Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. dec. 14. 9h:06' EZ A 103. JÁTÉKHETED, 41. FORDULÓD 104. játékheted kezdete: dec. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4975 |
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot a másikra rontasz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az alpesi tehén testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod az alpesi tehén testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal párszor kilyukasztod az alpesi tehén jobb első lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod az alpesi tehén testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 5 kaját. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
* 1. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
a 153 5421 2 | átadod a 153. tárgyat az 5421. kalandozónak (2 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
Megmarkolva a bronzkardot ellenfeledre rohansz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a tetemember jobb oldalát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A tetemember Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a tetemember testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tetemember leken néhány pofont. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
kt 29 12 | elkészíted a 29. tárgyat (12 darabot) |
kt 249 2 | elkészíted a 249. tárgyat (2 darabot) |
flh 5 249 1 | felt. lőfegyver haszn. 5 a 249. tárggyal (1 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos tetű testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzkardot a másikra rontasz. {CSTT:} Bronzkarddal párszor kilyukasztod a gyilkos tetű fejét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Marokra fogva a bronzkardot a másikra ugrasz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg fejét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 madártollat. 197 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tetemember jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzkardot a másikra rontasz. {CSTT:} Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a tetemember rotható húsát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a tetemember fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Bronzkarddal párszor kilyukasztod a tetemember testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a tetemember testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzkardot a másikra rontasz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a tetemember testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tetemember mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tetemember rotható húsát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a dűnekukac szelvényezett hátát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a dűnekukac szelvényezett hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A dűnekukac fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Bronzkarddal kilukasztod a dűnekukac jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a dűnekukac farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A dűnekukac fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Véres nyál csordul ki a dűnekukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [78,-38] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy goldugar közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Marokra fogva a bronzkardot a másikra rohansz. {CSTT:} Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a goldugar testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 99 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Ez mellément. Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bronzkarddal párszor kilyukasztod a tetemember testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod a tetemember jobb karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A tetemember leken néhány pofont. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Bronzkarddal párszor kilyukasztod a tetemember rotható húsát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a tetemember testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a tetemember megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 5 7 5 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás skorpió testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzkardot a másikra támadsz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod az óriás skorpió testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod az óriás skorpió testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál az óriás skorpió ollója. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a tetemember fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a tetemember bal lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tetemember mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a tetemember testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [76,-38] A terep változik, dombok közt vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Látsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy északi aurach. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed az északi aurach testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod az északi aurach testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 4 életpontot vesztettél. Bronzkarddal kilukasztod az északi aurach bal első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod az északi aurach testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az északi aurach belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 6 életpontot vesztettél. Az északi aurach most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 3 aurach fogat. 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [75,-37] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 7 7 3 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délkeletre |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal párszor kilyukasztod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal párszor kilyukasztod a vérszomjas csüldő egyik csápját. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Messze hajítod a vacak kis süvítő rája trófeát, és kiszedsz egy vérszomjas csüldő trófeát. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Ez mellément. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a tetemember bal karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a tetemember megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a tetemember jobb karját. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a tetemember bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tetemember mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az evaporőr egyik csápját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontszablyával kilukasztod az evaporőr testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 evaporőr hájat. 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [73,-39] Dombos terepre érkeztél. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy trikornis előtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy mélységi grittang közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megmarkolva a bronzkardot a másikra ugrasz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod a mélységi grittang testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [74,-38] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Matula lábát masszírozza. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal rájössz, hogy egy autentikus vámpír ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 28.]
