223. forduló, 230. forduló, Ignatus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 15. 9h:12'
EZ A 545. JÁTÉKHETED, 224. FORDULÓD
546. játékheted kezdete: jún. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5074
SZÁMLA : XXXX

IGNATUS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,58] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 5. szinten/térképen, az 50. pontnál. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+184 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+93 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)

* 1. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 389.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 384.]

* 3. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Ideje egy kis fegyverápolásnak, megélezed őket a fenőkővel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 376.]

* 4. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

* 5. KP: v 188 0 0 elmormolod a 188. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted az esszenciavédelem 2 varázslatot! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 371.]

t 6133 1 támadod a 6133. kalandozót
FT 6133 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

h 6134 1 használod a 6134. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 376.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 381.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 386.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 391.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 396.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 401.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 406.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 411.]

ftv 51 704 felt. tám/véd. varázslat az 51. varázslatot a 704. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 411.]

ftv 150 999 felt. tám/véd. varázslat a 150. varázslatot a nőket
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 411.]

ftv 150 998 felt. tám/véd. varázslat a 150. varázslatot a férfiakat
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 411.]

tv 150 támadó/véd. varázslat a 150. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: nagyobb tűzlehelet. [0 pontot használtál fel, van még 411.]

kf 1697 kézbeveszed/felveszed az 1697. tárgyat
A válladra helyezed a boszorkánykendőt. [0 pontot használtál fel, van még 411.]

h 1228 5 használod az 1228. tárgyat
Leöntöd a torkodon 4 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +4 támadás a forduló végéig. A szádhoz emeled a következő ork csodaszert, de kellemetlen illata miatt képtelen vagy többet meginni. Majd inkább a következő fordulódban, ha megnyugodott már kicsit a gyomrod! [8 pontot használtál fel, van még 403.]

h 2306 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 403.]

kf 1112 1 kézbeveszed/felveszed az 1112. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a kőkalapácsot, majd a jobb kezedbe veszed a varkaudar che-kardot. [0 pontot használtál fel, van még 403.]

kf 630 2 kézbeveszed/felveszed a 630. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az energiapajzsot, majd a bal kezedbe veszed az adamantit pajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 403.]

h 1894 9 használod az 1894. tárgyat
Felhasználsz 9 gernim balzsamot: kaptál ugyanennyit TU-t! [9 pontot használtál fel, van még 394.]

ef 16 506 energia fejlesztése 16
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-16 TU.] [112 pontot használtál fel, van még 282.]

kf 1570 kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

lm 54 54 54 mozogsz 54 54 54
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kanyarodik a járat. [52. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 25 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [53. PONT.] Hamarosan egy harcias morfot pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a harcias morf testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a harcias morf farkát. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor megcsapod a harcias morf farkát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A harcias morf farkával megérint. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A harcias morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály, 4 manifeszt.nyúlvány és 1 esszenciakristály. 4 211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Rálépve egy billegő kőlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! Szerencsédnek köszönhetően csak 22 életpontot vesztettél. Iszonyatos ütést érzel, ahogy a lecsapó kőfal-csapda telibe talál.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő khatiszon kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Egy keskeny kőlépcső vezet itt lefelé. Előrevilágítasz, majd amikor nem látsz veszélyt, leóvakodsz. Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 2 sámán gyógykenőcs, 10 spiritusz, 30 arany, 8 vasérc és 1 ezüsttollú nyíl. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Elérted a lépcsőt, ami a Végzet Vermének következő szintjére vezet! Lassan leóvakodsz. A kulcs felfénylik a kezedben, és hirtelen megjelenik előtted a teljes szint térképe! Khatiszon kristályaid porrá omlanak.

