165. forduló, 170. forduló, Musashi Akira összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. febr. 4. 11h:40'
EZ A 203. JÁTÉKHETED, 167. FORDULÓD
204. játékheted kezdete: febr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5378
SZÁMLA : XXXX

MUSASHI AKIRA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,52] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy barna hajú, barna szemű troll férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr követője. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy bíbor erőövet, egy bozontfonatot, egy bronzpáncélt, egy fekete bőrcsizmát, egy grifftoll kesztyűt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea és egy ragyás burástya trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Joe Crusher . Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A tervezett kaland helyszínére pontosan érkezel, és meglepődve tapasztalod, hogy már mindenki itt van. Gyorsan körbenézel, kik ezek: Josh di Luque és Gronkh. Megegyeztek, hogy Josh di Luque lesz a csapatkapitány, így ő áll az élre, és kopog be a torony ajtaján. Egy hebehurgya varázslóinas érkezik ajtót nyitni. Miután nagy nehezen felfogja, hogy kik vagytok, és miért jöttetek, beljebb tessékel titeket. Hamarosan már a magiszter úr szobájában toporogtok, arra várva, mikor néz fel végre az öreg a könyvből, amit olvas.
- Megjöttünk - közli vezetőtök tárgyilagosan. - Mi vagyunk a koboldvadászok! - Nagyszerű! Nagyszerű! - lelkendezik. - Mielőtt azonban megmutatnám a pincét, tisztáznunk kell valamit. Itt a legtöbb dolog igen értékes, mondhatni pótolhatatlan. Nem szeretném, ha nagyobb kárt okoznátok, mint a koboldok. Aki közületek legalább alapfokon nincs tisztában a varázseszközök, pergamenek, italok, és egyéb felszerelések mibenlétével, annak máris köszönöm szépen a fáradozását, de nem kérek a segítségéből.
A varázsló gyorsan leellenőrzi mindenki auráját. Ezután mint ha mi sem történt volna, vendéglátótok folytatja a beszámolót:
- Ezek a büdös koboldok mindenütt ott vannak! Már kezdik teljesen a sajátjuknak tekinteni a tornyomat, és nagyon nehéz elcsípni őket! - mondja az idős varázsló, miközben lekísér a pincébe. - És eszesek ám! Nem lehet mindenféle himihumi egérfogóval nyakon csípni őket! Valahol van itt egy rejtett átjáró... amit mi nem találtuk meg. Sejtésem szerint ezek a kis dögök találtak ezek mögött az öreg falak mögött egy titkos folyosót, ami már rég feledésbe merült, és ott húzták meg magukat - véli a magiszter. Hogy is van az a réges-régi idézet? Ha minden lehetőség valószerűtlenné válik. Az ajtó! Hát persze! Csak most tűnik fel nektek, hogy becsukva, az ajtólap mindkét oldalán van egy-egy kilincs. Nosza, próbát tesztek a másikkal, és... Ah! Egy egészen más átjáró tárul fel előttetek, mint amin lejutottatok ide! A vén varázsló fellelkesülve máris bevágtatna az ismeretlenbe, de szerencsére résen vagytok. Előbb a csapdakeresés! Kiválasztjátok Josh di Luquet, neki van a legtöbb tapasztalata a feladatot illetően. Bár remek csapda védte a folyosót, ez nem jelenthet akadályt! Egy-kettő túljuttok az átjárón, és egy mélybe vezető, szűk lépcső után máris a vackukon kuksoló koboldokon vagytok! Az ellenfelekből neked két máguskobold jut.

Úgy döntesz, első máguskobold lesz az első ellenfeled. Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. [első máguskobold:] A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. [második máguskobold:] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot.
Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. [első máguskobold:] 18 életpontot sebeztél. [második máguskobold:] 16 életpontot sebeztél.
[első máguskobold:] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 21 életpontot vesztettél.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a máguskobold testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.)
Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a máguskobold testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). [első máguskobold:] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) [második máguskobold:] Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) [első máguskobold:] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Ellenfelet cserélsz, mostantól második máguskoboldot támadod.
A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a máguskobold testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). [második máguskobold:] Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! (mivel elektromos pajzs van rajtad.) [második máguskobold:] A második máguskobold most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első máguskobold:] 925 tapasztalati pontot kaptál. [második máguskobold:] 925 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 43, gyógyulás: 25, összesen: -18 ÉP}


Josh di Luque két máguskobold, Gronkh két máguskobold életét vette az elmúlt percekben. Hopp! Egy kobold valahogy túlélte a mészárlást!
Josh di Luqueval és Gronkh-kal közösen harcoltok majd. Ellenfeletek egy koboldkirály!

