28. forduló, 30. forduló, Éjfél összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 14. 12h:02'
EZ A 588. JÁTÉKHETED, 29. FORDULÓD
589. játékheted kezdete: dec. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5421
SZÁMLA : XXXX

ÉJFÉL KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,-57] koordinátán.
Geraldo, amikor összefutottatok, adott neked 2 pirkitet. A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+16 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy móleon nyomára vezet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a móleon fémes gerincét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a móleon egyik karját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a móleon testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a móleon gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A móleon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 fémrudat. 99 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 203.]

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 198.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 197.]

* 3. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 196.]

* 4. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 195.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 190.]

kf 1733 277 kézbeveszed/felveszed az 1733. tárgyat a 277. tárggyal
Az ujjadra húzod a koponya gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 190.]
Felöltöd a rejtőköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

kno 14 5 képesség-növelés 14
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 bányászat.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 bányászat.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 bányászat.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 bányászat.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 bányászat.)
[0 pontot használtál fel, van még 190.]

m 7 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra
[46,-58] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " "Távoli hegyek, rétek, erdők, vizek így sürgetnek: indulj!" " Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hatalmas áldozatot hoztál, de meg is lesz a jutalmad. A gnóm teste eltűnik, de hamarosan újra viszontlátod. Sebei közül sok beforrt. Hálából elvisz a rejtekhelyére, és átadja a saját deus ex machináját. (+2 jóság.)
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy varkaudar falut. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Authoricus formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy rájanyék. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a rájanyék testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a rájanyék fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Fegyvermesteri gyakorlópálya épül itt a szent seregek számára [összesen 9000 TVP-nyi segítséget várunk.] " Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [45,-57] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hmm, csak egy útonálló. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad az útonálló jobb lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal végigmetszed az útonálló bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontszablyával kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Feltöltöd a vizestömlőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sörsátrat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " Van itt egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.). Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy barna, rövid hajú, barna szemű törpe nő táborát. Körszakálla és kipödört bajsza van. Tharr követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy örökkéval. rubinját visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea díszíti. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Érzékeled auráját: semleges jellemű. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Találkozol Melinkával. Elenios híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: jó jellemű, ahogy Te is az vagy.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Egyszercsak megpillantod egy szürke, hosszú hajú, sárga szemű mutáns férfi táborát. Pofaszakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Chara-din híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy káosz szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Ruházatát egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< " [24 pontot használtál fel, van még 166.]

ve 153 10 megveszed a 153. tárgyat 10
Vásároltál 10 pirkitet. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[46,-57] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő sebesült orgyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd az orgyilkos testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal párszor kilyukasztod az orgyilkos testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. Mosolyogva kidobod a nevetséges gyilkos tetű trófeát, és diadalmasan beszerzel egy orgyilkos trófeát. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt erődítményt. Látsz egy nekrofunt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fegyverbolt (546. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. "

(Továbbmész...) [47,-57] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy alpesi tehén. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzkardot a másikra támadsz. Bronzkarddal megvagdalod az alpesi tehén bal oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod az alpesi tehén testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy tetemember száll szembe veled.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a tetemember rotható húsát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a tetemember nyakát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Bronzkarddal végigvagdosod a tetemember testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod a tetemember jobb lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A tetemember mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A Sötét Elf KT tagokat vár! Feltétel: ELF LÉGY, DE NE JÓ! Tanthalas " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Észreveszel egy világítótornyot. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. [34 pontot használtál fel, van még 132.]

kt 2084 1 elkészíted a 2084. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 vaskardot. [60 pontot használtál fel, van még 72.]

kt 171 1 elkészíted a 171. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 rövid kardot. [50 pontot használtál fel, van még 22.]

kf 2084 1 kézbeveszed/felveszed a 2084. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a bronzkardot, majd a jobb kezedbe veszed a vaskardot. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a csontszablyát, majd a bal kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

m 2 mozogsz keletre
[48,-57] A hegy lábánál kezdődő ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gorombilla. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal kilukasztod a gorombilla testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a gorombilla bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a gorombilla megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 lapockacsontot. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy zombi.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a zombi testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A zombi karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Második ellenfeled egy tetemember. {max. életpontja: 39-48.}

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a tetemember rotható húsát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a tetemember testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a tetemember fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tetemember Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Eldobod az értéktelenné vált uzbány trófeát, és diadalmasan beszerzel egy tetemember trófeát. 485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Találsz nála 1 sámán gyógykenőcsöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 21 (limit: 1660), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2100.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 10.]

kt 107 1 elkészíted a 107. tárgyat (1 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen rövid íjat is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

kt 108 3 elkészíted a 108. tárgyat (3 darabot)
Sajnos csak 2 nyílvessző készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 2 nyílvesszőt. [8 pontot használtál fel, van még 2.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 85 keresed a 85. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy gyilkos sallankot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

kt 42 1 elkészíted a 42. tárgyat (1 darabot)
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen távcsövet is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

f 1209 kísérletezel az 1209. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

kt 2110 1 elkészíted a 2110. tárgyat (1 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

kf 2110 kézbeveszed/felveszed a 2110. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

id 17 100 idomítod a 17. szörnyet 2 pontért
Elkezdődnek a leckék a bolhakutya számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Mindketten kimerültek vagytok, mire befejezitek. (Még 48 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (szörnyidomítás: 1. szint). (ld. enc.) [2 pontot használtál fel, van még 0.]

ext visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 2. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 167 pontot. A következő körben tehát 166 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÖRNYIDOMÍTÁS
Megkezdted hát egy elfogott szörnyed beidomítását. Az idomítás fáradtságos és nehéz feladat, de minél nagyobb a tapasztalatod, annál könnyebben megy. Azt, hogy egy szörny beidomítása mennyi ideig tart (hány TVP-be kerül), alapvetően a szörny faja és a feladat határozza meg, amelyre idomítod, de ezt komolyan befolyásolja a szörnyidomítás szakértelmed is (de minimum 20 TVP). Vannak szörnyek, amelyeket elegendő tapasztalat híján eleve nem vagy képes beidomítani. A szörnyidomítás határozza meg, hogy mennyire vagy képes az állatkertedet kordában tartani: 1-2. szinten egy elfogott állatod lehet, 3-4. szinten kettő, stb. egészen a maximális 6 elfogott szörnyig. Magas szörnyidomítás esetén kisebb az esélye, hogy egy állatod megvadul, és rád támad.

