256. forduló, 258. forduló, Etorlán összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. okt. 3. 9h:21'
EZ A 340. JÁTÉKHETED, 257. FORDULÓD
341. játékheted kezdete: okt. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5033
SZÁMLA : XXXX

ETORLÁN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [178,52] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+11 tvp ). Az aranytermő erszény 33 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat. A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.) [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+177 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+4 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku futárbérenc nyomára bukkanj. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 101 életpontot sebeztél. [+1% tau] Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc bal lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 vasérc. 1171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 611.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 609.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 609.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 609.]

* 2. KP: elmormolod a 127. varázslatot a 24. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [+4% teo] [2 pontot használtál fel, van még 607.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 605.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 605.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 603.]
Fürgén varázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 601.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 599.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 78. varázslatot a 172. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 597.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 595.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat a 820. tárggyal az 1346. tárgyat
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a rémbőr tarkóvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 595.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 595.]
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a hoarián sarut. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

* 6. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat az 519. tárggyal az 1484. tárgyat
A csuklódra húzod a smaragd karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 595.]
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd a tükörpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 595.]
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a finom keszkenőt. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

hh 1133 1253 1137 használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1137. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy kaleidoszkóp elkészítése. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 574.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 568.]
Előbányászod az első pálinkásüveget a hátizsákodból, majd a kinyitott üveget tétovázás nélkül a szádhoz emeled, és felhajtod. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a forduló végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 566.]

kpk 6 kezd. parancs kivétele: 6
LE 309 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

kpb kezd. parancs berakása:

le 309 511 leveszed/lerakod a 309. tárgyat az 511. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 566.]
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 566.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

kf 477 kézbeveszed/felveszed a 477. tárgyat
A füledre akasztod a zafír fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 566.]
[A parancs tárolásra került.]

h 1168 1 használod az 1168. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 599 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 565.]

bb 1205 2 1536 beraksz a bankba az 1205. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. Beraksz a bank széfjébe 56 kaját. Beraksz a bank széfjébe 1 trikornis nyerget. [0 pontot használtál fel, van még 565.]

vv 139 25 364 elmormolod a 139. varázslatot a 25. varázslatot a 364. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 563.]
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-30 varázspont.] [+3% teo] [0 pontot használtál fel, van még 563.]
Beizzik a turbómágia. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [+2% tau] [2 pontot használtál fel, van még 561.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(178,52) ryuku futárbérenc (#765)

[143,61] Lakott területre érkeztél.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Látsz egy fekete lótuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy sárkánytanyát. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Látsz egy szent tölgyfát. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 obszidián függőt 10 aranyért, 20 ugh mérget 40 aranyért.
Találkozol Fekete Köpennyel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy Harcosok érmét, egy hősi övcsatot, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy nehéz harci kesztyűt, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy tleikan karkötőt, egy tradicionális övet, egy tűzúr csizmáját, egy villám szimbólumot és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy quwarg b.háborító trófea, egy entitás manifesztum trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított quwarg harcos. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Azt mondja: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-50 varázspont.] [+5% tau] [10 pontot használtál fel, van még 551.]

ve 1131 200 megveszed az 1131. tárgyat 200
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 551.]

ve 151 8 megveszed a 151. tárgyat 8
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 551.]

ve 133 1 megveszed a 133. tárgyat 1
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 1 csuklyavirágot. 1 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 551.]

ve 122 100 megveszed a 122. tárgyat 100
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 551.]

ve 853 2 megveszed a 853. tárgyat 2
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 2 kreiton fókuszt. 240 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 551.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Még mindig a városban vagy. Quwarg szagot érzel! Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Visszaugrasz a sarok mögé. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy kisebb quwarg isten. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Utad során felfedezel egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Találsz néhány eldobott tárgyat: 3 kaktusztüske[*], 4 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Összeakadsz egy világoskék, hosszú hajú, borostyánszemű alakváltó nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy hősi övcsatot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy lovagi övcsatot, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy őselemek köpenyét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy tűzúr csizmáját, egy vámpírkesztyűt, egy vámpírvértet, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy végzetes szójer trófea és egy varkaudar őslich trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Jennifer Lopez. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Jennifer Lopez kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Aztán elköszöntök egymástól.
[8 pontot használtál fel, van még 543.]