Josh di Luque a biztonság kedvéért felrak egy fehér glóbusz varázst. Gronkh védekezésképp villámgyorsan felhúz egy elektromos pajzs varázst. Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst.
Josh di Luque Tüzet köp az ellenfélre. 45 életpontot sebzett. Nincs lehetőséged támadót varázsolni az előtted álló társad miatt. Egy gyóntatás varázslattal köszönti Josh di Luquet az ellenfél. Egy szerencsétlenség varázslatot dob Josh di Luque felé a másik. Társad most már nem lesz olyan szerencsés! Távolról inst.szingularitás varázslatot lő Josh di Luque irányába a másik.
Josh di Luque nyu-shurikent markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 5 nyu-shuriken. Lövedékeivel perforálja a koboldkirály jobb karját. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Eléd kerülő társad miatt most nem tudsz távfegyvert használni.
Biami kvazárlándzsával Josh di Luque több döféssel felnyársalja a koboldkirály testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Méregfoggal Josh di Luque megböki a koboldkirály jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.)
Túl pici az ellenfél, nem fértek hozzá mindannyian. Társad előtted áll. Egy inst.szingularitás varázslatot dob Josh di Luque felé a másik. Az ellenfél mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat, ami Josh di Luquet célozza. 146 életpontot vesztett. Egy tűzeső varázslattal köszönt az ellenfél benneteket. [Josh di Luque:] 13 életpontot vesztett. [Gronkh:] 12 életpontot vesztett. 19 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
730 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Josh di Luque kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP, összes sebzés: 274, összes sebződés: 195}

Csak most tudtok alaposabban szétnézni itt. Ezek a rusnya szörnyikék összehordtak minden csillogó vackot, amit kicsit is értékesnek találtak. Persze valójában csupa limlom az egész. A szétosztásról szóló vita után neked 1 mágusok itala (ld. enc.), 1 manakristály (ld. enc.), 1 aranyló ugarhéj, 1 nagy aranykulcs, 1 aranytű, 1 aranylánc és 266 arany jut. (Josh di Luque 1 mágusok italával, 1 királyi koronával, 1 aranyló ugarhéjjal, 1 arany masszariasztóval, 1 aranytűvel, 1 aranylánccal és 267 arannyal , Gronkh 1 mágusok italával, 1 koboldkoronával, 1 aranyló ugarhéjjal, 1 kis aranykulccsal, 1 aranylánccal és 267 arannyal távozhat.) Ez könnyű meló volt! Elköszöntök, és miután a hálás varázslóinas kikísér titeket az utcára, azon tanakodtok, milyen kár, hogy nincsenek koboldok minden mágustoronyban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). Ismereteid bővülnek a többszemélyes kalandokkal kapcsolatban. (ld. enc.) 8700 tapasztalati pontot kaptál. [50 pontot használtál fel, van még 255.]
Az 1. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Az idézők rendjének egyszerű varázsló rangú tagja. Egy lánghordozó gyűrűt, egy tankány karmot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy uchako trófea, egy vark. kardtáncos trófea és egy Sötétség Hercege trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy garokk! Összeismerkedtek. Az ő neve Gordon Marlo. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Az 1. napon egy rövid aranyhajú, barna szemű törpe férfi lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Nyilvánvalóan belelépett a csapdádba! Rögvest segítségért kiáltasz. Szerencsére egy őrjárat épp a közelben van, és a tolvaj után ered.
Az 1. napon ismét összeakadsz Joe Crusher rel . Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+16 tvp ). Az aranytermő erszény 29 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 szögletes követ. A teremtés zsákja létrehozott 1 bronzhegyű nyilat. A méregtermő iszák termelt 3 ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+84 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+40 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.) [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 271.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 266.]