KARAKTERLAP

Éjfél, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 29. fordulód.

Erő: 11 Szint: 10 Merészség: 5/1 Magasság: 166 cm
IQ: 20 Támadás: 11 Agresszió: 3 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 18 (19) Védekezés: 9 Menekülés: 30 % Életkor: 142/142 év
Egészség: 11 Életpont: 135/90 Jellem: jó (30) Tul. pont: 2
Szerencse: 16 (18) Varázspont: 62/8 Pénz: 153 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 6/1 Pszi pont: 12/6
Eddig összesen 169 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 173 TP-t kaptál. Jelenleg 14 444 TP-d van. A következő szinthez még 2 556 TP szükséges. Trófeáid: süvítő rája, tetemember, orgyilkos.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/61 vágófegyverek: 13/56 (+36%) lőfegyverek: 11/64 (+45%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -3.); kerek kő (#19) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
48,62 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1222 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/46 (+200%) 2. nyomkövetés: 9/3 (+11%) 3. mászás: 2/11
4. csapdakészítés: 3/13 (+14%) 5. csapdaészlelés: 1/9 6. gyógyítás: 11/8
7. titkosírás: 1/19 8. felderítés: 1/25 9. szörnyidomítás: 1/1 (+101%)
10. teológia: 2/5 (+9%) 11. szörnyismeret: 4/37 (+33%) 12. pszi: 2/77 (+4%)
13. zárnyitás: 1/0 14. vadászat: 3/31 (+5%) 15. bányászat: 6/15 (+500%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 15 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 10 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 11 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), tükröt (#43) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot )
elfogod sünmedvét (#33) háló-csapdával (#220), woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), drótszőrű pincsit (#22) háló-csapdával (#220), tigroszlánt (#43) háló-csapdával (#220)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
homokvarány (#16) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
acéldarázs (#140), fabontó szójer (#71)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (199) bűvölés (#20) (152) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bolhakutya (#17) (idomítás alatt) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) A jók harca a mérget használó gonoszok ellen állandó. Ennek szimbolizálására, áldozz fel oltáromnál három mérgezett vas dobónyilat.
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 9, 20, 31, 53, 171, 173, 180.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 21 (limit: 1660), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2100.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 731, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 95, a pontszámod: 171 419.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 133, pontszámod: 1 173.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 846 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
1 * rejtőköpeny (#277) 1 * rőtmanó kacagány (#714)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzkard (#2083) 2 csontszablya (#64) 1 fúvócső (#20)
8 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13) 2 kőkés (#6)
2 nyílvessző (#108) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 * parittya (#18)
1 * rövid kard (#171) 1 szögletes kő (#17) 5 tüske (#22)
1 * vaskard (#2084)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
3 * beholderfej medál (#1209) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 lánghordozó kitűző (#2245)
1 nozar-thin medál (#2214) 1 örökkéval. éjköve (#2181) 1 q. irtó medál (#2301)
1 * szem szimbólum (#142)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
1 deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 4 fáklya (#36)
1 fejlődéskő (#1640) 1 fenőkő (#1618) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 17 krónika (#1725) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 + tüskecsapda (#242) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 kavadu iszák (#25) [bennük 14 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 6]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
2 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 24]
2 vizestömlő (#3) [bennük 38 korty víz (#27), fér még: 2]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 fémrúd (#104) 2 grákóbőr (#41) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 lapockacsont (#33) 1 magszim bél (#103) 3 mákrózsa virág (#56)
2 ormánygőte csont (#21) 1 púderkő (#119) 1 remák szív (#264)
5 smirglilevél (#29) 2 szárnyas hernyó (#69) 5 tükör (#43)
1 vapár ág (#110) 2 varányszem (#30)

Összsúly: 41.13 kg Megterheltség: 128%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
40 arany (#50) 2 kaja (#2) 2 kerek kő (#19)
2 madártoll (#112) 14 pirkit (#153) 3 tüske (#22)
1 vadász tatu bőr (#15) 12 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fémrúd (#104) 1 lapockacsont (#33) 2 nyílvessző (#108)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 rövid kard (#171) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 vaskard (#2084)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

44 45 46 47 48 49
-59
-58
-57
-56
(45,-57) útonálló (#130), vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökőkút, sörsátor (#486), varkaudar fellegvár (#1821), egy törpe nő, Melinka (6111. kalandozó), egy mutáns férfi
(46,-58) Tharr oltár, 30. jellempróba, varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), rájanyék (#58)
(46,-57) orgyilkos (#131), fegyverbolt (#546), erődítmény (#488), nekrofun (#173)
(47,-57) móleon (#68), alpesi tehén (#91), tetemember (#123), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), Tharr oltár, vaskohó (#155)
(48,-57) gorombilla (#38), zombi (#49), tetemember (#123)

Üzenet küldése a karakternek