468. forduló, 470. forduló, Bartyos összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. okt. 9. 13h:21'
EZ A 554. JÁTÉKHETED, 469. FORDULÓD
555. játékheted kezdete: okt. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5330
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

BARTYOS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [293,9] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+27 tvp ). Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Az aranytermő erszény 116 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+163 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+617 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+66 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy tengeri parduan fészket vagy búvóhelyet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 712 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Elszántan a másikra ugrasz. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tengeri parduan jobb oldalát. (9 támadással 1390 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a tengeri parduan fejét. (9 támadással 719 életpontot sebezve.) A tengeri parduan kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 323 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 raskhiir bozaka. 24 350 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2821, sebződés: 323, gyógyulás: 69, összesen: -254 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 829. Kapsz 2 VP-t.]

* 1. KP: vv 138 12 71 elmormolod a 138. varázslatot a 12. varázslatot a 71. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 827.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 825.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 823.]

* 2. KP: vv 19 26 165 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 821.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 819.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 817.]

* 3. KP: v 1 40 0 elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 812. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. KP: hh 2306 1100 0 használod a 2306. tárgyat az 1100. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 811.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 810.]

* 5. KP: vv 188 178 14 elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 14. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 808.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 806.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 804.]

* 6. KP: hh 841 1133 0 használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 803.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 782. Kapsz 8 VP-t.]

* 7. KP: vv 443 220 53 elmormolod a 443. varázslatot a 220. varázslatot az 53. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+14 támadás). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 780.]
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 778.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+13 sebzés támadásonként.) [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 776.]

* 8. KP: vv 28 98 72 elmormolod a 28. varázslatot a 98. varázslatot a 72. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+16 erő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 774.]
Ezt a varázslatot csak harcban lehet alkalmazni. Beállítása a TV/FTV parancsokkal történik, nem a V paranccsal. [0 pontot használtál fel, van még 774.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 772.]

* 9. KP: v 6 80 0 elmormolod a 6. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 767. Kapsz 2 VP-t.]

* 10. KP: h 697 1500 0 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+321 varázspont, -642 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 767.]

ft 565 1 támadod az 565. szörnyet
FT 565 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 767.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1743 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 762. Kapsz 2 VP-t.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[293,10] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mutánsféreg. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 840 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-39 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutánsféreg testét. (8 támadással 1141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+229 életerő). Mágikus hentesbárddal gyengén megütögeted a mutánsféreg groteszk fejét. (7 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). A mutánsféreg megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 208 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) A mutánsféreg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 190 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő bronzkulcs felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-17 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Durghal pörölyével párszor keményen megütöd a mutánsféreg egyik lábát. (5 támadással 550 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Mágikus hentesbárddal megpöccinted a mutánsféreg fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A mutánsféreg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A mutánsféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 174 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mithril felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-42 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A mutánsféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. 25 768 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2868, sebződés: 858, gyógyulás: 574, összesen: -284 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy domináns morf száll szembe veled.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 2441 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kiszáradás varázslattal köszönt csatapartnered. 420 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a domináns morf testét. (9 támadással 1884 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+377 életerő). Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a domináns morf jobb karját. (7 támadással 708 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Kavargó pengefalként zúdul rád a domináns morf. (2 támadástól 694 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +139 ÉP.) Vitalitásod védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. 71 713 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5033, sebződés: 1114, gyógyulás: 670, összesen: -444 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. A következő ellenfél egy domináns morf.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 2441 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy kiszáradás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 420 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra támadsz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a domináns morf bal lábát. (9 támadással 1877 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+376 életerő). Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a domináns morf fejét. (7 támadással 772 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). A domináns morf támadásai összeszabdalják a lábaidat! (2 támadástól 710 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +142 ÉP.) Öregedtél 4 évet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. 71 713 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5090, sebződés: 1130, gyógyulás: 685, összesen: -445 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 lélekesszenciát.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1067 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Borzalmasan éhes vagy. (-56 életerő.)

(Továbbmész...) [293,11] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy kristálypalotát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Zajt hallasz: csak nem a főbérlő? Sarkon fordulsz. Egy gránitelementál!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 92 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra támadsz. Durghal pörölyével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gránitelementál testét. (1 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Mágikus hentesbárddal iszonyatosan megcsapod a gránitelementál testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A gránitelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A gránitelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2 612 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 0, gyógyulás: 63, összesen: +63 ÉP}

Sajna, a palotának van még egy lakója, és fel is ébredt a csatazajra! Nyilván bosszút akar állni elhunyt barátjáért. Egy szubreális vámpír!

