Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. nov. 1. 12h:07' EZ A 348. JÁTÉKHETED, 85. FORDULÓD 349. játékheted kezdete: nov. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5695 SZÁMLA : XXXX |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 79 életpontot vesztettél. Rövid íjjal lő Rád ellenfeled. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mutáns testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Feléd repül 1 nyílvessző. A lövedék átfúrja a nyakadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a mutáns jobb lábát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Agyartőrrel jól megszurkálod a mutáns jobb vállát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Mágusölővel a mutáns többször mélyen végigmetszi a testedet. (6 támadástól 253 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Pengepajzzsal a mutáns hatalmas csapásokat adva felmetszi a bal válladat. (7 támadástól 143 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 487, gyógyulás: 0, összesen: -487 ÉP}
Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+424 életerő.) [20 pontot használtál fel.] A táborozás hátralevő részét azzal töltöd, hogy visszacammogsz a táborozásod eredeti helyszínére.
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 3. KP: kf 1558 1527 0 | kézbeveszed/felveszed az 1558. tárgyat az 1527. tárggyal |
* 4. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 5. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
ext | visszadátumozás kérelem |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 1 9999 8 | elmormolod az 1. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 3 5 6 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, nyugatra |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar íjász testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar íjász fejét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 2 318 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 80, gyógyulás: 40, összesen: -40 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Agyartőrrel teljesen átszúrod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csorba csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 278 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csorba csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 283 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg jobb lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel eltalálod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csorba csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 292 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 3, gyógyulás: 17, összesen: +14 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Agyartőrrel teljesen átszúrod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az élőholt mirg belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csorba csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 278 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 3, gyógyulás: 18, összesen: +15 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök jobb vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a varkaudar kölyök jobb vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar behemót fejét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 141 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 27, gyógyulás: 45, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...) [106,99] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Észreveszel egy elpusztított szent tölgyfát. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Kharón Nan Akherón orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy élőholt mirg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg bal szárnyát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az élőholt mirg megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csorba csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 297 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 3, gyógyulás: 18, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) [105,99] Még mindig füves síkságon vagy. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták.
(Feltételes támadás:) Egy szutykos remák! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szutykos remák testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szutykos remák szőrös testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szutykos remák szőrös testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-13 pszi pont.) (-3 TU.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csorba csatabárdot, szereztél 1 remák szivet. 2 143 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 30, gyógyulás: 45, összesen: +15 ÉP}
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 20 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar bajnok bal lábát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 450 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 48, gyógyulás: 40, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [103,100] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely nyugatról folyik keletre. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 rézsisakot. **) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy uzbány. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az uzbány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az uzbány bal oldalát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csorba csatabárdot, szereztél 1 uzbány csőrt. 567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 2, gyógyulás: 20, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...) [102,101] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy varkaudar mágus. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar mágus jobb lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel teljesen átdöföd a varkaudar mágus bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
356 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 27, gyógyulás: 18, összesen: -9 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel megdöföd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
602 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Agyartőrrel teljesen átdöföd az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az élőholt mirg megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csorba csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 265 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 3, gyógyulás: 19, összesen: +16 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a csorba csatabárdot, szereztél 1 varkaudar csontot. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 206 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Agyartőrrel megdöföd a varkaudar kölyök bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