vps 200 VP spórolása: 200
Félreraktunk, letiltottunk neked 91 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 266.]

le 1653 278 leveszed/lerakod az 1653. tárgyat a 278. tárgyat
Leveszed a bátorság medálját.
Leveszed az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

kb 297 171 1264 kiveszel a bankból a 297. tárgyat (171 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 kvazár kardot. Kiveszel a bank széfjéből 1 rövid kardot. Kiveszel a bank széfjéből 1 vadászkést. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

kb 325 1 kiveszel a bankból a 325. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ezüstkardot. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

kf 1551 445 287 kézbeveszed/felveszed az 1551. tárgyat a 445. tárggyal a 287. tárgyat
A csuklódra húzod a mentát karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 266.]
Leveszed a tankány karmot, majd felhúzod a kezedre a kvazár kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 266.]
A nyakadba akasztod a Tharr Keresztjét. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

kf 297 kézbeveszed/felveszed a 297. tárgyat
A jobb kezedbe veszed a kvazár kardot. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Mostantól a rövid kardot fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

bb 650 1579 657 beraksz a bankba a 650. tárgyat (1579 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 sámán erszényt. Beraksz a bank széfjébe 1 griff nyakéket. Beraksz a bank széfjébe 37 aurach fogat. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

bb 70 8 beraksz a bankba a 70. tárgyat (8 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 8 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

m 4 5 3 mozogsz délre, délnyugatra, délkeletre
[93,53] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. "

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A főút mellett egy fényűzően megépített fehér palotát látsz. Rajta arany betűkkel ez olvasható: "HELYTARTÓI HIVATAL". Az ajtó előtt egy megtermett, teljes bronzpáncélba öltözött harcos őrködik. (578. épület.)
Van itt még egy bank (581. épület.). Eszel valamit. (-1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "

(Továbbmész...) [92,54] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy orgyilkos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Rövid karddal megvágod az orgyilkos bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 389 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználod a manakristályt. (+335 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Száradjon le az összes Elenios hívő keze! -E.X.- " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A Csupasz Sünmedve oldalában egy hivatalnok külsejű figura ül egy kis asztalkánál. Nagy bőszen írogat valamit egy papírlapra. Mellette két unott városőr strázsál, alabárdjukra támaszkodva. Közelebb mész. A fanyar ábrázatú fickó észrevesz, és sürgetően magához int. Úgy látszik, parancsolgatáshoz szokott.
- Te kalandozó vagy, ugye? Hogy is hívnak? - szegezi neked a kérdést, és a rágott végű plajbászt. - Van egy munkám a számodra - mondja, és máris belekezd. Elmeséli, hogy a helytartó saját tulajdonú marhacsordáját a közeli dinóparkból elcsatangolt szörnyek dézsmálják, ezért sürgősen át kell költöztetni a tehénkéket a legelőről egy jól védhető kőkarámba. Sajnos a pásztorok nem mernek szembeszállni a dinókkal, ezért a helytartó kalandozókat kíván felfogadni a csorda átterelésére. - Ha alkalmasnak érzed magad a feladatra, jelentkezz itt az intézőmnél - mutat egy meglepően részletes térképre. Gyorsan megállapítod, hol is ez a hely. - Tőle kapjátok meg a jutalmatokat is, ha eredménnyel jártok. Ja, hogy nem mondtam? Természetesen egyedül semmi esélyed, ezért szerezz magad mellé néhány segítőt! Mindegyikőtöknek legyen idomított hátasa, mert gyalogszerrel ezeket a félvad marhákat képtelenség terelni - mondja, aztán mintegy búcsúzásképpen, még felír téged is a névsor aljára.
Érdekes feladatnak tűnik. (6. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90 mérföldre teljesítheted.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Szolgáljon eme tábla Sheevának, Ghalla legszebb nőjének dicsőítésére! -G. "
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kifog rajtad az ajtó, ongóliantölő? Mr. Elem-Elek orvosolja bajod! " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fogadó a Csupasz Sünmedvéhez. (611. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szesszel kellemesebb! Igyál Te is!-Hukk! W. egy mámor lovag "