bpb | bef. parancs berakása: |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
szk 91 | keresed a 91. szörnyet |
ÉSZAKI TűZSÁRKÁNY (219. SZÖRNY) "Sárkányok márpedig nincsenek!" - hallottad eddig már te is jópárszor életedben. S valóban, soha sehol, egyetlen feljegyzésben sem utalt senki sem arra, hogy éltek volna valaha e félelmetes szörnyek - a gyermekmeséken kívül persze. Most azonban, hogy megláttad ezt a "tűzgyíkot", némi gyanú támad benned, hogy mégiscsak volt valami alapja azoknak a "meséknek". Ez 40-50 méter hosszú bestia messze túlszárnyalja még a legvadabb álmaidat is. Pofájába egy jól megrakott szekér is kényelmesen behajthatna, ha nem meredeznének elő kardnagyságú fogai. Szárnyainak fesztávolsága vagy 60 méter lehet - semmi kétséged nincs afelől, hogy egyetlen suhintással romba tudna dönteni akár egy kisebb települést is. Minderre azonban nincs szüksége, mert tüzes leheletével akár száz méter magasról is végigperzselheti a földet, kiégett pusztasággá változtatva, ami útjába kerül. Azon morfondírozni, hogy milyen fegyver a legjobb ellene, nincs sok értelme: még mielőtt közelébe érnél, elevenen sülsz meg páncélodban, s ha valami eget rengető csoda folytán mégiscsak megmaradna benned életednek egy haloványan pislákoló lángja, úgy felkészülhetsz, hogy nemsokára megtudod, mit is jelent a három számjegyű taumaturgia szakértelem... |
BUMERÁNG (249. TÁRGY) A szőrlajhár csontot tökéletesen le kell csiszolnod, széleit megélesítened - mindez három smirglilevelet emészt fel - ahhoz, hogy bumerángot készíthess, de megéri a melót. Ugyanis a dobófegyver, amit így kapsz, mindig visszarepül, így szinte soha nem veszítheted el - kivéve persze, ha elfutsz a csatából. A fegyver másik specialitása, hogy a többi dobófegyverrel ellentétben, amely a szörnyek védettségének figyelembe vételekor szúrófegyvernek számít, a bumeráng vágófegyvernek minősül. A bumeráng elkészítése a KT 249 paranccsal történik, 12 TVP-ért, sebzése d8+4. |
DORONY TÜDŐ (212. TÁRGY) Három csepp spiritusz felhasználásával kinyerheted és tartósíthatod a dorony különösen erős tüdejét. Majd csak jó lesz valamire. |
ÉRZŐ SZÍVŰ DROMEDÁR (753. SZÖRNY) A sivatag hajója, az érző szívű dromedár arról kapta a nevét, hogy szeméből mindig könnycseppek hullnak. Ez természetes anyagcsere-reakció, így távozik az állatból az elfogyasztott folyadék. Ha nincs az életükre törő fenyegetés, az érző szívű dromedárok csak bandukolnak a homokdűnéken, le-föl. Egyéb esetben megvédik magukat, vagy ha nem tudják, elfutnak. De az is előfordult már, hogy egy-egy példányuk gonosz orvvadászoknak esett áldozatul - ők a sajátságos jellemükkel valahogy nem tudják elviselni egy ilyen érző lény jelenlétét a világban. Bár a hőséget kedveli (épp ezért szabadon csak sivatagban fogsz találkozni vele), más vidékek levegőjéhez is képes alkalmazkodni. Kiváló málhásállat lehet belőle, ha elég gyakorlott vagy ahhoz, hogy befogd. |
ESSZENCIAKRISTÁLY (350. TÁRGY) Döbbenetes felfedezést tettél! Ha egy Moa katalizátorba egyenként beilleszted a kilenc ismert Moa ékszert, akkor egy hatalmas pulzálás, dübörgés kísértében létrehozható a legendás esszenciakristály! (Ehhez a KT 350 parancsot kell kiadni, 10 TVP-ért.] Ez az átlátszó, a szivárvány minden színében csillogó kristálydarab hihetetlen mágikus erővel bír. Belsejében vörös izzás látható, mintha a kristálynak valamiféle lelke lenne: néha ez az izzás alig látható, néha elemi erővel lüktet. A legendák alapján az esszenciakristály egyik legnyilvánvalóbb felhasználása az, hogy hozzávágod egy igazán nagyhatalmú, iszonyatos képességekkel rendelkező ellenfélhez. Az esszenciakristály összetörésekor felszabaduló energiák általában önmagukban elegendőek ahhoz, hogy végezzenek a célponttal, de ha ez nem lenne elég, az áldozat legtöbb mágikus képességét is elveszti. [Ehhez dobófegyverként kell KF-elned, mágikus sebzésű, hegyes dobófegyvernek számít.] Természetesen az esszenciakristály más, kevésbé nyilvánvaló képességekkel is rendelkezik. Létezik olyan tárgy, amivel az esszenciakristállyt votexvesszővé tudod alakítani. |
GYÖKEREK (10. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Az állatok leutánzása után kísérletezni kezdesz a növényekkel. Ez még nagyobb kihívás! Ha az eredmény nem is tökéletes, de néhány növényi funkciót már képes vagy leutánozni. Lábaidat gyökerekké alakítva, képes vagy nedvességet felszívni a talajból (kivéve természetesen a sivatagot és a magashegységet). Ettől fogva soha nem lesz gondod a szomjúságra, hiszen ily módon rengeteg vizet tudsz magadhoz venni. Használatához az alakváltás: AV 10 parancsot kell kiadnod, 10 pontért. |
Erő: | 14 (15) | Szint: | 11 | Merészség: | 4/1 | Magasság: | 187 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 78 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 10 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 166/147 | Jellem: | gonosz (4) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 11 (12) | Varázspont: | 94/11 | Pénz: | 62 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 12/8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | vágófegyverek: | 18/84 (+40%) | ütőfegyverek: | 1/84 |
dobófegyverek: | 4/8 (+54%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) max. 1 db (5 -); |
74,66 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 102 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 176 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/90 (+55%) | 2. nyomkövetés: | 12/82 (+33%) | 3. csapdakészítés: | 4/29 (+18%) |
4. gyógyítás: | 17/104 (+58%) | 5. titkosírás: | 1/20 | 6. felderítés: | 1/26 |
7. teológia: | 4/50 (+9%) | 8. taumaturgia: | 7/95 (+7%) | 9. szörnyismeret: | 1/101 (+24%) |
10. zárnyitás: | 1/0 | 11. vadászat: | 2/45 | 12. bányászat: | 2/72 (+61%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
vízionár (#66), bibircsók-óriás (#120) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel. |
2.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart! |
3.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 31, 33. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 14. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 93 (limit: 1660), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 7124. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 13 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 852 TU szükséges.) |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 47.50 kg | Megterheltség: 95% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 84 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | lajhár csont (#236) | 2 | pirkit (#153) | 13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 3 | aurach fog (#657) | |||
2 | bumeráng (#249) | 2 | dorony tüdő (#212) | 1 | esszenciakristály (#350) | |||
1 | evaporőr háj (#105) | 4 | kaja (#2) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | óndarab (#85) | 1 | rézdarab (#70) | 6 | smirglilevél (#29) | |||
3 | ugh méreg (#166) |
72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | |
-40 | |
|
|
|
|
|
|
|
-39 | |
|
|
|
|
|
|
|
-38 | |
|
|
|
|
|
|
|
-37 | |
|
|
|
|
|
|
|
-36 | |
|
|
|
|
|
|
|