784. forduló, 786. forduló, Napsugár összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 12. 15h:05'
EZ A 1238. JÁTÉKHETED, 785. FORDULÓD
1239. játékheted kezdete: dec. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4911
SZÁMLA : XXXX

NAPSUGÁR KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [378,15] koordinátán.
A táborozás 1. napján egy rövid ezüsthajú, kék szemű ember férfi megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi. Feltehetően a csapdád okozta kudarcát. Emella a Bombázó átadott neked a 4. napon 55 TU-t.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) A teremtés zsákja létrehozott 1 vízionár szemet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+79 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+177 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+249 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) A plusz TU-kat 55 TVP-re váltod. A lottó 1315. hetének nyerőszámai: 23, 2, 4. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 22 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy albinó küklopsz nyomára bukkansz. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az albinó küklopsz testét. (7 támadással 409 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 küklopsz szemet. 4 971 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sikeres vadászaton felbuzdulva, tovább kerested a lény nyomait, és szerencsédre rábukkantál egy újabb példányra a környéken.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az albinó küklopsz szőrös lábát. (8 támadással 484 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 küklopsz szemet. 4 971 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

(Önanalízis: +56% szörnyismeret.) [7 pontot használtál fel, van még 948. Kapsz 5 VP-t.]

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

ek 275 0 0 t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 170% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 948.]

ek 531 0 0 t. energia kisütése: 531
Aktiválod a mentális roncsolást. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 938. Kapsz 10 VP-t.]

vv 71 88 112 elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 112. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 936. Kapsz 2 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 936.]
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 936.]

vv 19 138 224 elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 934. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Öregedtél 1 évet. Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 932. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 932.]

vv 26 165 188 elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 930. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 928. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 926. Kapsz 2 VP-t.]

vv 78 57 215 elmormolod a 78. varázslatot az 57. varázslatot a 215. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 924. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 924.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 924.]

vv 182 209 211 elmormolod a 182. varázslatot a 209. varázslatot a 211. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 922. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 920. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 918. Kapsz 2 VP-t.]

vv 157 227 478 elmormolod a 157. varázslatot a 227. varázslatot a 478. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 916. Kapsz 2 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 916.]
Gyorsvarázsolsz! [-50 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 914. Kapsz 2 VP-t.]

vv 184 261 147 elmormolod a 184. varázslatot a 261. varázslatot a 147. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 912. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) [-200 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 910. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 910.]

hh 841 1133 1253 használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 909. Kapsz 1 VP-t.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 888. Kapsz 21 VP-t.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +11 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 882. Kapsz 6 VP-t.]

* 2. KP: vv 443 137 213 elmormolod a 443. varázslatot a 137. varázslatot a 213. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+6 támadás). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 880. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 878. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 878.]

* 3. KP: vv 247 69 70 elmormolod a 247. varázslatot a 69. varázslatot a 70. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 876. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 874. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 873. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: vv 296 63 168 elmormolod a 296. varázslatot a 63. varázslatot a 168. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-15 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 871. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 869. Kapsz 2 VP-t.]
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 869.]

* 5. KP: kb 504 1 518 kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a KT kincstárából 1 aranytermő ládikót. [0 pontot használtál fel, van még 869.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 874.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 879.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 884.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 889.]

kb 1525 1 518 kiveszel a bankból az 1525. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a KT kincstárából 1 őskristály-szilánkot. [0 pontot használtál fel, van még 889.]

h 1525 7617 7628 használod az 1525. tárgyat
Felkészülsz az őskristály-szilánkból történő információkinyerésre. Mindkét tenyeredet a kristályhoz tapasztod, és lehunyt szemmel várod a csodát. Egyszer csak egy szörny képe bontakozik ki lelki szemeid előtt. A kép részleteit nyilazott, nehezen kivehető feliratok magyarázzák. Most már tudod, milyen is egy Fekete Kráken. (ld. enc.) Ezután egy másik szörny is megjelenik a kristályban. Most már egy Daes Mo'rant is láttál. (ld. enc.) Szomorúan konstatálod, hogy a további önképzéshez másik őskristály-szilánkot kell szerezned. Ez már nem képes több szörnyinformációt mutatni neked. (El is dobod.) [3 pontot használtál fel, van még 886. Kapsz 3 VP-t.]

in 2227 7617 leírod a 2227. kalandozónak a 7617. szörnyet
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Fekete Kráken. [0 pontot használtál fel, van még 886.]