(Továbbmész...) [93,55] Folytatod sétádat a házak közt.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csodák kútját. Van itt egy Toborzóiroda (760. épület.). [30 pontot használtál fel, van még 236.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Látomásod támad. Egy zöld fűvel benőtt réten állsz, a közelben mindenütt a Földanya teremtményei szaladgálnak. Mielőtt véleményt alkothatnál a helyről, különös dologra leszel figyelmes a lábaidnál. Jobban szemügyre veszed, mi az: 1 gyöngysor. Miután ruhád alá rejtetted, az illúzió egycsapásra szertefoszlik, és újra a kút előtt találod magad. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [3 pontot használtál fel, van még 233.]

m 3 mozogsz délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[137,46] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Valóság vagy illúzió? Talán egyértelmű, talán sosem tudod meg...(Bea Melindre5198) " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mínosz-kúpot. Látsz egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög # előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal kicsit megvagdalod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Kvazár karddal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 8, gyógyulás: 63, összesen: +55 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy áeratikus hasnyák. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák fejét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel megütöd az áeratikus hasnyák bal csápját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod az áeratikus hasnyák bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Nyelvét az áeratikus hasnyák feléd löki, de eredménytelenül. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 29 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az áeratikus hasnyák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1665 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 63, gyógyulás: 12, összesen: -51 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 13 tüskét.
[23 pontot használtál fel, van még 210.]

jlk 2916 jelszó kimondása 2916
Reménykedsz, hogy a megfejtés tökéletes. A kúp belsejében kimondod a jelszót. Sisteregve kitárul a mélybe vezető járat, az ősök alkotása. A falon pedig kirajzolódik az útvesztő térképe! 183 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás).

19
35 37 1 3 5 21
2 4 20
36 38
39 51 18
7 6
40 50
41 42 49 17
43 8 9
44 10 16 15
48 12
45 13 14
46 47 11
34 29 27 24
25 22
32 31 28 26 23
33 30
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
5: 1. térkép 6. pont
6: 1. térkép 5. pont
12: 1. térkép 13. pont
13: 1. térkép 12. pont
18: 1. térkép 19. pont
19: 1. térkép 18. pont
21: 1. térkép 22. pont
22: 1. térkép 21. pont
24: 1. térkép 25. pont
25: 1. térkép 24. pont
31: 1. térkép 32. pont
32: 1. térkép 31. pont
34: 1. térkép 35. pont
35: 1. térkép 34. pont
38: 1. térkép 39. pont
39: 1. térkép 38. pont
46: 1. térkép 47. pont
47: 1. térkép 46. pont
51: kijárat

Ez az 58. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 205.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 306 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 202.]

h 1602 112 20 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. A belsejébe 16 madártollat dobsz. Meg is történik a transzformáció, jussod 16 isteni könnycsepp. (Nincs mibe rakni 16 isteni könnycseppet.) [3 pontot használtál fel, van még 199.]

m 5 4 3 mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre
[136,47] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy tüskés harci gromak nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak jobb vállát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-9 életpont.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1169 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 17, gyógyulás: 19, összesen: +2 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. egy fekete csuhát viselő alakkal. Borzongató szellő lengi körül... Auráját érzékelve máris tudod, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Folytatod utadat.

(Továbbmész...) [136,48] Még mindig bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy grok-képződményt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy légirozmár!

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a légirozmár mellső uszonyát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a légirozmár testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a légirozmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy áeratikus hasnyák közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az áeratikus hasnyák egyik lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Rövid karddal kicsit megvágod az áeratikus hasnyák egyik karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 27 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az áeratikus hasnyák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1665 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 55, gyógyulás: 12, összesen: -43 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét.

(Továbbmész...) [137,49] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet.

[49 pontot használtál fel, van még 150.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[137,50] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [136,51] Továbbra is síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet.

Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [135,52] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Borzalmas Yonda előtt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy mínosz-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[30 pontot használtál fel, van még 120.]

a 226 5098 3 átadod a 226. tárgyat az 5098. kalandozónak (3 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 ramit követ Lady Változás részére. [5 pontot használtál fel, van még 115.]

aa 396 733 190 átadod a 396. tárgyat a 733. tárgyat a 190. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 32 álomport Lady Változás részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 bunthar bőrt Lady Változás részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 3 mérg. vas dobónyilat Lady Változás részére. [15 pontot használtál fel, van még 100.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 100.]

* 2. BP: imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy quwarg királynő.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot a másikra rontasz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő torát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő torát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a quwarg királynő torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 21, gyógyulás: 19, összesen: -2 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 70.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+1 szerencse.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy arató csattanat.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Rövid karddal súrolod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 40.]

* 3. BP: használod a 115. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-konverzió pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 2 Tudatpontot. [-100 pszi pont.] [20 pontot használtál fel, van még 20.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

* 5. BP: használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 18.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 27, 23.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a kardfogú fülemüle. 2 kaját nyel le a nektoraf. 2 kaját bezabál a mutáns pók. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 18 pontod maradt, ebből a következő körre 18 pontot vihetsz át. Kapsz még 308 pontot. A következő körben tehát 326 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁGUSOK ITALA (1610. TÁRGY)
Egy nyeletnyi, kesernyés, gyanús színű, büdös lötty, egy fura alakú fiola alján. Ennyit tudsz megállapítani első ránézésre a mágusok italáról. Persze nem véletlenül nevezik így. Ha akarod, felhörpintheted a H 1610 paranccsal (ez nem kerül TVP-be). Ekkor úgy fogod érezni, mintha a szádtól a gyomrodig mindent vörös izzásig hevítene ez a fránya ital. Persze, nem hiábavaló ez a szenvedés, mert a mágusok itala a fordulód végéig minden sebző taumaturgia és teológia varázslatod sebzését 33%-kal fogja megemelni (az ősi varázslatokra nincs hatással). Ez más, sebzést növelő hatásokkal összeadódik, de egyazon fordulóban csak egy adag mágusok italát fogyaszthatsz el. Azokra a varázslatokra, melyek az ellenfél életerejének bizonyos százalékát sebzik, az ital nincs hatással. Sajnos az elkészítésének titkát csakis elismert főmágusoktól lehetne megszerezni, de nem tudsz rá okot, miért árulnák ezt el neked. A tárgy nem átadható. A mágusok italának hatása az olimpián nem működik.

MANAKRISTÁLY (500. TÁRGY)
Ezer színben játszó, óriási hókristályra emlékeztető, csodálatosan szép tárgy a manakristály. Elképzelhetetlennek tartod, hogy emberi alkotás nyomán szülessen ez a csoda, csakis természeti képződmény lehet. Emberfeletti szépsége mellett mesés mágikus képességgel bír: ha összetöröd, varázspontod visszaáll a maximális lehetséges szintre. De ugyan ki bír egy ilyen csodát önző, anyagias érdekekből megsemmisíteni? A manakristályt a H 500 paranccsal tudod használni (ha legalább 50 VP-d hiányzik), illetve automatikusan felszabadítod a benne rejlő energiát, ha varázsolnál V paranccsal, de nincs elég varázspontod. A varázskőhöz hasonlóan, harc közben nincs időd manakristállyal szöszmötölni. Ha egyszerre birtokolsz manakristályt és varázskövet, akkor először mindig a varázskövet fogod összetörni az automatikusan használatnál. Egy körben legfeljebb egy manakristályt használhatsz fel. (A következő fordulód elejéig lezajló események is ide számítanak.)
Ezenkívül az alábbi korlátozás érvényes: Ha taumaturgiád 100-nál nagyobb, amennyivel nagyobb 100-nál, annyiszor 2%-kal kevesebb varázspontot ad vissza, tehát 110-es taumaturgiánál 20%, 120-asnál 40%-kal kevesebbet kapsz, de legalább 200 vp-t mindig kapni fogsz, még 150-es taumaturgiánál is.
Ha teológiád 100-nál nagyobb, amennyivel nagyobb 100-nál, annyiszor 1%-kal kevesebb vp-t ad a manakristály vissza, tehát 110-es teológiánál 10%-kal, 190-esnél 90%-kal kevesebbet kapsz vissza, de legalább 200-at mindenképpen kapsz. Ha mind teológiád, mint taumaturgiád 100-nál nagyobb, akkor az erősebb korlátozás fog érvényesülni, de össze nem adódnak.