vtn 182 varázslat tanulás: a 182. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: Symulf rúnája. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 508.]

vtn 185 varázslat tanulás: a 185. varázslatot
De hiszen azt a varázslatot már ismered! [0 pontot használtál fel, van még 508.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[178,52] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Látsz egy oltárt. Leah híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Délre egy amniosz-fa van. Délnyugatra egy rát-fa van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy rát-fa van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.

[8 pontot használtál fel, van még 500.]

v 198 146 10 elmormolod a 198. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(178,52) ryuku futárbérenc (#765), tavacska, Leah oltár, 45. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)

[146,10] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Odabent hatalmas kőszobrok vannak, a valaha drágakő szemet és egyéb díszítéseket azonban valaki már rég kilopta. Közelebbről megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?

Odakint is körülnézel.
Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy krómkaktuszt. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délkeletre egy tűzbokor van. Délnyugatra egy mákrózsa bokor van. Nyugatra egy tűzbokor van. Északra egy grok-képződmény van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
[-100 varázspont.] [+4% tau] [30 pontot használtál fel, van még 470.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[147,9] A bozótos terep dombvidékbe megy át. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kardszárnyú pocok közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kardszárnyú pocok nyakát. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a kardszárnyú pocok testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 60 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megcsapod a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 53 életpontot sebeztél. A kardszárnyú pocok nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kardszárnyú pocok ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A kardszárnyú pocok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 987 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy krómkaktuszt. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy korongfát. Délre egy márványtorony van. Nyugatra egy grok-képződmény van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ekharion közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 102 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Semmi hatás! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az ekharion fejét. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával megütöd az ekharion testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 58 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megütöd az ekharion bal vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 51 életpontot sebeztél. Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Az ekharion összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 35 aranyat. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}


(Továbbmész...) [148,8] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy kultúrmasztodon nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon ormányát. (5 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Meglengetve a csontpozdorját ellenfeledre rohansz. Csontpozdorjával többször eltalálod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Csontpozdorjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a kultúrmasztodon bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 10 kaját. 2464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +98 életerő.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy nyuhaj karbin!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a nyuhaj karbin bal oldalát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy óriáspók!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod az óriáspók testét. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával iszonyatosan megcsapod az óriáspók testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megütöd az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az óriáspók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy manilla-fát. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy kristálypalota van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [148,7] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kristálypalotát.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel a misztikus palota tetejére. Á, ez az! Van itt egy kupolaszerű torony a tetőn, és annak van egy ajtaja! Izgatottan belépsz. Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy gránitelementál!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a gránitelementál gránittestét. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontpozdorjával halálos csapásokat osztva péppé vered a gránitelementál testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a gránitelementál gránittestét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A gránitelementál mancsával oldalba lök. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A gránitelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb alak közeledik feléd. Egy szubreális vámpír!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. (A balkezes gyűrű védett meg.) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír bal lábát. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 66 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megcsapod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy kronokukac!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a kronokukac fejét. (5 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Marokra fogva a csontpozdorját ellenfeledre rontasz. Csontpozdorjával néhányszor megcsapod a kronokukac testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a kronokukac nyálkás farkát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-4 TVP). Csontpozdorjával néhányszor megcsapod a kronokukac fejét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a kronokukac gumiszerű testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-2 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Ujjúj! De itt veszélyben vagy! Szíved kalapál, ahogy villámgyorsan lelécelsz. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. A földön meglátsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg anyakirálynő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Csontzúzó diszkoszt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 csontzúzó diszkosz. Alaposan megsorozod a quwarg anyakirálynő torát. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (38 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a quwarg anyakirálynő testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A quwarg anyakirálynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 csontzúzó diszkoszt találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. 4560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +108 életerő.) [92 pontot használtál fel, van még 365.]

