363. forduló, 365. forduló, Acharimordax összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 26. 9h:11'
EZ A 820. JÁTÉKHETED, 364. FORDULÓD
821. játékheted kezdete: jún. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4890
SZÁMLA : XXXX

ACHARIMORDAX KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [242,44] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] Zu'lit tarsolya termel 2 csuklyavirágot. Az aranytermő erszény 64 aranyat termelt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+1286 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+107 pszi pont.) A tudati jel segítette regenerálódásodat. Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+30 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

kf 564 1373 560 kézbeveszed/felveszed az 564. tárgyat az 1373. tárggyal az 560. tárgyat
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd a dalebg.kristályvértet. [0 pontot használtál fel, van még 562.]
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a kabutót. [0 pontot használtál fel, van még 562.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 562.]

kf 846 533 1369 kézbeveszed/felveszed a 846. tárgyat az 533. tárggyal az 1369. tárgyat
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a sárhajító kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 562.]
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 562.]
Leveszed a ryuku nadrágot, majd felveszed a hakamát. [0 pontot használtál fel, van még 562.]

le 687 0 0 leveszed/lerakod a 687. tárgyat
Leveszed a ryuku karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 562.]

kf 527 0 0 kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat
A csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 562.]

vv 53 28 182 elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+11 sebzés támadásonként.) [-43 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 560.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+13 erő). [-43 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 558.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-46 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 556.]

vv 165 188 71 elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 71. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-43 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 554.]
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-43 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 552.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 550.]

vv 220 73 243 elmormolod a 220. varázslatot a 73. varázslatot a 243. varázslatot
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-43 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 548.]
Szupersebesen mormolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 543.]
Gyorsvarázsolsz! Bemetszést végzel az idő szövetén, az idő folyása rövid időre lelassul (kaptál 30 TVP-t). [-46 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 568.]

vv 64 72 224 elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 566.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 564.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-46 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 564.]

hh 1099 745 841 használod az 1099. tárgyat a 745. tárgyat a 841. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 564.]
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 563.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 562.]

hh 1101 1097 1534 használod az 1101. tárgyat az 1097. tárgyat az 1534. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 561.]
Használod az Augur varázskönyvét. Megsemmisült az összes szopóköved! A varázslat rögvest elfüstölt a fejedből. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [1 pontot használtál fel, van még 560.]
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos! {max. életpontja: 141-150.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 254 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel jól megszúrod a quwarg harcos torát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 104 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod a quwarg harcos torát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
3 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 645, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg szabotőr! {támadása: 18.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 227 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 16 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 1 spirituszt.) 2 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 16, gyógyulás: 8, összesen: -8 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy kisebb quwarg isten!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A szörny tüzet lehel! Fürdesz a piros lángnyelvekben. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kisebb quwarg isten testét. (7 támadással 689 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (5 támadással 337 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Több marást ejt rajtad a kisebb quwarg isten csáprágójával. (2 támadástól 301 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Vámpírölővel többször eltalálod a kisebb quwarg isten testét. (2 támadással 171 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 63 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Hiába próbálsz hátrálni, a kisebb quwarg isten többször is megmar! (2 támadástól 315 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +63 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A kisebb quwarg isten összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP], 2 trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 60 arany, -2 ÉP], 3 gyöngymangó, 4 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (184,32)-> 48 arany, -2 ÉP]. 34 456 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-43 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1631, sebződés: 651, gyógyulás: 146, összesen: -505 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 csontpálcát. A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [41 pontot használtál fel, van még 519.]

* 2. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 509.]

* 3. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 1 390 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 506.]

* 4. KP: hh 1253 1133 1269 használod az 1253. tárgyat az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +154 max. életerő, +154 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 500.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy Kaldor varázspora elkészítése. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 479.]
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Átok! Bőröd ráncosodni kezdett. Öregedtél 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 475.]

