Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jan. 23. 12h:03' EZ A 802. JÁTÉKHETED, 298. FORDULÓD 803. játékheted kezdete: jan. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 40 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4890 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 564 531 560 | kézbeveszed/felveszed az 564. tárgyat az 531. tárggyal az 560. tárgyat |
* 2. KP: kf 464 1530 527 | kézbeveszed/felveszed a 464. tárgyat az 1530. tárggyal az 527. tárgyat |
* 3. KP: vv 53 28 26 | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 26. varázslatot |
* 4. KP: vv 24 165 182 | elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: vv 64 57 71 | elmormolod a 64. varázslatot az 57. varázslatot a 71. varázslatot |
* 6. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 7. KP: vv 178 72 224 | elmormolod a 178. varázslatot a 72. varázslatot a 224. varázslatot |
kf 1675 | kézbeveszed/felveszed az 1675. tárgyat |
kt 734 | elkészíted a 734. tárgyat |
h 522 3 | használod az 522. tárgyat |
ek 273 1 25 | t. energia kisütése: 273 1 25 |
ek 273 2 25 | t. energia kisütése: 273 2 25 |
h 473 | használod a 473. tárgyat |
flh 19 598 | felt. lőfegyver haszn. 19 az 598. tárggyal |
tno 6 6 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kf 2302 | kézbeveszed/felveszed a 2302. tárgyat |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 480 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 0, gyógyulás: 50, összesen: +50 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 mérg. mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ef 15 506 | energia fejlesztése 15 |
ek 116 | t. energia kisütése: 116 |
ek 116 70 313 | t. energia kisütése: 116 70 313 |
v 198 364 67 | elmormolod a 198. varázslatot |
357 | 358 | 359 | |
53 | |
|
|
54 | |
|
|
55 | |
|
|
[364,67] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Találsz egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mocsári penkét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy viharóriás barlangot. Délre nézve látsz egy lávatavat. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy mópat boly van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy ősvortex van. Elteszed a látcsövet.
v 163 191 105 | elmormolod a 163. varázslatot |
363 | 364 | 365 | |
66 | |
|
|
67 | |
|
|
68 | |
|
|
[191,105] Sűrű erdőbe érkeztél. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy trikornis herceg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 99 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 mérg. mihlanil nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nem találtad el! Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 31 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 39 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 26 életpontot vesztettél. Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 108 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 159 életpontot sebeztél. Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 41 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 27 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 587, sebződés: 293, gyógyulás: 22, összesen: -271 ÉP}
(Továbbmész...) [189,106] Lakott területre érkeztél. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy csapat őrjáratozó katona. {támadása: 60.} A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.
(Továbbmész...) [188,106] Továbbmész a város utcáján. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Tharr hívei emelték. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Blounther apó lehet. {max. életpontja: 260.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 mérg. mihlanil nyíl. Lövedéked átfúrja a Blounther apó fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Blounther apó törékeny testét. (3 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a Blounther apó testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 25 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A Blounther apó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 csuklyavirág és egy manifeszt.nyúlvány. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 balkezes gyűrű. 4 272 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 88, gyógyulás: 67, összesen: -21 ÉP}
be 632 2 | bemész a 632. épületbe |
be 632 5 | bemész a 632. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 40 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel teljesen átszúrod az őrült varázsló nyakát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 91 életpontot sebeztél. 46 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod az őrült varázsló nyakát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 csuklyavirág és 2 sallank karom. 2 928 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 74, gyógyulás: 77, összesen: +3 ÉP}
be 689 | bemész a 689. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 22: 2. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 22. pont 27: 3. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 1. pont |
Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 199.]