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre rontasz. Durghal pörölyével kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Mágikus hentesbárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Karmaival a szubreális vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szubreális vámpír feléd harap, de sikertelenül. A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 733 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 2, gyógyulás: 52, összesen: +50 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy varkaudar varázsló!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar varázsló bal karját. (2 támadással 309 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal kegyetlenül megütöd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2 994 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy kronokukac!

Elszántan a másikra ugrasz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a kronokukac gumiszerű testét. (3 támadással 394 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal eltalálod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 665 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Félretolva egy gigantikus kristályszekrényt, rábukkansz a kincses odúra. Benne találtál 3 varázskövet. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mutánsféreg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-30 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a mutánsféreg egyik lábát. (9 támadással 1096 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal néhány helyen meghorzsolod a mutánsféreg bal vállát. (7 támadással 233 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 192 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstdarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-48 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a mutánsféreg szárnyképződményét. (8 támadással 952 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal párszor súrolva eltalálod a mutánsféreg testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) A mutánsféreg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 224 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mithril felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-12 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2369, sebződés: 887, gyógyulás: 161, összesen: -726 ÉP}

Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-53 életerő.)

(Továbbmész...) [292,12] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kreommat-liliomot. Találsz egy félig kész ladikot. Egyelőre nem tudod felmérni, mi is ez valójában. Biztos vagy benne, hogy egyszer majd te is építesz ilyeneket. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy troglodita harcos. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a troglodita harcos farkát. (9 támadással 1425 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal párszor keményen megütöd a troglodita harcos jobb oldalát. (9 támadással 721 életpontot sebezve.) A troglodita harcos fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 189 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Több csapást kapsz a troglodita harcos farkától. (2 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Durghal pörölyével néhányszor megcsapod a troglodita harcos bal oldalát. (5 támadással 771 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal súrolod a troglodita harcos sárgás bőrét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) A troglodita harcos fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 194 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) A troglodita harcos hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 kyorg rúnakorong (ld. enc.). 26 135 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3000, sebződés: 782, gyógyulás: 157, összesen: -625 ÉP}

Összetörsz 1 varázskövet. (+150 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1241 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Ellenfeled ezúttal egy éltető morf.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 54 életpontot vesztettél. (-25 védekezés.) Megmarkolva a Durghal pörölyét a másikra támadsz. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éltető morf karmával. (9 támadással 1841 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod az éltető morf jobb lábát. (9 támadással 912 életpontot sebezve.) Csúf sebeket ejt az éltető morf karodon és lábadon. (2 támadástól 502 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +101 ÉP.) Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éltető morf jobb karját. (9 támadással 1851 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod az éltető morf jobb lábát. (8 támadással 817 életpontot sebezve.) Az éltető morf újból és újból tövig mártja fegyverét védtelen testedbe. (2 támadástól 528 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +106 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. 60 394 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5421, sebződés: 1084, gyógyulás: 207, összesen: -877 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy mágiamorfáló.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1371 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Megmarkolva a Durghal pörölyét a másikra rohansz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A mágiamorfáló mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 448 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +90 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-8 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Egy tockost nyomat Neked a mágiamorfáló! (1 támadástól 453 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +91 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-8 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1371, sebződés: 901, gyógyulás: 185, összesen: -716 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1521 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kreommat szirmot. [84 pontot használtál fel, van még 678. Kapsz 33 VP-t.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[291,11] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy elfajzott enkala nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy agytaposás varázslatot. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered az elfajzott enkala testét. (9 támadással 1341 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal párszor keményen megütöd az elfajzott enkala bordás testét. (9 támadással 649 életpontot sebezve.) Az elfajzott enkala mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 200 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Karmával néhányszor az elfajzott enkala megcsapja a fejedet. (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-12 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Durghal pörölyével többször eltalálod az elfajzott enkala jobb karját. (5 támadással 704 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal párszor súrolva eltalálod az elfajzott enkala bal oldalát. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Az elfajzott enkala mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 207 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 191 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Az elfajzott enkala összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. 26 532 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2832, sebződés: 793, gyógyulás: 164, összesen: -629 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy lomha morf.

Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (127 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A lomha morf leken néhány pofont. (2 támadástól 390 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +78 ÉP.) A lomha morf szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 298 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) A lény összetapos! 202 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 1017, gyógyulás: 138, összesen: -879 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Összetörsz 1 varázskövet. (+150 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1436 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ügyességed TF-elődött. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-55 életerő.)

