245. forduló, 249. forduló, Verminya összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. dec. 23. 15h:03'
EZ A 311. JÁTÉKHETED, 247. FORDULÓD
312. játékheted kezdete: dec. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #5699
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

VERMINYA KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [202,117] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Qwardlosszal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon összefutsz Laria-ával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy agori szegecscsizmát, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy Dühöngő nadrágját, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy grifftoll kesztyűt, egy gránit szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy natharion gömböt, egy ogre övet, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy mentát koronát visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy vark. kardtáncos trófea és egy csataremák trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összeakadsz Corinnal. Ő Anram Salle felesége! Sheran felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy jegygyűrűt, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy hidra trófea, egy Hoxxurton trófea és egy varkaudar hadúr trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összeakadsz egy barna, zilált hajú, kék szemű, többnapos borostájú mutáns férfival. Bőre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 2. napon összefutsz Godness. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Chara-din bíborosa. Egy cetbőr válltömést, egy derit sodronynadrágot, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy káosz szimbólumot, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rinóbőr övet, egy rubin fülbevalót, egy ryuku karvédőt, egy ryuku vadászinget, egy szerencsetalizmánt, egy tükörpáncélt, egy Urgod kesztyűjét, egy yeti mokasszint és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy trikornis herceg trófea, egy ongóliant trófea és egy kentaurusz trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy sivatagi doareg. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz. Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Otthagyod a másik kalandozót.
A 2. napon összeakadsz Ayrin Wargasszal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy értépő sarkantyút, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián sarut, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kreiton fókuszt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rinóbőr övet, egy rubin fülbevalót, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku vadászinget, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy varkaudar iszákos trófea, egy nőstény varkaudar trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 2. napon összefutsz egy copfos ősz hajú, piros szemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bőre színe zöld. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy díszes fegyvertokot, egy értépő sarkantyút, egy grifftoll kesztyűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy harci maszkot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy Métely páncélját, egy natharion gömböt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy rubin fülbevalót, egy ryuku csizmát, egy ryuku vadászinget, egy ulkor kötényt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír fülbevalót és egy ryuku kalózkendőt visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy nőstény varkaudar trófea és egy Ek'Hor trófea díszíti. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Morcos Mugrul. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 2. napon találkozol Xilannével. Elenios félisten hatalmú szolgája. Egy csodálatos nyakláncot, egy derit sodronynadrágot, egy díszes fegyvertokot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy hősi övcsatot, egy Kabol gyűrűjét, egy kabutót, egy karomkesztyűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy napmedált, egy ogre övet, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy nekromanta kóborló trófea, egy entitás manifesztum trófea és egy sötét kaszás trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Mentális auráját felismered, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Látod rajta, hogy a KÍ nagy ismerője, ezért a kellő tisztelettel közeledsz hozzá, majd meghajoltok egymással szemben. Á, szóval, ő is meglátta benned a tudás szikráját! "Üdvözöllek, nagy tudású mester!" - köszöntöd, majd megkérded, hogy nem tanítana-e. Sajnos, nemet mond. Jóval nagyobb harcművész nálad, de sebaj, nemsokára úgyis kifejlesztünk valamit!
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 2. napon újból összeakadsz Laria-ával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 3. napon újból összeakadsz Morcos Mugrullal. Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 esszenciakristályt (1219 arany). Godness elszívott tőled 70 varázspontot a táborozásod 13. napján.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+11 tvp ). Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-140 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+72 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+257 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+49 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 794. hetének nyerőszámai: 21, 22, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku futárbérenc fészket vagy búvóhelyet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 400.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 398.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 396.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 394.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 24. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 392.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 390.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 390.]

* 3. KP: elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 360.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 350.]

kt 29 30 elkészíted a 29. tárgyat (30 darabot)
Begyűjtöttél 30 smirglilevelet. [Rahn ékkő:] 2607 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [30 pontot használtál fel, van még 320.]
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+53 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 290.]

ek 116 50 313 t. energia kisütése: 116 50 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 50 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 290.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +101 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +111 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 290.]

ek 7 4 11 t. energia kisütése: 7 4 11
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+11 mászás.) [-11 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 290.]

