154. forduló, 156. forduló, Rózsa összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 11. 9h:11'
EZ A 221. JÁTÉKHETED, 155. FORDULÓD
222. játékheted kezdete: okt. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5589

RÓZSA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,96] koordinátán.
Széltoló Komisz, amikor összefutottatok, adott neked 3 sámán gyógykenőcsöt. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+1 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 amnioszt. A teremtés zsákja létrehozott 1 evaporőr hájat. A teremtés zsákja létrehozott 1 liumbe hajtást.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+94 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ragyás burástya nyomára bukkanj. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a ragyás burástya fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 295.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 290.]

* 2. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 285.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 280.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-32 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

* 5. KP: v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a varázspáncél varázslatot! [-32 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 270.]

ek 7 3 3 t. energia kisütése: 7 3 3
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 mászás.) [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 270.]

hu 127 516 148 hulladék: 127 516 148
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mandibulakaszát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar szablyát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mocsári penkét. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

a 253 3140 1 átadod a 253. tárgyat a 3140. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 nekrofun medált Széltoló Komisz részére. [5 pontot használtál fel, van még 265.]

a 1550 3140 1 átadod az 1550. tárgyat a 3140. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 Huddens alkarvédőjét Széltoló Komisz részére. [5 pontot használtál fel, van még 260.]

ek 273 2 11 t. energia kisütése: 273 2 11
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 11 VP-nél kevesebb, 11 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod az esőidézés varázslatot! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 255.]

fkt 19 40 felt. készítesz a 19. tárgyat (40 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

m 7 7 1 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[120,73] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő tüskés harci gromak mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés harci gromak jobb első lábát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy élőholt sullár volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Találsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Fekete Köpeny lábát masszírozza. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 40 kerek követ. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.)

(Továbbmész...) [119,72] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Észreveszel egy púdersziklát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy kardszárnyú pocok. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kardszárnyú pocok nyakát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Itt is, ott is célba talál a kardszárnyú pocok ollója. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kardszárnyú pocok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 943 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy szikla mögé rejtőzöl. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy hegymélyi lidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [120,71] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sérült ongóliant került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad az ongóliant testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Nincs időd félrehajolni. (40 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 2 evaporőr háj, 2 darázsszárny, 2 kaja, 4 csillezsályalevél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az ongóliant bal lábát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Az ongóliant egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyengén megütöd az ongóliant testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ongóliant egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb, egy réz papi karkötő (ld. enc.) és egy sárga erőöv. Mosolyogva kidobod a nevetséges Brod trófeát, és kiszedsz egy ongóliant trófeát. 2 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 108, gyógyulás: 14, összesen: -94 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [55 pontot használtál fel, van még 200.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

118 119 120 121
70
71
72
73
74
(119,72) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, kardszárnyú pocok (#152)
(120,71) mély szakadék (#154), egy ismeretlen isten rúnaköve, ongóliant (#159)
(120,73) tüskés harci gromak (#156), Dornodon oltár, vaskohó (#155), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely

[94,53] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Felfedeztél egy fény szentélyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 mandibulakaszát 25 aranyért, 29 mocsári penkét 29 aranyért, 1 varkaudar szablyát 20 aranyért, 1 sárga erőövet 40 aranyért, 1 gromak bőrt 8 aranyért.
Összefutsz Kensoival. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea színesíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy goldugar! Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Mostharral. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Málhásállata egy hegyi szamár. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea színesíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Érzékeled auráját: ő is semleges.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 190.]

ea 367 2 eladod a 367. tárgyat 2
Eladtál 2 Trákin csákányát. 160 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

ve 1170 5 megveszed az 1170. tárgyat 5
Vásároltál 5 fűszerkeveréket. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

ve 124 5 megveszed a 124. tárgyat 5
Vásároltál 5 rókafarkat. 30 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

ve 21 megveszed a 21. tárgyat
Vásároltál 1 ormánygőte csontot. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[120,71] Kisebb hegyek emelkednek itt. Észreveszel egy mély szakadékot. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő bávatag golombár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
[5 pontot használtál fel, van még 185.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[121,70] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő bávatag golombár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy élőholt sullár. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [122,69] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bávatag golombár. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély szakadékot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Észreveszel egy törpe bányát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [123,69] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ó! Hiszen ez egy élőholt sullár. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Látsz egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 170.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[123,70] Továbbra is alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ekharion bébi. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd az ekharion bébi fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion bébi pufók lábszárát. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az ekharion bébi bal lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Az ekharion bébi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 mutáns csont. 1 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy szikla mögé rejtőzöl. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy Thargodan csontváz. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [123,71] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy szubreális vámpír. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Felfedeztél egy vaskohót. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [123,72] Továbbra is dombság.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy csontváz lord. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy púdersziklát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. [15 pontot használtál fel, van még 155.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[122,71] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy drakolich. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összefutsz Lisszia Ariarallal. Az apró termetű gnóm egyáltalán nem visel páncélt, mindössze egy fűzöld, virágokkal teleszőtt köpenyt, amelyen az egyetlen kirívó minta egy nyilvánvalóan varázserővel bíró szimbólum: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Mégis, a belőle áradó békesség és tiszta, természetes mágikus energia nem hagy kétséget afelől, hogy egy igazi Ősmágussal találkoztál. Sheran apostola. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy Eldereth kristályt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hősiesítő medált, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy mentát karkötőt, egy mind. topázát, egy nekrofun medált, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy Dögvész trófea, egy Rodrig trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy Ősmágus botját, bal kezében egy pengepajzsot tart. Hátasa egy idomított spagulár. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[5 pontot használtál fel, van még 150.]

h 2373 használod a 2373. tárgyat
Használod az esszenciafókuszt. Esszenciavédelem vonja be tested. Egészséged TF-elődött. (+202 VP.) [0 pontot használtál fel, van még 150.]

szk 359 keresed a 359. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy földsárkányt. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

ef 10 506 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 80.]