KALAND ISMERTETÉSE
Biztos korábban is megtörtént veled, hogy hallottál valamilyen jó kis többszemélyes kalandról, de ahány forrásból, annyiféleképpen elmesélve, miről is van szó. A valódi igazság így aztán rejtve maradt! Na de most, hogy a többszemélyes kalandoknak már ennyi részletét megismerted, lehetőséged nyílik arra, hogy pontosan úgy meséld el más kalandozóknak a "beszervezésed" történetét, ahogyan az megtörtént, azaz mostantól képes vagy arra, hogy többszemélyes kalandot ismertess meg másokkal. A kiválasztott kalandozóval/kalandozókkal persze személyesen kell találkoznod, a teljes igazságot máshogy nem lehet elmondani. Add ki hát a TKB 2 <kalandozó száma> <kaland száma> parancsot, és a kalandozóval való legközelebbi barátságos találkozókor előadod neki a történeted. Reméljük, még nem ismerte korábban! Egyszerre több ilyen TKB parancsod is lehet érvényben (de mindegyik egy helyet foglal a Feltételes parancsaid listájában). Egy kalandozóra egy időben csak egyetlen beállításod lehet érvényben. Olyan kalandozónak, aki még egyetlen többszemélyes kalanddal sem találkozott, nem tudod előadni a történeted.

KARAKTERLAP

Musashi Akira , egy fekete, copfos hajú, szürke szemű mutáns férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr főpap-jelöltje vagy. Papi hited: 225. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 167. fordulód.

Erő: 27 (33) Szint: 20 Merészség: 6/5 Magasság: 152 cm
IQ: 20 (24) Támadás: 23 Agresszió: 5 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 29 (32) Védekezés: 50 Menekülés: 35 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 21 (23) Életpont: 397/340 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 3
Szerencse: 27 (34) Varázspont: 335/335 Pénz: 11706 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 28/24 Pszi pont: 160/205 EFejl: 12
Eddig összesen 966 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7973 TP-t kaptál. Jelenleg 469314 TP-d van. A következő szinthez még 130686 TP szükséges. Trófeáid: óriás szőröspók, pókkirálynő, renegát törpe. A 137. fordulódban 5786 arany került a bankszámládra. 6653 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19/99 (+12%) szúrófegyverek: 7/2 vágófegyverek: 23/90 (+3%)
ütőfegyverek: 7/14 lőfegyverek: 23/98 (+5%) dobófegyverek: 7/25

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << kvazár kard (#297)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 .); vashegyű nyíl (#176) (15 -19.); Kaldor varázspora (#1272) (20 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/17 2. nyomkövetés: 35/95 (+12%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 12/16 (+2%) 5. csapdakészítés: 18/31 (+5%) 6. csapdaészlelés: 7/99
7. gyógyítás: 5/21 8. titkosírás: 3/11 (+20%) 9. felderítés: 10/16
10. szörnyidomítás: 13/46 11. teológia: 22/38 (+15%) 12. taumaturgia: 19/26 (+10%)
13. szerencsejáték: 1/75 14. versengés: 8/36 15. harcművészetek: 17/38
16. zene: 14/66 17. szörnyismeret: 33/94 18. pszi: 23/76
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 5/87 21. bányászat: 19/78
22. főzés: 8/58 (+10%) 23. csapatmunka: 4/37

