Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 22. 9h:05' EZ A 615. JÁTÉKHETED, 313. FORDULÓD 616. játékheted kezdete: febr. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5548 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 224 138 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 138. varázslatot |
* 2. KP: v 156 0 0 | elmormolod a 156. varázslatot |
* 3. KP: hh 1269 1618 2306 | használod az 1269. tárgyat az 1618. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 4. KP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 5. KP: kf 820 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
* 6. KP: ek 362 0 0 | t. energia kisütése: 362 |
* 7. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 8. KP: vv 120 123 69 | elmormolod a 120. varázslatot a 123. varázslatot a 69. varázslatot |
* 9. KP: vv 184 227 76 | elmormolod a 184. varázslatot a 227. varázslatot a 76. varázslatot |
* 10. KP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
fvh 29 | felt. varázslat haszn. 29 |
ftv 107 692 | felt. tám/véd. varázslat a 107. varázslatot a 692. szörnyet |
ftv 107 704 | felt. tám/véd. varázslat a 107. varázslatot a 704. szörnyet |
ba 429 | nem támadod a 429. szörnyet |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
hh 1228 1228 1228 | használod az 1228. tárgyat az 1228. tárgyat az 1228. tárgyat |
hh 248 248 1405 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat az 1405. tárgyat |
ek 302 1 | t. energia kisütése: 302 1 |
bb 135 1074 153 | beraksz a bankba a 135. tárgyat (1074 darabot) |
kt 313 6 | elkészíted a 313. tárgyat (6 darabot) |
kb 352 2 | kiveszel a bankból a 352. tárgyat (2 darabot) |
v 275 352 | elmormolod a 275. varázslatot |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
92 | 93 | 94 | |
106 | |
|
|
107 | |
|
|
108 | |
|
|
[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
be 709 26 165 | bemész a 709. épületbe |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval alaposan megvágod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Véres nyál csordul ki a kardfogú fülemüle száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 2 fülemüle agyart. [fülemüle agyar ládikóba-> (97,107)-> 10 arany, -2 ÉP] 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 2, gyógyulás: 11, összesen: +9 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt tigris testét. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt tigris foszladozó testét. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod az élőholt tigris jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az élőholt tigris belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. Gyorsan beleszippantasz az illatos rózsába, hogy ne kábulj el a bűztől. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Véres nyál csordul ki az élőholt tigris száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 6 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (97,107)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 58, gyógyulás: 23, összesen: -35 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt tigris farkát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval megcsapod az élőholt tigris testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az élőholt tigris fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Az élőholt tigris összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 6 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (97,107)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 69, gyógyulás: 25, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [94,107] Még mindig az erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kardfogú fülemüle. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel iszonyatosan megcsapod a kardfogú fülemüle bal lábát. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval egy hatalmas csapással felmetszed a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). A kardfogú fülemüle még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 2 fülemüle agyart. [fülemüle agyar ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 2, gyógyulás: 11, összesen: +9 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt tigris jobb oldalát. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt tigris foszladozó testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval végigvágod az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az élőholt tigris megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt tigris fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. Gyorsan beleszippantasz az illatos rózsába, hogy ne kábulj el a bűztől. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 6 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (97,107)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 57, gyógyulás: 23, összesen: -34 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drakolich bal hátsó lábát. (6 támadással 93 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Telibe kapod a jégcsóvát. (56 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 2 lótuszvirág, 5 csuklyavirág, 3 fűszerkeverék, 5 gyíkfű, 2 kazmár gyökér. Meglengetve a mithril kardot a másikra támadsz. {GYD:} Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakolich farkát. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval kicsit megvágod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). A drakolich összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 6 bordacsontot. 2 394 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 77, gyógyulás: 16, összesen: -61 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót fejét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval végigvágod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [95,106] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel kegyetlenül megütöd az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
be 204 | bemész a 204. titkos labirintusba |
vps 150 | VP spórolása: 150 |
lm 16 900 36 | mozogsz 16 900 36 |
ek 289 | t. energia kisütése: 289 |
ftv 118 7006 | felt. tám/véd. varázslat a 118. varázslatot a 7006. szörnyet |
le 529 | leveszed/lerakod az 529. tárgyat |
kf 674 1558 1171 | kézbeveszed/felveszed a 674. tárgyat az 1558. tárggyal az 1171. tárgyat |
lm 37 37 901 | mozogsz 37 37 901 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy teljes őrület pszi támadással. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Végleg elfelejtette izomernyesztés nevű varázslatát. Marokra fogva a mithril kardot a másikra támadsz. {GYD:} Mithril karddal néhányszor megcsapod a királyi őrjáratos testét. (6 támadással 335 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval néhányszor megkarcolod a királyi őrjáratos testét. (6 támadással 109 életpontot sebezve.) A 15 királyi őrjáratos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (15 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). {GYD:} Mithril karddal néhányszor megcsapod a királyi őrjáratos testét. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval kissé megkarcolgatod a királyi őrjáratos testét. (6 támadással 109 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a 10 királyi őrjáratos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (10 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). {GYD:} Mithril karddal megvagdalod a királyi őrjáratos bal karját. (6 támadással 320 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval párszor súrolva eltalálod a királyi őrjáratos testét. (6 támadással 116 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a 6 királyi őrjáratos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (6 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ).