(Továbbmész...) [291,10] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kísértetvándor. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 925 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. 67 életpontot vesztettél. Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre ugrasz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a kísértetvándor testét. (9 támadással 1277 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal néhányszor épp csak megérinted a kísértetvándor kopott ruháját. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 60 életpontot vesztettél. A kísértetvándor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. 24 701 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2345, sebződés: 409, gyógyulás: 61, összesen: -348 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy harcias morf.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 2544 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. (A(z) tűztagadó védett meg.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Nem találtad el! Többször beletép húsodba a harcias morf. (4 támadástól 584 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +117 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. (A(z) tűztagadó védett meg.) Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Karmok szántják végig bal lábadat. (4 támadástól 549 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +110 ÉP.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) tűztagadó védett meg.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2544, sebződés: 1133, gyógyulás: 231, összesen: -902 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itt hagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled.
(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+365 életerő.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-58 életerő.) [42 pontot használtál fel, van még 636. Kapsz 16 VP-t.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 9 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+38 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+892 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [35 pontot használtál fel, van még 601. Kapsz 14 VP-t.]

m 3 1 8 mozogsz délkeletre, északkeletre, északra
[292,11] Továbbra is síkságon vagy.
(Feltételes támadás:) Egy eszement trappoló! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az eszement trappoló vastag alkarját. (9 támadással 1282 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal többször eltalálod az eszement trappoló bordás testét. (9 támadással 644 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 320 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 84 életpontot vesztettél. Durghal pörölyével párszor keményen megütöd az eszement trappoló bal karját. (4 támadással 535 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal súrolod az eszement trappoló bal lábát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Patájával az eszement trappoló többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 401 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +81 ÉP.) A lény összetapos! 102 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 szürke briliáns. 23 329 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2530, sebződés: 907, gyógyulás: 145, összesen: -762 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy mágiamorfáló.

Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A mágiamorfáló mancsával lekever egy hatalmasat. (1 támadástól 524 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +105 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-8 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A mágiamorfáló mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 402 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +81 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-8 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 926, gyógyulás: 186, összesen: -740 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet.
(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+399 életerő.) Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-50 életerő.)

(Továbbmész...) [293,10] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél.

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy védelmező morf.

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-62 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 42 aranyad. A teremtmény öblösen felkacag, majd tesz egy apró ujjmozdulatot. A következő pillanatban egy apró pukkanás kíséretében eltűnik szeretett tárgyad, egy ork csodaszer! Elszántan a másikra rohansz. Durghal pörölyével párszor keményen megütöd a védelmező morf testét. (9 támadással 1705 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a védelmező morf testét. (9 támadással 823 életpontot sebezve.) A védelmező morf csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 210 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-9 erő forduló végéig). Végighúz rajtad a védelmező morf a csápjával. (1 támadástól 231 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 90 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-54 életerő.) A dolgot még 17 aranyad bánja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2528, sebződés: 647, gyógyulás: 89, összesen: -558 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itt hagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled.
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+388 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+380 életerő.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-54 életerő.)

(Továbbmész...) [293,9] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Ezek Ram partjai, széleit az óceán iszonyatos hullámai mossák. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy halálos morf.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés besül. Ellenfeled energiacsóva varázslatot lő rád. 223 életpontot vesztettél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Az összes nálad levő víz elpárolgott! Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre ugrasz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálos morf testét. (9 támadással 1728 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a halálos morf testét. (9 támadással 901 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 194 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálos morf testét. (9 támadással 1702 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal néhányszor súrolod a halálos morf testét. (4 támadással 359 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 195 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. 50 745 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4690, sebződés: 612, gyógyulás: 0, összesen: -612 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát.
(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+388 életerő.) A következő ellenfél egy domináns morf.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy kiszáradás varázslat. 420 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 420, gyógyulás: 0, összesen: -420 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.
(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+408 életerő.) Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.) [143 pontot használtál fel, van még 458. Kapsz 57 VP-t.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+957 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 453. Kapsz 2 VP-t.]

m 2 2 6 mozogsz keletre, keletre, nyugatra
[294,9] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik.

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy lomha morf száll szembe veled.

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 35 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (134 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre ugrasz. Ezt a támadást elhibáztad! A lomha morf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 371 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +75 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 324 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 204 életpontot vesztettél. Oopssz, ez mellément! A lomha morf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 371 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +75 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 334 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +67 ÉP.) Összetipor lábával. 197 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 1935, gyógyulás: 286, összesen: -1649 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itt hagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled.
(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+405 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+372 életerő.) Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog FéNYeS NaP előtt. Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-50 életerő.)