in 2227 7628 leírod a 2227. kalandozónak a 7628. szörnyet
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Daes Mo'ran. [0 pontot használtál fel, van még 886.]

in 2428 7617 leírod a 2428. kalandozónak a 7617. szörnyet
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Fekete Kráken. [0 pontot használtál fel, van még 886.]

in 2428 7628 leírod a 2428. kalandozónak a 7628. szörnyet
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Daes Mo'ran. [0 pontot használtál fel, van még 886.]

h 1327 20 használod az 1327. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Eufórikus hangulatba kerülsz. (+1 sebzés.) (Önanalízis: +25% zene.) [20 pontot használtál fel, van még 866. Kapsz 20 VP-t.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy kisebb quwarg isten!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 565 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 70 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kisebb quwarg isten testét. (8 támadással 518 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (54 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod a kisebb quwarg isten testét. (2 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 47 ép-t sebez. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 278 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) A kisebb quwarg isten szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +72 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP], 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], 8 arany, 4 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. 24 848 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1467, sebződés: 416, gyógyulás: 130, összesen: -286 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr testét. (4 támadással 261 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +72 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +72 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 609 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 réz papi karkötőt [réz papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP]. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [40 pontot használtál fel, van még 826. Kapsz 40 VP-t.]

h 1387 144 61 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

377 378 379
14
15
16
(378,15) albinó küklopsz (#338), kisebb quwarg isten (#213), quwarg szabotőr (#301)

[144,61] Épületek tűnnek fel.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Felfedeztél egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Arénagödröt. Észreveszel egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 14 aranyat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[10 pontot használtál fel, van még 816. Kapsz 10 VP-t.]

vv 11 elmormolod a 11. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 816.]

ff 422 951 28 felt. fegyverváltás: 422 951 28
Felt. fegyverváltás: << mágusölő << vámpírölő << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 816.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vörös rakolits.

Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vörös rakolits testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) A vörös rakolits összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +12 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. 825 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy ében hadúr.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 61 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr testét. (8 támadással 471 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (20 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. {HD:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az ében hadúr jobb lábát. (2 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). {HD:} Din cséphadarójával eltalálod az ében hadúr jobb lábát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A fényaura 22 ép-t sebez. Ellenfeled 48 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Az ében hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7 446 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 846, sebződés: 81, gyógyulás: 64, összesen: -17 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vark. nekromanta.

A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. . Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 074 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar mágus.

A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 6 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar mágus bal karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar mágus.

Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +10 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy varázsvédelem mágiát. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP]. 1 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar bal vállát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy magnetikus praglonc.

Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. A manaretesz elnyeli a varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a magnetikus praglonc testét. (8 támadással 355 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {HD:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a magnetikus praglonc testét. (4 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával meghorzsolod a magnetikus praglonc jobb lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (43 ép-t sebezve). A magnetikus praglonc elhibázza az ütést csápjával. A magnetikus praglonc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (143,61)-> 200 arany, -2 ÉP] 7 323 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 892, sebződés: 2, gyógyulás: 100, összesen: +98 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 731. Kapsz 85 VP-t.]

ff 28 951 422 felt. fegyverváltás: 28 951 422
Felt. fegyverváltás: << ököl << vámpírölő << mágusölő. [0 pontot használtál fel, van még 731.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[378,15] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy nanda. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nanda testét. (4 támadással 247 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Találsz egy ében sziklatornyot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Annak vigyorog kajánul.
(Feltételes mászás:) Merész arckifejezést vágva, mászni kezdesz fölfelé az ében sziklatorony oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A torony tetején találsz egy apró nyílást, ahol behatolsz a félelmetes építmény belsejébe. Ha lehet mondani, most aztán beléptél a fenevad barlangjába. A sötétből mindenfelé vörösen izzó szempárak merednek rád. (Önanalízis: +12% mászás.) Páni félelem lesz rajtad úrrá, ahogy valami rád veti magát. Egy káoszbajnok!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a káoszbajnok jobb lábát. (8 támadással 332 életpontot sebezve.) A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a káoszbajnok tetovált testét. (4 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a káoszbajnok bal lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled 17 pontot sebződik a fényaurától. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (43 ép-t sebezve). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 799 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 846, sebződés: 0, gyógyulás: 94, összesen: +94 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb szörnyeteg közeledik feléd. Egy zafír drakón!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír drakón bal első lábát. (8 támadással 304 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (42 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zafír drakón testét. (3 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). {HD:} Din cséphadarójával súrolod a zafír drakón bal szárnyát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 191 életpontot sebeztél. Fényaurád 7 sebzést okoz. Ellenfeled 40 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A zafír drakón megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a zafír drakón a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7 068 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1006, sebződés: 68, gyógyulás: 96, összesen: +28 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy taalru herceg!