* 5. KP: vv 261 157 209 elmormolod a 261. varázslatot a 157. varázslatot a 209. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) [-200 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 473.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 473.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-43 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 471.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 471.]

h 1755 1000 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+1000 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 466.]

kt 943 elkészíted a 943. tárgyat
Legyártottál 1 brill azttar kulcsot. Erőd TF-elődött. [8 pontot használtál fel, van még 458.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[201,25] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ezoterikus mardel. {támadása: 29.} Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 216 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 2 033 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Ahogy melózol, sűrű, fehér köd gyűlik a föld fölött. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét. {támadása: 30.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 201 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 558 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 2, gyógyulás: 8, összesen: +6 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami, új gödröt kezdesz. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét. {max. életpontja: 141-180.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 241 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Hoppálé! 6 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 3 176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Zinthurg jön feléd.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 210 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 arany és egy aranytű. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 558 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy taalru támad rád. {védettsége: 38 szúró, 38 vágó, 38 ütő ellen.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 204 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru póklábát. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a taalru száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (184,32)-> 48 arany, -2 ÉP] és 2 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 528 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 6, gyógyulás: 8, összesen: +2 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. A következő kincseket találtad: 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP], egy manakristály és egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP]. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
Észreveszel egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy fekete lótuszt. Északnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
[58 pontot használtál fel, van még 400.]

v 198 188 31 elmormolod a 198. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

200 201 202
24
25
26
(201,25) ezoterikus mardelek (#184), Zinthurg (#180), pszi őselementál (#258), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Sheran oltár

[188,31] Dombos terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy térkaput. Látsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss árnymanó nyomok vezetnek keletre.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [18 pontot használtál fel, van még 382.]

v 96 183 31 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

187 188 189
30
31
32
(188,31) térkapu (#452), vaskohó (#155), Tharr oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 36. jellempróba, barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely

[183,31] Egy kisebb településhez érkeztél. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 210 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az őrült varázsló bal karját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sallank karom és 2 mocsári penke. 3 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).
[-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 372.]

ve 657 5 megveszed a 657. tárgyat 5
Vásároltál 5 aurach fogat. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

ve 669 1 megveszed a 669. tárgyat 1
Vásároltál 1 rakolits port. 14 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

ve 231 4 megveszed a 231. tárgyat 4
Vásároltál 4 acélpengőkét. 24 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

ve 482 1 megveszed a 482. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

ee 72 266 1114 eladod a 72. tárgyat a 266. tárgyat az 1114. tárgyat
Eladtál 1 rézsisakot. 7 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kvazár sisakot. 70 aranyat kaptál.
Eladtál 1 che-vállszalagot. 160 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 372.]

ee 870 832 139 eladod a 870. tárgyat a 832. tárgyat a 139. tárgyat
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 372.]
Eladtál 1 cápabőr csizmát. 360 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
[0 pontot használtál fel, van még 372.]

ee 142 1549 354 eladod a 142. tárgyat az 1549. tárgyat a 354. tárgyat
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 3 degradátor váladékot. 6 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 372.]

ee 353 26 240 eladod a 353. tárgyat a 26. tárgyat a 240. tárgyat
Eladtál 1 molluszk házat. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 40 gyenge mérget. 40 aranyat kaptál.
Eladtál 2 kis aranykulcsot. 32 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 372.]

ee 241 232 1074 eladod a 241. tárgyat a 232. tárgyat az 1074. tárgyat
Eladtál 2 smaragd kulcsot. 48 aranyat kaptál.
Eladtál 6 ilkin ércet. 18 aranyat kaptál.
Eladtál 3 lidércesszenciát. 21 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 372.]

h 473 2 használod a 473. tárgyat
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 10 évet.) Behörpintesz egy adag fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 15 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 372.]

d 56 85 eldobod az 56. tárgyat (85 darabot)
Elhajítasz 85 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

bb 750 617 887 beraksz a bankba a 750. tárgyat (617 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 türkiz karikát. Beraksz a bank széfjébe 32 sárkányfogat. Beraksz a bank széfjébe 12 tarantulakarmot. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

ve 128 20 megveszed a 128. tárgyat 20
Vásároltál 20 sallank karmot. 80 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

ee 838 659 859 eladod a 838. tárgyat a 659. tárgyat a 859. tárgyat
Eladtál 1 Iszonyat csápját. 320 aranyat kaptál.
Eladtál 1 Morgan kristályát. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rasáth orrkarikát. 700 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 372.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[182,30] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy részeg kalandozó. {támadása: 29.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 235 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 4, gyógyulás: 8, összesen: +4 ÉP}

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fejvadász központ (847. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[188,31] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő Ek'Hor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 44.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 256 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az Ek'Hor testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Az Ek'Hor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 ekharion dárda. 3 781 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy térkaput. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek keletre.
[26 pontot használtál fel, van még 346.]

v 163 364 61 elmormolod a 163. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

