264. forduló, Ath Edorf Syl-Kog összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. jan. 29. 12h:03'
EZ A 834. JÁTÉKHETED, 265. FORDULÓD
835. játékheted kezdete: febr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5364
SZÁMLA : XXXX

ATH EDORF SYL-KOG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [105,73] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+60 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+44 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy félelem-járó nyomok után kutattál. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 582.]

* 1. KP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 308 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 579.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 579.]

a 568 4081 1 átadod az 568. tárgyat a 4081. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 biami kvazárlándzsát Krynn részére. [5 pontot használtál fel, van még 574.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 564.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 554.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 544.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 534.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[106,73] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy uzbány. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Csatabárddal párszor kilyukasztod az uzbány fejét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kérődző etra. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. [+3% tau] A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra rohansz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a kérődző etra testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a kérődző etra testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kérődző etra megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 819 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Első ellenfeled egy varkaudar hírnök. (ld. enc.)

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 73 életpontot sebeztél. [+3% tau] Fegyvert váltasz: előkapod a kétfejű csatabárdot. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+5 gonoszság.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kétfejű csatabárddal megcsapod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+5 gonoszság.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Elhajítod a vacak áeratikus hasnyák trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes varkaudar hírnök trófeát. 1790 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy varkaudar íjász. (ld. enc.) Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled.

(Továbbmész...) [107,73] Síkság, továbbra is csak síkság. A távolban sakálok üvöltenek. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mérges nyukmár! A rettegés megsokszorozza az erődet: sokkal gyorsabban kimászol a kútból, mint amennyi idő alatt leereszkedtél... Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.


(Továbbmész...) [108,74] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygőte vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy sörényes ubuk. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku ostromteknős közeledik. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Fegyvert váltasz: előkapod a kétfejű csatabárdot. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kétfejű csatabárddal néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Egy varkaudar felderítő áll veled szemben. (ld. enc.)

Máris repül feléd néhány nyílvessző. 20 életpontot sebződsz. Elmegy a kedved a harctól. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

A következő ellenfél egy varkaudar behemót.

Fegyvert váltasz: előkapod a kétfejű csatabárdot. Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [53 pontot használtál fel, van még 481.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+84 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 441.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[109,74] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Hirtelen mozogni kezd a föld! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mélységi grittang lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra rohansz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Látsz egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy rőtmanó berzerker. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Csatabárddal felnyitod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rőtmanó kacagány. 737 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Első ellenfeled egy varkaudar íjász.

Máris repül feléd néhány nyílvessző. 15 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kétfejű csatabárdot. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász bal karját. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Kétfejű csatabárddal megcsapod a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1719 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 130, gyógyulás: 0, összesen: -130 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy Mnebolath. Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [110,74] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Felfedeztél egy világítótornyot. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy téfea magoflux! Villámgyorsan mászol fel a köteleden, a hányingerrel küszködve. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.


(Továbbmész...) [111,74] Továbbra is alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő alpesi tehén nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod az alpesi tehén testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az alpesi tehén fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 335 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Észreveszel egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Első ellenfeled egy Tguarkhan.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 40 életpontot vesztettél. Megmarkolva a csatabárdot a másikra támadsz. Csatabárddal néhányszor megcsapod a Tguarkhan bal lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal gyengén megütöd a Tguarkhan fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy borzalmas varkaudar. A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.
(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+79 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [131 pontot használtál fel, van még 310.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+58 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 270.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[112,74] Továbbra is alacsonyhegység.

Felfedeztél egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Első ellenfeled egy Tguarkhan.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal megvagdalod a Tguarkhan kutyafejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Tguarkhan belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Csatabárddal néhányszor megcsapod a Tguarkhan sziklatestét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal gyengén megütöd a Tguarkhan testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 113, gyógyulás: 0, összesen: -113 ÉP}

Második ellenfeled egy Mnebolath. Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled.

(Továbbmész...) [113,74] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.

Észreveszel egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Első ellenfeled egy borzalmas varkaudar.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a kétfejű csatabárdot. Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Második ellenfeled egy varkaudar behemót.