A mészárlásra kiszemelt áldozat varázsvédelem II varázst lök magára. Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru herceg tigristestét. (8 támadással 477 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru herceg tigristestét. (2 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megütöd a taalru herceg tigristestét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 200 életpontot sebeztél. A fényaura 21 ép-t sebez. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (39 ép-t sebezve). A taalru herceg mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A taalru herceg mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A taalru herceg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru herceg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 3 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP], 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], 4 fekete gyöngy és 7 arany. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8 316 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1052, sebződés: 14, gyógyulás: 69, összesen: +55 ÉP}

A falat végigtapogatva, egy ajtóra bukkansz. Mögötte egy kőláda! Óvatosan felnyitod, találsz benne 1 varázskövet. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a sziklatorony oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (pular kristály) van a föld alatt! (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor keletre nézel, észreveszel egy nekrofunt. Délkeletre nézve látsz egy ősvortexet. Délre egy Sheran oltár van. Északra egy ősvortex van. Jól kivehetőek a távolban. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy márvány sárkány. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 565 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 97 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. 64 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány jobb első lábát. (8 támadással 471 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (90 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor megcsapod a márvány sárkány bal vállát. (2 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {HD:} Din cséphadarójával csak érinted a márvány sárkány testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (59 ép-t sebezve). A márvány sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +10 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 fekete gyöngy, egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 3 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 15 arany, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 17 567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1417, sebződés: 367, gyógyulás: 91, összesen: -276 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
[46 pontot használtál fel, van még 685. Kapsz 46 VP-t.]

ef 54 546 energia fejlesztése 54
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-54 TU.] [378 pontot használtál fel, van még 307. Kapsz 378 VP-t.]

szk 338 keresed a 338. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy albinó küklopszot. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

* 1. BP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 307.]

* 2. BP: h 1271 1253 0 használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy csillezsályalevelet ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 302. Kapsz 5 VP-t.]

* 3. BP: h 336 10 0 használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 292. Kapsz 10 VP-t.]

* 4. BP: bb 504 1 518 beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 1 aranytermő ládikót. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

* 5. BP: h 1269 0 0 használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+4 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 293. Kapsz 3 VP-t.]

* 6. BP: kb 1554 1 518 kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a KT kincstárából 1 aenouth ködkürtöt. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

* 7. BP: h 1554 0 0 használod az 1554. tárgyat
Előbányászod hátizsákodból a csavart, füstszínű ködkürtöt, Leoneydeas hagyatékát, majd megfújod. A tülkölés megteszi hatását, élőholt teremtmények hada vesz körül, akik a kürt hangjára érkeztek. A többség szétszéled a szélrózsa minden irányába, csupán egyetlen szolgalidérc marad itt, hogy most azonnal végezzen veled! Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. [15 pontot használtál fel, van még 278. Kapsz 15 VP-t.]

* 8. BP: bb 1554 1 518 beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 1 aenouth ködkürtöt. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 238. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 38 fejleszted az 1. tulajdonságodat 38 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy ősöreg góliát. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 565 életpontot sebeztél. (A varázslat 6 életerőt gyógyított.) A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősöreg góliát testét. (8 támadással 449 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor keményen megütöd az ősöreg góliát testét. (3 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ősöreg góliát jobb lábát. (2 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 211 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Ellenfeled 39 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az ősöreg góliát egy picit megüti a bal karodat. (1 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ősöreg góliát száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +21 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 55 arany és egy aranylánc. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 4 nehezéket. [nehezék ->eldobod] 15 592 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1770, sebződés: 156, gyógyulás: 145, összesen: -11 ÉP}

