110. forduló, 112. forduló, Ssyn Do'rahel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 12. 9h:23'
EZ A 196. JÁTÉKHETED, 111. FORDULÓD
197. játékheted kezdete: máj. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5286
SZÁMLA : XXXX

SSYN DO'RAHEL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [110,52] koordinátán.
Nagy porfelhőre leszel figyelmes a távolban, ahogy körbetekintesz. A sötét, mozgó pontok irtózatos sebességgel közelednek Feléd. Mintha hatalmas kőtömbök keltek volna életre! És igen: A Föld maga fordult ellened! Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy talán még el lehetne menekülni, de kővé válsz a rémülettől, amikor meglátod a földelementálok élén vágtató legendás árnyékharcost, Vescort. Moccanni sem bírsz, ahogy közelednek! Rémületedet szomorúság váltja fel, amikor szemed a harcos kezében tartott relikviára téved: "A Földelem-idéző pálca!" - nyögöd. Eljöttek hát Chara-din végnapjai...
Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
Varázserőd regenerálódik. (+22 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.)

p 64 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [5 pontot használtál fel, van még 250.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 245.]

m 1 4 4 mozogsz északkeletre, délre, délre
[111,51] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy vérszomjas csüldő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 13.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Rövid karddal felnyitod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
525 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 6, gyógyulás: 11, összesen: +5 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 lapockacsontot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [111,52] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy tüskés harci gromak. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a tüskés harci gromak bal első lábát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a tüskés harci gromak bal oldalát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a tüskés harci gromak jobb vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.)
Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

(Továbbmész...) [111,53] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Látsz egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy százfogú! {egyik sebzési módja: 1x 4d4+4.}

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a százfogú jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a százfogú testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A százfogú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Itt csata lesz.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kicsit megvagdalod a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Mandibulakaszával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [79 pontot használtál fel, van még 166.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[112,53] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy nukleáris cickány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 28 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a nukleáris cickány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a nukleáris cickány jobb első lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a törpékkel, hogy a holttestet itt helyben kell elásniuk. Semmi mászkálás, esetleg megbotlanak a törpék, és összetörik a koporsó! Szegénykék szomorúan bólogatnak. Hehe, nem ismerik sem a mesét, sem a méregsemlegesítés varázslatot! A biztonság kedvéért megvárod, amíg az elföldelés megtörténik. (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

(Továbbmész...) [113,53] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy ryuku légiós. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a ryuku légiós nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a ryuku légiós jobb lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a ryuku légiós fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a ryuku légiós nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Befeded a vermet ágakkal, levelekkel. A közelben találsz egy szundikáló ragyás burástyát. Bár könnyedén leölhetnéd, jobb ötleted támad - oldalba rúgod, és rögvest szaladni kezdesz a feldühödött szörnyeteg elől. A verem felé szaladsz, és könnyedén átugrod - a burástya viszont egyenesen beleesik! Rövid ideig hörgés, sikoltozás, és sav sziszegés hallatszik, aztán csak erőteljes csámcsogást hallasz. Gyorsan odébbállsz, hiszen a hevenyészett csapdából egy ilyen lény könnyedén kimászik. (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
(Feltételes készítés:) A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót.

(Továbbmész...) [114,52] A sík vidéket bozótos váltja fel. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Miféle isten az, amelyiknek a papjai virágszedéssel töltik az idejüket?! Ez tűrhetetlen! Miután könnyedén végeztél az öreggel, átkutatod a holmiját. Csupán egy mocsári penke van nála és egy szem szimbólum, de az megégeti a kezedet, amikor megérinted, sajnos azt itt kell hagynod. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mocsári penkét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő ragyás burástya nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a ragyás burástya testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ragyás burástya farkát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [131 pontot használtál fel, van még 35.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[115,52] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy legyengült velociraptor. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a velociraptor jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a velociraptor fejét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a velociraptor vastag bőrét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. Magad mögé lököd a pitiáner kétfejű troll trófeát, és diadalmasan beszerzel egy velociraptor trófeát. 1 058 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy hadroszaurusz közeledik. {egyik sebzési módja: 1x 2d10+6.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 32 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a hadroszaurusz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a hadroszaurusz testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a hadroszaurusz bal oldalát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvagdosod a hadroszaurusz testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a hadroszaurusz farkát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hadroszaurusz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 68 életpontot!