1 5 9 13
8 20
19 21
2 4 7 10 14
18 22
11
3 6 12 15 16 17 23
64
63 62 61 60 59 58
24 30 33 46 56
37 44
47 57
25 29 45
34 40 55
26 43
38 54
35 48 53
27 31 41 51
50
42
28 32 36 39 49 52

Ez a Végzet Vermének 6. szintje. Legszívesebben most azonnal nekilátnál a szint felderítésének, de már szörnyen fáradt vagy, ezért inkább átlépsz a zöldesen vibráló kapun, amit a kulcs megidézett számodra, és visszateleportálsz a kiinduló meződre. [6 pontot használtál fel, van még 276.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

h 697 400 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+200 varázspont, -400 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 276.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +117 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +109 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +98 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +116 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 276.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +35 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 276.]

v 96 96 106 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

139 140 141
57
58
59
(140,58) fényűző villa (#605), harcias morf (#7619)

[96,106] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.).
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 266.]

be 574 3 bemész az 574. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 175 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 216.]

m 4 6 mozogsz délre, nyugatra
[96,107] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hmm, csak egy orgyilkos. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod az orgyilkos testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel kilukasztod az orgyilkos jobb vállát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Feltöltöd a vizestömlőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sörsátrat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Khór szobrát. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Fősátor (770. épület.).
Találkozol Diz-ohhal. Dornodon misszionáriusa. Egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy Jerome köpenyét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ritualista övet, egy ryuku függőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy királyi lovag trófea, egy királyi őrjáratos trófea és egy tektonikus kvatáns trófea teszi egyedivé. Övén 25 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy kvatáns pajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd csataremák. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz.
Komoran végigméritek egymást, majd egyszerre fegyvert rántotok. Kezdetét veszi a harc.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. teriád tőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. teriád tőr. Pár lövedéked átjárja Diz-oh testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed Diz-oh jobb lábát. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Adamantit pajzzsal néhányszor meglegyinted Diz-oh bal lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. Ököllel Diz-oh halálos csapásokat osztva péppé veri a jobb karodat. Valamilyen számodra ismeretlen technikát alkalmazott. (6 támadástól 550 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod Diz-oh testét. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod Diz-oh bal lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. Ököllel Diz-oh halálos csapásokat osztva péppé veri a bal karodat. A támadás közben egy fura trükköt mutatott be. (6 támadástól 553 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled holtan rogy össze. Végeztél vele! A mosoly azonban lehervad az arcodról, amikor ellenfeled teste köddé válik. Kereket oldott az utolsó pillanatban valamilyen varázslat segítségével! 23 000 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 993, sebződés: 1121, gyógyulás: 0, összesen: -1121 ÉP}


Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +96 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +81 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +110 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +96 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +89 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +99 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +96 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +115 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +110 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +90 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +81 életerő.)

(Továbbmész...) [95,107] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Arénagödröt. Látsz egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy orgyilkos. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod az orgyilkos jobb oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel alaposan megvágod az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kilukasztod az orgyilkos nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Van itt egy jósda (577. épület.). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 200.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar che-pap.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mély levegőt veszel, és lehelsz. 94 életpontot sebeztél. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 88 életpontot vesztettél. Mérg. teriád tőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. teriád tőr. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja a varkaudar che-pap testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal megvagdalod a varkaudar che-pap testét. (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a varkaudar che-pap bal lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (8 támadástól 191 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védett meg.) Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a varkaudar che-pap testét. (5 támadással 325 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 274 életpontot sebeztél. Adamantit pajzzsal néhányszor megkarcolod a varkaudar che-pap testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Ütések érik a mellkasodat. (8 támadástól 181 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védelmez.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1378, sebződés: 524, gyógyulás: 0, összesen: -524 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 185.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +93 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +117 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +106 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +113 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 185.]