[38 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 38 VP-t.]
(Önanalízis: +9% csapdakészítés.) Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 2 csillezsályalevelet. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-11 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 7, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Figyelem! Célszerű mielőbb elköltened a képességpontjaidat, hiszen nem gyűlhetnek a végtelenségig (125-nél többje nem lehet egy karakternek)! Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 980 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÓGYÍTÓMESTER (544. TUDATI KÉPESSÉG)
Mikor a tudati energiák hasznosításáról beszélünk, akkor nem egyszerűen csak az ismert módszerek újraértelmezését értjük ez alatt. Ugyanis a széles körben ismert módszerek hatásfoka egy bizonyos határon túl már nem növelhető tovább. A kasztroplanáris tér titkainak megismerésével egészen új módszerek kidolgozására nyílik lehetőség, mint például a gyógyítás terén. Rájöhettek például arra, hogy még a legbonyolultabb élő szervezetet is - egészen sejtszintig lebontva - könnyedén fel lehet térképezni a tudati erőd falai közt. Az élet értelme, amely elvont kérdés mindeddig logikai úton megoldhatatlan feladványnak tűnt, 'odaát', a tudati síkon végiggondolva csupán egy tökéletesen tiszta és világos képlet. Ha eljutottatok a közös gondolkodás ilyen letisztult szintjére, akkor már könnyen a gyógyítás mestereivé válhattok. [Mostantól a GY parancs, és minden gyógyító varázslat hatása a karakterszinted %-kal (de maximálisan 100 %-kal) többet gyógyít. Gyógyítómester képesség a hasonló hatásokkal összeadódik, és aktiválást nem igényel, mindig működni fog.]

FEKETE KRÁKEN (7617. SZÖRNY)
Fekete Kráken az egyik leghírhedtebb és legrettegettebb sötét gnóm a Yaurr királyságban. A fejvadász központ információi szerint az anarchista lázadás egyik vezető alakja. Jól vigyázz, mivel igen képzett mágusról van szó.

DAES MO'RAN (7628. SZÖRNY)
Daes Mo'ran a valaha élt legnagyobb goblin hadvezér volt. Az egyetlen olyan goblin vezér, aki az ősi időkben nem csak a goblinok több száz törzsét, de más ork félék (hobgoblinok, orkok, még a varkdaurok egy részét is) sikerült egyesítenie. Irtózatos méretű seregével végigsöpört az akkori Ghalla civilizált országain. Soha nem veszített egy csatát sem, nem maradt alul egyetlen párviadalban sem. Még az ongóliantok akkori hadurát is legyőzte egy küzdelem során. Végül bukását is egy párviadal okozta. Ragnor, az ősi idők leghatalmasabb, pusztító rubinsárkánya túl erős ellenfélnek bizonyult. Deas Mo'ran meghalt, a serege szétszéledt, a civilizált népek újraépítették országaikat. Daes Mo'ran halála után természetesen Tharr Csarnokaiba került. Gyorsan emelkedett az itteni ranglétrán is, és hamarosan Tharr az avatárjai közé emelte. A Tharr Csarnokaiban eltöltött sok évszázad alatt sem kopott meg harci tudása, sőt inkább fejlődött. A két csatabárddal történő harc mesterével állsz szemben. Teljesen immunis mindenféle mágiaformára. Nem ismeretes, hogy ezen képessége honnan származik. A régi feljegyzésekben is van erre utalás, így nem kizárt hogy valamelyik fegyvere ruházza fel ezzel az immunitással. Ráadásul képes egyetlen csapással lefejezni ellenfelét. Ne vedd félvállról ezt a küzdelmet, mert az a biztos demezést jelentené!

KARAKTERLAP

Napsugár, egy vörös, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Elenios pásztora vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 785. fordulód.

Erő: 91 (112) Szint: 52 Merészség: 20/5 Magasság: 164 cm
IQ: 73 (101) Támadás: 111 (117) Agresszió: 3 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 73 (90) Védekezés: 189 (199) Menekülés: 30 % Életkor: 51/55 év
Egészség: 73 (104) Életpont: 2211/2213 Jellem: jó (777) Tul. pont: 71
Szerencse: 83 (113) Varázspont: 4016/3908 Pénz: 35690 arany Kép. pont: 112
Tudatpont: 66/11 Pszi pont: 834/661 Halhatatlanság: 23 % EFejl: 30
Eddig összesen 8048 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 114 859 TP-t kaptál. Jelenleg 35 411 244 TP-d van. A következő szinthez még 5 588 756 TP szükséges. Trófeáid: tengeri parazita, triklem drakolder, trakuun lidérc. A 765. fordulódban 5902 arany került a bankszámládra. 6492 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 12 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/30 ökölvívás: 41/28 (+1%) szúrófegyverek: 36/12
vágófegyverek: 28/72 (+4%) ütőfegyverek: 41/9 (+1%) lőfegyverek: 19/65 (+15%)
dobófegyverek: 45/54 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << vámpírölő (#951) (200%) << mágusölő (#422) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
378,15 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423
Kedvenc táborhely: 291,12
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 6. hónapban.
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 58, 65, 59, 64, 63, 62

