Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jan. 20. 9h:14' EZ A 146. JÁTÉKHETED, 101. FORDULÓD 147. játékheted kezdete: jan. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5001 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
ef 5 502 | energia fejlesztése 5 |
vi 0 6 | viselkedésed: 6 |
se 22 | segítesz: 22 |
ff | felt. fegyverváltás: |
kf 6 1 | kézbeveszed/felveszed a 6. tárgyat a jobb kezedbe |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Elszántan ellenfeledre rontasz. Kőkéssel megkarcolod a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megkarcolod a sóhajtó dorony bal hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony fejét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [92,47] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy oltárt. Raia hívői építették. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy törpemammut közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel megkarcolod a törpemammut jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A törpemammut meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőkéssel épp hogy megvágod a törpemammut jobb vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A törpemammut megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [93,47] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ovimon-bokrot. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadász tatu. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel kilukasztod a vadász tatu fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a vadász tatu testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmaival a vadász tatu megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 1 7 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kissé megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Kőkéssel épp hogy eltalálod a manaelementál testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [95,45] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. Észreveszel egy sziklafészket. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy fekete griff! (ld. enc.)
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel épp hogy megvágod a fekete griff jobb lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a fekete griff pikkelyes szárnyát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Csőrével a fekete griff nem tudott megsebezni. Kőkéssel kissé megkarcolod a fekete griff pikkelyes szárnyát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a fekete griff testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Csőrével a fekete griff nem tudott megsebezni. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel súrolod a smaragdgólem fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a smaragdgólem bal vállát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 106 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 137, gyógyulás: 0, összesen: -137 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (13 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel épp hogy megvágod a földsárkány jobb első lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a földsárkány testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kőkéssel épp hogy megvágod a földsárkány fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a földsárkány testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A földsárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [94,44] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Felfedeztél egy törpe bányát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy nyuhaj karbin. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
m 5 7 6 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel felnyitod a drasmólyom jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a drasmólyom pikkelyes lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A drasmólyom belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel súrolod az emberevő bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az emberevő ragyás irháját. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kőkéssel kissé megkarcolod az emberevő bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az emberevő bal lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az emberevő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az emberevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [92,44] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni.
(Továbbmész...) [91,44] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy púdersziklát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Áldozd fel ezt a virágot! - mondod neki, és átnyújtod a mocsári penkét. Az öreg hálálkodik. Elmeséli, hogy most orkokat fog keresni, mert náluk van csontszablya, és úgy tudja, hogy következő küldetésként csontszablyákat kell feláldozni. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy pattanóböde. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (14 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. Oopssz, ez mellément! Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pattanóböde testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a pattanóböde, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Oopssz, ez mellément! Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
a 50 3411 80 | átadod az 50. tárgyat a 3411. kalandozónak (80 darabot) |
h 233 40 | használod a 233. tárgyat |
h 233 20 | használod a 233. tárgyat |
h 396 | használod a 396. tárgyat |
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
FEKETE GRIFF (107. SZÖRNY) Ez egy igen ritka, félig madár, félig hüllő szörnyeteg. Pikkelyes teste, szárnyai tökéletesen feketék, csak szemei világítanak vörösen. Sokak szerint összeköttetésben áll a holtak birodalmával. Az biztos, hogy csípése gyakran bénító mérget hordoz. Néha beszélnek egy speciális, obszidián bőrű fajtáról is, amely képes életenergiát elszívni áldozatából, de ilyennel szerencsére még senki sem találkozott. Legyőzéséhez legalkalmasabb talán valamilyen éles fegyver. |
Erő: | 17 (19) | Szint: | 16 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 19 (21) | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 24 (26) | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 143/143 év |
Egészség: | 15 (17) | Életpont: | 228/135 | Jellem: | jó (180) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 (21) | Varázspont: | 139/25 | Pénz: | 319 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 18/9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 20/15 (+2%) | vágófegyverek: | 2/44 (+111%) | ütőfegyverek: | 14/73 |
lőfegyverek: | 14/88 (+8%) | dobófegyverek: | 4/98 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); bronzhegyű nyíl (#94) (11 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
91,44 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1402 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/46 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 26/40 (+11%) | 3. mászás: | 9/32 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 8/88 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/82 | 6. gyógyítás: | 12/54 |
7. titkosírás: | 1/66 | 8. felderítés: | 2/91 | 9. szörnyidomítás: | 6/37 |
10. teológia: | 5/9 (+10%) | 11. taumaturgia: | 9/23 (+48%) | 12. versengés: | 2/70 (+9%) |
13. zene: | 2/76 (+66%) | 14. szörnyismeret: | 13/7 (+20%) | 15. zárnyitás: | 5/74 |
16. vadászat: | 14/38 | 17. bányászat: | 16/4 (+16%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 10 TVP-ért |
kutatsz max. 15 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 4 darabot ), mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyu-shurikent (#157) (max. 2 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 32 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
sóhajtó dorony (#112) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
manifesztátor (#124), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
gyóntatás (#56), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
púpos burástya (#92) (málhás: +7 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Három arany nyaklánc legyen a következő áldozat. |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 31 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 51.15 kg | Megterheltség: 93% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 64 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
100 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 4 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
6 | kaja (#2) | 1 | mocsári penke (#148) | 3 | spiritusz (#170) | |||
7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dorony tüdő (#212) | 5 | kaktusztüske (#114) | 6 | madártoll (#112) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | vadász tatu bőr (#15) |
89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | |
43 | |
|
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|