585 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Agyartőrrel eltalálod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csorba csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Vámpírtőrrel jól megszúrod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Agyartőrrel megdöföd a varkaudar behemót jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 293 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 2 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 329, gyógyulás: 8, összesen: -321 ÉP}
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [104,99] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Felismered a közeledőt. Csak egy élőholt mirg. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csorba csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 297 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
(Továbbmész...) [104,98] A halott vidék elmarad. Dimbes-dombos területen vagy. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elpusztított kazmárt. Találsz egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Elenios híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy szutykos remák! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szutykos remák testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a szutykos remák szőrös testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A szutykos remák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-13 pszi pont.) (-1 TU.) A szutykos remák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csorba csatabárdot, szereztél 1 remák szivet. 1 908 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 26, gyógyulás: 39, összesen: +13 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dombi yeti fejét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a dombi yeti testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A dombi yeti még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 226 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 15, gyógyulás: 26, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [106,96] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A II. quwarg invázió leküzdésében a Fekete Druidák KT (9165) is kivette a részét. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy beomlott q. gödröt. (ld. enc.) A gödör képe betölti a látóteredet. Mindenhol sötét nyílásokat látsz, nyilván az omlás után megmaradt alagutak bejáratait. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 78: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 78. pont |
Információ érkezik az agyadba a többszintes labirintusokkal kapcsolatban. (ld. enc.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Találsz egy elpusztított borkonyó cserjét. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy kisebb quwarg isten egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ragyás burástya került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya bal csápját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (10 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a ragyás burástya jobb vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 1 056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 18, gyógyulás: 23, összesen: +5 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a kérődző etra nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a kérődző etra bal oldalát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a kérődző etra fejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 261 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 16, gyógyulás: 33, összesen: +17 ÉP}
be 244 | bemész a 244. titkos labirintusba |
lm 12 12 12 | mozogsz 12 12 12 |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg felderítő bal szárnyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg felderítő testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Agyartőrrel megdöföd a quwarg felderítő bal szárnyát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csorba csatabárdot, szereztél 1 gyöngymangót. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 7, gyógyulás: 23, összesen: +16 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a láncravert quwarg torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a láncravert quwarg testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a láncravert quwarg jobb középső lábát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Gyilkos marást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a láncravert quwarg testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a láncravert quwarg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Tövig nyomja csáprágóját a láncravert quwarg oldaladba. (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) A láncravert quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 938 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 266, gyógyulás: 0, összesen: -266 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a láncravert quwarg torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a láncravert quwarg bal középső lábát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a láncravert quwarg testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Iszonyatos rágószervével a láncravert quwarg mellkasodba harap. (1 támadástól 141 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a láncravert quwarg jobb vállát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a láncravert quwarg torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Szinte átharapja a láncravert quwarg a jobb lábadat. (1 támadástól 145 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 3 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 286, gyógyulás: 0, összesen: -286 ÉP}
lm 17 20 26 | mozogsz 17 20 26 |
lm 30 34 36 | mozogsz 30 34 36 |
lm 40 41 41 | mozogsz 40 41 41 |
* 1. BP: kf 364 4 0 | kézbeveszed/felveszed a 364. tárgyat a 4. tárggyal |
* 2. BP: ef 50 502 0 | energia fejlesztése 50 |
* 3. BP: le 1558 0 0 | leveszed/lerakod az 1558. tárgyat |
* 4. BP: kf 453 253 315 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 253. tárggyal a 315. tárgyat |
* 5. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
SAVÁLLÓ FÜLBEVALÓ (1552. TÁRGY) Ez a csepp alakú fülbevaló sárgásbarna színével, mart felületével nem lesz ékszertárad ékköve. Azonban ha füledbe akasztod, hajlamos leszel megfeledkezni a külsőségekről. Amíg a saválló fülbevalót viseled immúnissá válsz a szörnyek savleheletének és az ellened intézett sav alapú támadó varázslatoknak a sebzésére. |
ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY) Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát. |
BORKONYÓ CSERJE (311. NÖVÉNY) Egész Ghallán a legfinomabb pálinkát a borkonyó erjesztett gyümölcséből készítik. Te, a tapasztalt kalandozó azonban nem a gyümölcsöt fogod leszedni, ez legyen továbbra is a kocsmárosok feladata. Egy apró, hengerbe csavart levélbe gyűjtve inkább egyenként kitépkeded az épp virágzó borkonyó bibéit. Hosszadalmas feladat (10 TVP-t emészt föl), de megéri: a borkonyó bibe rengeteg varázsfőzethez elengedhetetlen komponens. A gyűjtéshez a KT 312 parancsot kell kiadnod. Egy fordulóban maximum három adag borkonyó bibét gyűjthetsz. |