* 1. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

* 2. BP: h 1602 27 100 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. Képességeit 19 víz beledobásával teszteled. Meg is történik a transzformáció, jussod 1 manifeszt.nyúlvány. [3 pontot használtál fel, van még 77.]

* 3. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 72.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 32.]

tf 4 2 fejleszted a 4. tulajdonságodat 2 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [2 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-15 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 10, 24.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le az ősi szilmill. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól széttápolt kalandozó lord helyett szaggatott fülűre tápolt kalandozó mester. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +16 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 296 pontot. A következő körben tehát 326 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÉZ PAPI KARKÖTŐ (307. TÁRGY)
A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy réz papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 307) a pap varázslatainak erőssége valamivel nagyobb lesz. A réz papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval.

KARAKTERLAP

Rózsa, egy vörös, tüsi hajú, csillogó szemű mutáns nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran apostola vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 155. fordulód.

Erő: 31 (39) Szint: 26 Merészség: 10/1 Magasság: 149 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 38 (40) Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 23 (28) Védekezés: 41 (46) Menekülés: 30 % Életkor: 4/43 év
Egészség: 31 (33) Életpont: 388/292 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 26 (28) Varázspont: 841/841 Pénz: 2976 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 65/1 Pszi pont: 197/518 EFejl: 12
Eddig összesen 2417 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 415 TP-t kaptál. Jelenleg 1 705 105 TP-d van. A következő szinthez még 294 895 TP szükséges. Trófeáid: Rodrig, ongóliant, Dögvész. A 125. fordulódban 1047 arany került a bankszámládra. 1088 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 27/85 (+2%) szúrófegyverek: 29/74
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 27/41 (+2%)
dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); kerek kő (#19) max. 1 db (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
122,71 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 123
Kedvenc táborhely: 106,96
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 70 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 65/10 (+96%) 2. nyomkövetés: 44/39 (+50%) 3. mászás: 5/52 (+300%)
4. csapdakészítés: 25/50 (+7%) 5. csapdaészlelés: 3/9 6. gyógyítás: 8/41
7. titkosírás: 1/61 8. felderítés: 8/37 9. szörnyidomítás: 10/92
10. teológia: 31/1 (+9%) 11. taumaturgia: 60/85 (+23%) 12. szerencsejáték: 2/44
13. versengés: 8/88 14. harcművészetek: 18/3 15. zene: 1/48
16. szörnyismeret: 27/22 (+34%) 17. pszi: 26/17 (+1%) 18. zárnyitás: 8/25
19. vadászat: 5/98 20. vitalitás: 5/10 21. bányászat: 31/12 (+9%)
22. testépítés: 4/71 23. főzés: 13/73 24. csapatmunka: 4/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 15 darabot, csak egyszer), varkaudar csontot (#1113) (max. 2 darabot, csak egyszer)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), kardfogú fülemüle (#146), ismeretlen (#9089), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 11 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
varázspáncél (#156) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> csontváz lord (#177) izomernyesztés (#33) >> élőholt tigris (#766)
természet haragja (#141) >> máguskobold (#7044) természet haragja (#141) >> koboldkirály (#7045)
természet haragja (#141) >> szutykos remák (#191) lángcsóva (#31) >> zombi mester (#251)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> hegymélyi lidérc (#7084) tüskepajzs (#30) >> máguskobold (#7044)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212)
tompítás (#40) >> Mnebolath (#237) pszi-acéltorony (#98) >> borzalmas varkaudar (#166)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
hhaar burka (#32) >> quwargok (#9093) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK
ősi szilmill (#7455) (-2 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján!
2.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet!
3.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
22, 31, 33, 34, 35, 36, 41, 46, 47, 50, 51, 53, 54, 124, 126, 128, 130, 131, 134, 170, 187, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 9, 14.
Kész: 5, 16, 17.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1176 (limit: 1340), a megölt főholtak száma: 15, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 105273.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 52 TU. szükséges még: 18 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 62 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 91 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 csillezsályalevél (#1253) 2 darázsszárny (#652) 1 evaporőr háj (#105)
1 Huddens alkarvédője (#1550) 3 kaja (#2) 1 madártoll (#112)
1 mandibulakasza (#127) 29 mocsári penke (#148) 1 nekrofun medál (#253)
2 Trákin csákánya (#367) 1 varkaudar szablya (#516) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
146 arany (#50) 1 amniosz (#203) 5 fűszerkeverék (#1170)
38 kerek kő (#19) 1 kristálygömb (#265) 1 liumbe hajtás (#655)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mutáns csont (#331) 1 ormánygőte csont (#21)
1 réz papi karkötő (#307) 5 rókafarok (#124) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

119 120 121 122 123 124
68
69
70
71
72
73
(120,71) mély szakadék (#154), egy ismeretlen isten rúnaköve, ongóliant (#159), érclelőhely, bávatag golombár (#165)
(121,70) oltár, érclelőhely, bávatag golombár (#165)
(122,69) bávatag golombár (#165), mély szakadék (#154), világítótorony (#156), törpe bánya (#435)
(122,71) törpe bánya (#435), nekrofun (#173), Elenios oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, Lisszia Ariaral (4673. kalandozó)
(123,69) törpe bánya (#435), Fairlight oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), érclelőhely
(123,70) ekharion bébi (#768), oltár, érclelőhely
(123,71) olvasztókemence (#86), oltár, törpe bánya (#435), vaskohó (#155), 29. jellempróba, érclelőhely
(123,72) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Tharr oltár, törpe bánya (#435), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155)

Üzenet küldése a karakternek