Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. aug. 21. 9h:18' EZ A 1129. JÁTÉKHETED, 336. FORDULÓD 1130. játékheted kezdete: aug. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 22 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5547 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 466 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat |
* 2. KP: vv 71 72 69 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 69. varázslatot |
* 3. KP: vv 182 188 0 | elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: vv 12 26 13 | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 5. KP: vv 86 165 178 | elmormolod a 86. varázslatot a 165. varázslatot a 178. varázslatot |
* 6. KP: v 1 30 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: v 6 30 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 8. KP: hh 2306 1133 1534 | használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat |
Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (9 támadással 172 életpontot sebezve.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (7 támadással 193 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
vv 364 279 209 | elmormolod a 364. varázslatot a 279. varázslatot a 209. varázslatot |
lm 43 44 44 | mozogsz 43 44 44 |
|
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
ek 40 16 | t. energia kisütése: 40 16 |
v 181 187 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
210 | 211 | 212 | |
98 | |
|
|
99 | |
|
|
100 | |
|
|
[187,60] Lakott területre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Tharr hívői építették. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 15 aranyat. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hmm, csak egy csapat őrjáratozó katona. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 60.} A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.
be 631 3 | bemész a 631. épületbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 225 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az őrült varázsló bal karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 7 spiritusz és 4 pirkit. 2 460 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 20, gyógyulás: 6, összesen: -14 ÉP}
pki 9999 | kiveszel a bankból 9999 aranyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 244 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a hegyi óriás testét. (9 támadással 274 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (142 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a hegyi óriás szőrös ágyékát. (6 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a hegyi óriás szőrös ágyékát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (22 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A hegyi óriás rávág a derekadra. (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a hegyi óriás testét. (4 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a hegyi óriás testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (22 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 49 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A hegyi óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A hegyi óriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 43 aranyat. 9 470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1599, sebződés: 364, gyógyulás: 248, összesen: -116 ÉP}
v 198 190 60 | elmormolod a 198. varázslatot |
210 | 211 | 212 | |
98 | |
|
|
99 | |
|
|
100 | |
|
|
[190,60] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy térkaput. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy bíborcserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő kputtyintó csalán mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 246 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (7 támadással 146 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 7 ragasztót.) 2 872 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 15 69 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot |
189 | 190 | 191 | |
59 | |
|
|
60 | |
|
|
61 | |
|
|
[364,64] A bokrok között a talaj süppedőssé, nedvessé válik: ez már mocsaras terep. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő lélekelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 60.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 9 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a lélekelementál testét. (9 támadással 318 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {GYD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lélekelementál testét. (6 támadással 444 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a lélekelementál testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A lélekelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 lélekesszenciát. 12 079 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 958, sebződés: 0, gyógyulás: 113, összesen: +113 ÉP}
v 181 310 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
363 | 364 | 365 | |
63 | |
|
|
64 | |
|
|
65 | |
|
|
[310,64] Épületek tűnnek fel. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 17 aranyat.
ve 421 1 | megveszed a 421. tárgyat 1 |
ve 955 1 | megveszed a 955. tárgyat 1 |
ve 1128 13 | megveszed az 1128. tárgyat 13 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 9 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály jobb karját. (9 támadással 320 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {GYD:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a lidérckirály jobb lábát. (6 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a lidérckirály jobb karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 574 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 835, sebződés: 38, gyógyulás: 112, összesen: +74 ÉP}
(Továbbmész...) [365,64] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Látsz egy lovagi tábort. (ld. enc.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész tutajt. Csak tudnád, mi a fene ez. Talán majd rájössz a jövőben valamikor. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Gort Grán orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy lélegző tátikát. (ld. enc.) Felfedeztél egy árvalányhaj tőt. (ld. enc.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy holdfű csomót. (ld. enc.) Találsz egy smirglibokrot.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. {védettsége: 55 szúró, 55 vágó, 55 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálelementál jobb lábát. (9 támadással 329 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rontasz. {GYD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a halálelementál testét. (4 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a halálelementál testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 24 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled halálvarázs II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 336 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 811, sebződés: 43, gyógyulás: 87, összesen: +44 ÉP}
be 624 | bemész a 624. épületbe |
be 624 | bemész a 624. épületbe |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakónszerű fenevad jobb szárnyát. (9 támadással 275 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-12 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (66 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakónszerű fenevad farkát. (6 támadással 451 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a drakónszerű fenevad jobb első lábát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a drakónszerű fenevad, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A drakónszerű fenevad farkával megérint. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. {GYD:} Fókuszpengével megvagdalod a drakónszerű fenevad pikkelyes testét. (6 támadással 436 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a drakónszerű fenevad bal szárnyát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a drakónszerű fenevad, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A drakónszerű fenevad farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-16 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is.