m 6 4 4 mozogsz nyugatra, délre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[140,58] A vidék sivatagosra vált. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Hirtelen mozogni kezd a föld! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vörös rakolits lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a vörös rakolits kitines vázát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal felnyitod a vörös rakolits farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vörös rakolits még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Kharón Nan Akherón irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy Fairlight oltárt. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg, egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fényűző villa (605. épület.). Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Árvácskával. Egy sárga erőövet és egy vassisakot visel. Ruházatát egy tüskés harci gromak trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy erszényes elkarog trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy magszim belet, bal kezében egy madártollat tart.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Hufnágel Piftivel. Leah elsőáldozója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy koponya szimbólumot, egy Mágikus Koponyát, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt és egy sárga erőövet visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy quwarg királynő trófea és egy dehidrátor trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Jobb kezében egy ormánygőte csontot, bal kezében egy varkaudar csontot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd aurapollátor. Hmm. Mintha valami nem lenne rendben ezzel az állattal. Mintha öklendezni akarna. Iigeen! Öklendezett is! Ó, hogy harapja ketté egy gyilkos tetű! Pont a Te arcodba kellet hánynia?! Most már nincs mit tenni: irány mosakodni. Miközben távozol, hallod még az állat gazdájának kárörvendő kacaját.
Azt mondja: " Ne nézzél, úgy is megloplak!" Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, barna szemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Elenios kántora. Egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy szem szimbólumot visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy Ciang Csí trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Jobb kezében egy moa kristályt tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Nem tűnik túl barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Összefutsz Istennővel. Ruházatát egy sötét motyogó trófea díszíti. Jobb kezében egy deus ex machinát tart.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, piros szemű elf férfival. Fekete a bőre. Chara-din hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy lánckesztyűt és egy obszidián karkötőt visel. Felszerelését egy velociraptor trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar felderítő trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy rövid kardot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni!
Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Otthagyod a másik kalandozót.

(Továbbmész...) [140,59] Változik a terep: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy purifikátor. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 13 életpontot vesztettél. Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Több lövedéked átfúrja a purifikátor ruganyos törzsét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a purifikátor testét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal felnyitod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A purifikátor megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [140,60] Még mindig az erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3000 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elf kósza házát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy vércápa előtt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy lajhárlord. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a lajhárlord jobb lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel egy irtózatos ütéssel felvágod a lajhárlord bamba arcát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a lajhárlord bamba arcát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A lajhárlord mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 2 lajhár csontot. 761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 161.]

m 4 mozogsz délre
[140,61] Egy kisebb településhez érkeztél. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy ork bérgyilász. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 51 életpontot sebeztél. Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod az ork bérgyilász testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel alaposan megvágod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megcsapod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Felfedeztél egy korongfát. Látsz egy főutcát. Látsz egy házat. (no:1. építését P.Gagyimir kezdte, eddig 1150 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy vegyesbolt (842. épület.).
Eladsz 8 trikornis szarvat 96 aranyért, 1 álomport 1 aranyért, 1 rakolits port 7 aranyért.
[8 pontot használtál fel, van még 153.]

ee 277 30 1113 eladod a 277. tárgyat a 30. tárgyat az 1113. tárgyat
Eladtál 4 rejtőköpenyt. 56 aranyat kaptál.
Eladtál 26 varányszemet. 26 aranyat kaptál.
Eladtál 12 varkaudar csontot. 48 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 153.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +44 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 153.]

m 6 8 8 mozogsz nyugatra, északra, északra
[139,61] Folytatod sétádat a házak közt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Üdvözlünk városunkban! Fűre lépni szabad, és szemetelhetsz is. A Sheran Múmiák. " Észreveszel egy főutcát. Látsz egy házat. (no:1. építését Hófarkas Klán kezdte, eddig 100 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)
Találkozol Lailával. Elenios apostola. Egy bíbor erőövet, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát tart. Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Szükséged van egy kis testmozgásra - fegyvert rántasz, és felkészületlen ellenfeledre rontasz.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Tüzet köpsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Mérg. teriád tőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. teriád tőr. Több lövedéked átfúrja Laila testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


Összeakadsz Amran, a hatalmassal. Egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy ónix masszavadítót, egy örökkévaló holdkőjét, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy manaelementál trófea ékesíti. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [139,60] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manilla-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Thandarilla formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [139,59] Fák, mindenütt csak fák.

