Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 14. 12h:05' EZ A 1221. JÁTÉKHETED, 713. FORDULÓD 1222. játékheted kezdete: aug. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4911 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
* 2. KP: vv 71 88 112 | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 112. varázslatot |
* 3. KP: vv 19 138 224 | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: vv 26 165 182 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: vv 78 57 63 | elmormolod a 78. varázslatot az 57. varázslatot a 63. varázslatot |
* 6. KP: vv 188 209 211 | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
* 7. KP: hh 841 1133 1253 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 8. KP: kb 504 1 518 | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 9. KP: vv 215 0 0 | elmormolod a 215. varázslatot |
* 10. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 1618 | használod az 1618. tárgyat |
kb 1525 1 518 | kiveszel a bankból az 1525. tárgyat (1 darabot) |
h 1525 863 864 | használod az 1525. tárgyat |
vv 261 147 73 | elmormolod a 261. varázslatot a 147. varázslatot a 73. varázslatot |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
h 1327 20 | használod az 1327. tárgyat |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2 029 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 181 184 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
260 | 261 | 262 | |
61 | |
|
|
62 | |
|
|
63 | |
|
|
[184,61] Épületek tűnnek fel.
bb 260 99 518 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (99 darabot) |
im | imádkozol |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló bal karját. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +26 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fokhagyma és egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
bb 260 99 518 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (99 darabot) |
im | imádkozol |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 33 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló jobb oldalát. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +63 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 sáfránypor és egy manifeszt.nyúlvány. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
bb 260 99 518 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (99 darabot) |
im | imádkozol |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló fejét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +50 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sallank karom és egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó kocsonyás testét. (7 támadással 333 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször eltalálod a kék rothasztó kocsonyás testét. (3 támadással 336 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-42 életpont.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 59 sebzést okoz. Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A kék rothasztó bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rothasztó talizmán. 10 482 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1346, sebződés: 95, gyógyulás: 99, összesen: +4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled Tharr haragja varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kyorg őrgólem bal lábát. (8 támadással 265 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. {HD:} Ent pásztorbottal többször eltalálod a kyorg őrgólem testét. (8 támadással 679 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a kyorg őrgólem jobb oldalát. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 37 ép-t sebez. A kyorg őrgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 311 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +63 ÉP.) {HD:} Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a kyorg őrgólem jobb lábát. (8 támadással 632 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a kyorg őrgólem bal karját. (6 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 53 ép-t sebez. A kyorg őrgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 354 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +71 ÉP.) Az ütés kritikus! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2214, sebződés: 714, gyógyulás: 509, összesen: -205 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Semmi eredménye! (elektromos pajzs van rajta.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. 249 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-22 támadás). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Ez mellément. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kísértetvándor ködös testét. (9 támadással 935 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a kísértetvándor jobb első lábát. (5 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 51 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A kísértetvándor fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 301 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 57 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kísértetvándor testét. (9 támadással 903 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+181 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a kísértetvándor ködös testét. (5 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. A mentális roncsolás 36 ép-t sebez. Pengéjét vadul forgatva, a kísértetvándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 311 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +63 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 57 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2592, sebződés: 1026, gyógyulás: 631, összesen: -395 ÉP}
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
260 | 261 | 262 | |
61 | |
|
|
62 | |
|
|
63 | |
|
|
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Felfedeztél egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Arénagödröt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 23 aranyat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt.