BEOMLOTT QUWARG GÖDÖR (2096. TÁRGY) A korábbi hatalmas quwarg gödör a kapu bezárásakor beomlott, helyét egy lyukakkal, alagutakkal átszőtt mélyedés foglalja el. Talán érdemes lenne körülnézni ezekben az alagutakban, hátha maradt valami érdekes bennük. |
TÖBBSZINTES LABIRINTUSOK A többszintes labirintusokban a szintek között lépcsőkön keresztül mozoghatsz. Kisebb labirintus esetén a szintek egyetlen nagy térképen vannak megadva, nagyobb labirintus esetén több nagy térképen. A térkép mellett meg van adva, hogy melyik lépcső melyik szint melyik lépcsőjéhez vezet (kivéve persze a kijáratot, ami általában az 1. pont). Ha egy LM paranccsal egy olyan referenciaponthoz mozogsz, amelynél lépcső van, akkor automatikusan le/fel is mész a lépcsőn, és ezáltal már a másik pontál leszel. Ez nem kerül plusz TVP-be. Amikor két pont közötti mozgást megadsz, a számítógép nem tudja kiszámolni az útvonalat, ha lépcsőn is át kell menned közben, ezért a start és cél referencia pontokon kívül a lépcsőét is meg kell adnod. Példa: Az 1. szinten van a bejárat az 1. pontnál, egy lefelé vezető lépcső a 2. pontnál. Ez a lépcső a 2. szinten, a 3. ponthoz vezet. A 2. szinten a 4. ponthoz szeretnél eljutni (és a térképen összesen ez a 4 pont van). Ha az 1. ponton állsz (BE parancs után), és kiadod az LM 2 4 parancsot, akkor elmész a 2. lépcsőig, automatikusan le is mész rajta, és onnét tovább a 4. ponthoz. Ez összesen 10 TVP-be fog kerülni (ha nem vagy megterhelve, és óvatosságod 0). És most olvasd el az egészet még egyszer, az elejétől, mert a fenti leírás ellenére is sokan elrontják a lépcsőn való mozgást! |
MANAKRISTÁLY (500. TÁRGY) Ezer színben játszó, óriási hókristályra emlékeztető, csodálatosan szép tárgy a manakristály. Elképzelhetetlennek tartod, hogy emberi alkotás nyomán szülessen ez a csoda, csakis természeti képződmény lehet. Emberfeletti szépsége mellett mesés mágikus képességgel bír: ha összetöröd, varázspontod feltöltődik attól függő értékre, hogy mekkora a teológia és taumaturgia szakértelmed. A manakristály a maximális varázspontod (100-X/5)%-ára tölt, ahol az X a teológia és taumaturgia közül a nagyobbik szakértelem szintje. Vagyis pl. 50-esnél 90%-ra, 100-asnál 80%-ra stb. A kapott varázspont azonban nem mehet így 200 VP alá, a Ryuku szigeteken 400 VP alá, a Kiégett Földeken 800 VP alá. De ugyan ki bír egy ilyen csodát önző, anyagias érdekekből megsemmisíteni? A manakristályt a H 500 paranccsal tudod használni (ha legalább 50 VP-d hiányzik), illetve automatikusan felszabadítod a benne rejlő energiát, ha varázsolnál V paranccsal, de nincs elég varázspontod. A varázskőhöz hasonlóan, harc közben nincs időd manakristállyal szöszmötölni. Ha egyszerre birtokolsz manakristályt és varázskövet, akkor először mindig a varázskövet fogod összetörni az automatikusan használatnál. Egy körben legfeljebb egy manakristályt használhatsz fel. (A következő fordulód elejéig lezajló események is ide számítanak.) |
Erő: | 15 (31) | Szint: | 22 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 18 (28) | Támadás: | 38 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 10 (16) | Védekezés: | 39 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 58/58 év |
Egészség: | 19 (25) | Életpont: | 417/316 | Jellem: | semleges (-15) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 14 (31) | Varázspont: | 436/5 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 58/42 | Pszi pont: | 59/13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 18/75 (+48%) | szúrófegyverek: | 27/49 (+17%) | vágófegyverek: | 14/86 |
ütőfegyverek: | 3/57 | lőfegyverek: | 16/14 (+24%) | dobófegyverek: | 25/62 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: csorba csatabárd (#1108) (200%) << ököl (#28) (300%) << vámpírtőr (#364) (175%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (5 -10.); bumeráng (#249) max. 1 db (11 -14.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (15 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) max. 1 db ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
106,96 mezőn táborozol, a 244. labirintusban, 1. szinten, 13. ponton |
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 746 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/37 | 2. nyomkövetés: | 17/55 (+55%) | 3. mászás: | 3/39 |
4. csapdakészítés: | 22/39 (+14%) | 5. csapdaészlelés: | 1/24 | 6. gyógyítás: | 6/73 |
7. titkosírás: | 1/12 | 8. felderítés: | 28/10 (+10%) | 9. szörnyidomítás: | 2/47 |
10. teológia: | 32/54 (+50%) | 11. taumaturgia: | 9/94 (+9%) | 12. szerencsejáték: | 1/41 |
13. versengés: | 2/49 | 14. harcművészetek: | 10/8 | 15. szörnyismeret: | 9/68 |
16. pszi: | 7/41 (+9%) | 17. zárnyitás: | 11/60 | 18. vadászat: | 2/3 |
19. bányászat: | 16/54 (+38%) | 20. főzés: | 2/47 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
kutatsz max. 800 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 12 darabot ), fúvócsövet (#20) (max. 1 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
szutykos remák (#191), férfiak (#998), nők (#999), quwarg királynő (#153), élőholt quwarg (#202) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 10 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 12 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | puha ütés (#60) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 2) |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 103 (limit: 2114), pontszámod: 1 416. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 29, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 4, a pontszámod: 6 476. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vtn 96, be 690 1, be 690 2, be 690 3, be 690 4, be 690 5, be 690 6, be 690 7, be 690 8, be 690 9. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
köszöntés (274) |
düh (289) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
Valentin napja (328) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
légiós harcmodor (417) |
skalpvadászat (418) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 34 TU. szükséges még: 16 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 438 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | evaporőr háj (#105) | 1 | fáklya (#36) | 1 | rézsisak (#72) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | kis vaspajzs (#159) | 15 | madártoll (#112) | 32 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | manakristály (#500) | 3 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 9 | nyílvessző (#108) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
10 | quwarg kristály (#2238) | 2 | remák szív (#264) | 1 | rövid íj (#107) | |||
2 | tolmokov-koktél (#351) | 3 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
22 | víz (#27) |
101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | |
95 | |
|
|
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|