f 618 kísérletezel a 618. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz pszi katalizátort. (ld. enc.) 542 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 355.]

f 352 kísérletezel a 352. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Vadul gondolkozol... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz Bufa páncélját. (ld. enc.) 516 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 345.]

kt 610 3 elkészíted a 610. tárgyat (3 darabot)
Nincs annyi varázspontod, amennyi a tárgy elkészítéséhez szükséges varázslathoz kellene. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

vv 79 167 25 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 25. varázslatot
Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+789 varázspont.) Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 345.]
Szupersebesen mormolsz. Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 340.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-30 varázspont.] [+3% teo] Öregedtél 1 évet. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

im 2 imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +15 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve planetáris őrdémon. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra! 2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! 3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. [30 pontot használtál fel, van még 310.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[147,6] Síkság, továbbra is csak síkság. Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg felderítő. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő testét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával megcsapod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megütöd a quwarg felderítő fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 gyöngymangót. 649 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [146,5] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy kihívás tornyát. Délnyugatra nézve látsz egy gyöngymangó bokrot. Északra egy nekrofun van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[16 pontot használtál fel, van még 294.]

v 181 186 32 elmormolod a 181. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(146,5) Sheran oltár
(146,10) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), mínosz-kúp (#178), 23. jellempróba
(147,6) quwarg felderítő (#299), 24. jellempróba
(147,9) kardszárnyú pockok (#152), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), érclelőhely, ekharion (#232)
(148,7) kristálypalota (#401), gránitelementál (#205), szubreális vámpír (#223), kronokukac (#285), quwarg anyakirálynő (#269)
(148,8) kultúrmasztodon (#227), márványtorony (#175), 36. jellempróba, nyuhaj karbin (#110), óriáspók (#303)

[186,32] Lakott területre érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő részeg kalandozó nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. [+1% tau] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 103 életpontot sebeztél. [+2% tau] Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranylánc és 2 ezüst gyűrű. Szereztél 1 szöges bunkót. 1518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)
[-60 varázspont.] [+5% tau] [10 pontot használtál fel, van még 284.]

m 3 8 mozogsz délkeletre, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[146,5] Síkság, továbbra is csak síkság.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy halálhozó les rád a sátor sötétjéből.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 108 életpontot sebeztél. [+1% tau] Csontzúzó diszkoszt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 csontzúzó diszkosz. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan a másikra rohansz. Pusztítás Botjával meghorzsolod a halálhozó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával gyengén megütöd a halálhozó testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 42 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. A halálhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 csontzúzó diszkoszt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 3514 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 122, gyógyulás: 0, összesen: -122 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +81 életerő.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy kihívás tornyát. Délnyugatra nézve látsz egy gyöngymangó bokrot. Északra egy nekrofun van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [146,4] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy kihívás tornyát. Északra nézve látsz egy natali követ. Elteszed a látcsövet. Quwarg szagot érzel! Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg felderítő. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő potrohát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával megütöd a quwarg felderítő bal szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával eltalálod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 gyöngymangót. 649 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Találkozol Cintyval. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy értépő sarkantyút, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy háború gyűrűjét, egy gránit szimbólumot, egy lajstrom medált, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy ryuku gólem trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy Thór pörölyét, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Azt mondod: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[26 pontot használtál fel, van még 258.]