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 152 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1568, sebződés: 335, gyógyulás: 57, összesen: -278 ÉP}
(Továbbmész...) [367,63] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Utad során felfedezel egy gejzírt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy pordémon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Sheran híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy világítótornyot. Észreveszel egy olvasztókemencét. Bányászat képességeddel fémet (ramit kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) A gejzír mellett ásol. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (310,64)-> 3 arany, -2 ÉP] Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy zafír sárkány. {védettsége: 62 szúró, 62 vágó, 62 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 214 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. 149 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-13 támadás és védekezés a harc végéig.) Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 76 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. 72 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány pikkelyes testét. (9 támadással 265 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (107 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 450 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a zafír sárkány jobb vállát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (21 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 35 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a zafír sárkány pikkelyes testét. (3 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a zafír sárkány testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (21 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zafír sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.)
Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 12 arany, egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 gyöngymangó. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 18 525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1445, sebződés: 828, gyógyulás: 268, összesen: -560 ÉP}
(Továbbmész...) [368,63] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Sotydo remo Tokdo vigyorog kajánul. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy Suhanó Árny. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 205 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 42 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Suhanó Árny bal lábát. (9 támadással 267 életpontot sebezve.) A lény dobófegyverként ében dobónyilat használ. Már repül is belőlük feléd pár. A becsapódástól 71 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a Suhanó Árny testét. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Suhanó Árny testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A Suhanó Árny fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A fájdalom iszonytató, ahogy a pengék lemetszik a fejed! 872 életpontot vesztettél.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 722, sebződés: 1101, gyógyulás: 69, összesen: -1032 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 213 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Semmi eredménye! Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 185 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus testét. (9 támadással 267 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra támadsz. {GYD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a Thargodan mágus bal vállát. (6 támadással 441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (21 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 46 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 190 életpontot vesztettél. Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 gyöngymangó és egy karbin plazma. 9 626 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1019, sebződés: 468, gyógyulás: 106, összesen: -362 ÉP}