{GYD:} Mithril karddal néhányszor megcsapod a királyi őrjáratos testét. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval kissé megkarcolod a királyi őrjáratos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (96,108)-> 14 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (96,108)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar, ezenkívül 1 tanulmánytekercs. Elhajítod a vacak árnyékdémon trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő királyi őrjáratos trófeát. 10 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1483, sebződés: 346, gyógyulás: 99, összesen: -247 ÉP}
le 1659 1558 | leveszed/lerakod az 1659. tárgyat az 1558. tárgyat |
kf 529 253 | kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat a 253. tárggyal |
vpf 150 | VP elővétele: 150 |
vv 109 477 | elmormolod a 109. varázslatot a 477. varázslatot |
m 2 | mozogsz keletre |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval egy hatalmas csapással felmetszed az orgyilkos jobb vállát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 2, gyógyulás: 11, összesen: +9 ÉP}
be 599 | bemész az 599. épületbe |
hhaar burka (#32) 42 aranyért, | mágiatörés (#35) 38 aranyért, | jégcsóva (#41) 80 aranyért, | örvénykerítés (#42) 80 aranyért, |
gigaököl (#49) 56 aranyért, | elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, | varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, | mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, |
varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, | tűzgolyó (#155) 850 aranyért, | tűzmágia (#157) 510 aranyért, | Symulf rúnája (#182) 80 aranyért, |
vízlélegzés (#185) 430 aranyért, | háló (#186) 5600 aranyért, | állatvédelem (#192) 210 aranyért, | a hatalom szava (#196) 12000 aranyért, |
filofaxáció (#277) 800 aranyért, | jégmágia (#279) 3100 aranyért, | speciális védelem (#292) 4000 aranyért, | emléktörlés (#338) 800 aranyért, |
Morgan rúnája (#363) 9500 aranyért, | klónozás (#367) 2500 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, | múltidézés (#369) 6000 aranyért, |
banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, | távolbalátás (#374) 480 aranyért, | analízis (#375) 70 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért, |
helyreállítás (#398) 3000 aranyért, | filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, | Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért, | gázpajzs (#467) 75 aranyért, |
fekete mágia (#479) 500 aranyért, | méregmágia (#480) 500 aranyért, | kinematurgia (#482) 1000 aranyért. |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval kilukasztod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 2, gyógyulás: 11, összesen: +9 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 198 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a korinthai amőba testét. (7 támadással 560 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval mély sebeket nyitva megvagdosod a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 5 058 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 905, sebződés: 69, gyógyulás: 25, összesen: -44 ÉP}
ve 705 1 | megveszed a 705. tárgyat 1 |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval végigmetszed az orgyilkos testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 2, gyógyulás: 11, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) [95,109] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy épületet. Elteszed a látcsövet.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a hegymélyi lidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). A hegymélyi lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 8, gyógyulás: 13, összesen: +5 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich testét. (6 támadással 91 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (63 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: fűszerkeverék, kaja, 3 ezüstdarab, 2 gyíkfű. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a drakolich jobb első lábát. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval kissé megkarcolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). A drakolich összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 5 bordacsontot. 2 394 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 93, gyógyulás: 17, összesen: -76 ÉP}
(Továbbmész...) [94,110] A síkságot ritka erdő váltja fel.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester rotható húsát. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mithril kardot a másikra ugrasz. {GYD:} Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 312 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval megkarcolod a zombi mester bal karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A zombi mester karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 12, gyógyulás: 14, összesen: +2 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester testét. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mithril kardot a másikra támadsz. {GYD:} Mithril karddal párszor kilyukasztod a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 240 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval kissé megkarcolod a zombi mester testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 24, gyógyulás: 16, összesen: -8 ÉP}