a 231 5787 5 átadod a 231. tárgyat az 5787. kalandozónak (5 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 5 acélpengőkét Cinty részére. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

a 610 5787 1 átadod a 610. tárgyat az 5787. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad pszi katalizátor. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

a 853 5787 1 átadod a 853. tárgyat az 5787. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 kreiton fókuszt Cinty részére. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

aa 151 133 8 átadod a 151. tárgyat a 133. tárgyat a 8. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 4 szvó-ektoplazmát Cinty részére. Ok, sikeresen átadtál 1 csuklyavirágot Cinty részére. Ok, sikeresen átadtál 1 szöges bunkót Cinty részére. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

in 5787 7074 1633 leírod az 5787. kalandozónak a 7074. szörnyet az 1633. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy fertőzött entitás. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

in 5787 7082 1649 leírod az 5787. kalandozónak a 7082. szörnyet az 1649. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy lidércsikoly. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) díszes fakanalat. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

kb 1 29 1079 kiveszel a bankból az 1. tárgyat (29 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Kiveszel a bank széfjéből 191 smirglilevelet. Kiveszel a bank széfjéből 28 jégtörő korongot. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 258.]

kt 1124 15 elkészíted az 1124. tárgyat (15 darabot)
Legyártottál 15 csontzúzó diszkoszt. [Rahn ékkő:] 2247 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 228.]

h 697 600 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+155 varázspont, -311 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 228.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +114 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +98 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +116 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 228.]

tk 8 4974 többszemélyes kaland 8 4974
Nézzük, hányan érkeztek már meg: Cinty. Közösen megválasztott vezetőtök, Arisztotelész érkeztével közös kalandra indultok majd. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

szk 765 778 159 keresed a 765. szörnyet a 778. szörnyet a 159. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. A belsejébe 25 vizet dobsz. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 2 xirnox szivet kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 225.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még 223.]

* 3. BP: leveszed/lerakod a 707. tárgyat
Leveszed a smaragd karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 223.]
Leveszed a rémbőr tarkóvédőt, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 223.]
Lecsatolod a tükörpáncélt, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat a 692. tárggyal a 693. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 223.]
Leveszed a hoarián sarut, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 223.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

* 6. BP: használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy csillezsályalevelet Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 218.]

* 7. BP: használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

* 8. BP: kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (2 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. Kiveszel a bank széfjéből 56 kaját. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 309. tárggyal az 511. tárgyat
Leveszed a finom keszkenőt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 218.]
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 218.]
Kiveszed a füledből a zafír fülbevalót, majd a füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 18 fejleszted a 3. tulajdonságodat 18 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [18 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 3 csillezsályalevelet. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 72 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 12, 16.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a quwarg nagymester. 2 kaját töm magába a quwarg harcos. 2 kaját töm magába a quwarg királynő. Egy kis testmozgás gyanánt néhányszor a magasba emeled a malomkövet. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 398 pontot. A következő körben tehát 598 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KALEIDOSZKÓP (1269. TÁRGY)
Az Idő Porszemei mindig is fontosnak tartották, hogy behatóan tanulmányozzák az időt, ezt a legkönyörtelenebb, legkegyetlenebb, de mégis legegyszerűbb dimenziót. Sokan úgy gondolják, hogy az idő csak előre halad, folyik, hömpölyög, mint egy lassú, megállíthatatlan áradat, de akik igazán mélyen elsajátítják az önmegismerés és a meditáció képességét hosszú évek után, és fogékonyak az idő misztériumára, mint a KT tagjai, azok felfedeztek kisebb repedéseket az idő szövedékén. Ez a varázslatos tárgy ezeket a repedéseket tágítja ki, de ismerve a mágia kaotikus voltát ilyen ősi szubsztanciákban, használata komoly veszélyeket is magában rejt. A tárgy elkészítéséhez szükség van 2 zöld üvegre, melyeket apró darabokra kell törni. Ezek egy részét 3 csepp tintával kékre, egy részét saját véreddel vörösre, egy részét 1 púderkővel fehérre kell festeni. Az apró darabkákat 1 távcsőbe kell beleszórni némi (10 adag) álomporral, majd az első lencse mögé 2 tükröt kell erősíteni, hogy tökéletesen szimmetrikus és sokféle mintázatot kapjunk. A szilánkokat és a tükröket 1 varányszemmel kell odafogatni szorosan az első lencse elé és már csak fel kell tölteni némi tudati energiával. Mindez 55 TVP-nyi időt emészt fel. Használatkor meg kell rázni a kaleidoszkópot, majd bele kell tekinteni (H 1269 parancs, körönként maximum egyszer, 3 TVP-ért). A tudati energiáktól, az álomportól és a mintázatoktól transzba zuhanó kalandozó átbújhat az idő apró alagútjain, de ez az utazás veszélyes is lehet. Az utazás során változatos élmények érik a tárgy használóját, ezeknek mivolta a kísérletezgetés során tárulhat majd ki előtted.
A kaleidoszkóp nem átadható tárgy.