(Továbbmész...) [370,63] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ében sziklatornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Arbedark. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Óráknak tűnik, mire felérsz, de végre sikerül. Izgatottan bújsz át a nyíláson. Odabent szinte kézzel fogható sötétség és irtózatos dögszag fogad. Félelem markol a szívedbe, ahogy valami felüvölt melletted. Egy káoszbajnok! {védettsége: 65 szúró, 30 vágó, 65 ütő ellen.}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 203 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 9 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a káoszbajnok tetovált testét. (9 támadással 185 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {GYD:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a káoszbajnok jobb oldalát. (4 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! {GYD:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a káoszbajnok testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7 171 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 833, sebződés: 0, gyógyulás: 84, összesen: +84 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 225 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. (elektromos pajzs védelmez.) A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír drakón testét. (9 támadással 136 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {GYD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zafír drakón bal első lábát. (4 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a zafír drakón testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 50 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A zafír drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 sárkányfogat. 7 454 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 763, sebződés: 47, gyógyulás: 89, összesen: +42 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. 162 életpontot vesztettél. Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 64 életpontot vesztettél. (-17 védekezés.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 9 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Ylgoroth sötét alakját. (9 támadással 313 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a Ylgoroth testét. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Ylgoroth fejét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 55 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait végighúzza a Ylgoroth a jobb oldaladon. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 57 életpontot vesztettél. A Ylgoroth karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 51 életpontot vesztettél. {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a Ylgoroth testét. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Ylgoroth bal karját. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 68 életpontot vesztettél. A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 54 életpontot vesztettél.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1477, sebződés: 931, gyógyulás: 302, összesen: -629 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. 184 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-27 támadás). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 9 ezüsttollú nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rohansz. {GYD:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a skarlátdémon szilárd részeit. (6 támadással 448 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal végigvagdosod a skarlátdémon testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A skarlátdémon mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (6 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy skarlátia. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a skarlátdémon szilárd részeit. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. {GYD:} Pengepajzzsal végigvagdosod a skarlátdémon vörös fellegeit. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A skarlátdémon mancsával csapásokat mér karjaidra. (6 támadástól 173 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: skarlátia varázslatot lő rád. A skarlátdémon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 556 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1223, sebződés: 516, gyógyulás: 303, összesen: -213 ÉP}
h 392 | használod a 392. tárgyat |
hh 1554 1660 | használod az 1554. tárgyat az 1660. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 595 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. 57 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kóbor mortag nyakát. (9 támadással 240 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (86 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod a kóbor mortag jobb lábát. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a kóbor mortag jobb oldalát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A kóbor mortag támadásai összeszabdalják a lábaidat! (3 támadástól 410 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +82 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kóbor mortag testét. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a kóbor mortag jobb karját. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Gyilkos csapásokat oszt a kóbor mortag fegyverével. (3 támadástól 447 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +90 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 57 életpontot vesztettél. A kóbor mortag összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak bo'adhun éjhozó trófeát, és kiszedsz egy kóbor mortag trófeát. 17 250 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1977, sebződés: 1057, gyógyulás: 390, összesen: -667 ÉP}