(Továbbmész...) [295,9] Ez már a tenger! Magabiztosan tempózol előre. Amerre csak ellátsz, mindenütt víz, víz!

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Egy brutális morf áll veled szemben.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: természet haragja varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Durghal pörölyével néhányszor megcsapod a brutális morf testét. (9 támadással 1715 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal párszor keményen megütöd a brutális morf jobb oldalát. (9 támadással 853 életpontot sebezve.) Csápjaival a brutális morf csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 261 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 435 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2568, sebződés: 729, gyógyulás: 53, összesen: -676 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-52 életerő.)

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [62 pontot használtál fel, van még 391. Kapsz 24 VP-t.]

szk 565 565 565 keresed az 565. szörnyet az 565. szörnyet az 565. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy tengeri parduant. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

ef 30 548 energia fejlesztése 30
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-17 TU.] [119 pontot használtál fel, van még 272. Kapsz 47 VP-t.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 267. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 267.]

* 3. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 247. Kapsz 8 VP-t.]

* 4. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 237. Kapsz 4 VP-t.]

* 5. BP: h 234 40 0 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+36 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 197. Kapsz 16 VP-t.]

* 6. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 192. Kapsz 2 VP-t.]
Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 21, 10.
Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 192 pontod maradt, ebből a következő körre 192 pontot vihetsz át. Kapsz még 610 pontot. A következő körben tehát 802 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KYORG RÚNAKORONG (767. TÁRGY)
Egy lapos, vékony, de hihetetlenül kemény korong. Ha megfogod, halvány fénnyel világítani kezd - jelezve, hogy egy mágikusan igencsak aktív tárgyról van szó. A kyorg rúnakorong nem átadható.

KARAKTERLAP

Bartyos, egy fekete hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Tharr áldozópapja vagy. Papi hited: 333. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 469. fordulód.

Erő: 74 (121) Szint: 53 Merészség: 5/5 Magasság: 251 cm
IQ: 66 (104) Támadás: 95 (103) Agresszió: 3 Testsúly: 490 kg
Ügyesség: 70 (93) Védekezés: 136 (146) Menekülés: 30 % Életkor: 29/37 év
Egészség: 67 (94) Életpont: 1754/248 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 77 (101) Varázspont: 3194/63 Pénz: 5111 arany Kép. pont: 89
Tudatpont: 90/0 Pszi pont: 362/1175 Halhatatlanság: 13 % EFejl: 16
Eddig összesen 6963 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 416 385 TP-t kaptál. Jelenleg 43 611 136 TP-d van. A következő szinthez még 8 388 864 TP szükséges. Trófeáid: domináns morf, Morghatal A'ton, triklem drakolder. A 344. fordulódban 1560 arany került a bankszámládra. 1740 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/55 ökölvívás: 7/67 szúrófegyverek: 16/24
vágófegyverek: 21/76 ütőfegyverek: 54/66 (+7%) lőfegyverek: 21/50
dobófegyverek: 37/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
295,9 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 120 TU-t válthatsz TVP-re.
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve.
JLKzott minoszkúpok: 63, 57

SZÁMLÁLÓK
Földanya nektárja 10/10 Pszi katalizátor 50/20 Max életkor 101 év
Átcsoportosítási és instabil keret: 398 174 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 67/8 2. nyomkövetés: 65/91 (+5%) 3. mászás: 30/66 (+5%)
4. csapdakészítés: 49/60 (+10%) 5. csapdaészlelés: 18/56 6. gyógyítás: 69/29 (+120%)
7. titkosírás: 3/27 8. felderítés: 33/74 9. szörnyidomítás: 3/89
10. teológia: 189/3 (+50%) 11. taumaturgia: 199/69 (+17%) 12. szerencsejáték: 6/40
13. versengés: 28/37 14. harcművészetek: 4/1 15. zene: 145/0 (+50%)
16. szörnyismeret: 22/78 (+27%) 17. pszi: 34/81 (+6%) 18. zárnyitás: 6/86
19. vadászat: 4/41 20. vitalitás: 6/54 (+8%) 21. bányászat: 47/79
22. testépítés: 95/12 23. úszás: 16/39 24. főzés: 29/0
25. csapatmunka: 1/32