Látsz egy kidőlt óriáspáfrányok alá szorult Aranysárkányt, amelyről parasztok feszegetik a pikkelyeit. Ha segíteni akarsz, költs el 1 TVP-t! (54. jellempróba). északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg, egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 129.]

m 1 mozogsz északkeletre
[140,58] Az erdő fái elmaradnak, és a terep minden átmenet nélkül sivatagira vált. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Kharón Nan Akherón orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Látsz egy szent tölgyfát. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy Fairlight oltárt. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg, egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fényűző villa (605. épület.). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
[8 pontot használtál fel, van még 121.]

flh 27 350 felt. lőfegyver haszn. 27 a 350. tárggyal
Ok, FLH 27 350 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Kigondolod, melyik dalt játszd, majd megszólaltatod a Leoneydeas ködkürtjét. A síron túli hang különös teremtményt vonzott ide. Pillanatokon belül egy élőholt ősmágus jelenik meg előtted, csak hogy az életedre törjön. Hát ez a hála azért, hogy megidézted!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Kitátod a szádat, és lehelsz. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Esszenciakristályt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 esszenciakristály. Lövedékeiddel perforálod az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 257 életpontot sebezve.) A lényen szikrázó mágikus energiák futnak végig! Mágikus energiája sisteregve távozik. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az élőholt ősmágus törékeny testét. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megvagdalod az élőholt ősmágus fejét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Mágusölővel kissé megkarcolod az élőholt ősmágus testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod az élőholt ősmágus testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az élőholt ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Mosolyogva kidobod a nevetséges Thargodan mágus trófeát, és kiszedsz egy élőholt ősmágus trófeát. 10 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 794, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

A ködkürtöt a hátizsákod mélyére helyezed - egy darabig most nem lesz rá szükséged. [15 pontot használtál fel, van még 106.]

szk 121 keresed a 121. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy homokférget. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 103.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 98.]

* 2. BP: h 1534 0 0 használod az 1534. tárgyat
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 ezüstshurikent. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 58.]

* 3. BP: v 84 234 0 elmormolod a 84. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy adószedőt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy adószedő! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod az adószedő bal lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod az adószedő testét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal felnyitod az adószedő testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az adószedő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 18 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

[-72 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 48.]

* 4. BP: v 84 254 0 elmormolod a 84. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy hordóagyú mamelukot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy hordóagyú mameluk! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 94 életpontot sebeztél. Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a hordóagyú mameluk szőrös testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 286 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a hordóagyú mameluk testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal súrolod a hordóagyú mameluk farkát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 27 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 635, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

[-72 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 38.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Valami mozgolódik a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 8, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a nektoraf. Egy kaját habzsol be a gyilkos szilmill. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 38 pontod maradt, ebből a következő körre 38 pontot vihetsz át. Kapsz még 365 pontot. A következő körben tehát 403 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Diz-oh, egy vörös, punkos hajú, izzóan vörös szemű varkaudar férfi vagy. Bőröd mélykék és nagyon rücskös. Fairlight kántora vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 224. fordulód.

Erő: 36 (59) Szint: 33 Merészség: 10/10 Magasság: 180 cm
IQ: 38 (44) Támadás: 53 (56) Agresszió: 3 Testsúly: 74 kg
Ügyesség: 36 (45) Védekezés: 91 (97) Menekülés: 30 % Életkor: 35/91 év
Egészség: 34 (41) Életpont: 1503/1408 Jellem: semleges (+10) Tul. pont: 0
Szerencse: 39 (61) Varázspont: 1067/31 Pénz: 527 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 44/0 Pszi pont: 228/200
Eddig összesen 2707 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 43 819 TP-t kaptál. Jelenleg 4 791 343 TP-d van. A következő szinthez még 208 657 TP szükséges. Trófeáid: Thargodan légiós, élőholt ősmágus, kisebb quwarg isten. A 215. fordulódban 855 arany került a bankszámládra. 906 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/32 szúrófegyverek: 20/4 vágófegyverek: 35/7 (+6%)
ütőfegyverek: 3/88 lőfegyverek: 21/98 dobófegyverek: 25/74 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) << varkaudar che-kard (#1112)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); dárda (#10) (4 .); dárda (#10) (5 -8.); dárda (#10) (9 -26.); esszenciakristály (#350) (27 -28.); mérg. teriád tőr (#1381) (29 -); mérg. teriád tőr (#1381) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
140,58 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 175 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/83 2. nyomkövetés: 38/79 (+26%) 3. lopás: 5/83
4. mászás: 6/37 5. csapdakészítés: 27/34 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/55 (+12%)
7. gyógyítás: 28/16 8. titkosírás: 1/90 9. felderítés: 21/46
10. szörnyidomítás: 3/45 11. teológia: 50/23 (-982%) 12. taumaturgia: 45/31 (-986%)
13. szerencsejáték: 6/32 14. versengés: 6/31 15. zene: 2/0
16. szörnyismeret: 8/49 17. pszi: 26/6 (+1%) 18. zárnyitás: 1/4
19. vadászat: 1/27 20. vitalitás: 3/47 21. bányászat: 16/36
22. főzés: 1/30