Fegyvert váltasz: előkapod a kétfejű csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót fejét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a varkaudar behemót bal karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}


(Továbbmész...) [114,74] Még mindig dombos terepen vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mélységi grittang. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. A földön meglátsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő rőtmanó berzerker mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre rohansz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a rőtmanó berzerker jobb lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 737 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Első ellenfeled egy varkaudar felderítő.

A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kétfejű csatabárdot. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a varkaudar felderítő jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy varkaudar íjász. Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol egy vörös, hosszú hajú, csillogó szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy nekrofun medált, egy örökkévaló napkövét, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy kérődző etra trófea, egy pattanóböde trófea és egy bandita trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Pajzstörő Gron. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[61 pontot használtál fel, van még 209.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+88 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 169.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[115,74] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Találsz egy vaskohót. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy mutáns kopó irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Ellenfeled ezúttal egy borzalmas varkaudar.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kétfejű csatabárdot. Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar bal karját. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Elhajítod a vacak bányarém trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes borzalmas varkaudar trófeát. 1966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}

Második ellenfeled egy varkaudar hírnök.

Fegyvert váltasz: előkapod a kétfejű csatabárdot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a varkaudar hírnök bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Farkával végigüt a varkaudar hírnök a hátadon. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+3 gonoszság.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [23 pontot használtál fel, van még 146.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 143.]

* 2. BP: használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [5 pontot használtál fel, van még 138.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a goldugar. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 138 pontod maradt, ebből a következő körre 138 pontot vihetsz át. Kapsz még 406 pontot. A következő körben tehát 544 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR HÍRNÖK (686. SZÖRNY)
Ha megpillantasz egy varkaudart remákháton szélsebesen közlekedni, akkor az nagy valószínűséggel az egyik varkaudar táborból tart éppen a másikba, hogy értékes híreket szállítson az ott élő fajtársai számára. Legalábbis a varkaudar hírnököknek ezek a külső ismertetőjegyei. Persze az is előfordulhat, hogy egyes hírnökök inkább bíznak a lábuk gyorsaságában, mint a remákok bizonytalan sebességében. Egy biztos: felesleges időpazarlás lenne utána rohannod, józan érveléssel képtelen lennél rábírni, hogy adja át neked az általa hordozott látógömböket vagy egyéb iratokat, merthogy te is borzasztóan kíváncsi vagy a részletekre. Ha azonban a véletlen úgy hozza, hogy nem csak a távolban elsuhanva pillantasz meg egy ilyen fontos tisztséget betöltő varkaudart, bizonyára rá tudod beszélni a veled való együttműködésre, ha máshogy nem, hát fegyvered élével kényszerítve.

VARKAUDAR ÍJÁSZ (687. SZÖRNY)
Ha az íj használatát lőfegyvertudáshoz kötnék a varkaudar seregekben, valószínűleg soha nem fogna egyetlen varkaudar sem nyilat a kezébe. De mivel ez nem így van, itt-ott látni egy-két varkaudart tegezzel a vállán, íjjal a kezében rohangálni. Amikor aztán egy ellenséges támadás során ezek a lények ügyetlen mozdulataikkal legalább annyi fajtársuk halálát okozzák, mint amennyi ellenségét... nos hát azt a varkaudar tanács elkerülhetetlen veszteségként fogja elkönyvelni. A varkaudar íjászok pedig a közelharcban való jártasságukat megcsillogtatva fognak szépíteni a statisztikákon.

RYUKU OSTROMTEKNŐS (362. SZÖRNY)
A félsziget északi részén partra szállt ryuku inváziós hadsereg hátasállatai ezek az óriási méretű, szárazföldi teknőcök. Ugyan igencsak lomhák, azonban hatalmas méretüknek és páncéljuknak köszönhetően megállíthatatlan harci gépezetek. Az ostromteknős étvágya igencsak kielégíthetetlen - talán ez az oka, hogy a partraszálló egységek kénytelenek voltak szabadon engedni állataik egy részét, és azok most szabadon kószálnak.

