztattunk a következő táborozás elejéig tartóra. A megváltozott varázslatok a következők: erőpajzs, hadiszerencse, tulajdonságpajzs, lélek védelme, pszi-ernyő, szürkeállomány aktivizálása, mágiadagály, mágikus ütés, esszenciavédelem, tárgyvédelem, Symulf rúnája, fürkésző szemek, hatalomvarázs, csapdaészlelés, Techiulan aurája, ősi harcmodor, önanalízis, isteni bölcsesség, hangzatos melódia, általános komponens, Morgan rúnája, tolvajvér, varázsvédő varázs, isteni kegy, papi aura. A változásnak további következményei az olimpián lesznek tapasztalhatók, ahol - a korábbi évekkel ellentétben - ezek a varázslatok a karakteren maradnak.
* Sajnos a karakterek fejlődésével és az új fegyverek bekerülésével az amúgy 2 pontos kritikus ütés KT képesség durván megerősödött a hasonló jellegű, sebzést adó képességekhez képest. Épp ezért egy korlátozással kell élnünk vele kapcsolatban, mely szerint mostantól a kritikus ütés esélye 60-as szörnyismeretnél maxol (azaz max. 20%), az általa adott plusz sebzés pedig az átlaghoz képest max. +30 lehet. [Ha 60-as szakértelem felett raktál KNO-t a szörnyismeretre, azt visszakaphatod, ha megírod nekünk e-mailben a fordulók és az azokban elköltött KNO-k számát.]

Üzenet küldése a karakternek