hu 297 426 192 | hulladék: 297 426 192 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 26 életpontot vesztettél. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal oldalát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. 4 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Elhajolsz az őrült varázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rókafarok és 2 púderkő. 2 928 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 31, gyógyulás: 34, összesen: +3 ÉP}
be 617 | bemész a 617. épületbe |
be 620 | bemész a 620. épületbe |
ee 97 416 385 | eladod a 97. tárgyat a 416. tárgyat a 385. tárgyat |
ee 377 104 632 | eladod a 377. tárgyat a 104. tárgyat a 632. tárgyat |
ee 99 404 384 | eladod a 99. tárgyat a 404. tárgyat a 384. tárgyat |
ee 212 381 198 | eladod a 212. tárgyat a 381. tárgyat a 198. tárgyat |
ee 251 160 291 | eladod a 251. tárgyat a 160. tárgyat a 291. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
bb 331 179 551 | beraksz a bankba a 331. tárgyat (179 darabot) |
kb 1559 | kiveszel a bankból az 1559. tárgyat |
kf 1559 | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat |
bb 531 1 | beraksz a bankba az 531. tárgyat (1 darabot) |
pbe 5000 | beraksz a bankba 5000 aranyat |
m 4 | mozogsz délre |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | |
104 | |
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Találsz egy Arénagödröt. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.)
be 497 8 4 | bemész a 497. épületbe |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi góliát testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (19 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hegyi góliát jobb lábát. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 105 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a hegyi góliát testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 12 aranyat. 2 937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 48, gyógyulás: 55, összesen: +7 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló bal lábát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a varkaudar varázsló jobb lábát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 105 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a varkaudar varázsló bal oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 725 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 525, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 153 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 29 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar katona fejét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar katona testét. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 108 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd a varkaudar katona bal vállát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 8 815 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1080, sebződés: 154, gyógyulás: 166, összesen: +12 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a hegyi góliát jobb lábát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (1 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hegyi góliát nyakát. (3 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 95 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a hegyi góliát oszlopos lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 14 aranyat. 2 937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 532, sebződés: 27, gyógyulás: 68, összesen: +41 ÉP}
A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 21 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar íjász testét. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal teljesen átszúrod a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2 131 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 43, gyógyulás: 50, összesen: +7 ÉP}
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: tf 1 20 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
* 3. BP: h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
* 4. BP: v 172 0 0 | elmormolod a 172. varázslatot |
* 5. BP: kf 687 688 689 | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat |
* 6. BP: kf 690 691 692 | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 691. tárggyal a 692. tárgyat |
* 7. BP: kf 693 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat |
LEVIATÁN GUMÓ (1757. TÁRGY) A leviatán mitől repül? Talán óriási, gázzal telt hólyagok vannak a testében? Nem tudni, de találsz egy gumót, ami alighogy kiveszed a helyéről, máris felreppenne, erőlködnöd kell, hogy visszavedd. Rájössz, hogyha ezt a hátizsákodba rakod, akkor az máris könnyebb lesz. 10 kg-mal több terhet tudsz így magaddal vinni. Több leviatán gumó hatása összeadódik, max. 10 darabig. |
BOZONTFONAT (1563. TÁRGY) Ez a terjedelmes, gubancos, számtalan fonatból álló bozont komoly varázserőt áraszt magából, ezt már az első pillanatban érzékeled. Gyorsan rájössz arra is, hogy ez a tárgy nem is tartozik szervesen az imént legyőzött neves lény fejéhez, ő is csupán törzsi díszként, vagy varázsereje miatt hordta azt. Most, hogy megszerezted a bozontfonatot, saját hajadhoz, illetve sisakodhoz rögzítheted (KF 1563). Amennyiben ezt teszed, +3 erőt és -2 IQ-t kapsz. (Ha már van sisak a fejeden, a bozontfonatot mellé KFelheted.) |
TŰZÚR CSIZMÁJA (533. TÁRGY) Ezt a puha, de nagyon ellenálló bőrből készült csizmát eredetileg a vezető tűzmágusok számára készítették. Amellett, hogy nyolccal megnöveli a védettségedet, +8-at ad taumaturgia szakértelmedhez, és tűzvarázslataid többet sebeznek, amíg viseled. (A plusz sebzés kb. a taumaturgia vagy teológia erősségednek felel meg, függően attól, hogy milyen típusú varázslatot használsz éppen.) Vigyázz azonban, ha 25.-nél alacsonyabb szintű vagy, amikor felöltöd a csizmát, nyomban elégsz (ezért inkább ilyenkor fel sem veszed). |
ŐSPLAZMA (839. TÁRGY) Iszonyat gömb alakú belső szervét kimetszve, egy mágikus tulajdonságokkal bíró eszköz birtokába juthatsz. Az ősplazma mivoltát legalább olyan homály övezi, mint a ködmedúzák keletkezését. A varázshatalom, melynek birtokába jutsz, ha a tárgyat a füledbe akasztod, a következő: max. életerőd és max. VP-d 50-nel nő, valamint minden tulajdonságodra +2-t kapsz. Az ősplazma viseléséhez azonban nagy hatalom kell (legalább 30. szintűnek kell lenned), különben a tárgy elsorvasztja gazdája sejtjeit. |
TROGLODITA GYŰRŰ (907. TÁRGY) Ezek az erdők mélyén zárt közösségben élő barbár népek különös előszeretettel viselnek csupasz bőrükön csillogó ékszereket. A troglodita gyűrű is egy ezek közül. A szokásosnál vastagabb ékszert három furcsa szín alkotja, mely az eddig ismert egyetlen árnyalatra sem hasonlít. Sötétben kékes derengéssel világít, ami ahhoz persze kevés, hogy e fény alapján tájékozódni tudj, ahhoz viszont elég, hogy a lesből támadó ellenséges lények megtaláljanak. Talán ezt hivatott ellensúlyozni a gyűrű pozitív tulajdonsága: ha viseled, +4 támadást kapsz, lőfegyver használatakor pedig még 6-ot. A negatív mellékhatások pedig: védettséged 5-tel, max. ÉP-d pedig 30-cal csökken. Mivel nem a gyűrűs, hanem a kis ujjadra kell húznod ezt az apró termetű ékszert, ezért nem számít bele a maximálisan viselhető gyűrűk korlátjába. A troglodita gyűrű nem engedelmeskedik akárkinek, csak akkor egyezik bele, hogy az ujjadra húzd, ha 30. szintű vagy afeletti kalandozó vagy. |
AUGUR VARÁZSKÖNYVE (1097. TÁRGY) Augur, a múlt méltó elismeréssel emlegetett varázslója volt. Elveszettnek hitt varázskönyvét kalandozók ezrei keresték, de nem került elő. A nagy érdeklődés a könyvben található sebezhetetlenné tevő varázslat leírásának volt köszönhető. Legalábbis a sok bárgyú kalandozó azt hitte, ez rejlik benne, de csak most derült ki: Augur legendás sérthetetlenségének titkát magával vitte a hullámsírba, amikor a másvilágra távozott. Valójában a könyvben az átkozott tárgyakkal való kísérletezés minden mozzanata, és eredménye szerepel. Persze a könyv kiolvasása nem elég ennek a tudásnak a teljes felölelésére, lapozgatása mégis segítségedre lehet: elég csak kiadnod a H 1097 parancsot, és a könyvben található varázsigék felolvasásával képes leszel elpusztítani az összes nálad levő szopókövet. |