187 188 189
30
31
32
(188,31) térkapu (#452), vaskohó (#155), Tharr oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 36. jellempróba, barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, Ek'Hor (#977), érclelőhely

[364,61] Növények jelennek meg a sziklák között, a talaj kezd süppedőssé válni: mocsárban vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hmm, csak egy talriai behemót. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 70.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent. A szilánk működik (+4 életpont). Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a talriai behemót testét. (7 támadással 697 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 108 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 328 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 61 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A talriai behemót állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Vámpírölővel megdöfködöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 504 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A talriai behemót állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A talriai behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 kaját. 22 743 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2041, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy térkaput. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Látsz egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantod a Síkok Vándorát. Úgy tűnik, még mindig segítőket toboroz. Talán mégis el kéne vállalni a feladatot? Veszélyes küldetésnek látszik. Na, majd gondolkodsz rajta - döntöd el, és továbbmész. (7. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 24, délre 135 mérföldre teljesítheted.) Találsz egy ovimon-bokrot. Látsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Hira Lal hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Találsz egy mocsári penkét. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy tündöklő szobrot. Nyugatra egy ősvortex van. Északra egy Chara-din monolitja van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
[-55 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 331.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-46 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 326.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[365,62] Elkerülve a mérges gázt okádó gejzíreket, és a fekete folyadékban rejtőző nevenincs ocsmányságokat, óvatosan mész tovább. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy talriai behemót közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 70.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 718 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod a talriai behemót testét. (5 támadással 325 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A talriai behemót feléd harap, de sikertelenül. Vámpírölővel többször eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 506 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 105 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 53 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A talriai behemót megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 kaját. 22 743 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1922, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mocsári penkét. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy gyilkos csalán van. Északra egy Tharr oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.

(Továbbmész...) [366,63] Változik a terep: ritka erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mópat bolyt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Skinhead, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy drakónszerű fenevad. {egyik sebzési módja: 1x 12d8+28.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a drakónszerű fenevad testét. (7 támadással 393 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-14 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (57 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a drakónszerű fenevad bal szárnyát. (7 támadással 702 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. Cápafoggal megdöfködöd a drakónszerű fenevad bal hátsó lábát. (5 támadással 312 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a drakónszerű fenevad, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A drakónszerű fenevad farkával a kezedre csap. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki a drakónszerű fenevad száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1595, sebződés: 203, gyógyulás: 25, összesen: -178 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [19 pontot használtál fel, van még 307.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Hamarosan előbújik egy mópat, és kikapja a kezedből a tárgyat, és már vissza is bújt a bolyba. Kisvártatva a mópat visszajön, és letesz eléd valamit: egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 305.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Előbújik egy mópat a bolyból. Rád bámul, aztán szájába ragadja az általad tartott tárgyat, és már el is tűnt a bolyban! Már épp el akarsz menni, amikor újra előmászik a mópat, és lerak eléd egy tárgyat, ami egy eknozol. [2 pontot használtál fel, van még 303.]

h 1755 1500 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+1500 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 298.]

m 2 mozogsz keletre
[367,63] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gejzírt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy pordémon hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Utad során felfedezel egy vaskohót. Felfedeztél egy templomot. Sheran híveié. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Bányászol egy kicsit a gejzír környékén. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [22 pontot használtál fel, van még 276.]

h 578 5 használod az 578. tárgyat
Behajítasz 5 ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a tobozok kirepülnek, a héjuk felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg őket. Ez az! Fáradozásaidat siker koronázta - találtál 2 iknegurint. [25 pontot használtál fel, van még 251.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[366,62] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 241.]

kb 280 3 kiveszel a bankból a 280. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 tyrex csontot. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

kb 258 3 kiveszel a bankból a 258. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 nehezéket. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

v 144 3 elmormolod a 144. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a földelem idézése varázslatot! Megremeg a föld, ahogy lassanként előemelkedik a gigantikus méretű gránitelementál. És mindez a te parancsodra! [-70 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 221.]

vv 221 elmormolod a 221. varázslatot
Szupersebesen mormolsz.
Egyszercsak remegni kezd a föld, irtózatos földrengés veszi kezdetét. A mezőn megsemmisült: Chara-din monolitja. [-160 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 211.]

v 144 3 elmormolod a 144. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a földelem idézése varázslatot! Megremeg a föld, ahogy lassanként előemelkedik a gigantikus méretű gránitelementál. És mindez a te parancsodra! [-70 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 191.]

