Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. aug. 26. 14h:13' EZ A 477. JÁTÉKHETED, 429. FORDULÓD 478. játékheted kezdete: aug. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5330 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 12 |
* 1. KP: vv 138 12 71 | elmormolod a 138. varázslatot a 12. varázslatot a 71. varázslatot |
* 2. KP: vv 19 26 165 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: v 1 40 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: hh 2306 1100 0 | használod a 2306. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 5. KP: vv 188 178 14 | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 14. varázslatot |
* 6. KP: hh 841 1133 0 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 7. KP: vv 443 220 53 | elmormolod a 443. varázslatot a 220. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: vv 28 98 72 | elmormolod a 28. varázslatot a 98. varázslatot a 72. varázslatot |
* 9. KP: v 6 80 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 10. KP: h 697 1500 0 | használod a 697. tárgyat |
ek 302 4 | t. energia kisütése: 302 4 |
h 473 3 | használod a 473. tárgyat |
v 198 254 29 | elmormolod a 198. varázslatot |
250 | 251 | 252 | |
52 | |
|
|
53 | |
|
|
54 | |
|
|
[254,29] Vált a terep: dombság után ritka erdő.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés besül. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 2613 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Tökéletes vezetőnek bizonyulsz. (395 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 2 isteni könnycsepp, lótuszvirág, 12 quwarg tojás, 6 sáfránypor, téfea-agy, 17 fűszertartó. Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a változatos morf testét. (8 támadással 1363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+273 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a változatos morf bal oldalát. (8 támadással 789 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 175 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 172 életpontot vesztettél. Ent pásztorbottal párszor megpöccinted a változatos morf testét. (3 támadással 514 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 174 életpontot sebeztél. Mágikus hentesbárddal épp hogy eltalálod a változatos morf testét. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 164 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 202 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a változatos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 58 342 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5869, sebződés: 1108, gyógyulás: 561, összesen: -547 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 134 életpontot vesztettél. (-25 védekezés.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal többször eltalálod az éltető morf testét. (8 támadással 1369 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod az éltető morf testét. (8 támadással 796 életpontot sebezve.) Az éltető morf megforgatja fegyverét, aztán az emberi szem számára szinte követhetetlen sebességgel zúdít rád döféseket. (2 támadástól 581 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +117 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2165, sebződés: 715, gyógyulás: 119, összesen: -596 ÉP}
be 104 | bemész a 104. titkos labirintusba |
lm 3 19 901 | mozogsz 3 19 901 |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 732 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a pirogólem jobb oldalát. (8 támadással 976 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+196 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal csak érinted a pirogólem jobb lábát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A pirogólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 229 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) A pirogólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
12 250 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1933, sebződés: 229, gyógyulás: 264, összesen: +35 ÉP}
Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pirogólem jobb karját. (8 támadással 999 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+200 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a pirogólem jobb oldalát. (7 támadással 539 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). A pirogólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 226 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
12 250 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+150 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1697, sebződés: 226, gyógyulás: 358, összesen: +132 ÉP}
Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 732 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az achát gólem jobb karját. (8 támadással 1017 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+204 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal csak érinted az achát gólem testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Az achát gólem behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 164 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
14 695 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+150 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1947, sebződés: 164, gyógyulás: 258, összesen: +94 ÉP}
lm 16 11 6 | mozogsz 16 11 6 |
Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az achát gólem bal lábát. (8 támadással 1006 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+202 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az achát gólem testét. (7 támadással 555 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Az achát gólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 270 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Az achát gólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
14 695 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Kinyered egy manakristály energiáját. (+1841 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1726, sebződés: 270, gyógyulás: 372, összesen: +102 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 746 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 39 életpontot vesztettél. Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a krathan csontváz jobb karját. (8 támadással 1019 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+204 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal megpöccinted a krathan csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a krathan csontváz újra meg újra lecsap. (3 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 37 életpontot vesztettél. A krathan csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
16 921 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1984, sebződés: 266, gyógyulás: 262, összesen: -4 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 715 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny tüzet lehel! (A(z) tűztagadó védett meg.) Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a pirogólem testét. (7 támadással 924 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal súrolod a pirogólem testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a pirogólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 228 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) A pirogólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
12 250 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1877, sebződés: 228, gyógyulás: 251, összesen: +23 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 740 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A lény tüzet köp rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a pirogólem jobb lábát. (8 támadással 1035 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+208 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal csak érinted a pirogólem bal oldalát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a pirogólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 214 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) A pirogólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
12 250 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2004, sebződés: 214, gyógyulás: 274, összesen: +60 ÉP}
Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 745 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az achát gólem pufók combját. (8 támadással 1014 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+203 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal csak érinted az achát gólem testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Mancsával az achát gólem megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
14 695 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2008, sebződés: 107, gyógyulás: 248, összesen: +141 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 725 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az achát gólem bal lábát. (8 támadással 987 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+198 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal meghorzsolod az achát gólem testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az achát gólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 286 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Az achát gólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
14 695 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1953, sebződés: 286, gyógyulás: 267, összesen: -19 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra támadsz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos zsokarg bal lábát. (8 támadással 1029 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+206 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal meghorzsolod a púpos zsokarg testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Beléd öklel a púpos zsokarg! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A púpos zsokarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
9 947 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1224, sebződés: 135, gyógyulás: 248, összesen: +113 ÉP}
lm 8 900 22 | mozogsz 8 900 22 |
Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az achát gólem jobb vállát. (8 támadással 995 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 152 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal többször kegyetlenül megütöd az achát gólem pufók combját. (7 támadással 578 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, az achát gólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 289 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Az achát gólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