kf 1519 kézbeveszed/felveszed az 1519. tárgyat
A ruhádra illeszted a Vlagyimir-díjat. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

bb 189 60 beraksz a bankba a 189. tárgyat (60 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 60 vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

hh 313 313 használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +111 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 289.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +91 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 288.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar íjász jön feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 83 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász jobb lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1631 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bronzpenge [bronzpenge ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP], egy rákpajzs [rákpajzs ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 bumeráng [bumeráng ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Egy varkaudar hírnök támad rád.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1698 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy borzalmas varkaudar készül a lemészárlásodra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar jobb karját. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany és egy ezüst kulcs, ezenkívül 1 varkaudar látógömb. 1865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar hadúr támad rád.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 27 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr jobb lábát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hadúr testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Nitmák pengével felnyitod a varkaudar hadúr bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap. (5 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy gyöngymangó és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP]. 2974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 9 rézgolyó [rézgolyó ládikóba-> (186,106)-> 9 arany, -2 ÉP], egy tolmokov-koktél, 13 ugh méreg (Nincs mibe rakni 13 ugh mérget.) és egy varkaudar pálinka. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból. (Önanalízis: +5% felderítés.) [45 pontot használtál fel, van még 243.]

m 3 mozogsz délkeletre
[203,118] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy oltárt. Tharr híveié.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy borzalmas varkaudar. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar nyakát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [7 pontot használtál fel, van még 236.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 236.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[202,118] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy varkaudar katona. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 388 életpontot sebeztél. Ellenfeled Tharr haragja varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével végigvagdosod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a varkaudar katona csillogó páncélját. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 392 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar katona nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 101 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 6748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1183, sebződés: 133, gyógyulás: 0, összesen: -133 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [201,118] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Skinhead irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar vajákos. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 92 életpontot sebeztél. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. 208 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar vajákos nyakát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével végigvagdosod a varkaudar vajákos testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 116 életpontot sebeztél. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. 42 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Félrehajolsz, de a varkaudar vajákos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled dörgő hangon megismétli a Hatalom Szavát. Megáll a szíved, és összecsuklasz. Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 633, sebződés: 383, gyógyulás: 0, összesen: -383 ÉP}

Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... [14 pontot használtál fel, van még 222.]
Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+360 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(201,118) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), varkaudar vajákos (#690)
(202,117) varkaudar íjász (#687), varkaudar hírnök (#686), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hadúr (#270)
(202,118) varkaudar katona (#691), oltár, 255. jellempróba, 45. jellempróba
(203,118) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Tharr oltár, borzalmas varkaudar (#166)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[200,117] Változik a terep: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy borzalmas varkaudar nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 75 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Üdvözlésképpen egy agyroppantás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar jobb lábát. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nitmák pengével megvágod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A borzalmas varkaudar fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs. 1865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +117 életerő.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kék orchideacserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

m 5 3 2 mozogsz délnyugatra, délkeletre, keletre
[199,118] Tovább barangolsz a fák között. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ed Coan orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar hírnök. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök fejét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nitmák pengével megcsapod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1698 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [200,119] Fák, mindenütt csak fák. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy korongfát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy csataremák. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [201,119] A terep továbbra is ritka erdő. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy borzalmas varkaudar közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 82 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar fejét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű és 5 arany, ezenkívül 1 varkaudar látógömb. 1865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy fekete lótuszt. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [21 pontot használtál fel, van még 201.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

hh 313 313 313 használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +81 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 200.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +85 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 199.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +81 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 198.]

tk 4 1050 többszemélyes kaland 4 1050
Egy Testvéred a segítségedet kéri, te pedig mész, mert szükség van rád. Megidézve a Jelet, utat nyitsz a kasztroplanáris téren keresztül. A Láng ragyogása vezet a sötétségen át - a megbeszélt találkahely közelében térsz vissza a valóságba. Lássuk, kik értek ide nálad is korábban: Árny Vadász, Lord Kis Se. Amint ideér Pterois volitans, a szervező, a csapat indulhat is kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

szk 778 keresed a 778. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku csapásvezetőt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 197.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 194.]

* 3. BP: használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég víz, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 194.]

