30. forduló, 32. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. dec. 29. 11h:33'
EZ A 119. JÁTÉKHETED, 31. FORDULÓD
120. játékheted kezdete: jan. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

LEX HUNTER KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [39,3] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.)

kf 96 kézbeveszed/felveszed a 96. tárgyat
Felhúzod a bakkura csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

t 33 támadod a 33. szörnyet
FT 33 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy sünmedve! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a sünmedve tüskés hátát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a sünmedve testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a sünmedve bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[40,2] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tetemember. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 botot.

(Továbbmész...) [41,2] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Látsz egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [42,2] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csontlepke. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Több lövedéked átfúrja a csontlepke bordás testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontlepke fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Shaddar városa innét délre fekszik. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hirtelen valami nagyon fura dolog történik. Telepatikus üzenetet kapsz, amelyben központi téma Raia neve... (ld. enc.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy világítótorony van. Elteszed a látcsövet. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 136.]

kt 36 2 elkészíted a 36. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 fáklyát. [6 pontot használtál fel, van még 130.]

m 2 1 8 mozogsz keletre, északkeletre, északra
[43,2] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy világítótorony van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy megsebzett woor-antilop nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a woor-antilop testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a woor-antilop testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a woor-antilop szarva. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. (ld. enc.) 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Na, ide sem bújok többet, kiáltod, mikor észreveszed, hogy nem voltál elég ügyes. A szörny észrevett. Egy sérült süvítő rája közeledik feléd! Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.


Összeakadsz egy kopasz, szürke szemű ember férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Egy bőrpáncélt és egy mászókarmot visel. Felszerelését egy evaporőr trófea ékesíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy csontkést tart. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Torokmetsző Choler. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,1] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy evaporőr. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Több lövedéked átfúrja az evaporőr jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az evaporőr testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd az evaporőr testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az evaporőr hengertestét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált kőevő trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő evaporőr trófeát. 117 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Rábukkansz egy haldokló alakváltóra. Amikor megpillant, remény csillan a szemében, és azt hörgi: - Vizet! Vizet! - Ha segíteni akarsz rajta, legalább 5 korty víz kell, hogy legyen a kulacsodban. Ez a tevékenység 2 TVP-be kerül (6. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy világítótornyot. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [44,0] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy mély kutat. Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Raia oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tintacsiga. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod a tintacsiga testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Rád ömlik az egész! A bőröd színe normálisról sötétre változott. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tintacsiga testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner evaporőr trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes tintacsiga trófeát. 173 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 103.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 89.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[43,-1] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gyilkos sallank közeledik. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a gyilkos sallank bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos sallank jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a gyilkos sallank jobb első lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. (ld. enc.) 163 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+35 életerő.) [49 pontot használtál fel, van még 40.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy százfogú! (ld. enc.)

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod a százfogú puha lebernyegét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a százfogú, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A százfogú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A kút üres. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 26.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 23.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 23 pontod maradt, ebből a következő körre 23 pontot vihetsz át. Kapsz még 172 pontot. A következő körben tehát 195 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TETEMEMBER (123. SZÖRNY)
A bozótosok mélyén sötét, gonosz mágia lapul. Néha ez az anyagtalan, sötét gáz belesuhan egy elesett kalandozó testébe, és "lelket" ad neki. Ez az abszolút gonosz, csak a vérre szomjazó, az életet minden formájában gyűlölő lény igen veszélyes ellenfél. Érintése olyan rothadást képes előidézni, amely permanens egészségkárosodást idézhet elő. E miatt a veszélyes tulajdonsága miatt SOHA nem fogod megtámadni, bármekkora is legyen a merészséged, csak akkor, ha direkt feltételes támadást adsz ki rá. Legyőzéséhez ütőfegyver szükséges.

RAIA MEGIDÉZÉSE
Kellemesen bizsergető érzés fut végig testeden: mintha valaki simogatna, mintha csillogó aranyszemek kacsáznának végig boldogan a szervezetedben. Aztán a fejedben megszólal egy mély zengésű, határtalanul bölcsnek tűnő hang: "Raia, a jóság és fény istenének szilmaurja vagyok. Feladatom, hogy mindenkinek, aki nem hordja túl magasan az orrát ahhoz, hogy észrevegye ezt a követ, terjesszem istenem igéit. Raia békét és boldogságot ígér mindenkinek, és cserébe nem kér mást, csak az emberek egymás iránti szeretetét, és néha egy-egy imát az ő oltáránál. Ha Raia papja leszel, varázslatokat kapsz, amelyekkel gyógyíthatsz, jobbá teheted a világot. Nem szabad azonban megfeledkeznünk a sötét oldal jelenlétéről, a gonosz istenekről, Dornodonról és Leahról, akik a világ pusztulását akarják. Hogy az ő követőikkel felvehessék a harcot, Raia papjai félelmetes tűzvarázslatokat és védő varázslatokat kapnak. Ahhoz, hogy az istenemhez beszélj, nem kell mást tenned, minthogy áldozatot mutass be Raia egy rúnakövénél: egy aranyló ugarhéjat, egy madártollat és egy púderkövet, a tisztaság jelképeit használd fel. Feltétel még, hogy aurád tiszta, fehér legyen, ne terheljék bűnök, viszont megannyi csillagként lobogtassák jótetteid. Ég veled, vándor!"
Megilletődve álldogálsz még egy darabig a földöntúli tapasztalat után.

ANTILOPBŐR (48. TÁRGY)
Egy woor-antilop megnyúzása kemény munka, de nyilván megéri a fáradtságot. Az antilopbőr, mint minden tárgy ebben a játékban, nyilván jó valamire. És hogy mire? Hisz ez nyilvánvaló...