vv 221 elmormolod a 221. varázslatot
Szupersebesen mormolsz.
Egyszercsak remegni kezd a föld, irtózatos földrengés veszi kezdetét. A mezőn megsemmisült: Chara-din monolitja. [-160 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 181.]

h 1755 1200 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+1200 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 176.]

v 144 3 elmormolod a 144. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a földelem idézése varázslatot! Megremeg a föld, ahogy lassanként előemelkedik a gigantikus méretű gránitelementál. És mindez a te parancsodra! [-70 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 156.]

vv 221 elmormolod a 221. varázslatot
Beizzik a turbómágia.
Egyszercsak remegni kezd a föld, irtózatos földrengés veszi kezdetét. A mezőn megsemmisült: Chara-din monolitja. [-160 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 146.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 141.]

* 2. BP: v 172 0 0 elmormolod a 172. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a planetáris őrdémon varázslatot! Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-43 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

* 3. BP: kf 688 689 690 kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat a 689. tárggyal a 690. tárgyat
Leveszed a kabutót, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 141.]
Lecsatolod a dalebg.kristályvértet, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 141.]
Leveszed a sárhajító kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

* 4. BP: kf 691 692 693 kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat a 692. tárggyal a 693. tárgyat
Leveszed a hakamát, majd felveszed a ryuku nadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 141.]
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 141.]
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

* 5. BP: le 527 0 0 leveszed/lerakod az 527. tárgyat
Leveszed a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

* 6. BP: kf 687 0 0 kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat
A csuklódra húzod a ryuku karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

* 7. BP: h 233 20 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 121.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-154 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 16, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 6 kaját töm magába az alanori csatamén. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 121 pontod maradt, ebből a következő körre 121 pontot vihetsz át. Kapsz még 505 pontot. A következő körben tehát 626 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KALDOR VARÁZSPORA (1272. TÁRGY)
Miután Rőtszakállú Kaldor, a Vasalt Bunkók oszlopos tagja meglepően jó eredményt ért el az Alanori Olimpián, az általa kifejlesztett trükkös eljárást a kalandozótársadalom nyomására kénytelen volt közkinccsé tenni. Nos, sosem hitted volna, hogy egy olyan semmirekellő ékszer, mint a moa üveggömb még jó lesz valamire. Törd össze egy kőkalapáccsal, és az így kapott port egy fúvócsővel fújd az ellenfél képébe! Garantált lesz a hatás. Sajnos ezt a rendkívül finom port elég nehéz tárolni. Ám némi varázsenergia koncentrálással apró, képlékeny gömböcskékké formázva, már elrakhatod egy alkalmas helyre a zsákod mélyén. Ez az elegáns trükk min. 10-es taumaturgia szakértelmet feltételez, és 1 TVP-nyi időt emészt fel. Egy moa üveggömbből 10 darab varázsporos gömböt készíthetsz (a KT 1272 parancs második paraméterének mindig tízzel osztható számod adj meg!). Ha Kaldor varázsporát használni szeretnéd, csak készítsd be lövedékként a fúvócsövedhez, vagy állítsd be az FLH parancsban. Mikor az üvegpor szemcséi beterítik az áldozatot, az gyakorlatilag képtelenné válik a hatékony harcra. [Minden sikeres találat 3-mal csökkenti az ellenfél támadását, és védekezését a csata időtartamára!] Sajnos az örvénykerítés tökéletes védelmet nyújt hatása ellen, és az ellőtt lövedék mindenképpen megsemmisül, előnye viszont, hogy még a legügyesebb harcművész sem képes félreütni.

KARAKTERLAP

Acharimordax, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr sekrestyése vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 364. fordulód.

Erő: 51 (75) Szint: 48 Merészség: 10/6 Magasság: 170 cm
IQ: 51 (78) Támadás: 106 (110) Agresszió: 3 Testsúly: 91 kg
Ügyesség: 52 (62) Védekezés: 84 (93) Menekülés: 30 % Életkor: 28/23 év
Egészség: 49 (71) Életpont: 1650/1650 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 49 (80) Varázspont: 2755/1982 Pénz: 19945 arany Kép. pont: 36
Tudatpont: 90/75 Pszi pont: 349/55 Halhatatlanság: 11 %
Eddig összesen 4390 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 125 333 TP-t kaptál. Jelenleg 17 893 611 TP-d van. A következő szinthez még 106 389 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, ködmágus, tleikan főbíra. A 363. fordulódban 713966 arany került a bankszámládra. 717535 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/35 ökölvívás: 17/91 szúrófegyverek: 43/15 (+4%)
vágófegyverek: 12/9 ütőfegyverek: 23/2 lőfegyverek: 36/19 (+2%)
dobófegyverek: 7/2

