Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. dec. 7. 9h:29' EZ A 327. JÁTÉKHETED, 311. FORDULÓD 328. játékheted kezdete: dec. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4968 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: hh 1133 1629 2373 | használod az 1133. tárgyat az 1629. tárgyat a 2373. tárgyat |
* 2. KP: h 1167 16 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: vv 71 224 88 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 5. KP: hh 1100 2306 1253 | használod az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 6. KP: vv 26 78 70 | elmormolod a 26. varázslatot a 78. varázslatot a 70. varázslatot |
* 7. KP: hh 1269 1554 0 | használod az 1269. tárgyat az 1554. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a szolgalidérc testét. (7 támadással 199 életpontot sebezve.) A teremtmény rád emeli fekete szemét, és meghozza a döntést. ÁRTATLAN! Elmosolyodsz. Meg kell mutatnod, mennyire hálás vagy a kedvező ítéletért! Elszántan ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a szolgalidérc nyakát. (7 támadással 335 életpontot sebezve.) Zarknod szemével párszor súrolva eltalálod a szolgalidérc testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 272 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 653, sebződés: 272, gyógyulás: 20, összesen: -252 ÉP}
* 8. KP: vv 275 188 53 | elmormolod a 275. varázslatot a 188. varázslatot az 53. varázslatot |
* 9. KP: vv 182 243 0 | elmormolod a 182. varázslatot a 243. varázslatot |
kotb 9102 | belépés K.T.-be: 9102 |
dx | repítsen a d.ex.m. |
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
hu 135 879 | hulladék: 135 879 |
v 96 187 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
239 | 240 | 241 | |
90 | |
|
|
91 | |
|
|
92 | |
|
|
[187,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Felfedeztél egy templomot. Tharr hívei emelték. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 34 aranyat. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
be 631 | bemész a 631. épületbe |
be 631 4 | bemész a 631. épületbe |
be 631 2 | bemész a 631. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
be 642 | bemész a 642. épületbe |
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, | hhaar burka (#32) 42 aranyért, | varázsvédelem (#34) 35 aranyért, | mágiatörés (#35) 38 aranyért, |
védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, | tompítás (#40) 38 aranyért, | örvénykerítés (#42) 80 aranyért, | fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, |
gigaököl (#49) 56 aranyért, | fúzió (#77) 94 aranyért, | tükörpajzs (#101) 155 aranyért, | savhurrikán (#107) 1100 aranyért, |
inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, | a halál szava (#152) 800 aranyért, | varázslatlopás (#154) 400 aranyért, | varázspáncél (#156) 700 aranyért, |
tűzmágia (#157) 510 aranyért, | varázsszem (#184) 65 aranyért, | állatvédelem (#192) 210 aranyért, | villámmágia (#227) 462 aranyért, |
filofaxáció (#277) 800 aranyért, | jégmágia (#279) 3100 aranyért, | speciális védelem (#292) 4000 aranyért, | emléktörlés (#338) 800 aranyért, |
tolvajvér (#364) 90 aranyért, | sebezhetőség (#366) 5400 aranyért, | klónozás (#367) 2500 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, |
múltidézés (#369) 6000 aranyért, | analízis (#375) 70 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért, | helyreállítás (#398) 3000 aranyért, |
harci induló (#443) 200 aranyért, | filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, | Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért, | gázpajzs (#467) 75 aranyért, |
savmágia (#477) 500 aranyért, | fekete mágia (#479) 500 aranyért, | méregmágia (#480) 500 aranyért, | kinematurgia (#482) 1000 aranyért. |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[240,91] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze keletre látsz egy kék orchideacserjét. Délkeletre nézve látsz egy fekete lótuszt. Délre egy manilla-fa van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy borkonyó cserje van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [240,93] Tovább barangolsz a fák között. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy fekete lótuszt. Keletre nézve látsz egy kreommat-liliomot. Délkeletre egy gránátkaktusz van. Délre egy nagyobb phua-kúp van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy fekete lótusz van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy varkaudar remete. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [240,94] Még mindig az erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nagyobb phua-kúpot. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy kreommat-liliomot. Keletre nézve látsz egy gránátkaktuszt. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy fekete lótusz van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ráismersz a távolodóra. Egy ro'galhal kísértet. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
tim 40 | titkosírás megfejtése 40 pontért |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [242,95] Fák, mindenütt csak fák. Észreveszel egy nagyobb phua-kúpot. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy manilla-fát. Északnyugatra nézve látsz egy gránátkaktuszt. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
tim 40 | titkosírás megfejtése 40 pontért |
v 198 203 100 | elmormolod a 198. varázslatot |
239 | 240 | 241 | 242 | 243 | |
90 | |
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
[203,100] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [201,101] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy csapat q. rohamosztagos. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
szk 258 | keresed a 258. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 3. BP: v 460 0 0 | elmormolod a 460. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 3 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért |
MIHLANIL DOBÓTŐR (599. TÁRGY) Akik nem értenek az íjakhoz és nyilakhoz, azoknak marad a dobótőr, amikor távolsági fegyvert akarnak a mihlanilból formázni. Ugyan a mihlanil dobótőr használatakor van -4 támadásod, de ez gyakorlatilag soha sem vész el, ellentétben a mihlanil nyílvesszővel. A dobótőr elkészítése 10 TVP-be kerül, 12-es bányászat kell hozzá, és egy mihlanil meg egy madártoll, meg persze a lávató, ahol elkészíted. Sebzése 4D6+3, persze mágikus lényt is meg tud sebezni, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak. |
VARKAUDAR REMETE (465. SZÖRNY) Senki sem tudja, hogy a varkaudar remeteként elnevezett szörnyek valójában a varkaudarok népes családjához tartoznak-e, mindenesetre a külső jegyek sok hasonlatosságot mutatnak: ragyás fejük tetején vékony, hegyes fülek és rövid, hajlott agyarak meredeznek, bőrük ráncos és egyszínű sötét, alatta vaskos izomkötegek húzódnak. Nem igazán szeretik a fegyvereket, inkább karjaik erejében bíznak. Állandóan vándorolnak, sokszor céltalanul, de legtöbbször a letűnt bo'adhun birodalom erdőiben akadhatsz össze velük. A varkaudar remeték edzett testén ütőfegyverrel a legnehezebb sebet ejteni. |
Erő: | 57 (87) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 260 cm |
IQ: | 43 (85) | Támadás: | 120 (124) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 476 kg |
Ügyesség: | 47 (69) | Védekezés: | 160 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 25/26 év |
Egészség: | 36 (79) | Életpont: | 2518/79 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 57 |
Szerencse: | 45 (89) | Varázspont: | 2484/1068 | Pénz: | 514138 arany | Kép. pont: | 43 |
Pszi pont: | 317/222 | Halhatatlanság: | 10 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8 | szúrófegyverek: | 35 (+1) | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 47 (+1) | lőfegyverek: | 40 |
Feltételes fegyverváltás: szívkereső (#423) << ent pásztorbot (#1384) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); tüske (#22) max. 1 db (9 -24.); ében nyílvessző (#848) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
201,101 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 422 |
A Végzet Vermében a 2. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 65, 56, 57, 58, 64, 59, 62, 63, 22, 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 99 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28 (+1) | 2. nyomkövetés: | 56 | 3. mászás: | 27 |
4. csapdakészítés: | 42 | 5. csapdaészlelés: | 39 (+6) | 6. gyógyítás: | 7 |
7. titkosírás: | 25 (+1) | 8. felderítés: | 36 | 9. szörnyidomítás: | 20 |
10. teológia: | 61 | 11. taumaturgia: | 85 | 12. szerencsejáték: | 24 |
13. versengés: | 27 | 14. zene: | 19 | 15. szörnyismeret: | 51 |
16. pszi: | 36 | 17. zárnyitás: | 45 | 18. vadászat: | 7 |
19. vitalitás: | 1 | 20. bányászat: | 37 | 21. testépítés: | 7 |
22. úszás: | 17 | 23. főzés: | 22 | 24. csapatmunka: | 2 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 66 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 1 | 4. max. életpont: 4 | 11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 22, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), öregedést okozó lények (#9095), sötét ölész (#314), Rém (#315), északi tűzsárkány (#219), Raia szent lovagja (#239), trikornis herceg (#261), kisebb quwarg isten (#213), ősquwarg (#300), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), halálelementál (#279), aranyfecske (#283), zombi mágus (#389), Raia angyala (#333), Tyriel (#777), rubin sárkány (#330), lidércúr (#252), Eruol (#378), Techiulan (#400), élőholt hadúr (#371) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | a hatalom szava (#196, 50 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (98,1,1) | vámpirizáció (#1) (916,0) | csapdaészlelés (#222) |
esszenciavédelem (#165) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
Techiulan aurája (#261) | tulajdonságpajzs (#26) | láth. észlelése (#78) | esszenciavédelem 2 (#188) |
óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | csapda álcázása (#460) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Techiulan (#400) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
király szilmill (#7459) (+6 védettség) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +10 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
2.) Micsoda borzalmas megfertőzése a természetnek a pszi ősemelentál? Végezz eggyel! |
3.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. barbár barlang (692): 108. labirintus (238,94). cirkuszi fősátor (713): kész. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): kész. Thargodan könyvtár (768): új. Fősátor (770): 6. lépésnél tartasz. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 86, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 107, 108, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 136, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 205, 244, 277, 278. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 11, 12, 13, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 40, 46, 47, 50, 51, 52. |
Kész: 1, 6, 16. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1668, az összesen kapott pontszám: 174925. (összesen ölhető: 1866 ) Eddig 24 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
2019. II. félévének Vlagyimir díjas zármestere vagy. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 5. Legjobb pontszámod: 181. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
263 | arany (#50) | 7 | ében nyílvessző (#848) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
6 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | spiritusz (#170) | 1 | tinta (#101) | 1 | varányszem (#30) | |||
7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 1 | nothar bogyó (#923) | 1 | sallank karom (#128) |
200 | 201 | 202 | 203 | 204 | |
99 | |
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|