* 4. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs nálad elég abból a tárgyból, amennyi szükséges lenne. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Képességeit 7 víz beledobásával teszteled. Meg is történik a transzformáció, jussod 3 quwarg tojás. [3 pontot használtál fel, van még 191.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 191.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Megpillantasz egy kutat. Felkiáltasz: "Víz!" Három szomjas kinézetű goblin dugja ki a fejét belőle, mohón érdeklődve: "Hol?". A gonosz délibáb szertefoszlik, csak a szomjúság marad. (-1 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 4, 14.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a pikkelyes ptog. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 191 pontod maradt, ebből a következő körre 191 pontot vihetsz át. Kapsz még 388 pontot. A következő körben tehát 579 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Verminya, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Fairlight felszentelt papja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 247. fordulód.

Erő: 32 (38) Szint: 27 Merészség: 9/6 Magasság: 159 cm
IQ: 32 (37) Támadás: 51 Agresszió: 5 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 31 (42) Védekezés: 77 Menekülés: 30 % Életkor: 7/11 év
Egészség: 31 (55) Életpont: 702/701 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (54) Varázspont: 889/591 Pénz: 14432 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 28/6 Pszi pont: 229/386 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1624 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24816 TP-t kaptál. Jelenleg 2176755 TP-d van. A következő szinthez még 123245 TP szükséges. Trófeáid: umbatari bromag, varkaudar katona, varkaudar vajákos. A 236. fordulódban 19651 arany került a bankszámládra. 20731 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/40 ökölvívás: 16/77 (+15%) szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 30/94 (+3%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 2/59
dobófegyverek: 28/52 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -997.); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/93 (+11%) 2. nyomkövetés: 47/68 (+14%) 3. lopás: 1/53
4. mászás: 25/4 (+1100%) 5. csapdakészítés: 20/89 (+6%) 6. csapdaészlelés: 8/69
7. gyógyítás: 29/53 (+34%) 8. titkosírás: 14/19 9. felderítés: 21/94 (+5%)
10. szörnyidomítás: 19/11 11. teológia: 39/3 (+20%) 12. taumaturgia: 41/50 (+12%)
13. szerencsejáték: 3/0 14. versengés: 13/80 15. harcművészetek: 14/64
16. zene: 14/92 17. szörnyismeret: 45/6 (+26%) 18. pszi: 25/33 (+2%)
19. zárnyitás: 9/12 20. vadászat: 7/57 (-1000%) 21. bányászat: 22/23
22. úszás: 5/19 23. főzés: 8/12 24. csapatmunka: 6/53

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 50 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot )
elfogod goldugart (#65) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
kneopatikus mollusk (#209) (csak egyszer), degradátor (#210) (csak egyszer), joviális m.szockó (#211) (csak egyszer), halálmadár (#351), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), Raia szent lovagja (#239), noth szellem (#250)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámsújtás (#89), tűzeső (#61)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> jók (#990) villámcsapás (#50) >> semlegesek (#989)
villámcsapás (#50) >> gonoszok (#988) villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
villámcsapás (#50) >> törpe (#3) villámcsapás (#50) >> 48. szintű lényekre
villámcsapás (#50) >> több ellenfél elleni harcban (#985) villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> gonoszok (#988) hhaar burka II (#162) >> semlegesek (#989)
hhaar burka II (#162) >> jók (#990) hhaar burka II (#162) >> 12. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Rakj be a bankszámládra legalább 2000 aranyat, és hagyd érintetlenül (ne vegyél ki róla és ne rakjál be hozzá) legalább 10 körig! Ezután IMádkozz (mielőtt hozzányúlnál a pénzhez).
2.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar behemót életét! (számláló: 2)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
2008 II. félévének Vlagyimir díjas tudósa vagy.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 deus ex machina (#1) 8 gyógykenőcs (#313) 5 kaja (#2)
65 vas dobónyíl (#189) 12 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
99 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 aranytű (#272)
6 borkonyó bibe (#312) 2 ezüst kulcs (#184) 1 gyöngymangó (#135)
3 quwarg tojás (#360) 1 sallank karom (#128) 20 smirglilevél (#29)
1 tolmokov-koktél (#351) 1 varkaudar csont (#1113) 2 varkaudar látógömb (#1107)
1 varkaudar pálinka (#1137) 1 vérvörös rózsa (#1622)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(199,118) Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), varkaudar hírnök (#686)
(200,117) borzalmas varkaudar (#166), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Dornodon oltár
(200,119) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), csataremák (#694)
(201,119) borzalmas varkaudar (#166), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)

Üzenet küldése a karakternek