Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. máj. 22. 12h:03' EZ A 819. JÁTÉKHETED, 362. FORDULÓD 820. játékheted kezdete: máj. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 20 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4890 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
kf 564 1373 560 | kézbeveszed/felveszed az 564. tárgyat az 1373. tárggyal az 560. tárgyat |
kf 846 533 1369 | kézbeveszed/felveszed a 846. tárgyat az 533. tárggyal az 1369. tárgyat |
le 687 0 0 | leveszed/lerakod a 687. tárgyat |
kf 527 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat |
vv 53 28 182 | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot |
vv 165 188 71 | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 71. varázslatot |
vv 220 73 243 | elmormolod a 220. varázslatot a 73. varázslatot a 243. varázslatot |
vv 64 72 224 | elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 224. varázslatot |
hh 1099 745 841 | használod az 1099. tárgyat a 745. tárgyat a 841. tárgyat |
hh 1101 1097 1534 | használod az 1101. tárgyat az 1097. tárgyat az 1534. tárgyat |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 223 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 030 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-43 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén jobb oldalát. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel felnyársalod a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 110 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 53 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Csáprágójával a quwarg parafenomén megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 70 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 253 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-43 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-43 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 654, sebződés: 76, gyógyulás: 57, összesen: -19 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus jobb oldalát. (6 támadással 277 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Cápafoggal eltalálod a quwarg ősmágus jobb középső lábát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy xirnox szív és egy téfea-agy. 8 008 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-43 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-43 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 582, sebződés: 15, gyógyulás: 67, összesen: +52 ÉP}
* 2. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 4. KP: hh 1253 1133 1269 | használod az 1253. tárgyat az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat |
* 5. KP: vv 261 157 209 | elmormolod a 261. varázslatot a 157. varázslatot a 209. varázslatot |
lm 17 27 | mozogsz 17 27 |
v 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 96 185 31 | elmormolod a 96. varázslatot |
232 | 233 | 234 | |
9 | |
|
|
10 | |
|
|
11 | |
|
|
[185,31] Lakott területre érkeztél. Felfedeztél egy templomot. Tharr hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy őrült varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 201-240.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 212 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy rókafarok. 3 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 21, gyógyulás: 8, összesen: -13 ÉP}
be 630 5 | bemész a 630. épületbe |
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 244 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
A következő kincseket találtad: egy kék orchidea és 2 csuklyavirág. 3 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [183,32] Továbbmész a város utcáján.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Először nem ismered fel az előtted felbukkanó sátrat, de pillanatokkal később beugrik: a boszorka sátra az, akinek azok a különös tárgyak kellenek.
- Látom tárgyak nélkül jöttél - köszönt a boszorka dühösen, de csodálkozni sincs időd azon, hogy ezt honnan tudhatja, már kifelé tessékel az ajtón. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 8 kőkés, 2 vaskulcs, 2 mocsári penke, 1 karbin plazma, 3 csontkulcs.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy őrült varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 208 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 pirkit és egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3 167 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-43 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 26, gyógyulás: 12, összesen: -14 ÉP}
pki 30000 | kiveszel a bankból 30000 aranyat |
pbe 25000 3636 | beraksz a bankba 25000 aranyat a 3636. kalandozónak |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 478 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy xirnox szív és 7 spiritusz. 3 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 478, sebződés: 52, gyógyulás: 8, összesen: -44 ÉP}
ee 855 856 389 | eladod a 855. tárgyat a 856. tárgyat a 389. tárgyat |
ee 831 1113 377 | eladod a 831. tárgyat az 1113. tárgyat a 377. tárgyat |
m 7 7 1 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a titokzatos kroa testét. (7 támadással 373 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a titokzatos kroa testét. (7 támadással 683 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd a titokzatos kroa örvénylő testét. (5 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 70 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A titokzatos kroa feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel jól megszurkálod a titokzatos kroa testét. (2 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megbököd a titokzatos kroa testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 87 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A titokzatos kroa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A titokzatos kroa összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 008 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-43 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-43 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2005, sebződés: 0, gyógyulás: 283, összesen: +283 ÉP}