KREITON FÓKUSZ (853. TÁRGY)
A kreiton fókusz leginkább egy 20 centi átmérőjű üveggömbre emlékeztet, de az anyaga egyáltalán nem hasonlít az üvegére: valamilyen idegen származású anyag lehet, képlékenynek tűnik, ha viszont megérinted, acélszilárddá keményedik. A fókuszgömb belsejében világoskék fellegek kavarognak őrjítő sebességgel, de egyszer sem hajlandóak felismerhető alakzattá összeállni. Ha a nyakadba akasztod, a fókusz mágikus kisugárzása következtében a következőket tapasztalhatod: taumaturgiád és teológiád eggyel, az IQ-d pedig kettővel nő.

SYMULF RÚNÁJA (182. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot még a megboldogult főmágus, Symulf kísérletezte ki, amikor a varázslótornyokban elszaporodtak a dongó lapidok, a tudást és értelmet elszívó, belélegző szörnyetegek. Ha Symulf rúnáját viseled, tökéletes védelmet élvezel a szakértelmet csökkentő szörnyekkel szemben, FT parancsot sem kell rájuk kiadni (de a varázslat nem véd meg a közvetett módon ártó hatásoktól, pl. szintszívás). Symulf rúnája a következő táborozás végéig tart, felrakása a V 182 paranccsal történik, 12 VP árán, anyagi komponense egy quwarg tojás.

PSZI KATALIZÁTOR (610. TÁRGY)
A pszi katalizátor egy fejpánt, amelyet a fejedre erősítve, megnő az pszionikus aktivitásod. Ez azt jelenti, hogy ha pszi követ nyelsz úgy, hogy pszi katalizátor van a fejeden, nemcsak a pszi szakértelmed, hanem a maximális lehetséges pszi pontod is növekszik, ezáltal közvetve lehetővé válik némi kontinuum-tágítás. A pszi katalizátort tíz pszi kristályból és két mithrilből csinálhatod meg varázstárgy készítéssel, 30 TVP árán, a KT 610 parancs kiadásával, és a KF 610 paranccsal viselheted.

BUFA PÁNCÉLJA (538. TÁRGY)
Bufától, a nagy tréfacsinálótól származik ennek az ősi páncélfajtának a receptje. Viselésekor védettséged megnő 24-gyel, ezenkívül kapsz +2 szerencsét és +2-t mászás szakértelmedre. Az, hogy emellett IQ-d, egészséged és ügyességed eggyel csökken, igazán csekélység. Bufa páncélja rettenetesen könnyű! Persze ez a súlyára vonatkozik, nem pedig elkészítésére: ehhez ugyanis egy arx formázó minta, 20 ezüst, 5 mithril, 5 praglonc hártya, 3 moa rubin, 100 arany, 20 isteni könnycsepp, egy vaskohó és 120 TVP szükséges. Bufa páncélját csak legalább 20. szintű kalandozó hordhatja.

PLANETÁRIS ŐRDÉMON (172. VARÁZSLAT)
Ki az a szerencsétlen, aki éber vadászkutyákkal meg kakukkokkal teszi magát nevetségessé, amikor táborát egy planetáris őrdémonnal is őriztetheti? A planetáris őrdémonnal vigyázott tábor ellen - kapaszkodj meg - mínusz húsz lopása van tolvajoknak! Hát, ezen bizony nem nagyon fog átlopni senki. A planetáris őrdémon megidézése 18 VP-t, egy isteni könnycseppet, és egy Thargodan esszencia jelenlétét követeli meg (ez utóbbi nem semmisül meg a varázslat elmondásakor). És ne legyenek jellemproblémáid, a planetáris őrdémon egy teljesen békés jószág, legföljebb csak akkor lesz egy kicsit ideges, ha valamivel felhúzzák. De te ugye nem teszel ilyet?