SZÁMLÁLÓK
Földanya gyümölcse 20/20 Pszi katalizátor 50/50 Max életkor 182 év
Átcsoportosítási és instabil keret: 388 030 TVP Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 8.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 85/45 2. nyomkövetés: 134/55 (+5%) 3. mászás: 18/85 (+12%)
4. csapdakészítés: 52/32 (+9%) 5. csapdaészlelés: 22/2 6. gyógyítás: 41/35
7. titkosírás: 9/50 8. felderítés: 33/16 9. szörnyidomítás: 7/99
10. teológia: 148/35 (+26%) 11. taumaturgia: 129/6 (+12%) 12. szerencsejáték: 14/57
13. versengés: 33/72 14. harcművészetek: 39/1 15. zene: 68/98 (+25%)
16. szörnyismeret: 109/90 (+56%) 17. pszi: 66/29 (+12%) 18. zárnyitás: 27/25
19. vadászat: 22/80 20. vitalitás: 7/51 21. bányászat: 35/19 (+1%)
22. testépítés: 94/54 23. úszás: 10/72 24. főzés: 40/64
25. csapatmunka: 8/0

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 11
1. sebzés bónusz: 1 2. támadás bónusz: 1 3. védekezés: 1 5. varázslat sebzés: 1
6. regeneráció: 1 9. gyors fejlődés: 3 10. vp regeneráció: 4(5) 11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 1 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), ml'othag szürcsölő (#415) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
bámulatos zombi (#896), apró lidércfi (#930), árnyékfoltozó (#932), szolgalidérc (#931), ml'othag szürcsölő (#415), nekrobestia (#933)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) tl'urlang formázás (#262, 500 VP) érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) oldás (#372, 15 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
kinematurgia (#482, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) pszi ragyogás (#166, 21 VP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP)
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP)
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP) próba elemzése (#485, 20 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) (8280,10) áldomás (#6) (9745,45)
Pörhemór köre (#205) (111,10,1) feltámadás (#168) lélektisztulás (#215) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) láth. észlelése (#78)
a lélek védelme (#57) Symulf rúnája (#182) fényaura (#211) tűzmágia (#157)
mentálturbó (#478) varázsszem (#184) Techiulan aurája (#261) mágikus ütés (#147)
hadiszerencse III (#59) harci induló (#443) szemmelverés (#137) fürkésző szemek (#213)
elme dominanciája (#247) kí koncentráció (#69) önanalízis (#296) erőpajzs II (#63)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
35. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266), tűzgolyó (#155), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) bo'adhun csapás (#266) >> férfiak (#998)
bo'adhun csapás (#266) >> nők (#999) tűzgolyó (#155) >> varkaudar che-pap (#704)
direkt kontaktus I (#121) >> zafír sárkány (#329) tűzgolyó (#155) >> sötét kaszás (#591)
tűzgolyó (#155) >> Alkotó (#578) tűzgolyó (#155) >> Teremtő (#579)
halálos érintés (#271) >> ml'othag szürcsölő (#415)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> ősi csontvázúr (#623) fürgülés (#92) >> ezeréves lélek (#634)
fürgülés (#92) >> kyorg őrgólem (#567) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar őslich (#402)
tompítás (#40) >> Teremtő (#579) tompítás (#40) >> Alkotó (#578)
tükörpajzs (#101) >> őshonos sziklozug (#447) oldás (#372) >> élőholt pöffeteg (#557)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) fürgülés (#92) >> ködmedúza (#449)
fürgülés (#92) >> varkaudar che-pap (#704) fürgülés (#92) >> Quwaxotix (#961)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)
tompítás (#40) >> massza (#217)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
2.) A jóság és a fény mindig győzedelmeskedik a sötétség és halál felett. Töröld el Dornodon avatárját!
3.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): 111. labirintus (270,57). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 357. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 15, 16, 22, 25, 26, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 165, 166, 192, 193, 200, 201, 202, 203, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 12, 13, 15, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52.
Kész: 3, 6, 11, 16, 17, 18, 19, 20, 23, 40, 41, 42.