(Továbbmész...) [232,9] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Felfedeztél egy pézsmatököt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze északkeletre látsz egy gránátkaktuszt. Keletre nézve látsz egy nothar cserjét. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy pézsmatök van. Nyugatra egy gránátkaktusz van. Északra egy Sheran oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy chaktra vadászeb. {max. életpontja: 1402-1551.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 471 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (7 támadással 384 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (7 támadással 727 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 84 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A chaktra vadászeb többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 225 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) A chaktra vadászeb belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A chaktra vadászeb most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 881 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-43 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-43 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1826, sebződés: 244, gyógyulás: 230, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [233,8] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy animált korall. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 835 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod az animált korall testét. (7 támadással 336 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az animált korall testét. (6 támadással 524 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megbököd az animált korall porózus testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 28 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 471 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-43 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-43 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1846, sebződés: 87, gyógyulás: 155, összesen: +68 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 751 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled háló varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja az animált korall porózus testét. (7 támadással 313 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az animált korall testét. (7 támadással 597 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod az animált korall porózus testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 32 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Csápjaival az animált korall lecsap a bal karodra. (3 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az animált korall szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 695 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-43 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-43 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1927, sebződés: 115, gyógyulás: 175, összesen: +60 ÉP}
kb 258 5 | kiveszel a bankból a 258. tárgyat (5 darabot) |
kb 280 4 | kiveszel a bankból a 280. tárgyat (4 darabot) |
v 144 3 | elmormolod a 144. varázslatot |
vv 221 | elmormolod a 221. varázslatot |
h 1755 1000 | használod az 1755. tárgyat |
v 144 3 | elmormolod a 144. varázslatot |
vv 221 | elmormolod a 221. varázslatot |
v 144 3 | elmormolod a 144. varázslatot |
vv 221 | elmormolod a 221. varázslatot |
v 144 3 | elmormolod a 144. varázslatot |
vv 221 | elmormolod a 221. varázslatot |
v 144 3 | elmormolod a 144. varázslatot |
vv 221 | elmormolod a 221. varázslatot |
h 1755 1000 | használod az 1755. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 728 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja az animált korall testét. (7 támadással 321 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az animált korall testét. (7 támadással 643 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed az animált korall jobb oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Csápjaival az animált korall csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az animált korall most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 478 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-43 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-43 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1942, sebződés: 80, gyógyulás: 177, összesen: +97 ÉP}
(Továbbmész...) [236,8] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy homokcápa közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 30d25+22.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 455 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a homokcápa testét. (7 támadással 564 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod a homokcápa testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Előremozdulva, a homokcápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 430 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +86 ÉP.) A homokcápa összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 cápazsírt. (ld. enc.) 11 301 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-43 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-43 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1509, sebződés: 430, gyógyulás: 252, összesen: -178 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 1026 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a ködmedúza testét. (6 támadással 281 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel többször eltalálod a ködmedúza ködös testét. (3 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a ködmedúza bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A ködmedúza csápol, de mindhiába. A ködmedúza elhibázza az ütést csápjával. Csápjával megérint a ködmedúza. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Öregedtél 1 évet. A ködmedúza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 857 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-43 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-43 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1743, sebződés: 34, gyógyulás: 80, összesen: +46 ÉP}
(Továbbmész...) [237,8] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy ősi rúnatornyot. Délre nézve látsz egy borkonyó cserjét. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Úgy gondolod, hogy a közeledő animált korall nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 1540-1712.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 768 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod az animált korall testét. (7 támadással 338 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az animált korall testét. (6 támadással 530 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megbököd az animált korall jobb oldalát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 18 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Az animált korall csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 101 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-43 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-43 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1777, sebződés: 71, gyógyulás: 154, összesen: +83 ÉP}
ek 503 242 44 | t. energia kisütése: 503 242 44 |
231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | |
7 | |
|
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
|
[242,44] A tengerpartot elhagyva, egy sűrű erdőbe érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Dred Hornwill orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Mikor felbukkan előtted Kratifix nádfedeles kunyhója, felötlik benned a vén tudós ajánlata. Megvonod a vállad, és tovább bandukolsz. (24. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 9, délre 9 mérföldre teljesítheted.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. KT-d tudati jelet helyezett el itt.