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 8 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot )
elfogod mélységi grittangot (#103) szuper hálócsapdával (#274), érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
Chara-din hívők (#987), Vértestvérek (#9146), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
9302. szövetség (#9302), Tharr hívők (#996), semlegesek (#989), Lady Változás (#5098), Musashi Kenjiró (#1367), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (987) vadítás (#81) (987) tulajdonságpajzs (#26) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 29, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
gigaököl (#49) >> férfiak (#998) gigaököl (#49) >> nők (#999)
tűzeső (#61) >> több ellenfél elleni harcban (#985) izomernyesztés (#33) >> társak oldalán harcolva (#986)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 29, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> koboldkirály (#7045) elektromos pajzs (#51) >> máguskobold (#7044)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037) oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186)
varázsvédelem (#34) >> Mallon (#960) fehér glóbusz (#47) >> fagyféreg (#640)
varázsvédelem (#34) >> quwarg szabotőr (#301) varázsvédelem (#34) >> udvari mágus (#142)
varázsvédelem (#34) >> Morbid (#127) védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419)
varázsvédelem (#34) >> vortexmágus (#418) tükörpajzs (#101) >> lábascet (#647)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)
védelem sav ellen (#36) >> fémbontó szójer (#150) védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122)
védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111) elektromos pajzs (#51) >> földsárkány (#359)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) varázsvédelem (#34) >> sötét gnóm (#132)
varázsvédelem (#34) >> szutykos remák (#191) varázsvédelem (#34) >> massza (#217)
varázsvédelem (#34) >> Jerome (#956) varázsvédelem (#34) >> troll ritualista (#365)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar mágus (#128)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet!
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXVIII. olimpián.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 0 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 17 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
30 álompor (#396) 37 aurach fog (#657) 1 bunthar bőr (#733)
1 griff nyakék (#1579) 16 madártoll (#112) 3 mérg. vas dobónyíl (#190)
1 pirkit (#153) 2 ramit kő (#226) 8 rézdarab (#70)
2 sámán erszény (#650) 3 vashegyű nyíl (#176) 10 víz (#27)
1 manakristály (#500)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
28 arany (#50) 1 ezüstkard (#325) 1 gromak bőr (#268)
1 gyöngysor (#192) 4 kaja (#2) 1 kvazár kard (#297)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 rövid kard (#171) 9 spiritusz (#170)
1 szögletes kő (#17) 7 tüske (#22) 1 vadászkés (#1264)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(135,52) gumifa (#38), oltár, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 38. jellempróba, quwarg királynő (#153), arató csattanat (#144)
(136,47) tüskés harci gromak (#156), Dornodon rúnaköve, Dornodon oltár, 37. jellempróba, egy kobudera férfi
(136,48) grok-képződmény (#149), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), légirozmár (#94), áeratikus hasnyák (#243)
(137,46) mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, 40. jellempróba, művészi porolit (#720), manaelementál (#290), áeratikus hasnyák (#243)
(137,49) gumifa (#38), oltár
(137,50) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* ** 2008.02.03, **** - Az 505-ös képesség (7 helyett 6-os osztó van az MXTU regenerációnál) nem működött. javítottam. - Megölt valaki egy Kitaszítottat, de nem nőtt az isteni küldetés számláló (ölj tíz nevest). Itt a küldetés az ősi birodalmak és esthar császárság neveseire vonatkozott, az újonnan bekerült neveseket a program nem fogadja el. Visszamenőleg ezt nem is tudom megváltoztatni, a küldetés szövegét egyértelműsítettem. - Igaz Barátok Rend Ereje képessége lecserélésre került, mégis működött továbbra is. Javítva. - A karakterek támadása és védekezése sokszor elromlott. Ezt az 502-es új képesség okozta. A hibát javítottam, valamint beraktam, hogy a képességt‹l kapott támadás és védekezés megjelenjen a karakterlapon is. - Ha Káoszportál használata közben valaki DEMezett, a program a TVP-t duplán vonta tőle. Korrigálv.a - Ha valaki úgy adta ki a K, FK parancsot, hogy nem volt több lépés lehetősége, nőtt a nyomkövetése. Javítottam. - Valaki jelezte, hogy a szkander képesség nem jól írja a statisztikákat, és nem jól számolja a fejlődést időnként. Ezzel sokat foglalkoztam, de elég összetett probléma, még nem tudtam javítani, majd a következő adaggal. - Kérésre beraktam, hogy a Kihívás tornyának 4. és 5. szintje is elérhető legyen a csatornától nyugatra. - Bekerült egy új mágikus balkezes vágófegyver (átadható), a sárkánypenge, Moi Ro Fa és Ting Ro Ce dobja 15% eséllyel. - Tihor Miklós

Üzenet küldése a karakternek