* 1. BP: kf 531 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: vv 3 460 0 | elmormolod a 3. varázslatot a 460. varázslatot |
TYREX BUNKÓ (421. TÁRGY) A tyrex bunkót mágikus eljárással lehet előállítani az egyébként lehetetlenül - és ezért forgathatatlanul - nehéz tyrex csontból. A fegyver tökéletesen formázott, végén apró ezüsttüskék tömege gondoskodik a fegyver hatékonyságáról. A tyrex bunkó 6D6+8-as sebzésű ütőfegyver, és képes megsebezni azokat a lényeket is, amelyek csak ezüsttel sebezhetők (de a mágikus úton sebezhetőeket nem). A tyrex bunkó forgatásához min. 20-as ütőfegyver szakértelem szükséges, és ekkor is kapsz -2 támadást. Ha a tyrex bunkót esetleg a megfelelő varázslat segítségével magad akarod előállítani, egy tyrex csontra, húsz ezüstdarabra, egy era formázó mintára, 250 arany értékű egyéb alapanyagra és 200 TVP-re lesz szükséged. |
KÍGYÓPENGE (955. TÁRGY) A kígyópenge neve mindent elmond ennek a mágikus vágófegyvernek a kinézetéről: minden kanyarog rajta, a fegyver nyele, éle és keresztvasa is. Sebzése 8D8+2, használatakor +4 támadást kapsz. Ezenkívül minden ütéskor méregfelhő II varázslatot lő, valamint immunitást ad a lények által okozott sebző méregre. A használatához szükséges minimális vágófegyver szakértelem szint: 35-ös. |
LOVAGI TÁBOR (624. TEREPTÁRGY) Raia nem csak angyalai, hanem legnemesebb pap-lovagjai számára is kitűzte feladatul a Sötét Föld megtisztítását. Így aztán a dimenziókapu közelében megtalálod a lovagi tábort, ahonnét Sir Rasolphius vezetésével a csapásokat vezetik a Thargodan hordák és még sötétebb teremtmények ellen. A lovagrend meleg szívvel látja a Sötét Földre érkező Raia és Elenios hívőket, és feladatokkal látja el őket. A lovagi tábor meglátogatásához 5 TVP árán a BE 624 parancsot add ki. És vigyázz, nehogy 10-es agresszióval lépj be! Mivel Sir Rasolphius eléggé elfoglalt, ezért egy körben legfeljebb egyszer tud fogadni téged. |
LÉLEGZŐ TÁTIKA (1904. NÖVÉNY) A tátika egy ragadozó növény. Persze rád nézve teljesen veszélytelen, hiszen csak az ujjbegynyi legyeket, vagy hangyákat tudja elkapni. Állítólag a főzete gyógyító erejű, és még az olyan rettegett betegségeket is orvosolja, mint a mocsárláz, a sivatagi vakság, és a hurutos fulladás (ez utóbbi kórságra való tekintettel nevezték el "lélegző" tátikának. Ha gyűjteni akarsz a különleges virágkelyhekből, elő kell kapnod a mászó felszerelésedet, és a KT 1905 parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért. Sem különleges vágóeszköz, sem tartó nem szükséges ehhez, egyszerűen elpakolhatod a zsákod aljára. Egy tőről fordulónként max. hat tátika bibe gyűjthető. |
ÁRVALÁNYHAJ TŐ (1908. NÖVÉNY) Természetesen nem egy szegény elárvult kislány hajáról van szó, hanem egy furcsa növényről, amely a nerubok által uralt sűrű erdőkben található. A fákról alácsüngő selymes tapintású, pókhálószerű valami, valójában a növény gyökere. A párás levegőből rajtuk keresztül "lélegzik" a növény, így szívja fel a létezéséhez szükséges nedvességet. A begyűjtéséhez nem kell különösebb szakértelem, csak némi türelem (2 TVP-nyi idő). A gombolyagba gyúrt árvalányhajat pedig nem nehéz tárolni, tartó nem szükséges ehhez. És hogy miért is érdemes mindezt megtenni? Nos az árvalányhaj egy igen érdekes varázsitalnak az egyik alapanyaga. |
HOLDFŰ CSOMÓ (1906. NÖVÉNY) A holdfű csak és kizárólag a nerub dzsungelben nő, azokon a tisztásokon, ahol elegendő napfény jut el a talajszintre. A nerub sámánok és méregmesterek néhány helyen szánt szándékkal hoznak létre ilyen kis tisztásokat, hogy a holdfű teret kapjon a növekedéshez. Féltő gonddal védik, és nevelgetik ezt az igénytelennek és teljesen átlagosnak tűnő fűfélét. Biztos okuk van erre. Ha akarsz egy csomót te is leszakíthatsz belőle, és elteheted későbbre, hátha jó lesz valamire. Ez 1 TVP-be kerül, és nincs korlátozva, hogy egy tisztásról hány csomót szakíthatsz le. Sajnos azonban rendkívül gyorsan romlik az állaga, ezért még abban fordulóban el is kell használnod, amikor leszedted, különben tönkremegy, és ki kell dobnod. A holdfű nem adható át másnak. |