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 339 (limit: 1650), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 34317.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 193, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 22 555.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 38, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 453.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 8, pontszámod: 152.

MAKRÓID (jelenleg 4 lehet)
1. makró parancsai: ek 275, ek 531, vv 71 88 112, vv 19 138 224, vv 26 165 188, vv 78 57 215, vv 182 209 211, vv 157 227 478, vv 184 261 147, hh 841 1133 1253.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
átcsoportosítás (189)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
harci mágia (334)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) OK
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) OK
isteni védelem (530) OK
mentális roncsolás (531) OK
tudati segítség (532) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) OK
a hit ereje II (537) OK
tudati kontaktus II (538) OK
tudati ostrom II (539) OK
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) OK
mágikus vámpirizáció (543) OK
gyógyítómester (544) OK
elmerombolás (545) OK
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 54 TU. szükséges még: 116 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1042 TU szükséges.)
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) OK
elmemester (552) OK
tudati cserkészés (554) OK
bénító sebzés (555) OK
tudatáthelyezés (559) OK
kincsvadászat (561) OK

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
4 aenouth ködkürt (#1554) 10 alakformáló főzet (#1644) 967 álompor (#396)
339 angolna szálka (#1465) 1 aranytermő ládikó (#504) 1031 azúrharmat (#1161)
1 bányászlámpa (#1687) 346 dinó szaru (#1385) 29 dramoan talizmán (#968)
18 ében manakő (#2047) 43 éjkulcs (#1777) 70 Eldereth szilánk (#512)
172 esszenciakristály (#350) 24 esthari gyöngykulcs (#1710) 1 fejsze (#1240)
5 feneketlen bugyor (#570) 11 galócapálinka (#1474) 5 hollókrist. prizma (#1268)
$163 íjászkence ($1225) 1272 isteni könnycsepp (#260) 10 kamikáze fejfedő (#1592)
2 karomkesztyű (#1771) 3 krapixlon fürdőruha (#454) 77 kreiton agy (#1142)
11 kreommat varázsital (#926) 23 kristály kulcs (#1818) 881 lélekesszencia (#619)
1 lélekharang (#1607) 6 lidérckorona (#531) 299 mágusok itala (#1610)
127 manakristály (#500) 3 mászó-karperec (#392) 4 mentát korona (#1559)
9 moa kémlelő (#1333) 1483 nothar bogyó (#923) 2 olló (#335)
537 ork csodaszer (#1228) 5 őselemek köpenye (#560) 5465 őskristály-szilánk (#1525)
3 ősmágus fülbevalója (#608) 1 pókkarmok (#886) 2130 purifikátor háj (#269)
569 quwarg igazgyöngy (#912) 2 Ramirez feszítővasa (#1261) 8 súlyzó (#347)
11 sziránusz szigony (#1937) 1500 Thargodan esszencia (#328) 3000 tinta (#101)
12 titanit kulcs (#1811) 66 titkos teleportkő (#1387) 195 tleikan életkő (#1143)
9 törpe bakancs (#475) 6 Trákin csákánya (#367) 300 tűzbimbó (#623)
102 tűzsárkány ital (#1400) 30 tűztagadó (#1979) 4 tűzúr csizmája (#533)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 8 isteni könnycsepp (#260) 9 kaja (#2)
1 kaktuszbogyó (#429) 1 madártoll (#112) 1 mocsári penke (#148)
1 nyílvessző (#108) 1 purifikátor háj (#269) 1 quwarg tojás (#360)
4 sáfránypor (#211) 1 szögletes kő (#17) 1 tükör (#43)
1 varányszem (#30) 2 vas dobónyíl (#189) 10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1663 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 11 fekete gyöngy (#99)
2 küklopsz szem (#643) 1 rakolits por (#669) 6 spiritusz (#170)
3 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

377 378 379
14
15
16
(378,15) albinó küklopsz (#338), kisebb quwarg isten (#213), quwarg szabotőr (#301), nandák (#224), ében sziklatorony (#589), művészi porolit (#720), káoszbajnok (#293), zafír drakón (#320), taalru herceg (#307), érclelőhely, márvány sárkány (#328), ősöreg góliát (#313)

Üzenet küldése a karakternek