DRAKOLDER GYŰRŰ (969. TÁRGY) Ősi relikvia, amelyet nevéből következően, legfeljebb egy triklem drakoldernél, de legalábbis egy drakolder csatamezőn találhatsz. Viselésekor kapsz +50 max. varázspontot, +3 IQ-t, kör eleji VP regenerációd megnő 50-nel, teológiád, taumaturgiád 5-tel, szerencséd 3-mal. A drakolder gyűrű működésében kicsit hasonlít az angyalok gyűrűjéhez. Ha kritikus ütés ér, akkor felizzik - azonban nem a drakolder gyűrű füstöl el, hanem egy angyalok gyűrűje, ha van ilyened. Ha nincs, akkor a drakolder gyűrűnek kell búcsút mondanod, de legalább megmenekültél. A használatához szükséges minimum szint: 35. |
BRAKKARA (1099. TÁRGY) A brakkara egy fából készült elmés szerkezet. A háromszög alapra leszúrt három farúd egy tekerhető kereket tart fixen középen. Elég csak ezt megtekerni (H 1099), és az ősi szerkezet már működésbe is lép, hogy a benne lévő mechanikának köszönhetően elhelyezzen rajtad egy lélek védelme varázslatot. Amíg ez a varázslat rajtad van, immúnis leszel a szörnyek szintszívó képességére. |
BO'ADHUN IDOL (745. TÁRGY) Egy kegyetlen, hódító, hatalmas nép, amelyből mára csak néhány kövület és csecsebecse maradt... Ilyen apróság például ez az imádkozó majmot ábrázoló kőszobor. Ha megtapintod, és lassan dörzsölni kezded (H 745 parancs), akkor hamarosan világítani kezd, és a következő pillanatban lüktető energia árasztja el testedet: a bo'adhun idol felrakott rád egy tulajdonságpajzsot (TVP és VP költség nélkül). |
DÍSZES TUNIKA (1488. TÁRGY) Sem mintázatában, sem színeiben nincs elképzelhetetlen, ahány nemes csak él a Ryuku Birodalomban, mind egyedi tunika varratására törekszik. Vannak olyan tartományok, ahol a tunika hátára kézzel hímezik fel a család, és a terület közismert címerét, másutt mágikus szimbólumok dívnak, és persze mindig vannak olyanok, akik valami egyedi, és megismételhetetlen mintát képzelnek el a jellegzetes nemesi viselet díszeként. A tunikát páncélként KF-elheted, ha már elérted a 30. tapasztalati szintet, de készülj fel rá, hogy legtöbbször csak a tulajdonosa élete árán szerezheted meg. Mivel viselve valódi ryuku nemes benyomását kelted, ellenfeleidben ez némi félelmet ébreszt, amit persze te a javadra fordíthatsz. A tunika ezért a védettséged 10-zel növeli, a max. ÉP-dhez pedig 300-at ad. |
BAGHAR FÉTISE (1098. TÁRGY) Baghar, a hírhedt Thargodan lord, Chara-din leghűségesebb követője már kinézetében is eléggé iszonyatosnak tűnt, hát még amikor a fétis erejét használta arra, hogy minél többen behódolhassanak neki. A tárgy hatására izomzata megsokszorozódott, arcvonásai eltorzultak, szíve megacélosodott. Talán a varázstárgy erejéből megmaradt még valami: ha a H 1098 paranccsal használod Baghar fétisét, az elhelyez rajtad egy Thargodan illúzió varázslatot, melynek köszönhetően úgy fogsz kinézni, mint egy félelmetes Thargodan. A tárgy használata automatikus, amikor Thargodan városba mész. |
MEDVEBŐR ÖV (1675. TÁRGY) Minden bizonnyal nem tudott a vezetőség a verseny során legyűrt genrath vérmedvék bőrével semmi mást kezdeni, mint praktikus ruhadarabokat készíttetni belőle, majd díjként az azt következő versenyeken elajándékozni. A medvebőr öv tökéletes munka, ami a teljesítménye alapján harmadik legjobb kalandozónak jár. Ha vagy már legalább 29. szintű, a derekadra csatolhatod, és ilyenkor +6 erőt és +15 max. ÉP-t kapsz. |
FÜLEMÜLE SÍP (1576. TÁRGY) Ronda egy madár volt ez a Pikoló, de te kifogtál rajta! Most pedig itt állsz, és turkálsz a dögben, hátha találsz valami hasznosat a béltartalom közt. Micsoda meglepetés azonban, tényleg találsz valamit! A madár mellkasa szabályos söröskorsót formáz, ám az egyik bordája valahogy nem illik a többi közé. Mintha túl egyenes lenne... Meg az a lyuk is ott rajta... mire is hasonlít... Megvan! Úgy néz ki, mint egy csontból faragott - illetve inkább növesztett - síp. A gondolatot tett követi, letöröd a sípot, és belefújsz. Először gyengén, de már így is elég szörnyű a hangja, úgyhogy mielőtt a durvább tesztelésnek vetnéd alá, két tenyered a füledre tapasztod, majd eztán fújod meg teli tüdőből. Az eredmény a vártnál is jobb: a környező fákról összesen nyolc mókus zuhan transzban a földre, egy arrajáró borz pedig több méter magasra szökken rémületében, és visszaesve ott helyben kimúlik szívinfarktusban. Talán később majd kicsit jobban belejössz a síppal való zenélésbe. Elégedetten rakod el hát: ha ez nálad van, könnyebb lesz a legtöbb fülemülét, illetve bagolyt lezenélni a pályáról, mielőtt azok kárt tennének a hallásodban. [A fülemüle síp birtoklásakor 4-gyel alacsonyabb zene is elég a szörnyek rikácsolásának kikerüléséhez. A síp egyébiránt hangszerként is működik, tehát a H 1576 <TVP költség> paranccsal zenélhetsz vele csak úgy is.] |