le 813 | leveszed/lerakod a 813. tárgyat |
kf 1570 674 1653 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat a 674. tárggyal az 1653. tárgyat |
bb 1074 16 1541 | beraksz a bankba az 1074. tárgyat (16 darabot) |
kt 313 10 | elkészíted a 313. tárgyat (10 darabot) |
kt 2125 | elkészíted a 2125. tárgyat |
kt 405 | elkészíted a 405. tárgyat |
le 1753 | leveszed/lerakod az 1753. tárgyat |
tk 45 5548 | többszemélyes kaland 45 5548 |
* 1. BP: h 1576 15 0 | használod az 1576. tárgyat |
* 2. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 3. BP: tf 1 15 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért |
* 4. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 5. BP: kf 453 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
KREITON ÁTOKMESTER (537. SZÖRNY) A kreiton varázstudókat több kisebb kasztra oszthatjuk. Az átokmesterek, mint a nevük is mutatja, az átkozott tárgyak és mágia nagy ismerői, akik a régi idők háborúiban a második sorban állva segítették a tleikanokkal összevont hadsereg katonáit. Rendkívül vézna testük körül állandó bűzaura leng, melyről messziről megismerni őket; valamint minden bizonnyal ennek köszönhető, hogy éles szaglásuk ellenére könnyű bántatlanul elbújni előlük. Vastag csápjaik lesoványodott testük egyetlen életképes darabja, melynek érintése semmi jót nem tartogat az átokmesterrel szembeszegülőknek. |
RYUKU TOLVAJBANDA (883. ELLENFÉL) Éles szem kellett ahhoz, hogy felfedezd a mocorgást a hajó tatja körül, hiszen ide a kikötő fényei már nemigazán hatolnak el, s minden merő sötétség. Ideális környezet a tolvajtevékenységek számára. A kommunikáció útján történő számonkérésre már nincs is lehetőséged, hiszen a tolvajok - amint rájöttek, hogy felfedezték őket - az egyszerűbb módot választják a hiba elhárítására. Legalábbis a feléd repülő dobótőrök és dárdák hadából erre következtetsz, rendkívül helyesen - épp likvidálni próbálnak. Van valami furcsa ezekben a tolvajokban... na de most inkább koncentrálj az életben maradásra. |
RYUKU MENETOSZLOP (828. ELLENFÉL) A ryukuk annak idején, a ghallai partraszállást követően gyorsan szétszóródtak mindenfelé, és hát ez nem bizonyult elég jó taktikának a kontinens gyarmatosítása szempontjából. Úgy vélték, az óceánok viharai által megtépázott sereg hatékonyabban és gyorsabban teheti a dolgát, ha rögtön nagyobb területet fed le katonáival. A Túlélők Földje cseppet sem kezdő kalandozóinak ezután már nem volt nehéz a magányos katonákat egyesével levadászni, és így meghiúsítani a ryukuk által csupán megálmodott megszállást. A ryuku kontinensen azonban teljesen más a helyzet. Ryukuból annyi van, mint a nyű, és sokszor elég nagy létszámú seregben járnak. Szerencsére most egy kisebb hadosztályhoz van szerencséd, közkatonákhoz, akik egyenes sorokban, fegyelmezetten vonulnak valamerre. De vigyázz, könnyen előfordulhat, hogy a katonákat varázsmondó mágusok kísérik. Persze rögtön megszűnik ez a harmónia, amint észrevesznek, hiszen bőröd színéről, ill. alkati adottságaidról egyértelműen lerí, hogy Ghalláról érkeztél. Akkor viszont csak ellenség lehetsz, egy a Túlélők Földjének hírhedt kalandozói közül, aki fenyegetést jelent a ryukuk társadalmára nézve! És mint ilyet, mielőbb el kell tenni téged láb alól, mielőtt további galibát okozhatnál. |
TITANIT (1412. TÁRGY) A titanit minden bizonnyal a régmúlt legrejtélyesebb ércfajtája. Eredete az ősi istenek korszakára vezethető vissza, mikor a fajok még egymástól elszigetelten, jól védett városaikban építgették saját civilizációikat. Mint annyi más, különös fémet, a titanitot is a törpék mesterbányászai fedezték fel. Eleinte valamiféle megkövesedett gyantának nézték, mert a kőzetrétegek közt kanyargó telér a borostyánra emlékeztetett leginkább. Az olvasztásnál aztán kiderült, hogy igenis fém, mégpedig nem akármilyen! A vasnál jóval keményebbnek, a kvazárnál jóval ellenállóbbnak, az adamantitnál pedig sokkal könnyebben alakíthatónak bizonyult. A törp kovácsok lelkesen fogtak a különös érc megmunkáláshoz. Egymással versengve készítették a különbnél-különb remekműveket, hogy a dicső törp királyok elé halmozva azokat, bőséggel részesüljenek áldásban és jutalomban. Az ősi istenek eltűntek az idő sodrában, és velük eltűntek a törp városok is. Ghallán már a titanit is rég feledésbe merült, csak néhány kincseskamra ajtaján találni belőle egy-egy páncéllemeznyit itt-ott, de a Ryuku Császárság, úgy tűnik, máig megőrizte a törpe bányák titkát. A titanitból mesés dolgok kovácsolhatók, de ezen tárgyak feltalálásához nem elegendő a csavaros észjárás, figyelned kell némiképp a ryuku legendákra is. Ha csak egyetlen rögöt is szereztél már, nagyon vigyázol rá, és semmiképp sem adod át másnak! |