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 621
4. max. életpont: 1 5. varázslat sebzés: 1 6. regeneráció: 1 10. vp regeneráció: 2
11. kincskeresés: 2 12. halhatatlanság: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 35% életerő alatt 25 TVP-ért
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), bűvös shurikent (#562) (max. 9999 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 9999 darabot, csak egyszer), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), édesmoha csomót (#1479) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 9999 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 10 darabot )
mászol max. 160 TVP-ért
úszol max. Feltételes úszás max. 80 TVP-ért.
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 25, max: 50)
szintszívó lények (#9097), 9999. szövetség (#9999) (csak egyszer), vércápa sámán (#281), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), bolyongó lidérc (#388), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), Rém (#315), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), halálmadár (#351), ro'galhal gyóntató (#524), Harmarghal (#525), fekélyes hernyó (#489), őshonos sziklozug (#447), nekrit parazita (#787), Ywgerothon (#7053) (csak egyszer), eszement trappoló (#549), bosszúálló (#562), tengeri parduan (#565)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761), inváziós ellenfelek (#9089)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 30 vp; taumaturgia: 30 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (106,18,1) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)
Techiulan aurája (#261) erőpajzs III (#127) esszenciavédelem 2 (#188) tárgyvédelem (#178)
hadiszerencse III (#59) harci induló (#443) hatalomvarázs (#220) óriáserő (#53)
csupasz izom (#28) mentális pajzs (#72) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), ryuku átokvarázs (#280)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> mérges pók (#20) ryuku átokvarázs (#280) >> szutykos remák (#191)
puha ütés (#60) >> kobudera (#8)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
gázpajzs (#467) >> smaragd sárkány (#326) fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328)
elektromos pajzs (#51) >> Ekhnagorhu (#291) elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett!
2.) Egy hozzád hasonló nagyhatalmú harcos számára már nem jelent kihívást a csatamezők mocskában túrkálni: IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): többek közt 908. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Thargodan könyvtár (768): többek közt 791. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 46, 47, 48, 49, 53, 57, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 135, 171, 172, 176, 177, 178, 180, 244, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 6, 7, 11, 13, 15, 16, 18, 20, 24, 34, 35, 41, 42, 43, 44, 49, 50.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1404, az összesen kapott pontszám: 201617. (összesen ölhető: 1512 ) Eddig 2 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 84 TU. szükséges még: 6 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 149 TU. szükséges még: 41 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2030 TU szükséges.)

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 borkonyó bibe (#312) 2 kaktusztüske (#114) 1 madártoll (#112)
1 ork csodaszer (#1228) 1 sallank karom (#128) 200 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bíbor morfplazma (#2450) 50 isteni könnycsepp (#260) 1 kék morfplazma (#2442)
3 kreommat szirom (#925) 1 kyorg rúnakorong (#767) 3 lélekesszencia (#619)
1 raskhiir bozaka (#768) 1 szürke briliáns (#908) 1 varázskő (#305)
2 vörös morfplazma (#2443)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

290 291 292 293 294 295 296
8
9
10
11
12
13
(291,10) kísértetvándor (#568), harcias morf (#7619), Tharr oltár, 44. jellempróba
(291,11) 22. jellempróba, oltár, nekrofun (#173), elfajzott enkalák (#564), lomha morf (#7621)
(292,11) eszement trappoló (#549), mágiamorfáló (#7623), Sheran oltár
(292,12) kreommat-liliom (#924, belőle készíthető: #925), ladik (#1244), troglodita harcos (#556), éltető morf (#7625), mágiamorfáló (#7623)
(293,9) tengeri parduanok (#565), halálos morf (#7618), domináns morf (#7624)
(293,10) mutánsféreg (#554), domináns morf (#7624), Fairlight oltár, védelmező morf (#7622)
(293,11) kristálypalota (#401), 31. jellempróba, Leah oltár, gránitelementál (#205), szubreális vámpír (#223), varkaudar varázsló (#271), kronokukac (#285), mutánsféreg (#554)
(294,9) lomha morf (#7621), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(295,9) brutális morf (#7620)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A töltetes, körönként csökkenő tárgyak (árny és hártya) levehetőek lettek. Ha azonban levesz valaki egyet, ami már KF-elve volt, akkor az megsemmisül, a maradék töltetei elvesznek.
* - éj tárgy került a játékba, a kortexvéd‹ (2490), amely a síkokon részlegesen véd a szörnyek VP-szívó képességét‹l. El‹állítása a H 2069 2490 (mennyiség) paranccsal történik.
* - Bekerült a játékba az Élet földje.

Üzenet küldése a karakternek