23. forduló, 25. forduló, Zook Turen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. márc. 26. 9h:04'
EZ A 239. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD
240. játékheted kezdete: márc. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5169
SZÁMLA : XXXX

ZOOK TUREN KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [30,-10] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+2 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.)

d 4 1 eldobod a 4. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 botot. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[31,-10] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bíborgörény közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a bíborgörény bal oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bíborgörény testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [32,-10] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Látsz egy tűzbokrot. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes támadás:) Egy démontetű! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Meglövöd a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal felnyársalod a démontetű csáprágóját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A démontetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [33,-10] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy félelem-járó közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Telibe kaptad a félelem-járó fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal jól megszurkálod a félelem-járó ragyás pofáját. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A félelem-járó beleharap a kezedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a félelem-járó. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a félelem-járó bal hátsó lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A félelem-járó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A félelem-járó csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+28 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sünmedve. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a sünmedve bal karját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sünmedve tüskés hátát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A sünmedve leken néhány pofont. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sünmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a sünmedve testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a sünmedve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 53 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [65 pontot használtál fel, van még 106.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 104.]

m 1 3 3 mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre
[34,-11] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy adószedő.

(Továbbmész...) [35,-10] Még mindig füves síkságon vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hmm, csak egy gátvakond. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a gátvakond jobb első lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A gátvakond néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal felnyársalod a gátvakond testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gátvakond néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gátvakond még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
55 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat.

(Továbbmész...) [36,-9] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pókvadász. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a pókvadász testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pókvadász bal hátsó lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a pókvadász néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átszúrod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A pókvadász jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A pókvadász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+27 életerő.) [65 pontot használtál fel, van még 39.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [30 pontot használtál fel, van még 9.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
Sajnos nincs tulajdonság-pontod, amit felhasználhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

kno 3 képesség-növelés 3
Sajnos nincs képesség-pontod, amit felhasználhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

m 2 3 8 mozogsz keletre, délkeletre, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól bátor vándor helyett ügyes túlélő. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 164 pontot. A következő körben tehát 173 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÍBORGÖRÉNY (84. SZÖRNY)
Zsuppsz! Az orrodat borzalmas bűz üti meg, és a következő pillanatban már jön is fel a gyomrodból a reggeli/ebéd/vacsora. Pedig csak egy ártatlan bíborgörény indított ellened a Wermachtot megszégyenítő gáztámadást. A rosszullétet persze gyorsan le kell küzdened, mert jön a közelharc ezzel a sötétbíbor szőrű, kutya méretű szörnnyel! Szerencsére csak bozótos területen számíthatsz rá.

PÓKVADÁSZ (59. SZÖRNY)
Az erdőben árnyként mozgó, ló nagyságú rovar-ragadozó egyik kedvenc kajája a mérges pók. De ha mérges pók nincs (pl. kipusztítottad őket a mérgük miatt), akkor megteszi egy rágósabb, de kiadósabb falat kalandozó is. Bár van hat lába, a pókvadász gyakran vitorlázik a fák között fekete lebernyegével. Ha zsákmányt pillant meg, rátekeri nyelvét, és a félig megfojtott áldozatot elevenen, nyúlánk szívókájával szürcsöli fel, a légyéhez hasonló külső emésztéssel. Undorító, mi? Akkor döfd agyon egy szúrófegyverrel...

KARAKTERLAP

Zook Turen, egy rövid ezüsthajú, csillogó szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 24. fordulód.

Erő: 8 Szint: 7 Merészség: 5/5 Magasság: 122 cm
IQ: 19 Támadás: 6 Agresszió: 4 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 8 Menekülés: 40 % Életkor: 105/105 év
Egészség: 11 Életpont: 99/65 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 1
Szerencse: 17 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 79 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 219 TP-t kaptál. Jelenleg 2136 TP-d van. A következő szinthez még 1864 TP szükséges. Trófeáid: tintacsiga, félelem-járó.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 7 ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 5 (+1)

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << bot (#4)

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1
4. gyógyítás: 13 (+1) 5. vadászat: 6 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
gyógyítasz 45% életerő alatt 35 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
démontetű (#15), grákó denevér (#25) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
gnóm (#6)

Összsúly: 21.83 kg Megterheltség: 83%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 131 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 1 gyöngymangó (#135) 10 kerek kő (#19)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 kaja (#2) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(31,-10) bíborgörény (#84), 2. jellempróba
(32,-10) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 22. jellempróba, démontetű (#15)
(33,-10) félelem-járó (#56), sünmedve (#33)
(34,-11) Tharr rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), művészi porolit (#720)
(35,-10) gátvakond (#57), tavacska
(36,-9) pókvadász (#59)

Üzenet küldése a karakternek