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20
1. sebzés bónusz: 5 4. max. életpont: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
készítesz khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 29, max: 50)
szintszívó (#96), tormikus egér (#218), trollfa (#80) (csak egyszer), rambó bogár (#14) (csak egyszer), nukleáris cickány (#155), élőholt tigris (#766) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388), Izomagy (#6129), Palasti (#6116), Galargamoth (#6117), drakolich (#760), Elmeni (#6130), Fifikás Smug (#6125), Veres Tramman (#6126), lidércúr (#252), Alaran (#6127), Kensoi (#6122), Mosthar (#6123), Békés Bodin (#6124), Kopasz Gunymók (#6128), öregedést okozó lények (#9095), Dornodon hívők (#992), szellemdarázs (#481) (csak egyszer), adószedő (#234), hordóagyú mameluk (#254), Laila (#6132), Napor (#6131), Phinlain (#6133)
Barátságosság (aktív: 20, max: 50)
gátvakond (#57), bolhakutya (#17), woor-antilop (#31), alpesi tehén (#91), bíborgörény (#84), trikornis (#104), spagulár (#82), tigroszlán (#43), tintacsiga (#74), ormánygőte (#18), drótszőrű pincsi (#22), gyilkos mókus (#29), vadász tatu (#10), Fairlight hívők (#997), semlegesek (#989), proteinfecske (#139), szürke rinocérosz (#346), hegyi szamár (#7168), Jégmágusok Szövetsége (#9169), sakál (#28)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) háló (#186, 24 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)
esszenciavédelem 2 (#188) Techiulan aurája (#261) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
agybénítás (#114), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> áldott okerón (#336) nagyobb tűzlehelet (#150) >> ongóliant hadúr (#178)
háló (#186) >> Sötétség Hercege (#296) háló (#186) >> Thargodan mágus (#318)
jégcsóva (#41) >> kérődző etra (#368) jégcsóva (#41) >> ork bérgyilász (#781)
jégcsóva (#41) >> Métely (#7000) jégcsóva (#41) >> ragyás burástya (#111)
jégcsóva (#41) >> bibircsók-óriás (#120) villámsújtás (#89) >> varkaudar katona (#691)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> nők (#999) nagyobb tűzlehelet (#150) >> férfiak (#998)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> varkaudar che-pap (#704) pszi-acéltorony (#98) >> Laila (#6132)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
gázpajzs (#467) >> Thargodan mágus (#318) gázpajzs (#467) >> varkaudar iszákos (#688)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) fehér glóbusz (#47) >> Sötétség Hercege (#296)
elektromos pajzs (#51) >> élőholt ősmágus (#179) elektromos pajzs (#51) >> varkaudar bajnok (#190)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213) oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos szilmill (#7456) (+1 sebzés közelharcban) státusz: OK
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0)
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!
3.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 66, pontszámod: 802.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 32 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1479 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontkés (#11) $2 orgyilkos tőr ($225) 1 varkaudar lándzsa (#224)
Vágófegyverek
1 * adamantit pajzs (#630) $1 csontszablya ($64) 1 kőkés (#6)
1 mágusölő (#422) 1 * varkaudar che-kard (#1112)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 7 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
3 szögletes kő (#17)
Lőfegyverek
2 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 moa stuki (#413)
Lövedékek
9 ezüsttollú nyíl (#363) 6 Kaldor varázspora (#1272) $1 nyílvessző ($108)
1 tüske (#22) 27 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 dárda (#10) $1 ezüstshuriken ($327) 20 mérg. teriád tőr (#1381)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 tolmokov-koktél (#351) 2 * ubuk dobónyíl (#138)
Pajzsok
1 energiapajzs (#290)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 * tükörpáncél (#519)
Sisakok
1 * Khór maszkja (#1138) 1 * Krough fejdísze (#1570) 1 lidérckorona (#531)
Köpenyek
2 * mágusköpeny (#453)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697) 2 * che-vállszalag (#1114) $1 féregíz nyakpánt ($1601)
Kesztyűk
1 * adamantit kesztyű (#306) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ulkor kötény (#1089)
Csizmák
1 bakkura csizma (#96) 2 * dalb.kristálycsizma (#674) 1 varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
3 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3)