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -20.); mihlanil nyíl (#597) (21 -40.); mérg. mihlanil nyíl (#598) (41 -); mérg. mihlanil nyíl (#598) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
366,62 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 242,44
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 4. hónapban.
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re.
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve.
JLKzott minoszkúpok: 58, 61, 65, 59, 62, 56, 57, 60

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/24 Max életkor 81 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 422 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/84 2. nyomkövetés: 59/10 (+23%) 3. lopás: 2/29
4. mászás: 35/66 5. csapdakészítés: 34/53 (+10%) 6. csapdaészlelés: 23/87
7. gyógyítás: 37/54 8. titkosírás: 4/4 9. felderítés: 29/38 (+5%)
10. szörnyidomítás: 9/14 11. teológia: 141/96 (+88%) 12. taumaturgia: 157/71 (+63%)
13. szerencsejáték: 3/41 14. versengés: 16/20 15. harcművészetek: 6/42
16. zene: 39/4 (+23%) 17. szörnyismeret: 18/37 18. pszi: 28/12 (+9%)
19. zárnyitás: 2/5 20. vadászat: 18/12 21. vitalitás: 4/23
22. bányászat: 37/13 (+11%) 23. úszás: 16/0 24. főzés: 8/34 (+11%)
25. csapatmunka: 4/78

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 29
11. kincskeresés: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 250 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 20 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 5 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 26, max: 50)
Zinthurg (#180), élőholt hadúr (#371), élőholt ősmágus (#179), lidércúr (#252), öregedést okozó lények (#9095), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), Rém (#315), vércápa sámán (#281), tüskés gigaféreg (#256), ében halálhajcsár (#295), ében hadúr (#294), Banyapók (#305), sötét ölész (#314), smaragd sárkány (#326), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), halálmadár (#351), tleikan főbíra (#512), manaelementál (#290), kreiton lich (#536), Morghatal A'ton (#544), kreiton idéző (#510), szárnyaló halál (#456)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), mutáns bunthar (#398), csápos otagi (#395), Dl'orkhaugruk (#425), greén örvény (#443)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) Asylux csapdája (#233, 20 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) tl'urlang formázás (#262, 500 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 43 vp; taumaturgia: 46 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) Pörhemór köre (#205) (106,27,3)
óriáserő (#53) csupasz izom (#28) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem (#165)
esszenciavédelem 2 (#188) szürkeáll. aktiv (#71) hatalomvarázs (#220) pszi-ernyő (#64)
mentális pajzs (#72) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse III (#59) tárgyvédelem (#178)
Techiulan aurája (#261) varázsenergia (#161) szemmelverés (#137) planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
élőholt pozdorja (#134), háló (#186), méregfelhő II (#193), izomernyesztés (#33), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
hhaar burka II (#162), agytaposás (#180), fürgülés (#92), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 40, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> ryuku csapásvezető (#778)
puha ütés (#60) >> ongóliant (#159) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
tűzgolyó (#155) >> kronotapír (#286) élőholt pozdorja (#134) >> lidércúr (#252)
puha ütés (#60) >> viharóriás (#278) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan berzerker (#377) háló (#186) >> kreiton jótündér (#538)
háló (#186) >> sötét ülnök (#508) háló (#186) >> tleikan főbíra (#512)
pusztító végzet (#106) >> manaelementál (#290) éjfattyak végzete (#260) >> gh'raiton ölész (#412)
éjfattyak végzete (#260) >> rd'alv lélektipró (#413) éjfattyak végzete (#260) >> kr'uagon pusztító (#414)
éjfattyak végzete (#260) >> ml'othag szürcsölő (#415) éjfattyak végzete (#260) >> vg'axtol torzító (#416)
Asylux csapdája (#233) >> szárnyaló halál (#456) Asylux csapdája (#233) >> titokzatos kroa (#460)
Asylux csapdája (#233) >> magnetikus praglonc (#200) Asylux csapdája (#233) >> tleikan behemót (#511)
Asylux csapdája (#233) >> talriai behemót (#312) Asylux csapdája (#233) >> kisebb quwarg isten (#213)
jégoszlop (#231) >> animált korall (#445) jégoszlop (#231) >> elemi pulzátor (#440)
háló (#186) >> bosszantó apróság (#452) jégoszlop (#231) >> zseléféreg (#453)
Asylux csapdája (#233) >> bíbor tenyészet (#517)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 40, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> vg'axtol torzító (#416) fürgülés (#92) >> ml'othag szürcsölő (#415)
fürgülés (#92) >> kr'uagon pusztító (#414) fürgülés (#92) >> rd'alv lélektipró (#413)
fürgülés (#92) >> gh'raiton ölész (#412) fürgülés (#92) >> manaelementál (#290)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) tükörpajzs (#101) >> kreiton jótündér (#538)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) ongóliant tombolás (#146) >> élőholt ősmágus (#179)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alanori csatamén (#233) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +6 védettség; +2 támadás;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0)
2.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 8)