DRAKÓNSZERŰ FENEVAD (7081. SZÖRNY) Első pillantásra egy kifejletlen sárkányegyednek tűnhet, amivel most találkoztál, de másodjára már szembeötlenek a különbségek. Meggyötört szörny ez, amit Monstarax kísérletei tették azzá, ami most. Valamikor még ereje teljében lévő drakón lehetett, amiből valaha nagy sárkány vállhatott volna, de most, vérvörösen világító szemei, foszladozó bőre, megbicsaklott végtagjai alapján csupán egy a szenvedéseitől megszabadulni vágyó fenevadok közül. Ragadd hát meg fegyvered, és segíts rajta, mielőtt még vak bosszújának áldozatává válsz. |
SUHANÓ ÁRNY (7616. SZÖRNY) Ezt félelmetes árnymanó orgyilkost a yaurr birodalom lakói csak a körözési plakátokról ismerik. Nincs olyan élő személy, aki találkozott volna vele. Te most megtudtad a rejtekhelyét, de légy óvatos! Nem véletlenül halott mindenki, aki látta őt! |
YLGOROTH (332. THARGODAN) A Thargodanok legtöbbje az állandó csatározások során előbb-utóbb megsemmisül, de vannak néhányan, akik hihetetlen ravaszságuk és persze hatalmuk révén képesek voltak fennmaradni a Sötét Föld megszállása óta. Mára már ezek a Thargodan hercegek félisten hatalmú lények, és senki nem meri őket kihívni. Ylgoroth ezen ős-Thargodanok egyike. Ha megpillantod kedvenc formáját, egy megelevenedett fekete borzalmat, amelyet forró tűzaura övez, menekülj, amíg tudsz. Ylgoroth gyakorlatilag elpusztíthatatlan, és hiába áhítozol a fején viselt ősi relikviára, a lidérckoronára, bizony nem fogod megszerezni, amíg magad is félisten hatalmúvá nem válsz! Természetesen, Ylgorothot csak a mágikus fegyverek képesek megsebezni, és immúnis a halandók mágiájára. Csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá. |
KÓBOR MORTAG (558. SZÖRNY) A humanoid testalkatú mortagok még a kyorgok idejében éltek. Miután felfigyeltek kiemelkedő harci tudásukra, a kevésbé tehetős mágusok testőrként alkalmazták őket. Természetesen ezek az acél csillogású végtagokkal rendelkező katonák is együtt buktak a kyorg birodalommal, ha mégis találkozol eggyel, az a régi mortagoknak csupán egy evilági szellemképe lehet. Mindenesetre jobb, ha nem várod meg, hogy bemutassa, mi mindenre képes a kyorg föld védelmében. |
SARKI RÓKA (636. SZÖRNY) Ez a gyorsmozgású ragadozó akkor van a leginkább elemében, amikor az időjárás a legcudarabb: hófehér bőrén csak itt-ott látszanak sötétebb foltok, elég ritkán ahhoz, hogy ne árulja el közeledtét a préda számára, amikor vadászni indul. Nagy ritkán nálánál nagyobb testű lényeknek is nekitámad, akár kalandozóknak is, hiszen nincs lelkében félelem, ami elriaszthatná. Egy alaposan kiképzett kalandozónak azonban nem okozhat gondot egy sarki rókát miszlikbe aprítani. |
Erő: | 57 (78) | Szint: | 43 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 42 (67) | Támadás: | 85 (89) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 43 (58) | Védekezés: | 97 (105) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 157/157 év |
Egészség: | 44 (55) | Életpont: | 1002/882 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 51 (70) | Varázspont: | 1839/525 | Pénz: | 3260 arany | Kép. pont: | 29 |
Tudatpont: | 63/0 | Pszi pont: | 187/194 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/87 | ökölvívás: | 24/0 | szúrófegyverek: | 21/51 |
vágófegyverek: | 34/23 (+23%) | ütőfegyverek: | 24/11 | lőfegyverek: | 37/52 (+8%) |
dobófegyverek: | 3/12 |
Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) (200%) << Pusztítás Botja (#316) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
370,63 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 398 |
A Végzet Vermében a 19. szinten jársz. Ebben a hónapban 4 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 20 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 57, 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1348 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/17 | 2. nyomkövetés: | 74/47 (+12%) | 3. mászás: | 20/36 (+11%) |
4. csapdakészítés: | 34/45 (+11%) | 5. csapdaészlelés: | 28/77 | 6. gyógyítás: | 37/59 |
7. titkosírás: | 8/51 | 8. felderítés: | 31/69 | 9. szörnyidomítás: | 15/18 |
10. teológia: | 94/12 (+77%) | 11. taumaturgia: | 96/3 (+69%) | 12. szerencsejáték: | 11/8 |
13. versengés: | 21/59 | 14. harcművészetek: | 21/3 | 15. zene: | 24/42 |
16. szörnyismeret: | 8/68 | 17. pszi: | *24/100 | 18. zárnyitás: | 5/37 |