2 gólem talizmán (#811) 2 * hősiesítő medál (#1558) 1 korinthai talizmán (#814)
1 * q. irtó medál (#2301) 1 * szerencsetalizmán (#366) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
1 * villám szimbólum (#145)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 * arany papi karkötő (#309) $1 ezüst karkötő ($158) 1 mászó-karperec (#392)
1 * ryuku karvédő (#687)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
18 angyalok gyűrűje (#529) 1 * törpe védőgyűrű (#1104) 1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2)
1 * mind. ametisztje (#2207) 1 * q. demoralizátor (#2067) 1 szerencsekocka (#1693)
Löttyök és porok, tartóstul
17 + fűszertartó (#210) [bennük 11 csepp sáfránypor (#211), fér még: 74]
1 huhogó bibe (#332) [benne 12 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 0]
5 kavadu iszák (#25) [bennük 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 46]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 48 csepp spiritusz (#170), fér még: 92]
5 szent kehely (#257) [bennük 1 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 49]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
8 uzbány csőr (#169) [bennük 60 csepp ugh méreg (#166), fér még: 36]
4 vizestömlő (#3) [bennük 76 korty víz (#27), fér még: 4]
2 zöld üveg (#82) [bennük 40 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 acéltű (#334)
1 aenouth ködkürt (#1554) 5 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415)
25 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107)
1 bronzkulcs (#76) 7 deus ex machina (#1) 1 ¤ Éjmágus tükre (#1100)
2 ezüst kulcs (#184) 1 Ezüstmágus kürt (#697) 1 ezüstszelence (#1602)
10 Fairlight szütyője (#2108) 1 fekete könyv (#2234) 7 fenőkő (#1618)
1 fülemüle síp (#1576) 3 furulya (#233) 1 gránit őrszobor (#369)
22 gyógykenőcs (#313) 17 kaja (#2) 1 Kalmárok Kémgömbje (#1589)
4 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265) 25 krónika (#1725)
1 Krugrog terítője (#507) 1 kulcskarika (#648) 1 légiós hátizsák (#1560)
10 leviatán hólyag (#2182) 2 manakristály (#500) 1 márványszobor (#2232)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 megsemmisítő (#1540) 1 moa töltő (#525)
1 moa varázsdoboz (#1133) 3 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
2 ork csodaszer (#1228) 8 őskristály-szilánk (#1525) 7 pszi kő (#248)
1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 rúnakavics (#2233)
7 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32) 1 tatu dob (#234)
2 távcső (#42) 3 tektonikus gömb (#1827) 2 teriád méreg (#1379)
1 trikornis fókusz (#2169) 10 varázskő (#305) 2 varkaudar látógömb (#1107)
1 varkaudar pálinka (#1137)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 acélpengőke (#231) 17 amniosz (#203) 1 arx formázó minta (#298)
9 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299)
82 borkonyó bibe (#312) 4 bruhatagnyelv (#1230) 3 csillezsályalevél (#1253)
12 dorony tüdő (#212) 66 drótszőr (#37) 4 elkarog szőr (#665)
13 ezüstdarab (#326) 27 fekete gyöngy (#99) 2 fémrúd (#104)
8 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 2 fülemüle agyar (#267)
1 galachmit (#310) 1 gór formázó minta (#444) 1 grákóbőr (#41)
22 grifftojás (#179) 4 gromak bőr (#268) 7 gyöngymangó (#135)
1 halcsont (#390) 1 hibátlan tűzopál (#1642) 10 ilkin érc (#232)
1 illatos rózsaszál (#1595) 1 jégszív (#282) 19 kaktusztüske (#114)
5 karbin plazma (#199) 2 kavadu lebeny (#24) 3 kék orchidea (#68)
3 kőszem (#304) 2 kvazár (#244) 5 lajhár csont (#236)
1 lapkorong (#80) 2 lapockacsont (#33) 1 lótuszvirág (#447)
24 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103) 28 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 moa üveggömb (#383) 15 mutáns csont (#331) 2 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 55 pirkit (#153) 11 púderkő (#119)
5 pular kristály (#239) 21 purifikátor háj (#269) 60 quwarg kristály (#2238)
40 quwarg tojás (#360) 6 rájabőr (#404) 2 ramit kő (#226)
1 raptor karom (#281) 17 remák szív (#264) 2 rézdarab (#70)
2 rinóbőr (#651) 4 rókafarok (#124) 3 sallank karom (#128)
2 sámán erszény (#650) 1 sárkánypikkely (#292) 2 sáska amulett (#668)
29 smirglilevél (#29) 5 sünmedve tüske (#14) 2 surranó kígyó bőr (#47)
11 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172) 1 Thargodan csont (#1181)
3 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110) 56 vasérc (#152)
8 vízionár szem (#102) 6 xirnox szív (#213)