NIAGREN PÁLCÁJA (1101. TÁRGY) Niagren, az egykor híres harcos, akit a gonosz oldal csábítása foglyul ejtett, hordta övén ezt a díszes jogarra hasonlító pálcát. A jelek, amik a tárgy végét tarkítják, egy ősi varázslat rúnái, melyeken elég csupán végighúznod a tenyered (H 1101), s érintésedre működésbe lépnek, mintha csak kimondtad volna a hozzájuk tartozó szavakat. A rád kerülő varázslat hatása a Tárgyvédelem varázslatéval tökéletesen egyenértékű. |
KINEMFOGYÓ TEGEZ (368. TÁRGY) Ennek a tegeznek a használata végre megoldást kínál az állandó lövedék problémákra. A kinemfogyó tegez minden köröd elején termel 6-8 mérgezett tüskét, 3-4 nyílvesszőt vagy 1-2 bronzhegyű nyilat, attól függően, hogy a beKF-elt lőfegyvered fúvócső, rövid íj vagy hosszú íj. Több kinemfogyó tegez hatása nem adódik össze. |
HOARIÁN SÁRKÁNYKÖLYKÖK (830. ELLENFÉL) Ha a hoarián barbárok által lakott vidéken sétálgatsz, szinte elkerülhetetlen, hogy előbb-utóbb egy sárkányfarmba botolj. A hoariánok ugyanis efféle háziállatokat nevelnek a farmokon. Ez elég jól megy is nekik. Hogy ezt hogyan sikerült elérniük (még nem hallottál róla, hogy a sárkányok ennyire alárendelt szerepet töltsenek be egy humanoid-sárkány kapcsolatban), azt nem tudni, talán valamiféle bűbájjal vonták befolyásuk alá őket. Ezek a sárkányfarmok általában a hoarián falvaktól távolabb üzemelnek, sárkánytojáskoruktól kifejlett szárnyas mivoltukig itt tartják a sárkányokat. A távolság oka, hogy egyszer a múltban egy, az idomítás ellen fellázadt sárkánykölyök elpusztított egy egész barbár falut. Most néhány jól kifejlett sárkánykölyökkel hozott össze a sors. Egy hozzájuk képest apró méretű hoarián vezeti őket. Teljesen szelídek. A következő pillanatban azonban valami megváltozik, amikor a sárkánykölykök megérzik a szagodat. A barbár is észrevett. Rövid mentális koncentrációval utasítja a szörnyetegeket, hogy támadjanak rád (persze csak önvédelemből), azok pedig engedelmesen követik parancsait. Miközben gazdájuk sietve visszavonul, már meg is érzed a sárkányok pörkölő leheletét arcodon. [Ha jóban akarsz lenni a hoariánokkal, a legjobb ha BA parancsot adsz ki a sárkánykölykökre. Farmjaik megtizedelését a hoariánok nem néznék jó szemmel. Amennyiben bármelyik másik hoarián ellenfélre BA parancsod van kiadva, az a hoarián sárkánykölykök ellen is automatikus BA parancsot jelent.] |
Erő: | 44 (77) | Szint: | 32 | Merészség: | 10/6 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 41 (50) | Támadás: | 68 (71) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 91 kg |
Ügyesség: | 43 (46) | Védekezés: | 43 (49) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/29 év |
Egészség: | 36 (47) | Életpont: | 730/833 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 44 (69) | Varázspont: | 1260/37 | Pénz: | 9523 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 42/20 | Pszi pont: | 204/77 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/40 | ökölvívás: | 7/26 | szúrófegyverek: | 36/5 (+5%) |
vágófegyverek: | 12/9 | ütőfegyverek: | 23/2 | lőfegyverek: | 31/6 (+6%) |
dobófegyverek: | 7/2 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -18.); mérg. mihlanil nyíl (#598) (19 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
144,61 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 188,109 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2016. évben 10. hónapban. |
JLKzott minoszkúpok: 58, 61, 65, 59, 62, 56, 57, 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 81 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/55 | 2. nyomkövetés: | 48/15 (+8%) | 3. lopás: | 2/29 |
4. mászás: | 17/68 | 5. csapdakészítés: | 19/98 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 12/81 |