ff 422 951 28 | felt. fegyverváltás: 422 951 28 |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta bal karját. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét ölész testét. (7 támadással 351 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra rohansz. {HD:} Mágusölővel néhányszor megcsapod a sötét ölész bal karját. (2 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megpöccinted a sötét ölész testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 40 sebzést okoz. Karmaival a sötét ölész megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sötét ölész karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az ütés kritikus! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A sötét ölész összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1200, sebződés: 21, gyógyulás: 62, összesen: +41 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronotapír pörsenéses hátát. (7 támadással 349 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-12 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. {HD:} Mágusölővel végigvagdosod a kronotapír tekergő ormányát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). {HD:} Din cséphadarójával eltalálod a kronotapír pörsenéses hátát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 149 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (53 ép-t sebezve). A kronotapír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-2 TVP). A kronotapír nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-1 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-12 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 035 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 750, sebződés: 40, gyógyulás: 45, összesen: +5 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy armageddon varázslatot, majd rád küldi. 60 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kronoelementál gigantikus testét. (7 támadással 338 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. {HD:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kronoelementál oszloplábát. (5 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a kronoelementál jobb lábát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 43 ép-t sebez. A kronoelementál mancsával oldalba lök. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). A kronoelementál meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). Véres nyál csordul ki a kronoelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 4 csepp sáfrányport. 5 250 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 921, sebződés: 87, gyógyulás: 117, összesen: +30 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (7 támadással 263 életpontot sebezve.) A mackósajt kegyetlenkedik! Átszúrja egy bottal a fejét. A füléből zöldes folyadék ömlik, közben a mackósajt mosolyog. Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. {HD:} Mágusölővel végigvágod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megcsapod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. A mentális roncsolás 43 ép-t sebez. Az orbitális mackósajt nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az orbitális mackósajt szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 956 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a magnetikus praglonc plazmáját. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) A magnetikus praglonc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (143,61)-> 200 arany, -2 ÉP] 6 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 724, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár testét. (7 támadással 327 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. {HD:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az ében halálhajcsár jobb oldalát. (3 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megütöd az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A fényaura 16 ép-t sebez. A mentális roncsolás 46 ép-t sebez. Az ében halálhajcsár öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 705, sebződés: 0, gyógyulás: 68, összesen: +68 ÉP}
Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 7 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar mágus bal vállát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
ff 28 951 422 | felt. fegyverváltás: 28 951 422 |
m 8 | mozogsz északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. 120 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a kóbor mortag fejét. (7 támadással 341 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a kóbor mortag acéltestét. (7 támadással 793 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a kóbor mortag acéltestét. (5 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). A fényaura 4 ép-t sebez. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (49 ép-t sebezve). Pengéjét vadul forgatva, a kóbor mortag újra meg újra lecsap. (3 támadástól 381 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +77 ÉP.) {HD:} Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a kóbor mortag testét. (3 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 133 életpontot sebeztél. {HD:} Din cséphadarójával meghorzsolod a kóbor mortag testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 51 sebzést okoz. Jobbra-balra szökkenve osztja a kóbor mortag nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 338 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kóbor mortag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 094 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2946, sebződés: 839, gyógyulás: 460, összesen: -379 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 495 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 309 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor megcsapod a raskhiir szellem fejét. (9 támadással 927 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+186 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a raskhiir szellem testét. (5 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 145 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Ellenfeled 49 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Jobbra-balra szökkenve osztja a raskhiir szellem nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 341 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor megcsapod a raskhiir szellem testét. (9 támadással 926 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+186 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a raskhiir szellem testét. (5 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (36 ép-t sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja a raskhiir szellem nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 439 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +88 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21 081 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3239, sebződés: 1089, gyógyulás: 667, összesen: -422 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 309 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja a raskhiir szellem izmos felkarját. (7 támadással 352 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször eltalálod a raskhiir szellem testét. (8 támadással 851 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a raskhiir szellem jobb lábát. (5 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 128 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 42 ép-t sebez. Pengéjét vadul forgatva, a raskhiir szellem újra meg újra lecsap. (4 támadástól 386 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +78 ÉP.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a raskhiir szellem izmos felkarját. (9 támadással 912 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+183 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a raskhiir szellem testét. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 42 sebzést okoz. A raskhiir szellem fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 456 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +92 ÉP.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2983, sebződés: 1151, gyógyulás: 662, összesen: -489 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (7 támadással 346 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (103 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly bal lábát. (7 támadással 762 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (5 támadással 327 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 64 életpontot sebeztél. A fényaura 6 ép-t sebez. Ellenfeled 39 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 49 életpontot vesztettél. Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 173 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 96 életpontot vesztettél. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a vérszomjas karvaly testét. (6 támadással 622 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával csak érinted a vérszomjas karvaly bal szárnyát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 138 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (32 ép-t sebezve). Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 197 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 93 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 madártollat. 16 411 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2960, sebződés: 1077, gyógyulás: 153, összesen: -924 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pajzszúzás varázslatot lő rád. 309 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod a raskhiir szellem jobb oldalát. (7 támadással 342 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd a raskhiir szellem testét. (9 támadással 939 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhányszor súrolod a raskhiir szellem testét. (5 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (40 ép-t sebezve). Sajnos nem sikerült a raskhiir szellem minden csapását hárítanod. (4 támadástól 365 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +73 ÉP.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a raskhiir szellem testét. (9 támadással 920 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a raskhiir szellem izmos felkarját. (5 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (52 ép-t sebezve). Sajnos nem sikerült a raskhiir szellem minden csapását hárítanod. (4 támadástól 389 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +78 ÉP.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2970, sebződés: 1063, gyógyulás: 665, összesen: -398 ÉP}
kt 760 775 777 | elkészíted a 760. tárgyat (775 darabot) |