Összsúly: 227.72 kg Megterheltség: 75%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 61 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 270 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (7 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 csodálatos nyaklánc (#1211) 70 gyöngymangó (#135) 1 quwarg ikergömb (#2237)
1 teriád kard (#1284) 1 tyrex csont (#280) 24 varkaudar csont (#1113)
45 varkaudar pálinka (#1137)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 esszenciakristály (#350) 9 gernim balzsam (#1894) 21 gyógykenőcs (#313)
1 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2) 4 khatiszon kristály (#2322)
1 khatiszon kulcs (#2323) 1 mérg. teriád tőr (#1381) 3 ork csodaszer (#1228)
4 rejtőköpeny (#277) 2 rézdarab (#70) 8 sáfránypor (#211)
8 trikornis szarv (#198) 26 varányszem (#30) 12 varkaudar csont (#1113)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
172 arany (#50) 1 csontszablya (#64) 1 ezüst karkötő (#158)
1 ezüstshuriken (#327) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 2 lajhár csont (#236)
4 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 orgyilkos tőr (#225) 1 purifikátor háj (#269)
2 sámán gyógykenőcs (#1139) 10 spiritusz (#170) 8 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

138 139 140 141
57
58
59
60
61
62
(139,59) 54. jellempróba
(139,60) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(139,61) főutca (#399), ház (#400), Laila (6132. kalandozó), Amran, a hatalmas (6134. kalandozó)
(140,58) fényűző villa (#605), harcias morf (#7619), vörös rakolits (#356), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár, Árvácska (1554. kalandozó), Hufnágel Pifti (2163. kalandozó), egy kobudera férfi, Istennő (3222. kalandozó), egy elf férfi, élőholt ősmágus (#179), quwarg harcos (#201), adószedő (#234), hordóagyú mameluk (#254)
(140,59) purifikátor (#157), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve
(140,60) városépítkezés (#398), elf kósza háza (#681), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), lajhárlord (#757)
(140,61) ork bérgyilász (#781), vegyesbolt (#842), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), főutca (#399), ház (#400)

Üzenet küldése a karakternek