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 5, pontszámod: 69.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: kf 564 1373 560, kf 846 533 1369, le 687, kf 527, vv 53 28 182, vv 165 188 71, vv 220 73 243, vv 64 72 224, hh 1099 745 841, hh 1101 1097 1534.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudati jel (109)
gyógyító totem (116)
bajnokok koronája (139)
kasztropl. trafó (145)
csatamén idézése (148)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
kőbőr (299)
harci mágia (334)
alattvalók védelme (345)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 670 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1677 arany (#50) 1 cápabőr csizma (#832) 1 che-vállszalag (#1114)
2 csalánvirág (#582) 1 csillezsályalevél (#1253) 3 degradátor váladék (#354)
5 ében toboz (#578) 2 fiatalság itala (#473) 40 gyenge méreg (#26)
6 ilkin érc (#232) 12 isteni könnycsepp (#260) 1 Iszonyat csápja (#838)
2 kis aranykulcs (#240) 5 kulcsszilánk (#942) 1 kvazár sisak (#266)
3 lidércesszencia (#1074) 77 mákrózsa virág (#56) 1 molluszk ház (#353)
1 Morgan kristálya (#659) 1 nyílvessző (#108) 1 quwarg tojás (#360)
1 rasáth orrkarika (#859) 1 rézsisak (#72) 1 sáfránypor (#211)
32 sárkányfog (#617) 2 smaragd kulcs (#241) 12 tarantulakarom (#887)
3 tinta (#101) 1 türkiz karika (#750) 10 ugh méreg (#166)
1 varázskő (#305) 17 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 acélpengőke (#231) 1 aranytű (#272) 5 aurach fog (#657)
1 borkonyó bibe (#312) 1 brill azttar kulcs (#943) 1 csontpálca (#329)
2 csuklyavirág (#133) 10 drótszőr (#37) 3 ekharion dárda (#1557)
1 eknozol (#540) 3 gyöngymangó (#135) 2 iknegurin (#541)
187 kaja (#2) 1 manakristály (#500) 2 mocsári penke (#148)
1 mópat token (#585) 2 óndarab (#85) 1 rakolits por (#669)
2 rézdarab (#70) 21 sallank karom (#128) 1 spiritusz (#170)
3 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

363 364 365 366 367 368
60
61
62
63
64
(364,61) talriai behemót (#312), térkapu (#452), nekrofun (#173), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, 7. többszemélyes kaland, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent liget (#439), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), mocsári penke (#148)
(365,62) talriai behemót (#312), mocsári penke (#148)
(366,62) Chara-din monolitja (#534)
(366,63) mópat boly (#583), oltár, tündöklő szobor (#1587), régészeti lelőhely (#1208), művészi porolit (#720), drakónszerű fenevad (#7081)
(367,63) gejzír (#576), oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), érclelőhely

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Nyugaton nem működött a Verem er‹sítése, csak akkor, ha volt bekapcsolva DVK. Ezt a hibát javítottuk, és a mostani VV eseményben nyugaton a verem els‹ 20 szintjén nem lesz er‹sítés.
* - Ezentúl a Víz síkról a Verembe látogatók a verembeli harcok során a teljes támadásszámot megkapják a távolsági fegverükkel.
* - Pontosítottuk a k‹liliom használatának kiírását, ha nincs annyi sejtfiatalítód, amint amennyit a H paramétereként megadtál.

Üzenet küldése a karakternek