14 695 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1725, sebződés: 289, gyógyulás: 58, összesen: -231 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a torz gólem jobb oldalát. (8 támadással 1044 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 164 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a torz gólem bal hátsó lábát. (8 támadással 596 életpontot sebezve.) A torz gólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 234 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Ent pásztorbottal többször eltalálod a torz gólem testét. (2 támadással 234 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 185 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 140 életpontot sebeztél. Mágikus hentesbárddal súrolod a torz gólem testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) A torz gólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 288 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
16 454 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2440, sebződés: 522, gyógyulás: 105, összesen: -417 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 2 1 4 | mozogsz a 4. ponthoz |
m 5 5 4 | mozogsz a 4. ponthoz |
m 6 8 5 | mozogsz az 5. ponthoz |
szk 432 | keresed a 432. szörnyet |
ef 35 518 | energia fejlesztése 35 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 4. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 5. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 6. BP: h 234 40 0 | használod a 234. tárgyat |
* 7. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
PIROGÓLEM (514. SZÖRNY) A pirogólemek egy érdekes véletlen eredményeképpen jöttek létre. Pentauon rakshallion egy őrzőgólem formázása közben elvesztette az uralmat a felszabadult mágikus energiák fölött, és ennek eredményeképpen azok magukba szippantották a laboratórium területén szétszórt mozdítható tárgyakat: többek között 12 darab égő fáklyát is. Mivel mindez a ceremónia utolsó stádiumában történt, az őrzőgólem rendben feléledt, majd ráébredt különös kapcsolatára a tűzzel. A véletlen folytán a gólemek egy új generációja született, melyből a későbbi háborúk során Pentauon balesetét mesterséges körülmények között újra előidézve még több példányt alkottak. |
ACHÁT GÓLEM (515. SZÖRNY) Ezek a mágiával animált szolgák az Esthar Császárság épületeinek védelmére lettek kifejlesztve. Az achát gólemek sötét bőrét szinte lehetetlen a közelharc során megsebezni, kivéve, ha átvágsz egyet a testén húzódó világoskék színű erekből. Ezek az achát gólemek formázásakor használt mágiafonalak, ha találat éri őket, elpattannak, mint egy hajszálér. Ha szerencséd van, így akár egy teljes végtagot lebéníthatsz. |
KRATHAN SZABLYA (854. TÁRGY) A legendás krathan légió harcosainak közkedvelt fegyvere volt a krathan szablya. Bár tulajdonosaik manapság csupán élőholtként bolyonganak hazájuk romjai között, fegyverükön nem fogott az idő, fényezett díszítése most is legalább olyan szépen csillog, mint a rakshallionok uralkodásának idejében. A krathan szablya sebzése 4d6+4, használója +2 védettséget és +20 max. ép-t kap. A szablya elég nehéz, használni nem egyszerű, így ahhoz, hogy egyáltalán a kezedbe vehesd, legalább 20-as vágófegyver szakértelem szükségeltetik. |
TORZ GÓLEM (516. SZÖRNY) Ezek a vicsorgó pofájú, egy mutánst megszégyenítő végtagokkal (mindenből kettővel több) rendelkező gólemek réges-régen csupán Roelaoth palotáinak mesés gazdagságú kincseskamráit védték az illetéktelen behatolóktól. Miközben azonban a császárság megbukott, és ezeknek az őrző lényeknek az alkotói odavesztek a három nemzet háborújában, a legtöbb kincseskamrát maga alá temette a triklem drakolderek pusztítása. A káoszban a védelmi feladatokat ellátó gólemek szétszéledtek, szívósságuk azonban töretlen maradt: legtöbbjük még ma is az őrhelyéhez vezető utat keresi, miközben mindenkit aki nem esthar pap (talán még azt is, aki az, ezt nem tudhatjuk) négy kézzel tép darabokra. |
GÓLEMGYŰRŰ (866. TÁRGY) Az Esthar papok joggal féltek attól, hogy a titkos ceremóniáikon alkotott őrzőgólemjeik hűségébe hiba csúszhat. Ez a kyorgok minden tudást maga mögé utasító hatalma volt, mellyel bármikor kényük-kedvük szerint tudták formálni a mások által létrehozott mágiát is. A gólemgyűrű olyan hűségbéklyót von tulajdonosa köré, melyet már a legerősebb kyorg hatalom sem képes áttörni. Ez a hatás csupán az Esthar papok mágiával animált szolgáira vonatkozik, így nem valószínű, hogy ha ezt viseled, minden kyorg a lábaid előtt fog heverni. A gólemgyűrű észlelhető hatásai a következők: viselésekor +9 védettséget és +20 max.ép-t kapsz. A gyűrű annyira ragaszkodik gazdájához, hogy sem másik karakternek átadni, sem eladni nem tudod. |
RAKSHALLION JOGAR (864. TÁRGY) A rakshallionok az Esthar császárság vezető papjai voltak. Hatalmuk jelképe ez a színarany jogar, melynek végébe egy rubin ékkövet ágyaztak. A szimbolikus jelentés mellett a rakshallion jogar további speciális tulajdonságokkal is rendelkezett, a megfelelő ember kezébe kerülve félelmetes fegyverré válhatott. Sajnos utoljára az Esthar papok körül kerültek ki ilyen emberek, akik a jogarban rejlő mágikus energiákat uralni tudták - ezért a te kezedben ez a jogar nem más, mint egy egyszerű, 6D4+7 sebzésű mágikus ütőfegyver, amely időnként sivatagi viharral sújt le ellenfeledre. A reményt azonban soha nem szabad feladni... épp ezért a rakshallion jogart nem adhatod át másik karakternek. |