EVAPORŐR (69. SZÖRNY)
Ez a lebegő, henger alakú, gumiszerű lény talán valamilyen másik létsíkról vagy planétáról csöppenhetett ide, annyira nem illik az itteni faunába. Nagy távolságról megérzi az élőlények közelségét, és tétovázás nélkül a zsákmány közelébe lebeg. Ezután fura szenzor-csápjaival megpróbál minél több vizet kinyerni az áldozat testéből. Hogy ezt hogyan is csinálja pontosan, az mindenki számára rejtély, de az biztos, hogy mindezt igen hatékonyan teszi. Megfigyelések szerint a szenzorok működése általában abbamarad, ha az evaporőrt apró miszlikekre vágják.

EVAPORŐR HÁJ (105. TÁRGY)
Igen, ez az, amiről annak idején a nagyapád beszélt! A fura evaporőr háját lenyúzva, egy tökéletesen szigetelő bőrdarabhoz jutsz. Ha ebből vizestömlőt akarsz csinálni, akkor a KT 3 parancsot kell kiadnod, 20 pontért (nincs szükség ezúttal F parancsra).

TINTACSIGA (74. SZÖRNY)
Ez az óriásira megnőtt csiga lehet, hogy a tintahal szárazföldi rokona. Ugyanis képes igen nagy távolságra is fekete, nyúlós folyadékot köpni, ezzel nem ritkán elvakítva ellenfelét. A "befeketített" ellenfelet ezután meglepően éles zúzófogaival aprítja szét. Puha testét jól fogják az éles és szúrófegyverek, de ahhoz, hogy a tintacsiga elpusztuljon, nagyon sok pontosan bevitt csapás szükséges.

GYILKOS SALLANK (85. SZÖRNY)
A sík vidékek medve nagyságú, szőrös testű cammogó ragadozója nem fél úgyszólván senkitől és semmitől. Lapos, macskaszerű fejét ha kitátja, láthatóvá válnak hegyes fogai, a mészárlást azonban általában nem ezekkel, hanem tűhegyes karmaival végzi. A testét eltalálni nem nehéz feladat, de rengeteg sikeres csapást igényel, hogy kimúljon. És közben... hát igen, nem csak nézelődik ez az izé.

SALLANK KAROM (128. TÁRGY)
Leölve a gyilkos sallankot, lemetszheted azokat a karmait, amelyek elég egyenesek, hegyesek és épek ahhoz, hogy később felhasználhasd.

SZÁZFOGÚ (53. SZÖRNY)
Ez a hatalmas, hólyagszerű, négy lábon álló szörny méltán kapta nevét: Testének nagy részét egy óriásira kinyitható száj foglalja el, rengeteg foggal. Mivel otromba lábain aránylag nehezen tud mozogni, ezért hajszálvékony csápjait használja arra, hogy az áldozatot megharapható közelbe húzza. Leginkább sötét, nyirkos helyeken szeret tenyészni.

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Ez a 31. fordulód.

Erő: 12 Szint: 7 Merészség: 3/1 Magasság: 176 cm
IQ: 16 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 8 Menekülés: 30 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 12 Életpont: 110/57 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 3
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 6 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 113 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 637 TP-t kaptál. Jelenleg 3593 TP-d van. A következő szinthez még 407 TP szükséges. Trófeáid: garokk, tintacsiga.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 10 (+1) dobófegyverek: 7

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); dárda (#10) (3 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 15
7. vadászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz botot (#4) (max. 1 darabot ), dárdát (#10) (max. 3 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bőrpáncél (#51) 1 * bronzsisak (#88)
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 bunkósbot (#9) 3 * dárda (#10)
1 * göcsörtös bunkó (#123) 1 * kőkalapács (#13) 3 kőkés (#6)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 + deus ex machina (#1) 3 fáklya (#36) 1 + hebrencs csapda (#147)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 rézkulcs (#75)
2 távcső (#42)
Löttyök és porok, tartóstul
2 kavadu iszák (#25) [bennük 15 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 5]
1 + vizestömlő (#3) [benne 8 korty víz (#27), fér még: 12]
1 zöld üveg (#82) [benne 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 16]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 antilopbőr (#48) 25 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105)
1 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 1 lapockacsont (#33)
4 mandibulapenge (#125) 1 móri gyümölcs (#116) 6 sallank karom (#128)
5 smirglilevél (#29) 17 sünmedve tüske (#14) 8 szárnyas hernyó (#69)
1 tükör (#43) 1 vadász tatu bőr (#15) 2 varányszem (#30)

Összsúly: 40.54 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 111 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 1 bot (#4) 1 evaporőr háj (#105)
2 fáklya (#36) 6 sallank karom (#128) 6 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(39,3) sünmedvék (#33)
(40,2) 27. jellempróba, oltár, tetemember (#123)
(41,2) Leah rúnaköve, mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 1. jellempróba, Leah oltár
(42,2) csontlepke (#746), Raia rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Raia oltár
(43,-1) mély kút (#93), Raia oltár, gyilkos sallankok (#85), százfogú (#53)
(43,2) oltár, 25. jellempróba, woor-antilopok (#31), süvítő rája (#113), Torokmetsző Choler (4967. kalandozó)
(44,0) mély kút (#93), oltár, 15. jellempróba, tintacsigák (#74)
(44,1) evaporőrök (#69), 6. jellempróba, oltár

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Dávid, gratulálunk névnapod alkalmából. Reméljük, még sokáig együtt fogunk játszani. <<Az operátorok és a játékvezető>>
2009.12.23 Lex Hunter lelépte 30. fordulóját: kaptál 1 ingyenfordulót.
˙

Üzenet küldése a karakternek