(Továbbmész...) [116,52] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 11.]

ef 70 512 energia fejlesztése 70
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 4.]
Eléggé szomjas vagy, a vized viszont már elfogyott. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 252 pontot. A következő körben tehát 256 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ssyn Do'rahel, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din hittérítője vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 111. fordulód.

Erő: 23 (25) Szint: 16 Merészség: 5/3 Magasság: 175 cm
IQ: 20 Támadás: 17 (18) Agresszió: 5 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 20 (23) Menekülés: 30 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 16 Életpont: 243/182 Jellem: gonosz (287) Tul. pont: 2
Szerencse: 19 Varázspont: 244/6 Pénz: 171 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 79/31 Pszi pont: 24/18
Eddig összesen 373 szörnyet (7 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 4 880 TP-t kaptál. Jelenleg 162 233 TP-d van. A következő szinthez még 17 767 TP szükséges. Trófeáid: velociraptor, purifikátor, tüskés harci gromak.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/39 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 21/64 (+19%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 14/52 (+32%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
116,52 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1387 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/40 2. nyomkövetés: 26/84 3. lopás: 2/0
4. mászás: 3/21 (+24%) 5. csapdakészítés: 1/19 6. csapdaészlelés: 2/11
7. gyógyítás: 15/65 8. titkosírás: 6/11 9. felderítés: 3/54
10. szörnyidomítás: 1/0 11. teológia: 11/79 (+4%) 12. taumaturgia: 9/59 (+18%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 1/0 17. szörnyismeret: 9/47 18. pszi: 4/56 (+3%)
19. zárnyitás: 8/5 20. vadászat: 11/92 21. vitalitás: 1/0
22. bányászat: 9/95 23. testépítés: 1/0 24. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
uzbány (#102), elit palotaőr (#133) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP) ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
káoszcsapás (#200), energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Előttem még a királyok is fejet hajtanak. Áldozz oltáromnál két királyi koronát!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 270 TVP áll rendelkezésedre!
3.) A Tguarkhanok cserben hagytak, büntesd meg tehát őket, ölj meg közülük egyet!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
emlékezetfrissítés (177)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
sötét tekercs (260)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
a halál angyala (304)
pszionikus védelem (307)
inkvizítor korbács (342)
vadászidény (351)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 54 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 883 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 111.72 kg Megterheltség: 147%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 2 drótszőr (#37) 2 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gromak bőr (#268) 1 lapockacsont (#33) 1 mocsári penke (#148)
2 pirkit (#153) 1 raptor karom (#281) 5 szárnyas hernyó (#69)
4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

109 110 111 112 113 114 115 116 117
50
51
52
53
54
(111,51) vérszomjas csüldő (#114), mély kút (#93), Leah oltár
(111,52) tüskés harci gromak (#156), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 28. jellempróba, Tharr oltár
(111,53) mély kút (#93), százfogú (#53), manaelementál (#290)
(112,53) nukleáris cickány (#155), Tharr oltár, 45. jellempróba
(113,53) ryuku légiós (#361), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, 42. jellempróba
(114,52) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), barátság szent tüze (#484), egy ismeretlen isten rúnaköve, 37. jellempróba, ragyás burástyák (#111)
(115,52) velociraptor (#161), Leah oltár, 28. jellempróba, hadroszaurusz (#162)
(116,52) Tharr oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A Végzet Vermében javítottunk egy hibát a kincsgenerálásban. A hibásan generált kincseket a következő napokban le fogjuk vonni.
* - A Végzet Vermébe történő belépés mostantól csak akkor törli a Pörhemór körét, ha az a Verembe volt lerakva.

Üzenet küldése a karakternek