Erő: | 90 (133) | Szint: | 51 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 251 cm |
IQ: | 56 (94) | Támadás: | 91 (96) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 490 kg |
Ügyesség: | 55 (76) | Védekezés: | 116 (126) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 65 (91) | Életpont: | 1582/1613 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 67 (92) | Varázspont: | 2877/64 | Pénz: | 4073 arany | Kép. pont: | 80 |
Tudatpont: | 90/0 | Pszi pont: | 323/833 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/43 | ökölvívás: | 7/67 | szúrófegyverek: | 16/24 |
vágófegyverek: | 21/31 | ütőfegyverek: | 51/10 (+10%) | lőfegyverek: | 21/50 |
dobófegyverek: | 36/49 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
254,29 mezőn táborozol, a 104. labirintusban, 1. szinten, 21. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya nektárja 10/10 | Pszi katalizátor 50/20 | Max életkor 101 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 63/36 | 2. nyomkövetés: | 60/66 (+5%) | 3. mászás: | 27/11 |
4. csapdakészítés: | 45/93 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 16/52 (+36%) | 6. gyógyítás: | 45/47 |
7. titkosírás: | 3/27 | 8. felderítés: | 30/98 (+12%) | 9. szörnyidomítás: | 3/89 |
10. teológia: | 146/64 (+69%) | 11. taumaturgia: | 181/15 (+23%) | 12. szerencsejáték: | 6/40 |
13. versengés: | 28/37 | 14. harcművészetek: | 4/1 | 15. zene: | 134/89 (+50%) |
16. szörnyismeret: | 18/80 | 17. pszi: | 31/31 (+5%) | 18. zárnyitás: | 5/44 (+73%) |
19. vadászat: | 4/41 | 20. vitalitás: | 4/12 | 21. bányászat: | 45/91 |
22. testépítés: | 94/96 (+16%) | 23. úszás: | 16/15 | 24. főzés: | 28/12 |
25. csapatmunka: | 1/32 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 117 | |||
4. max. életpont: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 1 | 10. vp regeneráció: 2 |
11. kincskeresés: 2 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 25 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), bűvös shurikent (#562) (max. 9999 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 9999 darabot, csak egyszer), tűzbimbót (#623) (max. 9999 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), édesmoha csomót (#1479) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 9999 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 160 TVP-ért |
úszol max. Feltételes úszás max. 80 TVP-ért. |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), 9999. szövetség (#9999) (csak egyszer), vércápa sámán (#281), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), bolyongó lidérc (#388), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), Rém (#315), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), halálmadár (#351), ro'galhal gyóntató (#524), Harmarghal (#525), fekélyes hernyó (#489), őshonos sziklozug (#447) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 30 vp; taumaturgia: 30 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (109,7,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
Techiulan aurája (#261) | erőpajzs III (#127) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) |
méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse III (#59) | harci induló (#443) | hatalomvarázs (#220) |
óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | mentális pajzs (#72) | a lélek védelme (#57) |
varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), ryuku átokvarázs (#280) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | mérges pók (#20) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | szutykos remák (#191) | |
puha ütés (#60) | >> | kobudera (#8) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
gázpajzs (#467) | >> | smaragd sárkány (#326) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Ekhnagorhu (#291) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett! |
2.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára! |
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): 104. labirintus (254,29). barbár barlang (692): kész. tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Thargodan könyvtár (768): többek közt 791. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 46, 47, 48, 49, 53, 57, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 107, 108, 109, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 135, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 6, 7, 11, 13, 15, 16, 18, 20, 24, 34, 35, 41, 42, 43, 50. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1239, az összesen kapott pontszám: 174077. (összesen ölhető: 1248 ) Eddig 2 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 11 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 20 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4724 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 3 | fiatalság itala (#473) | 17 | fűszertartó (#210) | |||
8 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | lótuszvirág (#447) | 1 | madártoll (#112) | |||
12 | quwarg tojás (#360) | 7 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
661 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | dlathog kőzet (#829) | |||
1 | gólemgyűrű (#866) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kék morfplazma (#2442) | |||
1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | krathan szablya (#854) | 1 | rakshallion jogar (#864) |
253 | 254 | 255 | |
28 | |
|
|
29 | |
|
|
30 | |
|
|