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: v 172 0 0 | elmormolod a 172. varázslatot |
* 3. BP: kf 688 689 690 | kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat a 689. tárggyal a 690. tárgyat |
* 4. BP: kf 691 692 693 | kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat a 692. tárggyal a 693. tárgyat |
* 5. BP: le 527 0 0 | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
* 6. BP: kf 687 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat |
* 7. BP: h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
ADAMANTIT SISAK (629. TÁRGY) Az adamantit sisakot csak egy mesterkovács készítheti el, 4 adamantit, 2 mithril, 2 pirkit és egy bev formázó minta segítségével, egy vaskohónál, kőkalapács segítségével, 80 TVP árán. A végeredmény egy törhetetlen, kékezüst színben csillogó mágikus fejfedő, amely a védettségedet nyolccal növeli meg. Persze az adamantit sisakok fő vonzereje nem ebben rejlik: minél több adamantit páncéldarabot hordasz együtt, annál nagyobb sebzést tudsz okozni, amíg a Sötét Földön vagy. Az adamantit sisak elkészítésének feltétele min. 26-os bányászat. |
DRAG'KÓR VARÁZSKÖNYV (869. TÁRGY) Izgatottan bontogatod a keményfedeles, arany szegecses könyvborítót, hogy mielőbb felfedhesd a drag'kórok idegen kultúrájának egy szeletjét. Alig tudod palástolni csalódottságodat, amikor rájössz, a varázskönyv lapjai üresek. Vagy csak egy halandó szemével olvashatatlanok, és valamilyen segédeszköz kell a betűk megjelenítéséhez? Biztos vagy benne, hogy a kezedben tartott csecsebecse sokkal több titkot és tudást rejt magában, mint ami az első pillantásra látszik: amíg nálad van (nem kell hozzá KF-elni), eggyel több nyakláncot viselhetsz. Nem adhatod át másik kalandozónak. |
DALEBGAD KRISTÁLYKULCS (980. TÁRGY) A dalebgad az ősi idők elpusztíthatatlanul masszív érce, mely olyan ritka volt, hogy még a legügyesebb bányász törpéknek is nagy csodára volt ahhoz szükségük, hogy hozzá juthassanak. Ez az L formájú kristálykulcs szintén ebből az ércből készült, felülete kicsit recés, de mindenütt csillogó. Ha alaposabban szemügyre veszed, rájöhetsz, a felületi egyenetlenségek teljesen szabályosak, ennek láttán viszont olyan érzésed támad, mintha mindegyiknek valami rendeltetése lenne. A dalebgad kristálykulcsot nem adhatod át másik kalandozónak. |
HOMOKCÁPA (448. SZÖRNY) Minden fantáziád csődöt mond, amikor megpróbálod elképzelni, ahogy az óceánokból a cápák visszatérnek a szárazföldre, megtanulnak lélegezni, és elkúsznak a sivatagokig, és ugyanúgy lesnek a homok alól a zsákmányra, mint annak idején a vizek mélyéről. Hogyan történhetett ez meg? Hány évezred evolúciója volt ehhez szükséges? Mindenesetre, ezek a vérszomjas teremtmények most már tökéletesen adaptálódtak a szárazföldi életmódhoz, gyorsabban mozognak a homok alatt, mint te a homok fölött, és eközben megőrizték fogaik iszonyatos harapóerejét. A homokcápával szemben ütőfegyvert alkalmazni értelmetlen. |
CÁPAZSÍR (932. TÁRGY) A homokcápa bőre alatt vastag lebenyeket találhatsz, melyek zsírszerű anyagot rejtenek belsejükben. Ehhez viszont először térdre kell kényszerítened ezt a félelmetes teremtményt, utána pedig ki kellene találni, mire is lehetne használni... |
KÖDMEDÚZA (449. SZÖRNY) Az Árnyékvilágban mindennek, ami a valós világban létezik, van valamiféle torz tükörképe - ahogy a szárazföldeknek, úgy az óceánoknak is. Az óceánok mélyén az iszonyatos nyomás miatt néha repedések keletkeznek a két dimenziót elválasztó szöveten, és ezen teremtmények suhannak át a valós világba. Teremtmények, amelyek esszenciája a nemlét, tápláléka pedig az élők energiája. E lények ködszerű testét a valódi tenger gyorsan szétmosná, ezért a felszínre emelkedve, a szárazföldön kezdenek vadászni. Ezek egyike a tudat nélküli ködmedúza. Legfeljebb mágikus fegyverrel sebezheted meg, és azok közül is a szúrófegyverrel nem sokat érsz laza ektoplazmájával szemben. Szerencsére, a mágiával szemben nem ellenálló. Óvakodj az érintésétől (csak direkt FT paranccsal fogod megtámadni). |
Erő: | 50 (74) | Szint: | 48 | Merészség: | 10/6 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 51 (78) | Támadás: | 106 (110) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 91 kg |
Ügyesség: | 52 (62) | Védekezés: | 84 (93) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/44 év |
Egészség: | 49 (69) | Életpont: | 1628/2222 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 49 (80) | Varázspont: | 2749/1394 | Pénz: | 18302 arany | Kép. pont: | 36 |
Tudatpont: | 90/86 | Pszi pont: | 340/206 | Halhatatlanság: | 11 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/35 | ökölvívás: | 17/91 | szúrófegyverek: | 42/99 (+6%) |
vágófegyverek: | 12/9 | ütőfegyverek: | 23/2 | lőfegyverek: | 36/5 (+5%) |
dobófegyverek: | 7/2 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -20.); mihlanil nyíl (#597) (21 -40.); mérg. mihlanil nyíl (#598) (41 -); mérg. mihlanil nyíl (#598) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
242,44 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 237,8 |
Kedvenc táborhely: 242,44 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 4. hónapban. |
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 58, 61, 65, 59, 62, 56, 57, 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/24 | Max életkor 81 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 422 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/84 | 2. nyomkövetés: | 58/71 (+14%) | 3. lopás: | 2/29 |
4. mászás: | 35/60 | 5. csapdakészítés: | 34/23 (+23%) | 6. csapdaészlelés: | 23/77 (+6%) |
7. gyógyítás: | 37/54 | 8. titkosírás: | 4/4 | 9. felderítés: | 29/9 |