VARKAUDAR FELDERÍTŐ (7133. SZÖRNY)
A vadont óvatosan osonó, tapasztalt varkaudar harcosok járják. Megfigyelnek mindent és megjegyeznek belőle, amennyit csak tudnak. A megszerzett információkat a nagy számú felderítő a vezérek felé továbbítja, hogy ezek alapján választhassák meg az újjászületett varkaudar hadsereg hadműveleteit. Ezek a veterán harcosok elég jól képzettek, ráadásul még lőfegyverrel is rendelkeznek, bár az íjat inkább vadászathoz, mint harchoz tudják használni.

KARAKTERLAP

Ath Edorf Syl-Kog, egy hosszú ősz hajú, borostyánszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Raia követője vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 265. fordulód.

Erő: 32 Szint: 20 Merészség: 5/1 Magasság: 122 cm
IQ: 39 (41) Támadás: 19 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 30 Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 73/73 év
Egészség: 32 Életpont: 314/97 Jellem: jó (86) Tul. pont: 0
Szerencse: 29 (31) Varázspont: 170/1 Pénz: 1866 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 7/0 Pszi pont: 108/3 EFejl: 5
Eddig összesen 1397 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 938 TP-t kaptál. Jelenleg 513 863 TP-d van. A következő szinthez még 86 137 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hírnök, Tguarkhan, borzalmas varkaudar.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/30 szúrófegyverek: 23/59 vágófegyverek: 15/57 (+30%)
ütőfegyverek: 19/26 (+44%) lőfegyverek: 9/38 dobófegyverek: 17/22

Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) << kétfejű csatabárd (#1754) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); fejsze (#1240) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 4
115,74 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/39 2. nyomkövetés: 56/26 (+12%) 3. lopás: 1/23
4. mászás: 11/68 (+4%) 5. csapdakészítés: 13/40 (+5%) 6. csapdaészlelés: 2/40
7. gyógyítás: 39/84 (+120%) 8. titkosírás: 19/62 9. felderítés: 8/48
10. szörnyidomítás: 6/39 11. teológia: 19/51 12. taumaturgia: 31/24 (+7%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 2/11 15. zene: 10/68 (+5%)
16. szörnyismeret: 14/92 (+18%) 17. pszi: 12/93 (+12%) 18. zárnyitás: 4/17
19. vadászat: 6/4 20. bányászat: 40/46 (+24%) 21. főzés: 8/64 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 14 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 170 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
nukleáris cickány (#155), Jégmágusok Szövetsége (#9169), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20)
hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé!
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.]

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 7 (limit: 45), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 700.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 44 TU. szükséges még: 6 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1541 TU szükséges.)

Összsúly: 198.13 kg Megterheltség: 159%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 32 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
16 arany (#50) 1 biami kvazárlándzsa (#568) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 kaja (#2) 8 óndarab (#85) 3 rézdarab (#70)
1 rőtmanó kacagány (#714) 6 spiritusz (#170) 1 szögletes kő (#17)
7 ubuk tüske (#131) 1 uzbány csőr (#169) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116
72
73
74
75
(106,73) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, Chara-din monolitja (#534), uzbányok (#102), kérődző etra (#368), varkaudar hírnök (#686)
(107,73) mély kút (#93), Raia oltár
(108,74) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Fairlight oltár, 29. jellempróba, sörényes ubukok (#89), ryuku ostromteknős (#362), varkaudar felderítő (#7133), varkaudar behemót (#189)
(109,74) mélységi grittangok (#103), oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369), varkaudar íjász (#687)
(110,74) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), Leah oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(111,74) alpesi tehén (#91), vaskohó (#155), világítótorony (#156), érclelőhely, Tguarkhan (#212)
(112,74) világítótorony (#156), Tguarkhan (#212)
(113,74) vaskohó (#155), érclelőhely, borzalmas varkaudar (#166), varkaudar behemót (#189)
(114,74) mélységi grittangok (#103), oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369), varkaudar felderítő (#7133), Pajzstörő Gron (2968. kalandozó)
(115,74) vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely, borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hírnök (#686)

Üzenet küldése a karakternek