SSSZISSSZENŐ BŐRE (953. TÁRGY) Ssszisszenőt, a hírhedt kocsonyakígyót legyőzve juthatsz hozzá gumiszerű, rugalmas bőréhez. Míg eredeti gazdája viselte, a sötétben is zöldesbordó színben izzott, azóta viszont kicsit megkopott a felülete, így nem kell attól félned, hogy ha magadnál tartod, az ellenséges lények éles látásukkal messziről kiszúrnak. |
AZ UNIVERZUM NEKTÁRJA (634. TÁRGY) Ezt az undorító, förtelmes kotyvalékot ironikusan szokták az "univerzum nektárjának" nevezni. Állítólag olyan irtózatosan mérgező, hogy egy kalandozó életében legfeljebb egyszer bírja ki, hogy igyon belőle - másodszorra biztos, hogy belepusztul. Elkészítéséhez természetesen varázsital főzésre van szükség, meg 5 csepp vízre, de hogy igazán felforduljon tőle a gyomrod, tegyél bele egy rémplazmát, két lélekesszenciát, egy xirnox szívet és fűszerezd apróra tört praglonc hártyával. A kotyvasztás 10 TVP-t veszi igénybe, és utána... brr... a H 634 paranccsal fogyaszthatod el, ha még mindig van hozzá gusztusod. |
KOBUDERA CSONT (705. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy humanoid lény koponyájának az állkapocs csontja - ahogy jobban megvizsgálod, megállapítod, hogy valószínűleg egy kobuderáé lehetett. A csont sérült állapotából arra is következtetsz, hogy az illető nem természetes halállal halt meg. |
Erő: | 52 (61) | Szint: | 33 | Merészség: | 10/4 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 34 (37) | Támadás: | 44 (47) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 36 (40) | Védekezés: | 76 (82) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 36 (39) | Életpont: | 671/557 | Jellem: | jó (275) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 38 (48) | Varázspont: | 1124/146 | Pénz: | 1997 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 63/45 | Pszi pont: | 255/71 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 27/4 (+3%) | vágófegyverek: | 38/98 (+7%) | dobófegyverek: | 34/22 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (600%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (10 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (15 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -29.); mérg. vas dobónyíl (#190) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
94,110 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 26. szinten jársz. Ebben a hónapban 3 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 131,118 |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 56, 58, 64, 65, 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 149 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 239 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/47 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 53/22 (+5%) | 3. mászás: | 12/75 |
4. csapdakészítés: | 32/50 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 28/54 (-288%) | 6. gyógyítás: | 50/99 |
7. titkosírás: | 18/41 | 8. felderítés: | 22/49 (-900%) | 9. szörnyidomítás: | 7/96 |
10. taumaturgia: | 101/23 (+24%) | 11. szerencsejáték: | 2/74 | 12. versengés: | 13/21 (+9%) |
13. harcművészetek: | 21/80 | 14. zene: | 27/82 (+19%) | 15. szörnyismeret: | 23/61 |
16. pszi: | 46/42 (+40%) | 17. zárnyitás: | 27/75 (-300%) | 18. vadászat: | 3/11 |
19. bányászat: | 34/24 | 20. testépítés: | 11/49 (+19%) | 21. úszás: | 1/82 |
22. főzés: | 13/9 | 23. csapatmunka: | 4/66 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 70 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 75% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 1 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 8. fajúaknak |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), érző szívű dromedár (#753), troll bányász (#679), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
zafír sárkány (#329), szellemdarázs (#481), krathan csontváz (#432), élőholt ősmágus (#179), gothag döglidérc (#429) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) |
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 17 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | szürkeáll. aktiv (#71) | varázspáncél (#156) | Techiulan aurája (#261) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | nagyobb agypajzs (#120) | az elme hatalma (#123) |
kí koncentráció (#69) | varázsszem (#184) | villámmágia (#227) | láthatatlanság (#76) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | savmágia (#477) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
29. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 44, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | kétfejű troll (#163) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
agybénítás (#114) | >> | varkaudar felderítő (#7133) | agybénítás (#114) | >> | varkaudar íjász (#687) | |
agybénítás (#114) | >> | Mnebolath (#237) | izomernyesztés (#33) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | villámcsapás (#50) | >> | domináns morf (#7624) | |