kt 773 773 | elkészíted a 773. tárgyat (773 darabot) |
kt 776 776 | elkészíted a 776. tárgyat (776 darabot) |
kt 776 775 | elkészíted a 776. tárgyat (775 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 54 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a selyemszárnyas jobb oldalát. (7 támadással 345 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {HD:} Vámpírölővel megdöfködöd a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (6 támadással 628 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. {KCC:} Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 73 életpontot sebeztél. Fényaurád 8 sebzést okoz. Ellenfeled 47 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 95 életpontot vesztettél. {HD:} Vámpírölővel többször eltalálod a selyemszárnyas testét. (6 támadással 629 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. {KCC:} Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 147 életpontot sebeztél. A fényaura 7 ép-t sebez. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 39 sebzést okoz. A selyemszárnyas karmai majdnem eltalálnak! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2630, sebződés: 318, gyógyulás: 449, összesen: +131 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kiszáradás varázslatot dob rád a másik. 700 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a trakuun lidérc ködös alakját. (7 támadással 343 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trakuun lidérc testét. (7 támadással 993 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+199 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor megpöccinted a trakuun lidérc világító testét. (5 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 42 sebzést okoz. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 472 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +95 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd a trakuun lidérc jobb lábát. (9 támadással 929 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+186 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhányszor súrolod a trakuun lidérc ködös alakját. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 36 ép-t sebez. Jobbra-balra szökkenve osztja a trakuun lidérc nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 468 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +94 ÉP.) Öregedtél 2 évet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nagymesteri pálca (ld. enc.). 30 182 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3373, sebződés: 1640, gyógyulás: 676, összesen: -964 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott védelem sav ellen védelmed.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. 1008 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar őslich rothadó testét. (7 támadással 342 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel néhányszor megcsapod a varkaudar őslich nyakát. (7 támadással 790 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhányszor súrolod a varkaudar őslich jobb karját. (5 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). A fényaura 24 ép-t sebez. A mentális roncsolás 44 ép-t sebez. Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A varkaudar őslich többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-121 varázspont.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar őslich testét. (9 támadással 921 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a varkaudar őslich rothadó testét. (5 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Fényaurád működik (26 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 52 sebzést okoz. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. A varkaudar őslich néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-74 varázspont.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted az ősi sorvasztás ártó hatását. Elmúlt a lélektisztulás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 3421, sebződés: 1309, gyógyulás: 549, összesen: -760 ÉP}
ef 3 529 | energia fejlesztése 3 |
ef 66 525 | energia fejlesztése 66 |
szk 542 | keresed az 542. szörnyet |
* 1. BP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. BP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: bb 504 1 518 | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 5. BP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
* 6. BP: kb 1554 1 518 | kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot) |
* 7. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
* 8. BP: bb 1554 1 518 | beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot) |
MANARETESZ (529. TUDATI KÉPESSÉG) Ha Tudati Erődben rejlő lehetőségeket kezded sorra venni, előbb-utóbb eljutsz arra a megállapításra, hogy életednek szinte bármely szegmensében képes vagy hasznosítani azokat. Például egy szemvillanás alatt átlényegítheted tudatodat az erőd falai mögé, és ekkor esszenciád védve lesz szinte mindennemű támadás elől. Sajnos jelenlegi tudásoddal még nem sikerült megoldanod, hogy fizikai valóságban is megjelenhess a kasztroplanáris térben, de ami késik, talán nem múlik... Persze ez a felismerés sem csekélység. Ha a való lényeged tökéletesen védve van, már csupán a tested, e könnyen sebezhető, de ugyanolyan könnyen helyreállítható porhüvely maradhat csak céltáblája az ártó szándéknak. Ezt a problémát pedig már könnyen megoldod majd önerőből is. A manaretesz képessége egy egyszerű, jól elreteszelt ajtó formájában jelenik meg a tudatodban. Elegendő csak az általa nyújtott biztonságra gondolnod, és máris elzárhatod mögé esszenciádat néhány szemvillanásnyi időre, és ami a legcsodálatosabb, ezt harc közben is lesz időd megcselekedni! [Mostantól minden támadó varázsló varázslat ellen extra rezisztenciát kapsz. A taumaturgikus és őstaumaturgiás varázslatok a tapasztalati szinted egynegyedének ill. egynyolcadának megfelelő eséllyel kudarcot vallanak! Ez az esély taumaturgiás varázslatok esetében max. 20%, őstaumaturgiás varázslatok esetében max. 10% lehet.] |