10. szörnyidomítás: | 9/14 | 11. teológia: | 139/84 (+156%) | 12. taumaturgia: | 156/4 (+71%) |
13. szerencsejáték: | 3/41 | 14. versengés: | 16/13 (+8%) | 15. harcművészetek: | 6/42 |
16. zene: | 38/61 (+23%) | 17. szörnyismeret: | 18/37 | 18. pszi: | *27/100 |
19. zárnyitás: | 2/5 | 20. vadászat: | 18/12 | 21. vitalitás: | 4/18 (+6%) |
22. bányászat: | 37/2 (+8%) | 23. úszás: | 16/0 | 24. főzés: | 8/13 |
25. csapatmunka: | 4/78 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 287 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 20 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 26, max: 50) |
Zinthurg (#180), élőholt hadúr (#371), élőholt ősmágus (#179), lidércúr (#252), öregedést okozó lények (#9095), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), Rém (#315), vércápa sámán (#281), tüskés gigaféreg (#256), ében halálhajcsár (#295), ében hadúr (#294), Banyapók (#305), sötét ölész (#314), smaragd sárkány (#326), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), halálmadár (#351), tleikan főbíra (#512), manaelementál (#290), kreiton lich (#536), Morghatal A'ton (#544), kreiton idéző (#510), szárnyaló halál (#456) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), mutáns bunthar (#398), csápos otagi (#395), Dl'orkhaugruk (#425), greén örvény (#443) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 43 vp; taumaturgia: 46 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (977,1) | áldomás II (#169) (972,1) |
méregsemlegesítés (#14) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) |
esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | szürkeáll. aktiv (#71) | hatalomvarázs (#220) |
pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) |
tárgyvédelem (#178) | Techiulan aurája (#261) | tűzmágia (#157) | Pörhemór köre (#205) (106,27,3) |
planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), háló (#186), méregfelhő II (#193), izomernyesztés (#33), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), agytaposás (#180), fürgülés (#92), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 40, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
puha ütés (#60) | >> | ongóliant (#159) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
tűzgolyó (#155) | >> | kronotapír (#286) | élőholt pozdorja (#134) | >> | lidércúr (#252) | |
puha ütés (#60) | >> | viharóriás (#278) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | háló (#186) | >> | kreiton jótündér (#538) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
pusztító végzet (#106) | >> | manaelementál (#290) | éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | éjfattyak végzete (#260) | >> | vg'axtol torzító (#416) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | szárnyaló halál (#456) | Asylux csapdája (#233) | >> | titokzatos kroa (#460) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | magnetikus praglonc (#200) | Asylux csapdája (#233) | >> | tleikan behemót (#511) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | talriai behemót (#312) | Asylux csapdája (#233) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
jégoszlop (#231) | >> | animált korall (#445) | jégoszlop (#231) | >> | elemi pulzátor (#440) | |
háló (#186) | >> | bosszantó apróság (#452) | jégoszlop (#231) | >> | zseléféreg (#453) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | bíbor tenyészet (#517) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 40, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | vg'axtol torzító (#416) | fürgülés (#92) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | |
fürgülés (#92) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | fürgülés (#92) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
fürgülés (#92) | >> | gh'raiton ölész (#412) | fürgülés (#92) | >> | manaelementál (#290) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | ongóliant tombolás (#146) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alanori csatamén (#233) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +6 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
2.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 5) |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 5, pontszámod: 69. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: kf 564 1373 560, kf 846 533 1369, le 687, kf 527, vv 53 28 182, vv 165 188 71, vv 220 73 243, vv 64 72 224, hh 1099 745 841, hh 1101 1097 1534. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
tudati jel (109) |
gyógyító totem (116) |
bajnokok koronája (139) |
kasztropl. trafó (145) |
csatamén idézése (148) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
kőbőr (299) |
harci mágia (334) |
alattvalók védelme (345) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 670 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1547 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
19 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | jégkristály (#593) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | lélekkulcs (#718) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | tinta (#101) | 1 | tyrex csont (#280) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | cápazsír (#932) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | daleb.kristálykulcs (#980) | 1 | drag'kór var.könyv (#869) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 1 | kék orchidea (#68) | 5 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | pirkit (#153) | |||
3 | quwarg tojás (#360) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | |||
7 | spiritusz (#170) | 1 | téfea-agy (#172) | 148 | víz (#27) | |||
2 | xirnox szív (#213) |