villámcsapás (#50) | >> | éltető morf (#7625) | villámcsapás (#50) | >> | lomha morf (#7621) | |
villámcsapás (#50) | >> | harcias morf (#7619) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
villámcsapás (#50) | >> | woorgard (#231) | savhurrikán (#107) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | szárnyas koponya (#7125) | savhurrikán (#107) | >> | törpe hadvezér (#683) | |
villámcsapás (#50) | >> | szubreális vámpír (#223) | villámcsapás (#50) | >> | északi tűzsárkány (#219) | |
teljes őrület (#118) | >> | királyi őrjáratos (#7006) | savhurrikán (#107) | >> | varkaudar böllér (#692) | |
savhurrikán (#107) | >> | varkaudar che-pap (#704) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 44, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | királyi őrjáratos (#7006) | fehér glóbusz (#47) | >> | lidércóriás (#401) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | lidérckirály (#316) | védelem sav ellen (#36) | >> | északi tűzsárkány (#219) | |
varázsvédelem (#34) | >> | halálos morf (#7618) | fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg szellem (#676) | |
tükörpajzs (#101) | >> | bányarém (#7083) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | védelem sav ellen (#36) | >> | szárnyas koponya (#7125) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | varázsvédelem (#34) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | |
tompítás (#40) | >> | Mnebolath (#237) | varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | tompítás (#40) | >> | hegyi góliát (#244) | |
tompítás (#40) | >> | bávatag golombár (#165) | oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) | |
varázsvédelem (#34) | >> | szeppent rákfatty (#186) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK |
ősi szilmill (#7455) (-2 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): kész. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): 205. labirintus (92,100). tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 53, 54, 56, 58, 60, 61, 62, 64, 65, 66, 68, 72, 73, 121, 122, 123, 124, 126, 128, 134, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 205, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 45. |
Kész: 1, 5, 6, 16, 17, 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 161 (limit: 185), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 17074. |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián. |
Harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 95 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1295 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 145 | varányszem (#30) | 2 | fokhagyma (#403) | 1 | csatabárd (#555) | $92 | vashegyű nyíl ($176) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 18 | kábító nyilacska (#1590) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 1 | moa harci nadrág (#1862) | 1038 | vasérc (#152) | 2414 | quwarg tojás (#360) | 895 | madártoll (#112) | 531 | drótszőr (#37) | 348 | pirkit (#153) | 910 | kaja (#2) | 12 | ogwawa kulcs (#1376) | $184 | sallank karom ($128) | 944 | csuklyavirág (#133) | 114 | bogyógránát (#430) | 32 | szuperkötél (#209) | 163 | jégpasztilla (#1566) | 6 | bunthar bőr (#733) | 1 | olló (#335) | 707 | vas dobónyíl (#189) | $802 | nyílvessző ($108) | 24 | jégszilánk (#1128) | 2 | tarantulakarom (#887) | 1181 | isteni könnycsepp (#260) | 70 | megsemmisítő (#1540) | 80 | ezüstdarab (#326) | 54 | tolmokov-koktél (#351) | 250 | sötét ital (#284) | 451 | rókafarok (#124) | 425 | gyöngymangó (#135) | 830 | csontkulcs (#74) | 2 | fejsze (#1240) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 6 | bordacsont (#16) | 14 | borkonyó bibe (#312) | |||
6 | csuklyavirág (#133) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | erőserkentő (#1405) | |||
4 | ezüstdarab (#326) | 1 | fáklya (#36) | 4 | fűszerkeverék (#1170) | |||
7 | gyíkfű (#201) | 2 | gyöngymangó (#135) | 4 | kaja (#2) | |||
2 | kazmár gyökér (#205) | 3 | lidércesszencia (#1074) | 2 | lótuszvirág (#447) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 3 | ork csodaszer (#1228) | |||
2 | pirkit (#153) | 2 | pszi kő (#248) | 2 | ragasztó (#83) | |||
8 | rájabőr (#404) | 14 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
1 | varányszem (#30) | 71 | víz (#27) | 1 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
130 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 1 | fenőkő (#1618) | |||
1 | gyenge méreg (#26) | 12 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kobudera csont (#705) | |||
2 | mutáns csont (#331) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | 1 | rájabőr úszógatya (#405) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | tanulmánytekercs (#1571) | 1 | uszony (#2125) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) |
92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | |
105 | |
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
|