19. vadászat: | 16/61 | 20. vitalitás: | 16/34 | 21. bányászat: | 32/61 (+14%) |
22. úszás: | 19/23 | 23. főzés: | 13/55 | 24. csapatmunka: | 6/58 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 354 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 85% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 51% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 15 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 48 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 26, max: 50) |
oglyth (#374), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), noth szellem (#250), nagyobb vércápa (#246), kisebb quwarg isten (#213), ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135), lidércúr (#252), acélkolosszus (#35), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), éltető morf (#7625), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), védelmező morf (#7622), domináns morf (#7624), aranyfecske (#283), massza (#217), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), öregedést okozó lények (#9095), bolyongó lidérc (#388) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
Jégmágusok Szövetsége (#9169), manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), őrjáratozó katona (#274), királyi őrjáratos (#7006), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | kí koncentráció (#69) |
Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse I (#13) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | vámpirizáció (#1) (18,10) |
áldomás (#6) (14,20) | Techiulan aurája (#261) | tolvajvér (#364) | jégmágia (#279) |
a lélek védelme (#57) | szemmelverés (#137) | éber kakukk (#3) | csapda álcázása (#460) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), jégcsóva (#41), lángcsóva (#31), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | bűbájlidérc (#761) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | élőholt ősmágus (#179) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Kitaszított (#962) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Krogan, a pusztító (#7001) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ghalla újraélesztése a druidák kezében van. Használj öntözés varázslatot 15 alkalommal! (számláló: 0) |
2.) A Leah papjai által okozott pusztítást helyre kell állítanunk! Változtass vissza egy mezőt öntözéssel síksággá. (számláló: 0) |
3.) Tyrex bynkó - ennek elkészítéséhez a kegyetlen kalandozók a természet egy szelíd teremtményét pusztították el. Semmisítsd meg egyet oltáromnál e gyalázatos fegyverből! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): 43. labirintus (64,47). helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 644. tárgyat kell leadnod. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): kész. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 41, 42, 43, 50, 51, 52, 57, 61, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 94, 95, 99, 100, 101, 167, 187, 192, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 5, 7, 13, 18, 20, 26, 33, 35, 36, 38, 42, 43, 46, 49, 51. |
Kész: 6, 8, 12, 15, 16, 44, 47, 52. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLV. olimpián. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 167, pontszámod: 2 069. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 32 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1794 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3263 | arany (#50) | 1 | életvíz (#1500) | 2 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
23 | gyógykenőcs (#313) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégszilánk (#1128) | |||
6 | khatiszon kristály (#2322) | 1 | khatiszon kulcs (#2323) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 4 | sáfránypor (#211) | 4 | tinta (#101) | |||
1 | varányszem (#30) | 9 | vashegyű nyíl (#176) | 16 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 2 | dorony tüdő (#212) | |||
6 | gyöngymangó (#135) | 6 | jégpasztilla (#1566) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | kígyópenge (#955) | 1 | lélekesszencia (#619) | |||
8 | madártoll (#112) | 35 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mithril (#352) | |||
4 | pirkit (#153) | 1 | pular kristály (#239) | 1 | sárkányfog (#617) | |||
5 | sárkánypikkely (#292) | 6 | spiritusz (#170) | 6 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | tapasztalatkő (#975) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tyrex bunkó (#421) | |||
2 | vasérc (#152) |
363 | 364 | 365 | 366 | 367 | 368 | 369 | 370 | 371 | |
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|