TEKNŐS VEZÉR (863. SZÖRNY) A mocsár mélyén, egy sajátos kolóniában egy különös teknősfaj él, amely hüllőtársaitól teljesen eltérő evolúción ment keresztül. Sokak szerint egy mágus mágikus kísérletének eredményei, amely egyszersmind mágiával, és kárhozott léttel áldotta meg őket. Ennek köszönhetően szélsőségesen gyűlölik a mágiát, és nemcsak hogy tökéletesen immúnisak rá, de különleges érzékkel tudnak kárt okozni mágikus lényeknek és tárgyaknak. A teknős vezér a kolónia vezetője, parancsára hatalmas teknőshorda indul harcba. |
YUONG TŰZSÁRKÁNY (864. SZÖRNY) A yuong tűzsárkányok rettegettek és hatalmasak. Szerencsére, csak a különösen forró helyeken érzik magukat, ezért többnyire csak a birodalom legforróbb, sivatagos részein akadhatsz össze velük. Szeretnek a homokban sütkérezni, kedvenc csemegéjük a tangi óriásféreg, amely szakadatlanul túrja a földet. A ryuku birodalom feljegyzéseiben nem szerepel olyan hős vagy kalandor, akinek sikerült volna yuong tűzsárkányt legyőznie. |
ARANY SÁRKÁNYVÉRT (1036. TÁRGY) Ghalla történelmének sodró útvesztőiben időnként felbukkan egy-egy legendaértékű hőstetteket végrehajtott alakváltó, aki méltó lehet arra, hogy ezt az arany sárkányvértet viselhesse. Aztán hosszú generációkon keresztül teljes csend... legalább is így ment ez a misztikus múltban, de a világégést követően ez is megváltozott. Nincs hivatalos ceremónia, nincsenek a halhatatlanságig dicsérő szavak. Ennek ellenére biztos lehetsz benne: az arany sárkányvértet viselő kalandozó tiszteletet sugárzó tekinteteket fog előcsalni az átlagpolgárokból is. Persze nem csak a hőstetteid szimbólumaként viselheted ezt az elején hatalmas emblémát (a saját farkába harapó aranysárkányt) hordozó tárgyat, a következő dolgokat is tapasztalhatod: max. ÉP-d 110-zel, védettséged 44-gyel, erőd, egészséged, ügyességed 2-vel, szerencséd 3-mal, támadásod pedig 5-tel nő. Immúnissá válsz a szörnyek által okozott természetellenes öregedésre és a szopókő hatására. Nem adhatod át másik kalandozónak. |
NAGYMESTERI PÁLCA (772. TÁRGY) Minden kyorg csarnoknak megvolt a maga nagymestere, általában egy magasrangú varázsló. Ő döntött csip-csup ügyekben, de élet-halál dolgában is. Ez a pálca inkább csak szimbólum, nem rendelkezik jelentős mágikus potenciállal. A nagymesteri pálca nem átadható. |
MANARETESZ (529. TUDATI KÉPESSÉG) Ha Tudati Erődben rejlő lehetőségeket kezded sorra venni, előbb-utóbb eljutsz arra a megállapításra, hogy életednek szinte bármely szegmensében képes vagy hasznosítani azokat. Például egy szemvillanás alatt átlényegítheted tudatodat az erőd falai mögé, és ekkor esszenciád védve lesz szinte mindennemű támadás elől. Sajnos jelenlegi tudásoddal még nem sikerült megoldanod, hogy fizikai valóságban is megjelenhess a kasztroplanáris térben, de ami késik, talán nem múlik... Persze ez a felismerés sem csekélység. Ha a való lényeged tökéletesen védve van, már csupán a tested, e könnyen sebezhető, de ugyanolyan könnyen helyreállítható porhüvely maradhat csak céltáblája az ártó szándéknak. Ezt a problémát pedig már könnyen megoldod majd önerőből is. A manaretesz képessége egy egyszerű, jól elreteszelt ajtó formájában jelenik meg a tudatodban. Elegendő csak az általa nyújtott biztonságra gondolnod, és máris elzárhatod mögé esszenciádat néhány szemvillanásnyi időre, és ami a legcsodálatosabb, ezt harc közben is lesz időd megcselekedni! [Mostantól minden támadó varázsló varázslat ellen extra rezisztenciát kapsz. A taumaturgikus és őstaumaturgiás varázslatok a tapasztalati szinted egynegyedének ill. egynyolcadának megfelelő eséllyel kudarcot vallanak! Ez az esély taumaturgiás varázslatok esetében max. 20%, őstaumaturgiás varázslatok esetében max. 10% lehet.] |
Erő: | 79 (101) | Szint: | 50 | Merészség: | 20/5 | Magasság: | 164 cm |
IQ: | 73 (102) | Támadás: | 97 (103) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 73 (91) | Védekezés: | 193 (203) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 49/57 év |
Egészség: | 73 (111) | Életpont: | 2013/2011 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 58 |
Szerencse: | 77 (108) | Varázspont: | 3478/2726 | Pénz: | 58942 arany | Kép. pont: | 100 |
Tudatpont: | 66/20 | Pszi pont: | 699/986 | Halhatatlanság: | 18 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/30 | ökölvívás: | 39/41 (+3%) | szúrófegyverek: | 35/62 |
vágófegyverek: | 23/95 (+13%) | ütőfegyverek: | 37/86 (+6%) | lőfegyverek: | 16/80 (+6%) |
dobófegyverek: | 42/93 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << vámpírölő (#951) (200%) << mágusölő (#422) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