KARAKTERLAP

Etorlán, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Fairlight főpap-jelöltje vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 257. fordulód.

Erő: 24 (32) Szint: 25 Merészség: 9/5 Magasság: 104 cm
IQ: 30 (48) Támadás: 33 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 31 (35) Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 62/67 év
Egészség: 28 (33) Életpont: 413/338 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 3
Szerencse: 28 (38) Varázspont: 805/768 Pénz: 49886 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 28/9 Pszi pont: 143/234 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 24
Eddig összesen 2378 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26266 TP-t kaptál. Jelenleg 1481791 TP-d van. A következő szinthez még 218209 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, ősquwarg, quwarg anyakirálynő. A 246. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5550 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/76 ökölvívás: 1/13 szúrófegyverek: 15/64
vágófegyverek: 25/12 ütőfegyverek: 29/49 (+16%) lőfegyverek: 10/4
dobófegyverek: 29/38 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (160%) << mágusölő (#422) (200%) << csontpozdorja (#424) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -21.); csontzúzó diszkosz (#1124) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 531 időszaki: 13

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/97 (+11%) 2. nyomkövetés: 55/15 3. lopás: 4/71
4. mászás: 19/48 (+11%) 5. csapdakészítés: 18/23 (+6%) 6. csapdaészlelés: 11/62
7. gyógyítás: 30/74 8. titkosírás: 13/3 9. felderítés: 26/24 (+11%)
10. szörnyidomítás: 15/81 11. teológia: 37/69 (+23%) 12. taumaturgia: 49/57 (+27%)
13. szerencsejáték: 6/28 14. versengés: 18/66 (+8%) 15. zene: 8/55
16. szörnyismeret: 33/67 (+34%) 17. pszi: *20/100 18. zárnyitás: 4/52
19. vadászat: 6/77 20. bányászat: 32/7 (+1%) 21. úszás: 9/5
22. főzés: 16/89 (+10%) 23. csapatmunka: 4/62

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
udvarolsz az 1559. karakternek
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot, csak egyszer), raaba-gumót (#936) (max. 10 darabot, csak egyszer)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), hattyúkirály (#776), liumbe (#349), láplidérc (#352), halált okozó lények (#9098), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990), Rőtszakállú Kaldor (#1559), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +29 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +29 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs III (#127)
hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26)
láth. észlelése (#78) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), oldás (#372), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK
quwarg nagymester (#214) (őrzi a holmidat: +27 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra!
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 28461. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 1301.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
152 arany (#50) 5 acélpengőke (#231) 1 bumeráng (#249)
3 drótszőr (#37) 4 fekete gyöngy (#99) 6 gyógykenőcs (#313)
1 kristályfolyadék (#449) 1 manakristály (#500) 1 obszidián függő (#195)
3 szvó-ektoplazma (#151) 3 tinta (#101) 1 trikornis nyereg (#1536)
1 tükör (#43) 2 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranylánc (#191) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 csillezsályalevél (#1253)
14 csontzúzó diszkosz (#1124) 2 ezüst gyűrű (#180) 2 gyöngymangó (#135)
1 halálhozó talizmán (#813) 22 isteni könnycsepp (#260) 13 jégtörő korong (#1079)
6 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199) 1 kreiton fókusz (#853)
11 smirglilevél (#29) 3 ugh méreg (#166) 2 vasérc (#152)
2 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(146,4) nekrofun (#173), quwarg felderítő (#299), Cinty (5787. kalandozó)
(146,5) Sheran oltár, halálhozó (#419)

Üzenet küldése a karakternek