7. gyógyítás: | 36/82 | 8. titkosírás: | 3/82 | 9. felderítés: | 25/67 |
10. szörnyidomítás: | 7/14 | 11. teológia: | 69/84 (+47%) | 12. taumaturgia: | 70/78 (+28%) |
13. szerencsejáték: | 1/76 | 14. versengés: | 8/70 | 15. harcművészetek: | 5/28 |
16. zene: | 28/21 (+23%) | 17. szörnyismeret: | 16/30 | 18. pszi: | 20/27 (+6%) |
19. zárnyitás: | 1/44 | 20. vadászat: | 17/46 | 21. vitalitás: | 2/20 |
22. bányászat: | 32/35 | 23. úszás: | 8/65 | 24. főzés: | 1/54 |
25. csapatmunka: | 2/31 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang (13) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
szintszívó (#96), Zinthurg (#180), élőholt hadúr (#371), élőholt ősmágus (#179), lidércúr (#252), öregedést okozó lények (#9095), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), halálelementál (#279) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 25 vp; taumaturgia: 25 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (893,10) | áldomás II (#169) (936,24) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (95,3,3) |
óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | pszi-ernyő (#64) | a lélek védelme (#57) |
szürkeáll. aktiv (#71) | tárgyvédelem (#178) | mentális pajzs (#72) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
26. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), élőholt pozdorja (#134), tűzeső (#61), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162), oldás (#372), agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
puha ütés (#60) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
puha ütés (#60) | >> | ongóliant (#159) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
tűzeső (#61) | >> | woorgard (#231) | tűzgolyó (#155) | >> | kronotapír (#286) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | lidércúr (#252) | puha ütés (#60) | >> | viharóriás (#278) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | ongóliant tombolás (#146) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alanori csatamén (#233) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +6 védettség; +2 támadás;) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
2.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0) |
3.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 5, pontszámod: 69. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
tudati jel (109) |
gyógyító totem (116) |
bajnokok koronája (139) |
kasztropl. trafó (145) |
csatamén idézése (148) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
kőbőr (299) |
harci mágia (334) |
alattvalók védelme (345) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU. |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 55 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 459 TU szükséges.) |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | aranygyűrű (#193) | 2 | aranylánc (#191) | |||
3 | borostyán függő (#162) | 10 | bunthar bőr (#733) | 10 | dentor bőr (#551) | |||
4 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 6 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 16 | grifftojás (#179) | 1 | gyöngysor (#192) | |||
2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 7 | kaja (#2) | |||
1 | lidérckorona (#531) | 10 | mérg. mihlanil nyíl (#598) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
3 | mutáns csont (#331) | 3 | obszidián karkötő (#229) | 1 | pirkit (#153) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
3 | tudás gyöngye (#522) | 1 | umbatari karkötő (#278) | 1 | varázskő (#305) | |||
9 | víz (#27) | 1 | csontkulcs (#74) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
169 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
1 | aranytű (#272) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bunthar zsák (#734) | 4 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 5 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | mentát korona (#1559) | 10 | mihlanil nyíl (#597) | 2 | púderkő (#119) | |||
1 | rézgolyó (#343) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 1 | varkaudar csont (#1113) |
143 | 144 | 145 | |
60 | |
|
|
61 | |
|
|
62 | |
|
|