261,62 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
Kedvenc táborhely: 291,12 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 6. hónapban. |
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 58, 65, 59, 64, 63, 62 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya gyümölcse 20/20 | Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 182 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 388 030 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 8. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 85/33 | 2. nyomkövetés: | 128/70 (+20%) | 3. mászás: | 14/41 |
4. csapdakészítés: | 45/43 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 22/2 | 6. gyógyítás: | 39/19 |
7. titkosírás: | 9/50 | 8. felderítés: | 33/16 | 9. szörnyidomítás: | 7/99 |
10. teológia: | 120/98 (+51%) | 11. taumaturgia: | 117/65 (+14%) | 12. szerencsejáték: | 12/17 |
13. versengés: | 29/27 (+10%) | 14. harcművészetek: | 37/9 | 15. zene: | 48/82 (+25%) |
16. szörnyismeret: | 90/1 (+22%) | 17. pszi: | 56/92 (+2%) | 18. zárnyitás: | 27/25 |
19. vadászat: | 20/40 | 20. vitalitás: | 6/94 (+12%) | 21. bányászat: | 33/57 (+3%) |
22. testépítés: | 92/11 | 23. úszás: | 10/72 | 24. főzés: | 35/69 (+11%) |
25. csapatmunka: | 8/0 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 7 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 1 | 9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 4(5) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
bámulatos zombi (#896), apró lidércfi (#930), árnyékfoltozó (#932), szolgalidérc (#931), ml'othag szürcsölő (#415), nekrobestia (#933), templomos lovag (#587) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
gázpajzs (#467, 20 VP) | kinematurgia (#482, 36 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) (9008,10) | áldomás (#6) (9907,45) |
Pörhemór köre (#205) (111,10,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
Symulf rúnája (#182) | láth. észlelése (#78) | a lélek védelme (#57) | erőpajzs II (#63) |
esszenciavédelem 2 (#188) | fényaura (#211) | hadiszerencse III (#59) | Techiulan aurája (#261) |
mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
bo'adhun csapás (#266), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | sötét kaszás (#591) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Alkotó (#578) | tűzgolyó (#155) | >> | Teremtő (#579) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | ősi csontvázúr (#623) | fürgülés (#92) | >> | ezeréves lélek (#634) | |
fürgülés (#92) | >> | kyorg őrgólem (#567) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar őslich (#402) | |
tompítás (#40) | >> | Teremtő (#579) | tompítás (#40) | >> | Alkotó (#578) | |
tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | oldás (#372) | >> | élőholt pöffeteg (#557) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fürgülés (#92) | >> | ködmedúza (#449) | |
fürgülés (#92) | >> | varkaudar che-pap (#704) | fürgülés (#92) | >> | Quwaxotix (#961) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
2.) Mekkora tréfa lenne öt albinó küklopsz kihívása és legyőzése, csak úgy bámulnának azzal az egy bamba szemükkel! (számláló: 0) |
3.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): 111. labirintus (270,57). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 357. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 15, 16, 22, 25, 26, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 165, 166, 192, 193, 200, 201, 202, 203, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 12, 15, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52. |
Kész: 3, 6, 11, 16, 17, 18, 19, 20, 23, 40, 41, 42. |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 82 (limit: 1050), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 8680. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 193, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 22 555. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 38, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 453. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 8, pontszámod: 152. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3693 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 2 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
3 | arany foggyűrű (#776) | 1 | arx tekercs (#777) | 1 | bűvölt kristály (#775) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | drakolder póráz (#773) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | jácint díszkő (#753) | 34 | kaja (#2) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | 2 | rókafarok (#124) | |||
4 | szent jogar (#150) | 1 | to'aghan orrkarika (#760) | 1 | varázskő (#305) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) | 1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arany sárkányvért (#1036) | 1 | fokhagyma (#403) | 1 | idézőszőnyeg (#771) | |||
2 | madártoll (#112) | 10 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | nagymesteri pálca (#772) | 2 | quwarg tojás (#360) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | |||
7 | sáfránypor (#211) | 2 | sallank karom (#128) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
35 | víz (#27) |
259 | 260 | 261 | 262 | |
61 | |
|
|
|
62 | |
|
|
|
63 | |
|
|
|
64 | |
|
|
|